Copper 2 657 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Nie no coś Ty, przecież każdy trawożerca ma kły xD Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 (edytowane) podobno z japońskich krzaków wynika że pies jest rock type za to koala podobno caly czas jest w trybie sleep i jest dzięki temu odporna na wszystkie inne statusy, jej ability opiera sie o sleep a zygorde może sie teraz zamieniać w psa... i w megazorda xD Edytowane 11 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Pies na kamiennego nie wygląda, oba wyglądają na normale, a tylko koala normal. Na serebii jeszcze znalazłem: Edit @ 04:04: CoroCoro hints that Rowlet, Litten, Popplio and Iwanko all hide a secret Może jakieś oddzielne rodzaje ewolucji jak eevee? Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Yano, o różnych formach zygarde wiadomo już od jakiegoś roku chyba, tylko nie były prezentowane jeszcze w grze po prostu Cell Zygarde Core Zygarde 10% Forme Zygarde 50% Forme Zygarde (czyli ta forma którą znamy z X/Y) Complete Forme Zygarde Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 (edytowane) troche nie rozumiem tego rozwoju kijanka > większa kijanka > chudy pis > ogromna kijanka > humanoidalny optimus prime xD ?? serebii potwierdza że nowy piesek jest rock type, widać że ma "obroże" z kamieni w sumie dobrze że jest kamienny bo może mieć ciekawe ewolucji, a gdyby to miał być nowy bidoof to by byl strasznie nudny Edytowane 11 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Ciekawe czy dodadzą mega ewolucje do pokemonów XY. Widziałbym mega Malamara. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 (edytowane) też bym go chętnie zobaczył w mega evo bo z wyglądu jest super ale statsy ma średniawe (żeby nie powiedzieć (pipi)owe) Edytowane 11 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 (edytowane) zobaczcie też że japońskie logo XY miało symbol mega evo logo ORAS miało symbol primal evo a teraqz nowe japońskie logo munsun ma jakiś kryształ, może jakaś nowa mechanika Edytowane 11 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Yano, spekuluje się, że nowa funkcja to synchronizacja. Można to zobaczyć w anime na przykładzie Ash-Greninja, ale nic więcej nie wiadomo. Jeszcze jest jakiś kadr z mangi, gdzie kolo trzyma w walizce identyczne kryształy, a w jednym jest Cobalion, ale nie mam pojęcia jak to się ma do synchronizacji. Zapewne dowiemy się o wszystkim już na E3. W wywiadach kiedyś mówili, że nowsze poki nie będą dostawać mega form, więc jeśli się coś się zmieniło to poki z XY nie dostaną jeszcze mega. Zygarde za(pipi)isty! Shiba Inu niestety pewnie będzie leszczem. Chociaż to jest chyba multi stage, więc może zaskoczy. Na razie ta generacja prezentuje się bardzo dobrze. Nawet przekonałem się do Poplio. Widać, że powrót do prostszych design'ów dobrze służy grze. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 a co robi ta synchronizacja w anime? bo temat jest mi obcy Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 jakieś nabieranie cech swojego trenera czy coś w tym stylu Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 (edytowane) hmm brzmi dziwnie bo w grach trener zwykle nie ma żadnych cech i jest niemową (tzn główna postać, bo inne postacie mają) wyobraźcie sobie jaki by był potencjał gdyby dodali fuzje pokemonów w jednego silniejszego, niczym w dragon ballu ataki zyno w dobrej jakosci Edytowane 11 czerwca 2016 przez Yano Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Też do końca nie wiem, bo nie oglądam anime Pokemon, ale z tego co udało mi się dowiedzieć od innych osób, które to oglądają to okazuję się, że Froakie (obecnie Greninja), który dołączył w nowym sezonie do Asha był trochę odmienny od innych pokemonów. Chciał mieć trenera, ale nie zamierzał dać się złapać byle komu i wybrał Asha, bo uznał, że przy nim najbardziej się rozwinie. No i podczas przygód stworzył z nim specjalną(?) więź i teraz Ash może się zsynchronizować z Greninja. Podczas synchronizacji pokemon nabiera cech trenera, staje się silniejszy i każdy cios jaki otrzyma pokemon, trener odczuwa tak samo jak on. Do tego trener widzi wszystko to co pokemon. Jeśli pokemon padnie/przegra podczas pojedynku to trener też. Tutaj screen jak to wygląda: http://images-cdn.moviepilot.com/images/c_fill,h_943,w_1713/t_mp_quality/raksiwym4dimhlxrhj54/the-ash-greninja-connection-uncovered-but-will-we-see-this-trait-in-pokemon-z-pokemon-z-675676.jpg Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 hmm brzmi troche dziwnie z powodu który opisałem wyżej - głowny bohater nie ma praktycznie osobowości (przynajmniej do tej pory nie miał) w grach z drugiej strony z tego co widać na screenach to teraz przez całą walke trenerzy stoją za pokemonami i są widoczni na arenie, a wcześniej była tylko animacja rzucania pokeballa na początku, więc może jakieś powiązanie trenera z pokiem będzie robione Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 To by w sumie była ciekawa mechanika. Możesz "związać" się z danym pokemonem na czas walki, jednocześnie mocno go buffując, ale jak ten pokemon zemdleje, to od razu przegrałeś walkę, bo sam zemdlałeś, nieważne czy masz jeszcze Pokemony czy nie. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 prawdopodobnie sprowadziło by sie to do 2 opcji użycia 1 łatwe walki które stawały by sie jeszcze łatwiejsze (tak było z mega evo - pamiętam że praktycznie całą końcówke gry każdą randomową walke wygrywałem mega gengarem w 1 turze) 2 bardzo trudne walki i użycie tej zdolności dopiero jak już wszyscy zdechną i mamy i tak tylko jednego poka bo w pozostałych przypadkach ryzyko jest zbyt duże Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Odnośnie cech to chodziło mi bardziej o cechy zewnętrzne(wygląd) niż wewnętrzne(osobowość, charakter). Nie wiem jak jest z cechami wewnętrznymi przy synchronizacji w anime. W grze będziemy mieli możliwość zmiany wyglądu i ubioru głównej postaci, także pole do popisu jest. Tj. jeśli synchronizacja miałaby wyglądać tak samo jak w anime, bo jeżeli GameFreak zdecyduje, że ma być inaczej to nic ich nie powstrzymuje. A trenerzy mają na rękach bransoletki, a na nich kryształy dokładnie takie same jak na obrazkach, które Yano wrzucił wyżej. Tak się zastanawiam czy podłączą pod potencjalną synchronizację mega formy w jakiś sposób. Trochę mają za dużo bagażu z poprzednich generacji jeśli chodzi o przedmioty, do których gracz powinien mieć dostęp. Kamienie i przedmioty do ewolucji, mega kamienie, przedmioty do walki, plate'y do Arceus'a, hm'y i tm'y, teraz potencjalnie synchronizacja. Dużo tego i ciągle przybywa. Ciekawe czy będą jakieś zmiany w tym aspekcie, bo im dalej tym trudniej będzie im to upchnąć w grach. Po Sun&Moon na razie odnoszę wrażenie, że kolejna część to będzie soft reboot serii. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 Odnośnie cech to chodziło mi bardziej o cechy zewnętrzne to w sumie brzmi jeszcze dziwniej bo skąd miał by sie brać boost z tego że trener ma czerwona czapke (widać na obrazku że żaba dostała troche czerwonego na głowie) W grze będziemy mieli możliwość zmiany wyglądu i ubioru głównej postaci, także pole do popisu jest. możliwość zmiany ubrania według mnie powoduje że nie będzie synchronizacji na bazie wyglądu - wyobraźcie sobie jak dużo roboty by było żeby zrobić zmiane wyglądu pokemonów na bazie masy różnych ubrań dostępnych w grze, nawet gdyby synchronizacja miała dotyczyć tylko kilku wybranych pokemonów to robienie dziesiątek różnych wersji danego poka to troche nierealne mi sie wydaje chyba że skupią sie na boostowaniu statsów i mechanice że jak pokemon zdycha to trener zdycha, a zmiana wyglądu będzie zawsze taka sama ogólnie cała kombinatoryka jest wykonalna ale gamefreak od 20 lat jedzie po linii najmniejszego oporu jeśli chodzi o pokemony, bo wiedzą że i tak sie sprzeda, dlatego wątpie żeby im sie chciało robić coś tak skomplikowanego gdyby im sie chciało coś trudnego zrobić to powinni wydać pełnoprawne pokemony z fajnym światem i fajną grafiką na wiiu albo NX Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 czerwca 2016 Opublikowano 11 czerwca 2016 (edytowane) Power-up wynika z więzi jaką ze sobą stworzyli podczas wspólnych przygód/walk. Podrasowany wygląd to tylko skutek uboczny, a nie przyczyna power-up'u. W anime można by przypisać ten stan rzeczy do tego, że Froakie i Ash się lubią i wzajemnie się wspierają. W grze to by się pewnie przełożyło na mechanikę znaną z poprzednich gier, czyli happiness pokemona, którego trenujemy. Zmiany w wyglądzie Ash-Greninja są niewielkie. Zmienia się kolor tekstury na głowie, dochodzą włosy(wtf?) i pojawia się shuriken na plecach. To nie jest wiele roboty dla finałowych ewolucji wszystkich poków. Boosty statsów też oczywiście musiałyby się pojawić. Odnośnie wydajności Gamefreak'a, to Yokai Watch chyba trochę im namieszał w Japonii i są bardziej zmobilizowani do większych zmian. Krzyków o wersje na duże konsole nigdy nie zrozumiem. To nadal byłaby ta sama gra, tylko sprzedałaby się pewnie gorzej, trzeba by było włożyć w to więcej pracy i zajęłoby to dłużej niż zrobienie poków na handhelda. Jeszcze cytat z bulbapedii o Ash-Greninja: Shortly after evolving into Greninja, through its strong bond with Ash, he can call upon a transformation similar to Mega Evolution, where it takes on an appearance resembling its Trainer while being covered in a water veil. In its final form, the water veil moves from around its body to its back and forms an "X" shape, which resemble wings, then the wings form into a small sphere shape of water on the middle of its back with a light blue ring in the middle of it and it then grows in size until it forms into a giant shuriken made of water. Its full capabilities are unknown, but it appears to give a significant boost in speed and power. This form comes with a side effect where whenever Greninja takes damage, the pain is shared with Ash in the same location where Greninja was hurt. Ash is also shown to be able to see from Greninja's point of view and will occasionally mimic Greninja's movements. Ash describes it as feeling like he "became" Greninja. It is revealed by Clemont's device that Ash and Greninja share the exact same heartbeat while Greninja is in the form and that the form can be accessed when Ash and Greninja's feelings synchronize. If the form is pushed too hard, it's possible for Ash to pass out from the resulting exhaustion and pain. The term "Ash-Greninja" was officially coined by Bonnie in XY120. During the next episode, Ash and Greninja made amends and were able to trigger the transformation at will. By the time of their rematch against Wulfric, Ash and Greninja were able to use the form without passing out, and although they still shared each others pain, it seemed to be more manageable for Ash to handle. Edytowane 11 czerwca 2016 przez Crying_Wolf Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 na konfie na gameplayu wyszły 2 nowe poki dzięcioł czyli nowy zwykly ptak, moze sie ciekawie rozwijać łasica - czyli bidoof, w sumie ujdzie, lepszy niż niektóre poprzednie Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Bardzo fajne, podoba mi się to ze idą w bardziej normalne pokemony Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 (edytowane) Nie ten temat. Edytowane 14 czerwca 2016 przez XM. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 nowy trailer, 2 poki z gameplayu plus robak 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.