Luqat 969 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 No fajnie, ale nie pisz już po pijaku, a poza tym to jeszcze nie weekend. 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 xDDDDDDDDDDDDDDDD Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 no ladnie go porobilo 1 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 maggie cy, więc min Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Więc win Gerard 2 Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 6 października 2020 Opublikowano 6 października 2020 Gdyby gierka nie zaliczyła tyle poślizgów to by się pojawiało odpowiednio mniej rozważań o braku sensu grania na bazowych sprzętach (albo wręcz na wersjach pro), to oczywiste. Ludziom się udziela, że nowa generacja już puka do drzwi, blacharzom premiery nowych kart, a jakby taki CP wyszedł, przykładowo, pod koniec 2019 to co najwyżej mówiono by, że lepiej kupić wersję na prosiaka niż amatora i porównywano do RDR2 . Zobaczę materiał DF po premierze, to będę wiedział, na czym stoimy. Wierzę, że tragedii nie będzie, chociażby z tego prostego powodu (poza pocieszaniem się, że pogram w tym roku xd), że gra, wbrew bajkom, jakie niektórzy powielali, jest tworzona od początku do końca pod current geny. 4 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 poza tym przeciez oni rozchulali na dobre produkcje tej gry 2-3 lata temu. kotleta da sie odgrzac z fajna grafika w takim czasie, a nie stworzyc nowe IP z otwartym swiatem na poziomie wymagan specow od produkowania gier z forum psx extreme. Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Godzinę temu, Najtmer napisał: poza tym przeciez oni rozchulali na dobre produkcje tej gry 2-3 lata temu. Gdzie wyczytałeś takie informacje? Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Pił razem z Kronem, dwa lata temu to pokazywali ten prawie godzinny gameplay Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 no dobra, moze przesadzilem, fakt. przeczucie jednak ze proces przelozenia pomyslow z kartki na pixele byl dlugi i wiele rzeczy nie przeszlo testu jakosci jest spore. optymalizacja pewnie trwa bardzo dlugo, ale ten trailer godzinny nie potwierdza ze byli od krok od ostatniego etapu produkcji. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Ano, trochę się jednak zmieniło od 2018 Cycu1 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 33 minuty temu, Figuś napisał: Pił razem z Kronem, dwa lata temu to pokazywali ten prawie godzinny gameplay Dwa lata temu może i tak ale trzy lata temu to faktycznie developing poszedł dopiero pełną parą bo pamiętam, że w 2017 roku Kiciński bodaj zapowiedział, że skończyli przerabiać RedEngine pod Cyberpunka i mogą faktycznie zacząć tę grę robić, w 2016 roku jeszcze na początku pracowali na KiW i osoby zatrudnione do pracy na Cyberpunkiem pomagały przy dodatku. https://gamedot.pl/news,narzedzia-z-wiedzmina-3-sa-wlasnie-przebudowywane-na-potrzeby-cyberpunk-2077 Nie mam teraz linka do wywiadu bo nie pamietam z jakiej strony był, ale w 2017 własnie było potwierdzenie, że developing teraz ruszy pełną parą więc pomijając prace koncepcyjne to stricte developingu tej gry pewnie będzie z 3,5 roku więc nic dziwnego, że teraz crun(pipi)ą żeby wypuścić 40gb patch day one 1 Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 2 minuty temu, bluber napisał: 40gb patch day one Oby nie tak duży bo z konsola będę musiał iść do brata, na moim zadupiu to jest pół dnia ściągania Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Na premierze Wiedźmina 3 w przy Q&A zapytałem o premierę Cyberpunka. Powiedziałem, że Wiedźmin wyszedł w 2007, Wiedźmin 2 w 2011, a Wiedźmin 3 w 2015. Czy możemy spodziewać się Cyberpunka w 2019. Oczywiście nie mógł mi odpowiedzieć, ale Konrad Tomaszkiewicz, który był reżyserem W3 stwierdził, że wiele lat pracuje w firmie nad jednym IP i teraz część zespołu będzie rozwijać grę (patche i jak się okazało dodatki) a on jedzie teraz na wakacje a po powrocie z dużą częścią teamu przechodzi do robienia Cyberpunka. Myślę, że można uznać że w 2015 po premierze W3 ruszyli pełną parą z produkcją. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 16 minut temu, Voytec napisał: Myślę, że można uznać że w 2015 po premierze W3 ruszyli pełną parą z produkcją. Nie kochany Cytuj
Shen 9 635 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Mamy przeciez insajdera na forum, niech potwierdzi. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 No przeciez po W3 wydali jeszcze dwa gwinty takze oczywiste, ze nie ruszyli z kopyta z cp. Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Gwinta chyba robiły oddzielne teamy. Cytuj
Ukukuki 6 990 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Gwint to był chyba projekt gog.com tak samo jak wiedźmińskie opowieści. Cytuj
Mejm 15 310 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Jesli tak to sory, wydawalo mi sie, ze cdpr trzyma nad tym calkowita piecze. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 W sumie nikt z nas tego nie wie i tak sobie możemy gdybać kiedy ruszyły prace pełna para Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 no wiesz, o ile nie jest sie debilem i nie oczekuje gry lepszej od produkcji najwiekszego gulagu branzy gierkowej, czyt. Rockstar, i przymknie sie oko na to ze gra nie jest idealna na premiere, to bedzie mozna grac bez bolu dupy. najwiekszy kudos nalezy sie Polakom za to, ze wzieli sie za gatunek cyberpunk i przelozylo go na open world. Zadne ubisofty, czy rockstar. Nasi. az sobie kupilem cos takiego na spacerku po galerii: 2 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 13 godzin temu, kotlet_schabowy napisał: Gdyby gierka nie zaliczyła tyle poślizgów to by się pojawiało odpowiednio mniej rozważań o braku sensu grania na bazowych sprzętach (albo wręcz na wersjach pro), to oczywiste. Ludziom się udziela, że nowa generacja już puka do drzwi, blacharzom premiery nowych kart, a jakby taki CP wyszedł, przykładowo, pod koniec 2019 to co najwyżej mówiono by, że lepiej kupić wersję na prosiaka niż amatora i porównywano do RDR2 . Zobaczę materiał DF po premierze, to będę wiedział, na czym stoimy. Wierzę, że tragedii nie będzie, chociażby z tego prostego powodu (poza pocieszaniem się, że pogram w tym roku xd), że gra, wbrew bajkom, jakie niektórzy powielali, jest tworzona od początku do końca pod current geny. Tragedii nie będzie, będę ogrywał na series x Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 chyba lykne preorder w steelboku. pierwszy od czasu GTA V. wiadomo ze jestem przeciwnikiem preorderowania ubisofciakow, ale rodakow trzeba wspierac bo dostarczaja cos wiecej. Cytuj
Sedrak 769 Opublikowano 7 października 2020 Opublikowano 7 października 2020 Ja tylko się martwię o jedno. O gunplay. Ostatnio odpaliłem Deus Ex druga część, chciałem przejść ja strzelając i o jejuniu. Wyłączyłem po 30 minutach. I właśnie martwię sie, ze będzie (pipi)owo z tym, bo o fabule itp jestem pewny, a że na PS4 będzie działać słabo jakoś przeżyjemyWysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.