Figaro 8 203 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 (edytowane) Gra wyjdzie między 2017 a 2021. Niemniej wg CEO nie jesteśmy tak daleko od premiery jak nam się wydaje. Co więcej, Wiedźmin 3 sprawił, że zmienili podejście do Cyberpunku. Teraz celują wyżej, chcąc zrobić bardziej skomplikowany tytuł. Edytowane 10 marca 2016 przez Figaro Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 Wow pospieszyles sie troche z tym tematem Tak sobie mysle, ze czerwoni sa niezlymi swirami, zeby z Wiedzmina przerzucac sie na cos takiego.... ale to w koncu tworcy Wiedzmina i chyba mozna m zaufac? Swoja droga podobno oprocz Cyberpunku zapowiedzieli jeszcze jeden tytul AAA. Ciekawe, ciekawe...(dumam z fajka w ustach) Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 Ta data pomiedzy 2017 a 2021 to dotyczy jeszcze innej gry nad ktora pracuja i nie została ujawniona Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 (edytowane) No dokladnie. Cyberpunk ma podobno juz w przyszlym roku wyjsc. Swoja droga 2021... jak to dziwnie brzmi Edytowane 10 marca 2016 przez okens Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 Obstawiałbym poczatki 2018 skoro jeszcze Wiedzmin czeka na dodatek, na pewno wypuszczą w tej generacji, nie mogą przepuścić takiej okazji przy obecnej ilości konsol na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 161 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 W trakcie konferencji podsumowującej kwestie finansowe, Adam Kiciński, prezes studia, wraz z Adamem Badowskim, szefem studia, mieli okazję wypowiedzieć się na temat nadchodzącego Cyberpunk 2077 (PS4) i… jeszcze jednej gry AAA. Generalnie wciąż jesteśmy „daleko od premiery”, gdyż Cyberpunk 2077 (PS4) jest wciąż na etapie wstępnym. Badowski wyjaśnił jednak, że CD Projekt RED chce zrobić grę znacznie lepszą i większą niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. W porównaniu do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 ma być „bardziej rewolucyjny” i „jeszcze większy oraz lepszy”. Oznacza to, że studio ma wiele do zrobienia. Co ciekawe, w ramach konferencji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku innych istotnych faktów. Po pierwsze CD Projekt RED chce podwoić liczbę swoich pracowników z 400 do 800, a następnie podzielić ich na cztery zespoły deweloperskie. Dodatkowo, jak dodał Kiciński, pomiędzy 2017 a 2021 rokiem pojawią się na rynku łącznie dwa tytuły AAA. Jednym z nich będzie Cyberpunk 2077, o drugim zaś wiemy tyle, że jest to dotychczas „niezapowiedziana gra RPG”. http://www.pssite.com/news/48426/cyberpunk-2077-bedzie-lepszy-wiekszy-i-bardziej-rewolucyjny-niz-zakladano.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Maiden Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 Jak dobrze jest być wieloletnim akcjonariuszem CD RED Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 11 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2016 No jesli Cyberpunk wypali to rzeczywiscie mozesz zacierac rece. Z drugiej strony sam nigdy nie zaczalem grac na gieldzie po niestety bardzo chlodnych kalkulacjach ryzyka i oplat pobocznych Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 11 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2016 ten cyberpunk wychodzi i wychodzi. Pewnie zresetowali projekt po premierze Wiedźmina i robią wszystko od początku, także jeszcze trochę poczekamy Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 11 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2016 W trakcie konferencji podsumowującej kwestie finansowe, Adam Kiciński, prezes studia, wraz z Adamem Badowskim, szefem studia, mieli okazję wypowiedzieć się na temat nadchodzącego Cyberpunk 2077 (PS4) i… jeszcze jednej gry AAA. Generalnie wciąż jesteśmy „daleko od premiery”, gdyż Cyberpunk 2077 (PS4) jest wciąż na etapie wstępnym. Badowski wyjaśnił jednak, że CD Projekt RED chce zrobić grę znacznie lepszą i większą niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. W porównaniu do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 ma być „bardziej rewolucyjny” i „jeszcze większy oraz lepszy”. Oznacza to, że studio ma wiele do zrobienia. Co ciekawe, w ramach konferencji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku innych istotnych faktów. Po pierwsze CD Projekt RED chce podwoić liczbę swoich pracowników z 400 do 800, a następnie podzielić ich na cztery zespoły deweloperskie. Dodatkowo, jak dodał Kiciński, pomiędzy 2017 a 2021 rokiem pojawią się na rynku łącznie dwa tytuły AAA. Jednym z nich będzie Cyberpunk 2077, o drugim zaś wiemy tyle, że jest to dotychczas „niezapowiedziana gra RPG”. http://www.pssite.com/news/48426/cyberpunk-2077-bedzie-lepszy-wiekszy-i-bardziej-rewolucyjny-niz-zakladano.html Prawda, CDP zaczęło ostry headhunting robić i polować na devów, wczoraj znajomego zatrudnili do studia w Warszawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 161 Opublikowano 11 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2016 Czyli masz insaidera, nie spieprz tego Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 13 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 marca 2016 Warszawski CDP? Moje gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 6 września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 września 2016 Redzi wrzucili do swojego skladu takie o to nazwiska by pracowaly nad Cyberpunkiem. Kyle Rowley - były główny projektant z Remedy Shironne Peiris - były artysta tworzący intefejs w Ubisoft Reflections Catalin Ion - były twórca animacji w Crytek Kris Cho - były twórca filmów dla Bioware Steve Kniebihly - były reżyser filmów dla Quantic Dream David Brownsea - były twórca środowiska w Rockstar Colin Walder - były programista dźwięku w Rockstar Alex Soliven - były starszy artysta techniczny z Supermassive Games Bruce Shtelmakher - były starszy inżynier systemów z Carbine Studios Oliver Lockwood - były programista z Codemasters Matthew Steinke - były projektant techniczny w Ubisofcie, Midawy, Metek Studios William McVicar - były programista z Gameloft Yasen Stoynev - były projektant poziomów z Ubisoftu Félix Tiévant - były projektant dźwięku z Ubisoftu Lista plac robi. Zrodlo PPE. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 487 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 Martwi duża liczba byłych ubisoftowców Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 To samo miałem pisać Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 Ubisoft to niedorobiony wydawca, ale programistow maja utalentowanych, to nie jest ich wina ze przy kazdej grze dostaja liste wymogow ktore maja sie znalezc w grze. Myslicie ze dlaczego uciekli? Chca robic dobre gry Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 678 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 Jesli uda im sie jak z Wiedzminem to bedzie niezly kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 Ano, tylko niech się zdecydują na jakie platformy chcą grę zrobić, bo przy W2 był taki mętlik informacyjny i niezdecydowanie, że głowa mała. Przez dwa lata robili podchody pod PS3 i wuj z tego wyszedł > Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 Jak to na jaka? PC, rodzina Xbox i rodzina Playstation. Cytuj Odnośnik do komentarza
szejdj 2 804 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 wyjdzie na wszystkie modele playstation 4, na każdej będzie wyglądała inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 7 września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 września 2016 I to mnie martwi. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 20 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2016 (edytowane) ''CD Projekt RED Executive Producer John Mamais talked about the developer's highly anti(pipi)ted Cyberpunk 2077 yesterday, mentioning that the game gives the staff something interesting and completely different to work on, and adding that it will eventually be “really, really, really fucking badass." http://www.keengamer.com/article/14964_cd-projekt-red-producer-talks-cyberpunk-2077 Edytowane 20 listopada 2016 przez hav7n Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 082 Opublikowano 20 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 listopada 2016 Na razie to niech ogarną kod i nie przesuwają premiery trzy razy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Malibu 940 Opublikowano 10 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2018 Direct Nintendo na dniach i tu nagle CP2077 się odzywa, zbieżność? nie sądzę wiadomo, że nie Cytuj Odnośnik do komentarza
Patricko 1 397 Opublikowano 10 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2018 Cosik się dzieje Następna wiadomość "boop" za 4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.