Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

FPP daje lepszy efekt przy wszelkiej interakcji. taki wazny element jak bronie o wiele lepiej sie prezentuje. wnetrza pojazdow tez. wszystko jest blizej kamery.

 

ponadto hud pewnie bedzie w to integralnie wpleciony.

Opublikowano (edytowane)

O ile jeszcze z broniami mogę się jakoś zgodzić (chociaż wystarczy przybliżyć widok i wtedy broń też jest bardzo dobrze widoczna. Tak jest chociażby w Dywizji czy Wildlandsach) tak już same wnętrza pojazdów itp to bzdura. Wystarczy odpalić widok z oczu i mamy dokładnie to samo. Jestem rozczarowany trybem FPP i żadne tłumacznie REDów tego nie zmieni. W takich molochach widok FPP jest dla mnie, powtarzam dla MNIE strasznie męczący :/

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano

Fajnie by bylo gdyby dali jakas drewniana perspektywe zza plecow zeby mozna bylo sobie pobiegac po miescie i walnac niemca w helm do naszej pieknie zmodyfikowanej postaci, ale szczerze mowiac jako gra stricte TPP nie widzialbym tego i ciesze sie z ich decyzji, jedyny minus na chwile obecna jest taki ze w dialogach tez bedzie FPP przez co rzadko sie nacieszymy widokiem naszej postaci.

  • Plusik 2
Opublikowano

Ale REDzi się z niczego nie tłumaczą - ba, teraz za nich robią to wszyscy ci, którzy widzieli pokaz - teraz już nie mają pytań i ufają wizji developera.
Sam też wolę TPP, ale skoro tak jest lepiej to poproszę i nie będę narzekał. Zresztą podobno nasza postać będzie często widoczna na zasadzie Deus Ex - tak gdzieś czytałem - pewnie jakieś akcje kontekstowe, przylepianie się do osłon itp, no i jazda samochodem w TPP :)

Opublikowano

Niech dłubią według swojej wizji i dadzą grywalny kawałek kodu, wtedy będziemy ich rozliczać czy to pasuje czy nie. Z RE7 było tak samo - na początku sam hejtowałem FPP dopóki nie zagrałem, pięknie wpasowali ten tryb w realia serii. Czuję, że tutaj będzie jeszcze lepiej, bo Redzi bardzo podkreślają tą immersję.

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Bigby napisał:

Mają już większe doświadczenie, więc powinni wycisnąć z konsol więcej niż przy okazji W3.

 

Co do sprzętu, nie jest aż tak oszałamiający. Spodziewałem się, że będzie to raczej jakiś potwór z NASA, na którego nikogo oprócz devów nie stać.


Gra powstaje z fokusem na PC i co do tego nie ma wątpliwości. Po drodze będą różne optymalizacje, także pewnikiem drogą cięcia tego i owego, bo jakoś nie widzi mi się, żeby chcieli robić z tej gry nowego Crysisa, czyli benchmark sprzętu na 10 lat do przodu. Sama konieczność równoczesnego wypuszczenia CP2077 na konsole raczej nakazuje wątpić, że tu puszczą wykastrowaną bieda-wersję, a "pełne doświadczenie" to tylko na porządnym piecu. 

Poziom W3 z pierwszych prezentacji wersja finalna osiąga dopiero na różnej maści upiększających modach. Tu będzie w jakimś stopniu na pewno tak samo. :)

Edytowane przez Frantik
Opublikowano

Skrót GK z trailera nie odpowiada jednak "Gamescom Koelnmesse". Na discordzie ktoś z cdpr powiedział, że znaczy zupełnie coś innego. Także możemy jeszcze gameplaya nie zobaczyć... Pewnie chcą uniknąć hejtu, jak to potem zrobili downgrade, albo że jeszcze pojawiają się bugi czy drobne glitche.

Opublikowano

Bo chyba raczej, że będzie downgrade, jak i obecne są bugi i glitche - na tak wczesnym etapie produkcji to chyba normalne. Nie kumam, czemu ktoś miałby ich hejtować, skoro to nie jest tytuł, który wychodzi już teraz zaraz.

Opublikowano
Godzinę temu, Figuś napisał:

Mają przywieźć ten sam co na E3, ale czy go upublicznią to już :dunno:

Nie upublicznią bo na pokazie gra chrupała i miała przeróżne glitche, w tym graficzne. 

Opublikowano (edytowane)

Z tego co wczoraj czytałem to na gamescom mają przywieść ten sam gameplay tylko pokażą go z innej perspektywy, inaczej go rozegrają.

Na ten moment też ma być za zamkniętymi drzwiami, chyba że coś się zmieni, jeszcze 2 msce.

 

Czytałem opinie, że gra raczej dobrze chodziła, prawdopodobnie 4K i na pewno 30fps, zdarzały się jakieś małe glitche graficzne, ale nie przeszkadzały w ogólnym odbiorze gry. Większość co widziała zgodnie potwierdza, że oprawa graficzna jest bardzo wysoka i stoi wyżej niż wszystko co do tej pory widzieliśmy i stąd pierwsze komentarze czy w ogóle wyjdzie na tej generacji. No ale już potwierdzieli ps4, xbox i pc.

 

W tej chwili już można śmiało założyć, że finałowa gra nie będzie tak wyglądała na obecnych konsolach i imo to jest główny powód zamkniętych drzwi

 

btw z ppe:

 

Marcin Iwiński powiedział w trakcie wywiadu dla Kotaku, że wersja demonstracyjna Cyberpunk 2077 z E3 2018 zostanie zaprezentowana również gamescom 2018, czyli na najnowszej edycji targów w Kolonii, które odbędą się w dniach 21-25 sierpnia. W trakcie imprezy demo będzie prezentowano ponownie za zamkniętymi drzwiami. Być może jednak CDP RED tym razem zdecyduje się ujawnić fragmenty gameplayu szerokiej publiczności - decyzja na ten temat nie została jeszcze podjęta.

Edytowane przez Fanek
Opublikowano
9 minut temu, Fanek napisał:

Większość co widziała zgodnie potwierdza, że oprawa graficzna jest bardzo wysoka

No i to jest najwazniejsze. 

Opublikowano
18 godzin temu, Ryo-San napisał:

O ile jeszcze z broniami mogę się jakoś zgodzić (chociaż wystarczy przybliżyć widok i wtedy broń też jest bardzo dobrze widoczna. Tak jest chociażby w Dywizji czy Wildlandsach) tak już same wnętrza pojazdów itp to bzdura. Wystarczy odpalić widok z oczu i mamy dokładnie to samo. Jestem rozczarowany trybem FPP i żadne tłumacznie REDów tego nie zmieni. W takich molochach widok FPP jest dla mnie, powtarzam dla MNIE strasznie męczący :/

wszyscy na filmikach gadaja, ze nie ma sie co martwic, ze jest kozacko, ale ty nie grales i juz ci sie nie podoba. no powiedz to sobie na glos.

Opublikowano (edytowane)

Chyba mam prawo do własnej opinii? Napisałem że w takich molochach jakim będzie CP widok fpp mnie po prostu męczy. Zdecydowanie bardziej w takich grach wolę widok tpp. Nie napisałem że gra będzie gunwem ze względu na widok fpp tylko że zdecydowanie bardziej leży mi widok z trzeciej osoby.

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Wredny napisał:

Wyjmij na jakiś czas płytę z The Division z napędu i pograj... nie wiem - w Dying Light np. Przesiąkłeś tym TPP. :)

Nigdy!!! Sercem zawsze z Dywizją!! A tutaj Wredoto Cię zaskoczę. Podstawka i dodatek w DL skończony. Pomijając kilka a dosłownie to 3 (banalne) puchary jest w zasadzie platyna. I nie przesiąkłem TPP po prostu zaje.biscie lubię ten widok. Gdyby Dywizja była fpp bankowo nie spędziłbym w niej tych 2000 godzin tylko może góra 50. Fpp mi nie leży i chyba tyle mogę w tym temacie powiedzieć ¯\_(ツ)_/¯

Edytowane przez Ryo-San
  • Plusik 1
Opublikowano
10 godzin temu, Wredny napisał:

Wyjmij na jakiś czas płytę z The Division z napędu i pograj... nie wiem - w Dying Light np. Przesiąkłeś tym TPP. :)

Albo Kingdom Come tam fpp było fajnie zrobione i pierwszy raz fppw rpgu mi nie przeszkadzało.

Opublikowano

Nie wiem, czemu tak wielu uważa, że będą cięli taboretom oprawę na miarę tego, co było w zwiastunach W3 i co ostatecznie dostaliśmy. Tym razem mają zasoby i nie muszą iść na tak wielkie kompromisy, jak przy developingu Dzikiego Gonu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...