Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

https://shop.audified.com/blogs/people/bryan-brain-mantia-u73b-compressor

 

Cytat

What is your current most important project?

I’m focusing mainly on composing these days. I love the concept of music and visuals. I’m currently working on a film by director Joseph Kahn called “Bodied”. I’m also working on the soundtrack for the Cyberpunk 2077 video game… This project in particular has been a little challenging because the developers are looking for music that has never been heard before if that makes any sense... They are looking for music that would be made in the year 2077… I’m into it because I really love "white noise" and I figure that's where music is gonna be in 60 years from now (lol)… Basically every frequency within the range of human hearing (20 hertz to 20 kHz)… Anyways, i’m really diggin' the experimentation on this project!!!

 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

A kto miałby ich do tego przymusić?

Ja na razie gry nie skreślam. Czekam na gameplay, bo teraz to zwykłe wróżby. Poza tym równie dobrze może być tak, że tryb fpp będzie załączał się przy celowaniu, a poruszanie odbywać się będzie z kamerą za plecami. 

Swoją drogą trochę to koliduje z plotkami o rozbudowanej customizacji postaci i mniejszym nastawieniu na multiplayer w grze.

Odnośnik do komentarza

Cyberpunkowe GTA moglo być zbyt ambitne lub sprawialo sporo problemów, a tryb FPS jest ich sposobem żeby jakos temu zaradzić. Zrobienie gry w strukturze pociętego na huby Deus Ex-a jest jednak sporo latwiejsze.

To są oczywiście, tylko gdybania, bo  do momentu E3 nic na 100% nie jest pewne.

 

P.S. No wlasnie trzeba brac to z przymruzeniem oka, bo po co komu tworzenie postaci do FPS-a?

Odnośnik do komentarza

To dobrze, bo nie wyobrażam sobie Cyberpunk w formie fpp, ni uja, takie gry, które są nastawione na eksplorację, na pogadanki z npc'ami nie mają dla mnie racji bytu w fps (strasznie mnie nudzi taka formuła gry, zero dynamiki, wolę jak gra jest w tpp, czuję tę immersję i więź z bohaterem wtedy, a i eksploracja jest wtedy przyjemniesza, bo widzisz więcej niż w przypadku fps). Dla mnie fpsy to przede wszystkim dynamika i ciągłe strzelanie, wtedy to ma sens - taki Doom, Wolfenstein robią to dobrze w tym gatunku. Taki Deus Ex mnie strasznie wynudził, klimat fajny ale co z tego jak ja nie czułem tego w grze z powodu fpp.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

No to akurat potwierdzone, że będziesz wybierał klasy, płeć itp (co jak zauwazyleś jest logiczne patrząc na materiał źródlowy) tylko nie wiadomo czy klasy będą miały predefiniowane cechy wyglądu czy będzie edytor (chyba, bo nie pamietam czy mówili o tym, ale moge się mylić oczywiście). 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Nemesis napisał:

Ja i tak zrobię cyberpunkowego wiedźmina. A już widzę ile REDzi dadzą w tej grze easter eggow i nawiązań. Ciekawe czy grę zdążymy jeszcze ujrzeć na tej generacji czy na kolejnej a może będzie to crossgen?

 

Bedzie na tej generacji i ''enhanced'' na next genach. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...