Daffy 10 614 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 pierwsze z brzegu, nawet cztery - mortal kombat x, batman arkham city, forza horizon 3, quantum break Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Jemu chodziło o sytuację gdzie gra najpierw jest na PC a potem dopiero portowana na konsole. Równoległe premiery to oczywisty fail (często jak chodzi o gry AAA). Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Moglbym juz miec giereczke ale nie ufam im po tym jak ta gra na PC dzialala. GDZIE SA RECENZJE edit: O, dobra, sa 3 recki, poki co wysmienite oceny: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/xcom-2 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Ja pie.rdole ta jesien mnie zabije, ciul czekam na sezon ogórkowy bo nie wyrobie z tymi premierami. Jak życ panie premierze? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Za tydzień Mafia, potem Gearsy 4 a tu jeszcze XCOM 2. Dobrze, że w listopadzie tylko Dishonored 2 z premier. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Nie zapomnij o space hulk deathwing w listopadzie... Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 1 października 2016 Opublikowano 1 października 2016 Pograłem kilka godzin, takie wnioski na temat działania: - dość częste spadki klatek - kamera się czasem gubi podczas animacji strzelania - trochę za długie loadingi Ale gameplay wciąż mocny i wciągający, mimo wszystko warto było czekać Ps. Nie mam odniesienia do wersji PC Cytuj
oFi 2 490 Opublikowano 1 października 2016 Opublikowano 1 października 2016 A.I. nie wariuje? Na piecu był to spory problem gdy przeciwnik miał 100% celności z drugiego końca mapy albo stał w miejscu i nic nie robił Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 2 października 2016 Opublikowano 2 października 2016 Na razie żadnych problemów z AI nie miałem Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 4 października 2016 Opublikowano 4 października 2016 Optymalizacja na PC jest nadal zje.bana. Niektóre bugi nie zostały naprawione od samego początku. Generalnie technicznie Firaxis dało du.py i jakoś niespecjalnie chcą to naprawić... ...co nie przeszkadza mi grać z bananem na twarzy od lutego (ponad 250 h na liczniku). Cytuj
estel 806 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Troche z dupy ten port. Kilka bugow, ktore powinny byc juz dawno temu naprawione typu statis nie chroni przed wybuchami aut, jak sectopod wybucha to rani moich ludzi mimo ze sa daleko, VIP nie reaguje mimo ze otworzylem jego auto/cele itd. Do tego dlugie loadingi i spadki animacji. Za to sam gameplay to miod. Gram na normalu, troche za latwo. Nastepna kampania na weteranie Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Enemy Unknown też było zrąbane na PS3 z tego co pamiętam. Nie przeszkadzało to zagrywać sie w to, jak poyebany. Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 października 2016 Opublikowano 7 października 2016 Szkoda tylko, ze nie mozemy miec obu - i dobrego gameplaya, i stabilnej rozgrywki Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 7 października 2016 Opublikowano 7 października 2016 pograłem trochę więcej i stwierdzam następujące: nie wiem jak działała gra na PC, ale wydać taki port to strzał w pysk. długie loadingi, notoryczne spadki klatek i cholerne błędy które momentami uniemożliwiają rozgrywkę. do tego przenikające obiekty, migające tekstury, wariująca kamera i "zawiechy" sztucznej inteligencji. chociaż najbardziej z równowagi wyprowadził mnie bug, w którym cała drużyna przez jedną turę nie mogła strzelać! nawet jak wróg stał obok bez osłony. działały tylko granaty. zapomniałem wspomnieć, że 2 razy wywaliło mnie do dashboardu mam nadzieję, że za jakiś czas wydadzą jakiegoś patcha, ale znając życie to prędzej stracę cierpliwość i gierka wyląduje na PT Cytuj
oFi 2 490 Opublikowano 7 października 2016 Opublikowano 7 października 2016 Czyli trzeba poczekać jeszcze rok zanim panowie z The Workshop Entertainment ogarną patologie gliczową (o ile w ogóle coś z tym zrobią). Dopiero teraz zauważyłem, że dwójke robiło zupełnie inne studio. Jedynka Enemy Unknown w dniu premiery na PC chodziło soczyście więc trochę szkoda, że dwójka została zaorana ludźmi od the evil within. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 października 2016 Autor Opublikowano 7 października 2016 A nie mówiłem co jest z tymi grami teraz.... wszystko zabugowane. Kiedyś patchy nie było i gry działały. Potem były patche 20-80 mb i też było gites a teraz czasem patch większy niż gra (recore czy assasyn jeden z ostatnich). X-com 2 do tej pory na pc nie ogarnięty a premiere miał pol roku temu... ehhhh czasem mi się po prostu już odechciewa. Są gry które pokazują że można na premierę nawet z patchem ale wydać grę działająca ok ( forza horizon3 czy total war warhammer) ale to niestety wyjątki Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 18 października 2016 Opublikowano 18 października 2016 (edytowane) pograłem trochę więcej i stwierdzam następujące: nie wiem jak działała gra na PC, ale wydać taki port to strzał w pysk. długie loadingi, notoryczne spadki klatek i cholerne błędy które momentami uniemożliwiają rozgrywkę. do tego przenikające obiekty, migające tekstury, wariująca kamera i "zawiechy" sztucznej inteligencji. chociaż najbardziej z równowagi wyprowadził mnie bug, w którym cała drużyna przez jedną turę nie mogła strzelać! nawet jak wróg stał obok bez osłony. działały tylko granaty. zapomniałem wspomnieć, że 2 razy wywaliło mnie do dashboardu mam nadzieję, że za jakiś czas wydadzą jakiegoś patcha, ale znając życie to prędzej stracę cierpliwość i gierka wyląduje na PT widze, ze do dzisiaj nic z tym nie zrobili ! - gra GOTY, ale bledy czasami wqrwiaja niemilosiernie.Dzisiaj 1 misje 4 razy ladowalem - najpierw hakowanie drzwi sie nie wyswietlalo, wiec nie moglem uratowac Vipa. 2 loading - zhakowalem drzwi, ale nagle nie moglem ruszac typem, wiec VIP przez kolejne 2 rund nie wyszedl z pomieszczenia. 3 loading - juz myslalem, ze najgorsze mam za soba, gdy na koncu misji zaczeli sie teleportowac przeciwnicy, a ja nie moglem do nich strzelic. 4 loading - ukonczenie misji, wszyscy przezyli - GREAT SUCCESS! Jak to sie bedzie zdarzac notorycznie, to sam chyba gre popchne dalej, do osob, ktore maja wiecej samozaparcia. Edytowane 18 października 2016 przez easye Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 19 października 2016 Opublikowano 19 października 2016 ukończyłem grę 3 dni temu, miałem napisać wrażenia końcowe, ale musiałem odczekać, bo by same bluzgi były: jeśli chodzi o grywalność to gra jest świetna, historia również wciąga i jest świetną kontynuacją jedynki. design nowych przeciwników bardzo przypadł mi do gustu. misje w większości przypadków są różnorodne, ale mniej więcej w połowie gry wkrada się powtarzalność. szkoda, że główny wątek sam w sobie jest bardzo krótki, większość gry to randomowe misje co mi się nie podobało.... gra ze strony technicznej to potworek. do samego końca borykałem się z mega długimi loadingami oraz spadkiem framerate'u do poziomu nawet 5! (słownie: pięciu!) klatek. jeśli chodzi o loadingi to najbardziej uciążliwe jest ładowanie gry, gdy jakiś dobry żołnierz nam zginie, a że gra jest trudna to robimy to często, gra się przez to okropnie wydłuża. ale i tak nic nie przebije loadingu po zwycięskiej misji który jest potrójny druga sprawa to poziom trudności. dark souls przeszedłem więc trudne gry nie są mi obce, ale tu jest lekkie przegięcie. każdy wróg w tej części został okropnie dopakowany i stanowi poważne zagrożenie. na początku póki walczymy z żołnierzami adventu jest spoko, ale szybko robi się ciężko . jednak najbardziej poziom trudności podbija limit turowy, który jest bardzo ograniczony, przez to nie mamy czasu aby porządnie rozmieścić naszych żołnierzy w połowie zrezygnowałem z poziomu normal, bo myślałem że wyrzucę konsolę przez okno i rozpocząłem ponownie na żółtodziobie. udało mi się dobrnąć do końca, ale w międzyczasie myślałem żeby olać i opchnąć dalej bo kończyła mi się cierpliwość. 3 loading - juz myslalem, ze najgorsze mam za soba, gdy na koncu misji zaczeli sie teleportowac przeciwnicy, a ja nie moglem do nich strzelic. to jest chyba najgorszy bug tej gry. kilka razy w kluczowych momentach moi żołnierze odmawiali strzału nie wiadomo z jakiego powodu. grę polecam ale tylko cierpliwym. jak ktoś przedrze się przez bugi, framerate i loadingi to zastanie świetną, turową strzelankę Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 19 października 2016 Opublikowano 19 października 2016 Nie mozna zmienic poziomu trudnosci podczas gry? Bo zaczalem na Comanderze i z tego co piszesz moze byc naprawde ciezko... Cytuj
kristoff_mk 54 Opublikowano 19 października 2016 Opublikowano 19 października 2016 Można. Ja zacząłem od początku bo przy pierwszym podejściu poziom projektu awatar urósł mi za dużo i ciężko było z tego wybrnąć Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 19 października 2016 Autor Opublikowano 19 października 2016 Easye kupiłeś XComa na PS$ jak mogłeś na PC? Xcom na wszystkich platformach jest z(pipi)any ale jedno trzeba wersji pc'towej oddać loadingi zerowe na sdd. A na konsoli jak coś się z(pipi)ie to podobno długo się czeka Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 19 października 2016 Opublikowano 19 października 2016 (edytowane) a mialem rabat w sklepie, a do tematu przed zakupem nawet nie zajrzałem. Zastanawiam sie nawet czy nie sprzedac tej wersji i kupic na PC. Edytowane 20 października 2016 przez easye Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 20 października 2016 Opublikowano 20 października 2016 Ja w ogóle nie wyobrażam sobie XCOMa bez kilku modów, więc granie na konsoli mija się z celem. Są w ogóle DLC na konsoli? To, plus loadingi, plus jednak ździebko wygodniejsze sterowanie na PC... A poziom trudności wcale nie jest wysoki dla osób, które grały w Enemy Within. Nawet Legendarny nie sprawia takich problemów jak w "jedynce". No i wczytywanie gry po utracie żołnierza to trochę trąci wioską - XCOM ma być trudny. Cytuj
estel 806 Opublikowano 22 października 2016 Opublikowano 22 października 2016 Ja przeszedłem na normalu i się nudziłem, było zdecydowanie za łatwo. Fakt, że jak za bardzo się rozpędziłem z wbieganiem na ślepo w mgłę wojny to gra potrafiła ukarać, ale ogólnie dosyć łatwo. Podczas samych loadingów Xcomowych zdołałem przeczytać jakies 300 stron książki przez 4 dni. Mój rekord to chyba 12 minut po skończeniu misji gdzieś bliżej końca gry. Mam wrażenie, że im dłużej się gra tym gorzej. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.