Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Soban napisał:

IMO popelina techniczna nie powinna dostawać więcej jak 7

Poprawiłem.

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Soban napisał:

Wszędzie piszą, że gra jest naprawdę wyjątkowo spierdolona jeśli chodzi o bugi i glitche, tak że trzeba czasem ją wyłączać albo modlić się by wcześniejszy save gdzie coś działało był niedawno.

 

Moim zdaniem trochę beka z tych ocen w tym świetle, bo to jakby recenzować auto które jest fantastycznie jak jeździ, ale pierdoli się co 100km i pisać, że to najlepsze auto ever.

IMO popelina techniczna nie powinna dostawać więcej jak 8, nie ważne jak super by była. Trochę obiektywności w reckach by się przydało, szczególnie, że aspekt techniczny da się ocenić obiektywnie w grach.

Z jednej strony się zgadzam ale jednak ta gra teoretycznie jeszcze nie wyszła i dostaje bardzo dużego patcha na premierę więc myślę, że część recenzentów miało to na uwadze.

Opublikowano
2 minuty temu, Soban napisał:

Wszędzie piszą, że gra jest naprawdę wyjątkowo spierdolona jeśli chodzi o bugi i glitche, tak że trzeba czasem ją wyłączać albo modlić się by wcześniejszy save gdzie coś działało był niedawno.

 

Moim zdaniem trochę beka z tych ocen w tym świetle, bo to jakby recenzować auto które jest fantastycznie jak jeździ, ale pierdoli się co 100km i pisać, że to najlepsze auto ever.

IMO popelina techniczna nie powinna dostawać więcej jak 8, nie ważne jak super by była. Trochę obiektywności w reckach by się przydało, szczególnie, że aspekt techniczny da się ocenić obiektywnie w grach.

No właśnie to jest mój zasadniczy problem. Mam wrażenie, że wszystko zasadza się tu na osobliwie hipnotycznym gameplayu, który w istocie, podobnie jak w przypadku Wiedźmina, jest mocno niedopracowaną kalką z innych gier. Z Wiedźminem przeszło, tutaj? Hmm... zobaczymy.

 

Opublikowano

Bardzo jestem ciekaw porównań wersji recenzenckich (czy ogólnie przedpremierowych) do tych po otrzymaniu Day One patcha. Na cuda nie liczę, ale fajnie gdyby sporo połatali, przynajmniej tych najbardziej dokuczliwych bugów.

Opublikowano
Cytat

You’ll find pachinko machines and arcade games, but you can’t play them.

*laughs in yakuza*

 

Opublikowano

Wywalone w te wysrywu, szczególnie amerykańców co pluli na tlou2 nie grając nawet w grę. 

Potem historia z days gone, ktora spokojnie mogla by miec te 88 na meta. 

 

Proponuję ograc ten tytuł samemu na pc lub z paczem na next geny w 2021. 

 

 

  • Minusik 2
Opublikowano

To, że historia, postaci i świat będą super to wiadomo. Redzi mają do tego smykałkę. Gameplaye robią poprawne, a technicznie to zawsze :gayos:
No niestety ja nie kupuje tego, że jedne gierki się jebie za bugi i w podsumowaniu recek bywa "no fajna gierka lux, ale przez technikalia nie mogę dać więcej jak 7", a tu nagle napierdalanka na bugi i chuj 10/10 xD

Glitche to tam małe piwo, ale modle się do Spencera i Kaza, by wersje konsolowe nie miały game breaking bugów, bo konsole się opierdają głównie auto save od dawna a nie mashowaniu f5 co 5 min na pc. W reckach niestety wyczytałem, że mechaniki przestawały działać i nie dało się pchnąć questa dalej bez wczytania save'a gdzie działały.

Opublikowano
3 minuty temu, UberAdi napisał:

Z jednej strony się zgadzam ale jednak ta gra teoretycznie jeszcze nie wyszła i dostaje bardzo dużego patcha na premierę więc myślę, że część recenzentów miało to na uwadze.

 

Ja się obawiam patrząc na klipy ze tego jeden patch nie zatenteguje. Dziś widziałem klip z jednej misji (już usunięty niestety z sieci), gdzie mieliśmy: spierdolony dźwięk, zacięty skrypt, wroga któremu się włączyła nieśmiertelność, jedna postać przestała się animować i tylko unosiła nad akcją, kamera się zglitchowała i pokazywała rękę V od środka, to tego były problemy z teksturami. I to takie losowe 1,5 minuty jeszcze z misji fabularnej. Ja tam jest takie zatrzęsienie glitchy na minutę to wątpie że jeden patch to naprawi.

 

 

Opublikowano

O dziwo redaktor na onecie bez ceregieli fajnie grę podsumował

"Cyberpunk 2077 jest jak arcydzieło literatury spisane z błędami na brudnym papierze. Jak filmowy majstersztyk na taśmie pełnej szumów i zniekształceń. Na tym etapie wymaga przeogromnej cierpliwości i wyrozumiałości od odbiorcy, ale daje w zamian niesamowite wrażenia."

  • Plusik 4
Opublikowano
27 minut temu, UberAdi napisał:

Miałem to wrzucić właśnie :pawel: Dalej jeszcze jest o tym, że Johny Silverhand nazywa dziwki dziwkami zamiast używać określenia "sex worker"

A wspomnial ze na policję woła psy/pigs zamiast "law enforceent officers"?

Opublikowano
Cytat

With an RTX 2080, i9-9900K, and installed on a SATA SSD, with DLSS enabled on Quality mode on the High graphics preset (no ray-tracing), I maintain a variable 60-80 fps at 2560x1440, dipping lowest when driving through particularly reflection-heavy parts of town. With DLSS off, the frame window drops to 40-50 fps. Ray-tracing options are particularly resource intensive, so I just kept them off. The framerate hit wasn't worth the fancy lighting, nice as it looks on a rainy day or in a neon-lit club especially. Someday. Either way, a newer card will go a long way in Cyberpunk 2077, though players still hanging in at 1080p should do fine with older hardware.

 

DLSS ponownie ratuje sytuacje.

Opublikowano

Kurde odważny ruch, puścić recenzje bez day1 patcha, który równie dobrze może wywrócić sytuacje z bugami/wydajnościa o 360 stopni jak mawia klasyk. Ciekawe, jakie będa recenzje Z day1 patchem? 

Opublikowano
3 minuty temu, qraq_pk napisał:

A wspomnial ze na policję woła psy/pigs zamiast "law enforceent officers"?

 

To akurat jest zgodne z ideologią BLM, więc pewnie im nie przeszkadza.

Opublikowano

Przypomina mi w się tej chwili New Vegas i VtM: Bloodlines. Fantastyczne tytuły ukryte pod toną problemów technicznych.

 

Ale co mogę powiedzieć, wytrzymałem z tamtymi grami (i do dziś je uwielbiam), to dam radę z CP. :kaz:

Opublikowano
Cytat

Tak jest, całe hakowanie systemów, dzięki któremu zyskujemy bonusy takie jak wyłączanie kamer, czy zmniejszenie kosztów hakowania bojowego (bezpośrednio na przeciwniku) to dokładnie jedna i ta sama mini-gra, bez żadnej zmiany zasad, czy zwiększania poziomu trudności. Ba, z czasem dostaniemy perka jeszcze nam ułatwiającego tę zabawę. Wyobraźcie sobie, że CD Projekt RED do hakowania wziął dowolną mini-grę z Among Us, jak łączenie kabelków - to jest dokładnie ten poziom. Przez całą grę. Od początku do końca.

 

Spoiler

Uważam, że akurat tę recenzję trzeba zacząć od pewnego wyjaśnienia. I jest to kwestia, która najpewniej - na co wskazuje skala tego problemu - będzie na ustach recenzentów od dziś, a graczy od 10 grudnia, przez następne tygodnie, a być może nawet miesiące. Cyberpunk 2077 technicznie nie jest produktem w pełni gotowym. Są w grze elementy i mechaniki, które działają źle, albo momentami wręcz się wyłączają. Niestety, ta gra nie powinna ukazywać się w takim stanie, ale z jakichś powodów - z perspektywy samych klientów bez znaczenia - ukazała się. Miejcie więc na uwadze, że Cyberpunk 2077 na obecnym etapie przypomina bardziej wczesny dostęp, wersję 0.X, czy betę, która będzie (w co nie wątpię!) na bieżąco łatana.

 

I chuj, 8/10, dziennikarstwo growe xddd

 

No to się poczeka z pół roku, może naprawio. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...