Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dalej bardziej czekam na RDR2 ale gameplay mi się podobał . Nie rozumiem tylko tej podjarki wczesnymi pokazami , według wcześniejszych opinii wizualnie i technicznie gra miała prezentować przyszłą generację ale jakoś nie specjalnie było to widoczne. Pamiętam jak kiedyś ogrywało się na strychu cyberpunk-a papierkowego więc jakis sentyment do serii mam mimo że klimat Wieśka dużo bardziej mi leżal. Pewnie będzie sztos fabularny i na to czekam.

Opublikowano

Będzie wypas gierka, ale nóg mi nie urwało (he he). 

 

Miasto robi robotę, oj robi, ale wszelakie miejscówki w budynkach strasznie mocno kojarzą mi się z z takim bardziej rozbudowanym Syndicate od EA. 

  • Plusik 1
Opublikowano

gYCFmLu.jpg

hehe tez mnie te cyferki trochę drażniły, bardzo chcieli podkreślić, że TO RPG 

Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, Cedric napisał:

Będzie wypas gierka, ale nóg mi nie urwało (he he). 

 

Miasto robi robotę, oj robi, ale wszelakie miejscówki w budynkach strasznie mocno kojarzą mi się z z takim bardziej rozbudowanym Syndicate od EA. 

 

 

no dokladnie to jest glowny problem art designu 'cyberpunkowych' gier. 

 

istota jest zeby widoczny byl postep technologii, z jednoczesnym respektowaniem minionych epok. brak budynkow z cegiel, cerkwi, kosciolow, katedr, meczetow, no wszystkiego czym zyla ludzkosc w poprzednim wieku. bez tego miasto nie ma historii, jest jak las vegas zbudowane na srodku pustyni tylko po to by spelnialo jakas podstawowa forme.

 

wszystko takie z plastiku, high endowe, scieki highendowe, kartony z zulami high endowe, psie go.wno tez jakies high endowe, jakby bez podszucia ewolucja a jedynie sterylna mysl przyszlosci. to samo tyczy sie np. zaprezentowanych pukawek, ktore wygladaja bardziej jak zabawki ze star wars a nie prawdziwe narzedzia. malo tutaj ekonomicznej mysli, minimalizmu w designie, ktory to bardzo definiuje mysl nowoczesna, brakuje nawiazan do minionych epok, takich wiecie, szczegolow, artefaktow jak stare blokowiska z poczatku wieku.

i o tym mowilem piszac ze to gitsa w ogole nie przypomina. japonczycy mieli to mocno na wzgledzie, zeby ich swiat nie byl z dupy zbyt nowoczesny. zalane muzeum to wrecz moment esencjonalny dla ich wizji. tutaj troche tego brakuje. Deus Ex: HR cierpial na to samo, choc probowal sie ratowac jakims takim barokowym zacieciem, ale ostatecznie efekt byl zbyt plastikowy.

Edytowane przez Najtmer
  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, kermit napisał:

observer świetnie miksowal stare miasto z cyberpunkiem

 

niestety nie gralem, wiec posilkuje sie randomowa recenzja do obczajenia. na pierwszy rzut oka zgadzam sie, jednak cos, co denerwuje mnie w grach, to hologramy, naduzywanie ich. rozumiem, gdyby to byly reprezentacje metadanych w jakichs szklach/wszczepie, jak Wirtualne Swiatlo Gibsona, ale takie wszedobylskie, 'namacalne' hologramy na wszystkim wygladaja okrutnie kiczowato i bezsensownie. skad ludzkosc ma na to tyle pradu? czyzby globalny kryzys energetyczny po wyczerpaniu sie ropy nigdy nie nastapil? co by nie patrzec to troche kluczowe, z punktu widzenia dnia dzisiejszego i faktu, ze to wlasnie korporacje takie jak gasprom czy exxonmobil dzierza najwieksze kapitaly na swiecie, ale jakos nadal wszystko na zawiasy, gafer i trytytki. gdzie moj holograficzny hud do bidetu?

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano
10 minut temu, Najtmer napisał:

skad ludzkosc ma na to tyle pradu?

z kopalni w bełchatowie

Opublikowano

Wybredny jest też Adrian Chmielarz. Myślę że największym problemem tej gry jest to że Redzi Wieśkiem zawiesili sobie bardzo wysoko poprzeczkę a mityczna mgiełka tajemniczości i brak gameplayu przez te kilka lat produkcji nastawił ludzi na "cuda na kiju" Co do Adriana to niech sam zrobi jakąś dobrą grę bo Painkiller czy Bulletstorm to jakieś odkrywcze i porywające nie były. 

Opublikowano

chmielarz chmielarski dalej się ból dupi? XD co za frajer, bo mu nigdy nie wyszło z wiedźminem XDDDDD. CD-Projekt pokazał jak się robi gry i tyle.

  • Plusik 2
  • WTF 1
Opublikowano

 "Bloodborne wydawał mi się średni przez pierwsze trzy godziny, a potem został grą życia. Red Dead Redemption rozkręcał się sześć cienkich godzin po to tylko, by ostatecznie zostać dla mnie grą generacji." łysy jakie bomby prawdy zrzuca :obama: 

Opublikowano
11 minut temu, Faka napisał:

chmielarz chmielarski dalej się ból dupi? XD co za frajer, bo mu nigdy nie wyszło z wiedźminem XDDDDD. CD-Projekt pokazał jak się robi gry i tyle.

 

Faka jaki trigger i wyzywanie od frajerów bo mu ktoś gierkę skrytykował xD 

Opublikowano (edytowane)

 

No szkoda, szkoda. Szkoda, ze poczucie dostapienia elitarnego grona osob, ktore widzialy ten n i e s a m o w i t y gameplay trwalo raptem kilka dni. A tak ladnie PRowcy opowiadali, promeczka doszla, cydr w barze za free, #doceniamyjutuberow xDDD

 

 

Edytowane przez Mejm
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Faka jaki trigger i wyzywanie od frajerów bo mu ktoś gierkę skrytykował xD 

 

Odróżniasz trigger od triggera? XD Nigdy największego toksycznego człowieka w gamedevie nie widziałem jakim jest chmielarz XD A gra cyberpunk póki co ani mnie nie grzeje, ani nie ziębi. Gameplay słabiutki, nic ciekawego nie było, gdzie wcześniej to napisałem.

Edytowane przez Faka
Opublikowano (edytowane)

Narzeka na gameplay i na wszystko w tym cyberpunku, chociażby na ppe masz niusa z nim. Maturę z tego sobie napisał i po prostu zazdrość przez niego przemawia XD

Edytowane przez Faka
Opublikowano (edytowane)

Napisał normalny tekst, kilka spostrzeżeń, kilka uwag. Ma do tego święte prawo, nikt ci nie każe tego czytać lub się z tym zgadzać, ot zwykła polemika, nic szczególnego. 

 

A jeśli ci się nie podoba, to  wejdź w dyskusje i odpowiedz na tę krytykę zamiast pisać autystyczne posty w stylu: 

Cytat

chmielarz chmielarski dalej się ból dupi? XD co za frajer, bo mu nigdy nie wyszło z wiedźminem XDDDDD. CD-Projekt pokazał jak się robi gry i tyle.

 

Edytowane przez oni
  • Plusik 2
Opublikowano

Całkowicie normalny tekst, jak ktoś się go  czepia to jest zwykłym przegrywem.

Wskazał dużo elementów zdecydowanie o ktorych mozna dyskutowac czy są spoko.

Ten gameplay naprawdę zapowiada grę 8/10 więc normalne ze niektórzy wylewają kubeł zim,nej wody na hasełka slyszane od legendarnego pokazu.

 

Gdybym miał czas to bym poczytał te ochy i  achy, niezle jaja tam muszą się kryc.

  • Plusik 1
Opublikowano

Dobra, dosyć tego narzekania dla narzekania :shotgun:

 

Wklejam info z Eurogamera o częściach miasta:

Cytat
  • Centrum miasta to największa duma Night City. Serce wszystkich korporacji jest jednocześnie skupiskiem neonów i kwintesencją przepychu
  • Watson to unikalna mieszanka kultur azjatyckich i upadły gigant korporacyjny, zamieszkany przez imigrantów. Znajdziemy tam wiele bazarów i targów, porozstawianych w ciasnej siatce zaułków
  • W Westbrook zwiedzimy ukierunkowane na turystów Japantown. To miejsce dla zamożnych mieszkańców Night City, którzy lubią ciężko pracować i grać ostro
  • Heywood to ogromna podmiejska dzielnica, zamieszkała głównie przez Latynosów i zmagająca się z problemem lokalnego gangu. Przeprowadzka do Heywood to oznaka wspięcia się na wysoki szczebel drabiny społecznej
  • Pacifica jest jednym z najniebezpieczniejszych miejsc w Night City. Niemal opuszczona, odseparowana od miasta dzielnica to teren działania gangów i miejsce ogromnego ubóstwa
  • Santo Domingo zasila całe Night City, dlatego dzielnicę wypełniono licznymi elektrowniami i fabrykami

 

I fajny komentarz, który wyjaśnił pajaców od jęczenia, że FPP:

Cytat

Dlaczego RPG z pierwszej osoby?
Widok First Person ma tę zaletę, że może tworzyć pomieszczenia o realistycznym rozmiarze. Dla trzeciej osoby grafika potrzebuje dużo wyższych i szerszych pomieszczeń, aby pomieścić kamerę obracającą się ponad i wokół postaci, więc perspektywa trzecio-osoba pracuje dla np: Tomb Raider, Uncharted, RDR i GTA, ponieważ akcja odbywają się one głównie na zewnątrz lub w dużych komnatach (T.R i Uncharted) . Ale jeśli tworzysz klaustrofobiczne wnętrza miejskie, pierwsza osoba daje więcej swobody w projektowaniu środowiska, ponieważ nie każde pomieszczenie potrzebuje wysokiego sufitu. Nawet Max Payne, którego lokacje znajdowały się głównie w realistycznych wnętrzach miejskich, czasami dawał wrażenie, że jest bardziej w pionie niż w poziomie. Ponadto pierwsza osoba pozwala na bardziej szczegółowe odwzorowanie otoczenia - na ekranach lub plakatach z tekstem znajdującym się w otoczeniu gracza potrzebna byłaby znacznie większa czcionka, aby gracz mógł ją przeczytać w trzeciej osobie. Dodatkowym plusem jest bardzo bezpośredni sposób reprezentowania optyki cybernetycznej i innych dopalaczy, ponieważ twój widok jest przez nie filtrowany. System trzeciej osoby w grach jest spoko, ale widzę, dlaczego CDPR wybrał dla tej konkretnej gry widok First person.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

no z tego co zaczalem czytac to tez jestem w stanie powiedziec, ze raczej ma chlodne spojrzenie na gre a nie tryska jadem z pi.zdy. generalnie mam to samo, tyle ze ja se moge kapke jadu dolac, bo jestem tylko nickiem na forum a nie jakims pionkiem w game industry.

Opublikowano
4 minuty temu, oni napisał:

Napisał normalny tekst, kilka spostrzeżeń, kilka uwag. Ma do tego święte prawo, nikt ci nie każe tego czytać lub się z tym zgadzać, ot zwykła polemika, nic szczególnego. 

 

A jeśli ci się nie podoba, to  wejdź w dyskusje i odpowiedź na tę krytykę zamiast pisać autystyczne posty

 

2 minuty temu, milan napisał:

Całkowicie normalny tekst, jak ktoś się go  czepia to jest zwykłym przegrywem.

Wskazał dużo elementów zdecydowanie o ktorych mozna dyskutowac czy są spoko.

Ten gameplay naprawdę zapowiada grę 8/10 więc normalne ze niektórzy wylewają kubeł zim,nej wody na hasełka slyszane od legendarnego pokazu.


Dokładnie tak. Po tym wpisie Faki od razu poleciałem na PPE, żeby zbluzgać Chmielarza, jaki to przegryw jest, że ma ból doopy do REDów o Wiedźmina itp, a tu przeczytałem cały tekst i...
trudno się z nim nie zgodzić - mądrze, choć oczywiście w swoim stylu - dosadnie, prawi chłopina i mimo że ogólnie wszystko mi się podobało i czekam na gierkę, to nie przeszkadza mi się zgadzać z Adrianem w wielu kwestiach. Jedno drugiego nie wyklucza.

Opublikowano (edytowane)

Uuu, ja teraz dopiero obejrzałem trailer no i... zupełnie nie tego się spodziewałem po relacjach z E3. Niczym zupełnie mnie nie zachwycił ten gameplay. Niestety dodatkową niechęć wzmaga fakt, że nie lubię cyberpunku jako gatunku, nie jarają mnie te wszczepy, hologramy czy latające samochody, te dziwne bronie.

 

Strzelanko wygląda na słabe, jakieś cyferki, movement w trakcie strzelania też jakiś dziwny. Myślałem, że fpp nie będzie mi przeszkadzało, ale jednak jak przeszkadza. Cały czas gapię się na broń, która pozostaje w bezruchu praktycznie, postać idzie a broń wisi w miejscu? Ogółem no nie podoba mi się to fpp, ale patrząc na Wiedźmina to CDPR nie potrafi robić kamery w tpp.

 

Te wybory fabularne jakieś bezsensowne, niewpływające chyba na nic. Ta babka leży w wannie, w słuchawce pada pytanie 'IS SHE ALIVE?' a wybory: check biometer, hard to tell, more bodies in the tub, jakie durne. Potem wyciąga ją, coś tam się dzieje i wybór: dać jakiś tam zastrzyk czy reanimować XD 

 

Przeskipowałem ten filmik, jaranko opadło, niech CDPR spokojnie pracuje, bo mają każdy aspekt gry do poprawy(tekstury!) jeszcze a ja i tak wezmę tę grę day 1.

 

EDIT

Dobra, zapomniałem. Zachwyciło mnie miasto.

Edytowane przez szejdj
Opublikowano

No akurat Chmielarz wyjątkowo napisał dosyć rzeczowy tekst i z większością jego argumentacji się zgadzam bo mam bardzo podobne odczucia co do zaprezentowanej rozgrywki. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...