SG1-ZIELU 870 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 "So much detail in the world, and this demo is filled with a fair amount of story and choice. CD Red definitely doing their thing here. " https://twitter.com/GI_AndyMc/status/1006607040502902785 Cytuj
puszkin 235 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) jest wywiad z gościem z redów na game spocie live oficjalnie potwierdzone - first person (pipi)a ;/// Edytowane 12 czerwca 2018 przez puszkin Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Tylko, czy poruszanie w tpp? Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) Masz info wyżej. First person. TPP tylko w cutscenkach (no i może w dialogach, nie wiadomo jeszcze). edit: Edytowane 12 czerwca 2018 przez Bigby 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Mogliby sprzedawać te t-shirty trochę kasy by wpadło... Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 kurde, no wielka szkoda, że fpp ;/ naprawdę chcę wierzyć, że tylko w tym widoku mogą zrobić swoją wizję gierki ale i tak szkoda Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Tez nad tym ubolewam, moim zdaniem taka kamera wynika z problemów technicznych/optymalizacyjnych. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Podsumowanie panelu z E3 (Gamespot): Cytat Game is FPS perspective FPS perspective made to feel more personal RPG with Shooter Elements not a Shooter with RPG elements Multiple different progression systems (Skills, Perks, etc.) V, protagonist - urban merc/hired gun. Full character creation system (Gender, Looks, Lifepath/Backstory) You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices Dystopian Cyberpunk future shown in sunlight on purpose. Full Day/Night Cycle. Noir themes bleed through environment and aesthetic Characters from Cyberpunk 2020 lore will appear Netrunner Techie and Solo are main focused classes You can combine classes Optional classes exist (like Rockerboy and Corporate) and you can pull perks from them to add into your own custom class Story and quest system from Witcher 3 is implemented into Cyberpunk similarly. Choice and consequence is HUGE. Emphasized that the game is an RPG first and foremost Story is personalized by player choice. Combat - Ranged combat and Melee combat. Learned lessons from Witcher 3. FPS Melee combat. Weapons - 3 branches - Power Weapons (heavy hitting/stagger), Tech Weapons (penetrating through cover), Smart Weapons (tracking/following) Vehicles - Motorcycles, Cars, hinted at flying cars. V is a fully voiced character. Both Male and Female completely voiced. V's personality is shaped by player. Backstory and interactions shape V's personality. Cyberpunk is a dark dystopia in the same vein as Witcher 3 being Dark Fantasy Details of the world - everything has a purpose. World design was a huge focus in setting the tone. Night City - in between SF and LA (fictional city). Inspired by both cities. 6 unique districts in the city. Each area has its own feel on top of the base Noir feel Exploration is encouraged. Witcher was horizontally huge, Cyberpunk is vertically huge. You can enter buildings, Mega Buildings exist as well with multiple floors and multiple areas to explore within a single building. No level scaling. 2 forms of XP - Core XP - Main Missions and Street Cred - Side missions Higher Street Cred opens new exclusive vendors and fixers (new jobs 2 2 Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 3 godziny temu, Dr1zzt napisał: Jeszcze brakuje porównania do Remember Me i temat wyczerpany. Ej, ale Remember Me to Ty szanuj... Świetnie ta gierka wyglądała i miała naprawdę fajnie zaprojektowane miejscówki. Nie kumam tylko tego pokazu za zamkniętymi drzwiami. OK, rozumiem, że godzina to mogło być przegięcie, ale jakieś 10 minut gameplayu mogliby dla nas wykroić, bo jak czytam te spusty na twitterach to wygląda mi to jak wiadomości w Korei Płn - wszystko jest idealne, bez skazy, cudowne i debest... Tylko nikt z nas tego nie widział Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 W dniu 12.06.2018 o 21:07, Bigby napisał: Masz info wyżej. First person. TPP tylko w cutscenkach (no i może w dialogach, nie wiadomo jeszcze). Ok, to u mnie hype opadł do zera w tej chwili. Czekam bez napiny na gameplay i się zobaczy. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) No zobaczymy. Na razie trudno oceniać, chociaż osobiście mi to nie przeszkadza. Screeny: Spoiler Szkoda, że tylko w tak niskiej rozdzielczości. Edytowane 12 czerwca 2018 przez Bigby Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Też bym wolał TPP, ale pamiętajmy, że tną gdzie się tylko da, a widok FPP to zaoszczędzona masa mocy obliczeniowej na animacje, detale ubioru, detekcję kolizji itp. Prowadzenie samochodu będzie opcjonalnie w TPP i to raczej na tyle. Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) Kilka screenów z gry, które CDPR wysyła mailowo: Trochę nowych wieści od Gamespotu: Cytat Witcher 3 format/vibes with a lot of conversations, choices on how you do things (combat, stealth, persusasion, hacking, intimidation). Alternative timeline: this future developed from the 1980s, not our own timeline, and Cyberpunk 2020 and the all the existing lore remains intact. Characters from the existing Cyberpunk products will appear, but they're a bit coy about how (as the video game is set 57 years after the P&P RPG). You can take people down through stealth attacks. Full day/night cycle and variable weather conditions. Six distinct regions of the city. Very rich high-end areas and a massive, near-lawless region called Pacifica. The game will let you enter lots of buildings. Along with normal areas, the game has several "megatowers", which are basically Judge Dredd blocs complete with their own ecosystems, factions and shops. Massive verticality to the game. EXP is divided into two strands: normal EXP is accrued from completing the main quests. Street EXP or street cred is mostly gained from side-missions. As it increases, your rep on the street goes up and you start opening up new vendors. I imagine this all impacts on quests, how likely you are to get attacked etc. CDPR emphasise that this is a roleplaying game with shooter elements, not an action game. Choice and narrative consequence is the game's #1 emphasis. Your character is called "Vee" but you can define their gender, backstory and abilities. There are both male and female voice options for the character. There are perks, skills and cyberware in the game that define your abilities. There are template classes you can use for guidance, but not hard-set classes. The main story is noir-influenced with an emphasis on the inequality between the streets and the rich people living in the towers above. Smart weapons which missiles and bullets. Drivable cars and motorcycles, and some other vehicles but they're holding off on those for now. Edytowane 12 czerwca 2018 przez Dr1zzt Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) edit: Edytowane 12 czerwca 2018 przez Bigby Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Ja jepie, coś to będzie za sztos ???? Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 To będzie kosmos, bez dwóch zdań. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 jest już pierwszy powód dla którego warto czekać na nextgeny te info o osobnym expie z misji głównych i pobocznych brzmi super. Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 To pewne, że tylko next geny wchodzą w grę? Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) tak sobie palnąłem ale jakoś nie widzę tej gierki na ps4 czy nawet na scorpionie. a jak ma być jakaś bieda wersja to i tak wolę czekać na nextgeny Edytowane 12 czerwca 2018 przez Słupek Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Niech dają bieda wersję, a na PS5 i tak kupi się ponownie. W GTA V też nikt nie wierzył, że może tyle wycisnąć z PS3, a jednak. Tak że trzeba trzymać kciuki. Chciałbym, żeby jednak pokazali coś z gameplaya. Ciekawe do kiedy jest embargo na ten stuff z zamkniętego pokazu? Pierwsze info to same spusty i orgazmy, podobno można biegać po ścianach, zwalniać czas, HUD jest bardzo minimalistyczny, miasto bardzo duże i pełne detali jak u Rockstara... Po tej grze już nie będzie się mówić "jak u R*", tylko jak w "Cyberpunku" Cieszę się też dla samego Mike'a Pondsmitha, zasłużył w końcu na taki szał wokół świata który stworzył. Oby wyszedł na tym jak najlepiej, a jeśli ma procent od sprzedaży to gość nie musi się martwić już do końca życia o hajs 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 "Later we're gonna PLAY some Cyberpunk 2077" więc rano pewnie coś bedzie Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 Bardzo bym się zdziwił, gdyby rzeczywiście był gameplay. Raczej to samo co na Gamespocie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.