Hendrix 2 731 Opublikowano 1 lipca 2020 Opublikowano 1 lipca 2020 (edytowane) Techland generalnie to się cieszy z zakończenia tej współpracy. Edytowane 1 lipca 2020 przez Hendrix 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 2 lipca 2020 Opublikowano 2 lipca 2020 12 godzin temu, Hendrix napisał: Techland generalnie to się cieszy z zakończenia tej współpracy. Ale, że jak? Nie zależy im, żeby mieć pierwszy raz dobrą fabułę w swojej grze? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 2 lipca 2020 Opublikowano 2 lipca 2020 Delikatnie mówiąc - to nie była łatwa współpraca, to tyle jeśli chodzi o zasłyszane rzeczy. U mnie zero zdziwienia jeśli chodzi o Avellone'a - myślicie, że przypadkowo miał ban na wiele imprez branżowych w USA (na dłuugo przed tymi oskarżeniami)? Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 2 lipca 2020 Opublikowano 2 lipca 2020 (edytowane) I co, znowu ileś tam czekania na grę, jak scenariusz gry znowu będą musieli tworzyć? Inaczej jest w ogóle szansa na premierę w tym roku? Mam na myśli DL2. Edytowane 2 lipca 2020 przez Faka Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 2 lipca 2020 Opublikowano 2 lipca 2020 Tutaj macie cały artykuł na temat tego co (rzekomo) dzieje się w Techlandzie z DL2:https://polskigamedev.pl/dying-light-2-totalna-rozsypka-vs-tak-sie-robi-gry/ Urywek odnośnie współpracy z Avellone: Spoiler Czerwiec 2018, konferencja Microsoftu podczas E3. Między trailerami Jump Force’a i Battletoads na telebimach wyświetla się zwiastun gry, której istnienie było tajemnicą poliszynela. Po parkourowej przebieżce przez The City wracamy do Microsoft Theather, na którego deskach pojawia się Chris Avellone (Planescape: Torment, Fallout: New Vegas). Ma on być gwarantem, że drugi Dying Light otrzyma iście RPG-owy scenariusz. Z ust Avellone’a padają slogany, które promocja i PR będą maglować do znudzenia, mówi on o „współczesnym średniowieczu”, „wyborach i konsekwencjach”, o tym, że „zaraza wyewoluowała”. Swoje wystąpienie zaczyna od kurtuazyjnego: „Jestem podekscytowany, mogąc pracować z Techlandem”. Jeden z wysoko postawionych pracowników twierdzi jednak, że narrative director robił dobrą minę do złej gry. Owszem, napisał scenariusz i wymyślił świat, z początku: spójny i konsekwentny. Tyle że potem zaczęły się ingerencje szefostwa… – Story nie będzie dobre, wyszło mocno pretekstowo: przynieś to, pogadaj z tym, wybij zombie tu i tu. Mocno spłaszczyła się głębia i złożoność frakcji, którą rozpisał Chris. On chciał produkcji empatycznej, rozbudowanej psychologicznie, wielowarstwowej – wyjaśnia. Avellone miał być w swojej wizji „twardy i bezkompromisowy”… ale trafiła kosa na kamień. Kamieniem jest w naszej historii dyrektor kreatywny Adrian „Pyza” Ciszewski. Na samym początku: specjalista ds. PR-u i marketingu, który złapał wiatr w skrzydła, produkując Dead Island, a później reżyserując pierwszego Dying Lighta. Przez kilkanaście lat jego pozycja w techlandowym łańcuchu pokarmowym sukcesywnie rosła, dziś jest nazywany w firmie „ewangelistą” (bo, tłumaczy mój rozmówca, „chodzi po firmie i ewangelizuje, czym ma być projekt”). Wraz z prezesem Pawłem Marchewką miał on na tyle wtrącać się w scenariusz Avellone’a, że współpraca przestała im się układać jeszcze przed konferencją. – W story wpieprzają się wszyscy, z „Pyzą” na czele. Trwa wielka wojna o to, jakie będą postacie, frakcje, ich motywacje, łuki rozwojowe, jak wyglądać będą questy. Inny z twórców uzupełnia:. – Avellone oddał rozpiskę questów pod jeden region… tyle że nic nie nadawało się do gry. Chris napisał to tak, jakby robił zadania pod New Vegas. Techland został więc z niektórymi pracami Avellone’a jak Himilsbach z angielskim. I myślę, że dyskusję można przenieść do odpowiedniego tematu (DL2). Cytuj
aph 155 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 Ponoc usuneli customazicje pojazdow tez. Cytuj
Il Brutto 1 625 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 Avellone? No szkoda chlopa tak po ludzku ale juz przynajmniej nie bedzie smrodzil tymi pseudoglebokimi fabulami odcinajac kupony od Tormenta. Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 Ponoc usuneli customazicje pojazdow tez.O ile bieganie po ścianach jeszcze jakoś mogę zrozumieć, tak tego już nie bardzo. Pytanie czy wróci na nowej generacji, czy całkowicie wywalili... Cytuj
estel 806 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 I apartamentu też. Tną scope, żeby się zmieścić do końca roku Może dodadzą w dodatkach. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 A babe z fiu.tem będzie można zrobić czy też wykastrowane (hehe) z gry? 1 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 20 inch ruberdong będzie możliwy Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 To dobrze, bede rukał białych w doope za male privilege. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 39 minut temu, estel napisał: I apartamentu też. Tną scope, żeby się zmieścić do końca roku Może dodadzą w dodatkach. Na to właśnie liczę najbardziej, że zrehabilitują się w dodatkach. Cytuj
Plugawy 3 687 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 Tak a dodatki beda tylko na ps5 :D tak jak to bylo z Diablo3 na ps3 gdzie glebokie szczeliny, sezony i kostka kaina byly na ps4. Moze czegos jeszcze nie bylo na ps3 czego nie wiem? Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 Na PS5 też będzie ta opcja jak na Xbox, że kupując wersję na PS4 dostanę upgrade do PS5? I jeśli będzie to w dniu premiery konsoli czy później? Wiadomo coś na ten temat? Cytuj
Sedrak 780 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Miałem totalnie wylane w CP2077, ale tak mi ostatnio brakuje naprawdę porządnej gry, że chyba się pokuszę o preorder. Cytuj
aph 155 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Zebys sie nie przejechal tylko. 1 3 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 A ty latasz jak ta suka z cieczką byle (pipi)nąć nic nie wnoszącego posta, jak ktoś inny coś napisze w temacie. Jego sprawa, po premierze będzie wiedział czy to była dobra decyzja czy nie. 4 Cytuj
Ukukuki 7 011 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Boli ewidentnie typa zainteresowanie tą grą. Cytuj
aph 155 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Godzinę temu, Figuś napisał: A ty latasz jak ta suka z cieczką byle (pipi)nąć nic nie wnoszącego posta, jak ktoś inny coś Powiedział koleś co zdążył oznajmić że ogra Valhalle 2 lata po premierze, używke. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 no niezłe pęknięcie dupy ma aphromo xd Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.