Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

isaac to nie jest gra, w ktora sie powinno grac z mentalnoscia na zasadzie "musze ja przejsc" 

to jest gierka, w ktora sie po prostu gra, jak ma sie chwile i chce sie w cos zagrac fajnego

ja np na jednym posiedzeniu robie max 2 runy, bo wiecej mi sie po prostu nie chce, ale mija pare godzin/dzien i znowu nabieram ochoty i na pol godzinki odpalam kolejny run

i tak sobie powolutku wypelniam item list i odkrywam nowe zakonczenia, bez spiny, bez pogoni za ukończeniem. i z takim nastawieniem polecam do gierki podejsc

  • Plusik 1
Opublikowano

To może ja sie wypowiem w temacie bo wbiłem platyne w gierce, a zajeło mi to myśle gdzieś z 500 godzin jak nie wiecej, bo w sumie w gierke grałem od premiery w PS+ do maja zeszłogo roku, a naprawde miałem okresy gdzie gralem w domu po 8h, i szedłem do pracy z vita i grałem po kolejne 5-6. Ta gra to prawdziwy narkotyk i nie da sie od niej oderwać, praktycznie każdy run jest inny, uwierzcie mi po tylu godzinach i po wyjściu afterbirth cieżko jest powtórzyć układ poziomów. 

Co do wypowiedzi kruka, według mnie dałeś za dużo spoilerów na temat gierki, o Devil Roomach o itemach itp, mogłeś dac ogolne porady, bo to co podałeś mi dało wiekszy fun jak sam odkrywałem, a naprawde czasem wpadały efekty których nie rozumiałem - takie jak guppy na początku, nie wiedziałem jak wyglada transformacja w takim sensie ze nie znalem itemów, wiec wydaje mi sie ze mogłeś troche popsuć rozgrywke komuś. 

Jeśli ktokolwiek sie zastanawiał nad grą to w tym momencie nalegam abyście kupili produkt i zaczeli grać, gwarantuje że nie znudzi sie Wam na długie godziny gierka, odblokowanie wszystkiego naprawde daje satysfakcje i zajmuje niewyobrażalną ilość czasu, a przejście wszystkiego lostem...

Napewno będziecie mieli momenty w których odstawicie gierke na 2-3 miechy bo już bedziecie mieli dość od wyrywania włosów z głowy, ale jak dopadniecie sie po przerwie do niej to uderza ona z podwójną siłą, wiec nalegam na zakup.

PS. I teraz przez Was kupiłem właśnie wersje steamową Rebirtha i bede cisnął znowu...

Opublikowano

Xm. Powiem tak : na steamie mam ponad setkę godzin nabita i nie uważam żebym nawet pół gry przeszedł. Pokonanie final bossa (a w obu dlc dochodzą kolejni) to zaledwie kropla w morzu łez Isaaca i spółki ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Co do wypowiedzi kruka, według mnie dałeś za dużo spoilerów na temat gierki, o Devil Roomach o itemach itp, mogłeś dac ogolne porady, bo to co podałeś mi dało wiekszy fun jak sam odkrywałem, a naprawde czasem wpadały efekty których nie rozumiałem - takie jak guppy na początku, nie wiedziałem jak wyglada transformacja w takim sensie ze nie znalem itemów, wiec wydaje mi sie ze mogłeś troche popsuć rozgrywke komuś.

 

 

Może masz trochę racji, ukryję tą część w spoiler. Mnie osobiście gra wręcz odrzucała bez znajomości tego wszystkiego co napisałem i dopiero kiedy zacząłem rozumieć prawa rządzące rozgrywką, zacząłem się niesamowicie bawić. No bo skąd miałbyś wiedzieć, że przejście piętra bez red heart damage daje 90% szans, przejście bossa 30% a wysadzenie sklepikarza 10% :P? Dla mnie to są takie rzeczy, które albo przeczytasz z wiki/obejrzysz na yt albo nie ogarniesz nigdy.

 

A jeśli chodzi o transformację, to czegoś musiałem użyć jako przykładu, że coś takiego istnieje i daje dodatkowe efekty prócz tego, co itemki z osobna dodają. Sam nie wpadłem na to np., że wystarczy spacebar item dotknąć i możesz go zmienić z powrotem na poprzednio posiadany, a nadal się będzie liczyć do transformacji. W razie czego są jeszcze inne, a jak ktoś bardzo chce poznawać grę od zera to najlepiej niech po prostu nie czyta takich tipów :D.

Opublikowano

 

 

 

No bo skąd miałbyś wiedzieć, że przejście piętra bez red heart damage daje 90% szans, przejście bossa 30% a wysadzenie sklepikarza 10% :P? Dla mnie to są takie rzeczy, które albo przeczytasz z wiki/obejrzysz na yt albo nie ogarniesz nigdy.

 

 

 

Akurat do rebirth i afterbirth istnieje mod ktory pokazuje "ukryty" hud z mnogoscia liczb, m.in. fire rate, power, luck itd itp, ale tez szanse na devil/angel rooma. ten hud jest juz domyslnie wgrany w afterbirth+ wiec mozna go odpalic bez modow, ale fakt faktem - jak sie gra na konsoli to ciezko takie cos ogarnac samodzielnie, ja poki nie poczytalem o tym w sieci myslalem ze po prostu sie losowo pojawia diabelek, no chyba, ze mamy goat head, to wtedy bodaj sie zawsze pojawia :) 

 

aaah, z miesiecznym plusem chcialem ograc od nowa i do konca Duke Nukem 3D na Vicie, ale skonczylo sie  to tym, ze sciagnalem isaaca z plusa i gram jak poyebany, ta gra mi sie nigdy nie znudzi :obama: 

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

gra jest rogalem więc trudno tu mówić o "przejściu gry"  na upartego jak podpasują itemy to w 20 minut dojdziesz do mega szatana, kluczem w tej grze jest kolejne odblokowanie zawartości, rozkminianie mechanik i taktyki. gra to zazwyczaj symulator "wyborów" od tego czy ostatnią bombę zużyjemy na szukanie secret roomu czy na wysadzenie niebieskiego kamienia dla serduszka często warunkuje powodzenie takiego run-u. gra mimo pierwszego wrażenia "gra na 10 minut nie polecam" szybko pokazuje ile tam jest niuansów i smaczków do zdobycia. sama ilość itemów i kombinacji ich przytłacza, do tego mechanika piguł, kart, space bar itemów, trinketów, setó itemów czy angel/devils roomów czy zarządzanie ekonomiczne hajsem. 

 

Jak coś polecam ftl inny klimat i gameplay ale dokładnie ten sam typ gry, niby proste, ale zależności tyle, że życia nie starczy na rozkmine wszystkiego.

 

a no i ścieżka dźwiękowa. 11/10

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

FTL Faster Than Light

 

taki kosmiczny rogalik z zarzadzaniem statkiem, bardzo spoko, ale mi nie przypadl do gustu. Gra ma juz prawie 5 lat na karku, dziwne, że nie słyszałeś :P 

Edytowane przez Rayos
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

ajzak jest z 2011r :v

Edytowane przez Orzeszek
Gość Orzeszek
Opublikowano

nie wyobrażam sobie grać na grzybkach vity w issaca, hotline miami było już na granicy grywalności.

Opublikowano

Rebirth jest z końca 2014, ten pierwszy Isaac to flashowa popierdółka IMO :P. Zalążki zaje,bistości już są, w końcu to te same mechaniki, ale nie podobała mi się stylistyka jak i amatorskość wykonania gierki.


A na grzybkach Vity gra się wyśmienicie :lapka:

Opublikowano

Rebirth jest z końca 2014, ten pierwszy Isaac to flashowa popierdółka IMO :P. Zalążki zaje,bistości już są, w końcu to te same mechaniki, ale nie podobała mi się stylistyka jak i amatorskość wykonania gierki.

A na grzybkach Vity gra się wyśmienicie :lapka:

 

no nie wiem, oryginalny isaac + wrath of the lamb wciagal rownie mocno co rebirth. wiadomo ze rebirth >> vanilia, pod kazdym wzgledem, ale oryginal mial swoj urok i choc swoiste ograniczenia wynikaly z uzycia flasha, tak grywalnoscia nadrabial ostro. i byl przy okazji w hui trudny, duzo trudniejszy od rebirtha :obama: 

Opublikowano

nie wyobrażam sobie grać na grzybkach vity w issaca, hotline miami było już na granicy grywalności.

 

Czo ty gadasz, Hotline Miami na vitę najlepsza wersja 8) A przeszedłem też na PC i ostatnio odpaliłem na PS3, na vicie grało się najlepiej.

 

Ja się ugiąłem i Isaaca już kupiłem, czeka teraz grzecznie w kolejce na swoją kolej.

Opublikowano

byl przy okazji w hui trudny, duzo trudniejszy od rebirtha :obama:

Z tego co słyszałem to wcale nie, np. boss trap roomy zawsze dawały zaje,biste itemki, a w rebirth już tak nie jest i często dostajesz nic ciekawego. Nie mam porównania, bo sam nie grałem, ale jak tak czytałem dyskusje z okolic rebirtha czy oglądałem Northernliona, to mówili, że Rebirth jest cięższy. Może dlatego, że był nowy.

Gość Orzeszek
Opublikowano

tak jak Rayos pisze w podstawce jak do matki doszedłem to szampana otwierałem.

Opublikowano (edytowane)

No tak, ale tam było coś więcej po matce? Naturalnie, że jak w Rebirth mama jest pierwszym z paru etapów "przejścia" gry, to będzie odpowiednio łatwiejsza.

 

rebirth kruczykruku to w zasadzie vaniliowy isaac z dodatkiem wrath of the lamb + paroma/kilkunastoma/kilkusettoma (pipi)ami dodanymi ;) cykl byl normalny, matka->serce/it lives -> sheol/klasztor itd itp. wydaje mi sie, ze chesta i dark voida dodali w warth of the lamb dopiero. nie pamitam szczerze powiedziawszy juz co wprowadzil wrath of the lamb, stare dzieje...

 

mega satana oczywiscie nie bylo jak i wielu roznych bossow (flash ne pozwalal na bardziej bullethellowych przeciwnikow/bossow)

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Ej, ciężki ten rebirth? Jest wybór poziomu trudności? Liczę na spore wyzwanie, a ludzie na forach piszą że odpalili na vicie i przy pierwszym podejściu zabili tą matkę;/.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...