czapa 677 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 (edytowane) Ciekawa gra i co ważne polska gra. Można dostrzec kilka smaczkow typu Nyska czy Polonez. Jestem po kilku etapach i mi się podoba, ale mam teraz jakąś zchize że wydaje mi się że mechanika z zatrzymywaniem czasu działa w realu, hehe Edytowane 26 lutego 2016 przez czapa Cytuj
nieobchodzimnieto 484 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Się naczekalem na to! Z rok czy nawet więcej temu wyszło demko, po którym pokochałem gierkę. Super że wersja finalna dostarcza Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 No kusi za dużo gier mam na rozkładzie ale fajnie że następny indyk w pudełeczku na pc. Kupi się za miesiąc. Recenzje wręcz szokują wysokimi notami. Spodziewałem się raczej po demku 7/10 a tu podobno sama fabuła fajna i nieźle zakręcona. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Szkoda tylko, że po 2h koniec. Nie dam za to więcej jak 20zł. Poyebało ich z tą ceną. Co śmieszne, ta gra nawet nie ma polskiej lokalizacji. Gra tworzona w polsce, przez polaków nie ma na premierę polskiej lokalizacji. Chodzi mi o sam fakt. (pipi) Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Na stemie jest info o polskiej wersji językowej. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Też z tego śmiechłem. Świetne są też smaczki w systemie jak Timberman w ASCII czy rozmowy na IRC-u niczym na forumku Ale do rzeczy. Mam za sobą kilkanaście etapów i potencjał jest. Pewnie jestem w połowie gry, z tego co wyczytałem o długości kampanii. Pomysł jest bardzo dobry, nie tak bardzo liczy się zręczność co dobre rozplanowanie ruchów i pomysłowość. Świetne są też myki, gdzie możemy zatrzymać kule rzucając w nie jakimś przedmiotem albo zestrzeliwać je swoimi. Rzut w typa butelką i przechwyt jego broni w powietrzu by odpalić mu moment później kulkę? Moc. Mam tylko nadzieję, że wypuszczą edytor plansz, bo gra aż się o to prosi. Wyczuwam też potencjał do speedrunowania. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Giereczka prezentuje sie wybornie, chyba bedzie trzeba na piecu kupic bo nie chce mi sie czekac na konsolowe wersje. Swietny patent z tymi replayami pod koniec misji jest, niezle akcje wychodza [nie moj gif]: Rzucic shotem w typa, zlapac jego pistolet i sprzedac mu z niego strzal w czajnik 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Sam coś też wrzuciłem, ale nie mogę tego załączyć :<. Klikam na stronie i nic się nie dzieje. Ale to menu zrobione jak jakiś commander z DOS-a Cytuj
gekon 1 787 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 meh, fajnie to, ale czegoś brakło. Na końcu już nuda, a długie to nie jest. Szacun za pomysł. 7-/10 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 https://gfycat.com/SimilarHeftyIndianrockpython 2 Cytuj
Widget 306 Opublikowano 26 lutego 2016 Opublikowano 26 lutego 2016 Grałem demo jak tylko wyszło kupe czasu temu i chętnie kupię, ale nie za 20 euro... Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 lutego 2016 Opublikowano 27 lutego 2016 https://gfycat.com/SimilarHeftyIndianrockpython Ku.rwa gdybym nie wiedział co to za gra powiedziałbym że to jakimś DMC FPS z minimalistyczna grafą i tylko brakuje Smokin' Sick Style na górze ekranu Gierka w porządku ale zawiodłem się trochę. Myślałem że ciekawiej pociągną wątek fabularny a tutaj ledwo co się rozkręcam i już gra skończona. Mam nadzieje że jakoś będą ją rozwijać o dodatkowe levele. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 27 lutego 2016 Opublikowano 27 lutego 2016 (edytowane) e Edytowane 27 lutego 2016 przez raven_raven 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 lutego 2016 Opublikowano 28 lutego 2016 https://gfycat.com/DefiantNippyHydatidtapeworm O czymś takim mówię. Już nawet nie robienie tego samemu, ale oglądanie jak pięknie można zoptymalizować przejście jakiegoś poziomu sprawia ogromną radochę. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 lutego 2016 Opublikowano 28 lutego 2016 Pamiętacie, jak system się pytał, czy chcecie wiedzieć więcej i wyrzygał ścianę tekstu w krótkim czasie? Tutaj można to sobie spokojnie przeczytać . Tekst ma kilka różnych wariantów. http://pastebin.com/6wXXDhP9 Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 1 marca 2016 Opublikowano 1 marca 2016 Skończyłem "story" i z jednej strony szkoda, że takie krótkie ale przecież to tak naprawdę tutorial. Dla mnie gra się zaczyna dopiero po story gdy robimy challenge i endless mode. Mocno uzależniająca gra. Bardzo mam ochotę ją obadać w VR. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 marca 2016 Opublikowano 1 marca 2016 Czytalem jakis artykul gdzie typek mowil ze grajac w to w VR czul sie jak w Matrixie, moge sobie tylko wyobrazic ten motyw jak kule lataja obok ciebie podczas unikow w VR No ale niestety trzeba bedzie jeszcze poczekac, nie ten prog cenowy. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 1 marca 2016 Opublikowano 1 marca 2016 No wreszcie gra Piotrka ma temat na forum :vCrunching chłopaków był ostry, zbierają zasłużone laury Cytuj
ogqozo 6 576 Opublikowano 15 sierpnia 2016 Opublikowano 15 sierpnia 2016 (edytowane) Superhot jest jedną z bardziej stylowych gier, w jakie grałem. Wszystkie detale są tu częścią niesamowitej zabawy. Wszystko jest tu rozbrajające i z jajem. Niemniej... sama gra jest ciężka. Nie widzę sensu nazywania tego strzelaniną jak często czytam, sól gry to po prostu krótkie łamigłówki, które nawet nie są za bardzo interaktywne na tle klasycznych "puzzlerów". Po 5 minutach po włączeniu Superhot zawsze myślę: "wow, ale ta gra jest za(pipi)ongo, czemu nie zrobiła wielkiej kariery a Witcher tak?", ale po ok. 20 minutach... "no dobra, starczy, wrócę kiedy indziej". Nie wiem, co o tym myśleć, jak ocenić, czy super, czy średnio. Na pewno wiele gier 3D różnego typu może uczyć się z różnych detali realizacji Superhot i będę się interesował, co dalej robią twórcy. Wcale Superhot nie trzeba uznać za grę mniej innowacyjną, niż No Man's Sky. Edytowane 15 sierpnia 2016 przez ogqozo Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 18 marca 2018 Opublikowano 18 marca 2018 Dzięki opłacaniu Golda mam możność zatopić się w tej kapitalnej gierce. Nareszcie coś świeżego w skostniałych gamingowych przyzwyczajeniach! Poczynając od założeń (nie będę ich wyjaśniał, bo są one znane), kończąc na bardzo oryginalnej oprawie graficznej, choć ta nieco przypomina Mirror`s Edge. Jedyna wada i obawa zarazem to możliwość frustracji spowodowanej dość wysokim poziomem trudności, albowiem gra nie wybacza absolutnie żadnych błędów. W Call Of Duty przyjmujemy parę pesteczek na ryło, ekran się zaczerwienia, czekamy w kąciku aż minie kryzys i wracamy do akcji. W SuperHot zapomnijcie o czymś takim. Jeden błąd, jedna jedyna zaabsorbowana piguła lub nabój i musimy zaczynać level od nowa. To co jest w tej grze najza(pipi)istsze to PLANOWANIE. Po kilku-kilkuastu zgonach wiemy już co , jak i w jakiej kolejności zrobić, żeby wszystkich niemiluchów wykończyć i przejść dalej. Megagrywalne to jest. Jestem pod wrażeniem inwencji autorów. Choć gry jeszcze nie skończyłem to już marzy mi się część druga lub inna podobna w założeniach szpila, tym razem w realistycznej grafice i budżecie AAA Prośba do adminów: czy można wątek o tej grze przenieść do działu Multiplatformy/Ogólne? Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 marca 2018 Opublikowano 18 marca 2018 (edytowane) Też teraz ogrywam dzięki Goldowi i dodam jeszcze tylko że zaskoczyła mnie (o dziwo) fabuła i zburzenie czwartej ściany Edytowane 18 marca 2018 przez asax Cytuj
Kosmos 2 750 Opublikowano 18 marca 2018 Opublikowano 18 marca 2018 Również wczoraj odpaliłem gierkę. Początek na lajcie, ale jest coraz trudniej, mam nadzieję, że do przejścia. Graficznie wygląda świetnie, ten prostujący się hud w miarę upływu czasu to geniusz. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 marca 2018 Opublikowano 18 marca 2018 Marcin (art director) został doceniony zresztą, w zeszłym roku jego concept art znalazł się wśród 14 wyróżnionych przez Academy of Interactive Arts & Sciences i The Entertainment Software Association. Zresztą bardzo sobie cenię jego styl, komiksy i animacje, wszystkie są równie ciekawe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.