Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmieniają się gusta, ale czy się wyrasta? Ja pewnie na emeryturze będę nadrabiał kilka generacji. Mogę wciągać się w rpgi, ale już np. zręcznościówki jak THPS czy Tekkeny dziś mnie nudzą od razu (a kiedyś na pamięć znałem każdą kombinacje).

Opublikowano

Jeśli miałbym być szczery, jedyne, co mnie trzyma jeszcze w świecie gier, to dalszy ciąg The Last Of Us. Ale on nastąpi pewnie za 3-4 lata, jeśli dobrze pójdzie, a do tego czasu znudzi mi się kompletnie wszystko. 

Natomiast Xboxa z Cyberpunkiem łatwo sprzedam :D Razem z moją kolekcją gier na PS4, PS3 i Vitę. 

A potem już tylko dziadzieć.

Opublikowano

Ale na tych materiałach z pc to gierka wygląda lepiej niż wszystko co tej pory wyszło. 

Opublikowano (edytowane)

Oświetlenie robi przeogromną robotę, ale reszta? Ani geometria obiektów, ani tekstury, ani animacje czy mimika postaci nie jest czymś co biłoby którąś z czołowych gier mijającej generacji. Podobne wrażenie miało się np. przy MGS V, gdzie genialne oświetlenie przysłaniało jakieś pozostałe niedoskonałości w oprawie.

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano

Gdyby do premiery był jeszcze rok, to może bym uwierzył, że sporo się zmieni i nie będzie tak wyglądać. Tylko że tutaj mamy ewidentną poprawę grafiki z materiału na materiał, przede wszystkim w porównaniu z gameplayem z 2018 roku, a do premiery zaledwie miesiąc.

 

Będzie dobrze. Zresztą gra robi wrażenie przede wszystkim artstylem i oświetleniem, niekoniecznie teksturami czy animacjami.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Niektórzy wierzą w grafikę z renderów i zachowują sie jakby dopiero zaczęli przygodę z gejmingiem. To nie liniowe TLOU tylko rpg z otwartym światem. Nie da sie zrobić grafiki na poziomie renderów w open worldzie bo musiałoby sie dzierżawić komputery NASA. Geometria obiektów, tekstury w 8k z Quixel Megascans, fizyka mantaflow albo z Houdini, draw distance, RTX, efekty cząsteczkowe. To jest niewykonalne obecnie. Rendering tych trailerów był robiony w Farmach Renderingowych, na stop procent. 

 

Wszyscy wierzą, że CP to pokaz gry nowej generacji i wniesie nowy poziom graficzny - goowno wniesie xD nic z tego. Design, artsyle, muzyka, klimat, świat, fabuła. Tym stoi Cyberpunk. A tymi rzeczami można czynić cuda. No i zabawa oświetleniem dużo daje co widać na każdym materiale.

 

Edytowane przez Kron997
  • Plusik 2
Opublikowano

Ja piszę o wrażeniach z tego jak ta gra wygląda a nie jak animacja i mimika jest zrobiona. Może jestem naiwny ale wierzę, że na mocarnych pc to tak będzie wyglądało. Gorzej z wersjă na konsole i jak dobrze ta gra będzie wyglądała na xox, bo to ta wersja dostanie pewnie niewielki upgrade na następne konsolę. A wersja 2.0 kiedyś tam w przyszłości. 

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, MYSZa7 napisał:

No na mocarnym PC tak to będzie wyglądać, wydaje mi się, że to pewniak.

A nie zapytałem o jakie czołowe gry ci chodziło, bo mi z open worldów tylko rdr2 przychodzi do głowy? 

Mimo, że rdr2 to piękna gierka z masą szczegółów, dopicowanymi animacjami i wymuskanym końskimi jajcami, to jednak w grze są głównie pejzaże, góry, przyroda itd. 

Futurystyczne miasto jednak wydaje się bardziej skomplikowane do wyświetlenia. 

Edytowane przez lpcl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...