nero2082 823 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 5 minut temu, kislawa napisał: https://youtu.be/Kg1kRyvX3Qs 2 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Na ps4 amator i xa to miadto duchow nie ma ruchu XD nie mowiac o 20klatkach haha Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 6 minut temu, kislawa napisał: https://youtu.be/Kg1kRyvX3Qs Fajne, takie nie za rzetelne. Cytuj
Gość Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Najmocniejsze 17 fps w historii ps4 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Przyzwoite porównanie jakby ktoś potrzebował - te 17-18 fpsów na PS4 i One One S to już kryminał. Nie trzyma klatek nawet po prostu patrząc na miasto. Ps4 ledwie zipie.Oj oby mi to gra wynagrodziła fabuła i resztą. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 5 minut temu, Ukukuki napisał: Wy pamiętacie jak GTAV działało na początku czy nie bardzo? Grałem od premiery w 2013 roku i działało bardzo dobrze, jak na siedmioletniej wówczas konsoli. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Ciekawe czy teraz desperackie łatanie wersji na past-geny nie skończy się wycinaniem rzeczy, żeby było w miarę 30 fps Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Fajne, takie nie za rzetelne. Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Jebuni dadzą tę swoją żóltą grafikę z tekstem wyjaśniającym, że musieli wyciąć auta i motocykle przez błędy techniczne. Ale dodadzą na koniec, że życzą wesołych świąt z Cyberpunkiem. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Just now, krupek said: Jebuni dadzą tę swoją żóltą grafikę z tekstem wyjaśniającym, że musieli wyciąć auta i motocykle przez błędy techniczne. Ale dodadzą na koniec, że życzą wesołych świąt z Cyberpunkiem. I im się choinka nie wczyta na grafice swiatecznej 1 Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 przycinanie wertykalnego miasta który jest osią gry to trochę heroizm, to jest praktycznie nierealne :] żaden crunch już nie pomoże, musieliby iść na nauki do Rockstara Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Gra na PC z RTX 3080 to jest jakaś nowa jakość w open world. Widziałem wersje na podstawowym PS4 właśnie i nie róbcie sobie tego, ta gra nie powinna wychodzić na ps4 i xboxa, przepaść jest większa niż w Battlefield 3 Ps3 vs PC swojego czas, to inna gra :P. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Zbieram sobie różne mądre porady zanim zacznę grać, jedna z nich to idiotyczne ustawienia pada na konsolach, poleca się przestawić na takie jak poniżej i z tego potem sobie wedle preferencji regulować. Outer Dead Zone - 0.90 Inner Dead Zone - 0.05 Horizontal Sensitivity - 13 Vertical Sensitivity - 11 Zoom Sensitivity Reduction - 1 Response Curve - Recommended Horizontal Turning Bonus - 0.80 Vertical Turning Bonus - 0.40 Turning Ramp-up time - 0 Turning Delay - 0 Horizontal Turning (ADS) - 0 Vertical Turning (ADS) - 0 Turning Ramp-up time (ADS) - 0 Turning Delay (ADS) - 0 4 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Teraz, areka napisał: Takich developerów powinno się jebać. No ale betatesterzy się dają ruchać - to CDPR to wykorzystuje. Kolejna granica ruchania przekroczona. Grubo. To jest święta krowa CD Projekt DO BOJU BOLZGO, Ubisoft byłby jebany, Bethesda byłaby jebana (chociaż i na tym forum są koneserzy ich gier, niech mnie chuy), ale to CDP, ci od Wiedźminka 3 świętego, dajmy oceny 9/10, 10/10, szkoda, że w grę się nie da grać. Nie od dziś wiadomo, że gracze to hipokryci. Cytuj
Gość Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 2 minutes ago, Bartg said: Zbieram sobie różne mądre porady zanim zacznę grać, jedna z nich to idiotyczne ustawienia pada na konsolach, poleca się przestawić na takie jak poniżej i z tego potem sobie wedle preferencji regulować. Outer Dead Zone - 0.90 Inner Dead Zone - 0.05 Horizontal Sensitivity - 13 Vertical Sensitivity - 11 Zoom Sensitivity Reduction - 1 Response Curve - Recommended Horizontal Turning Bonus - 0.80 Vertical Turning Bonus - 0.40 Turning Ramp-up time - 0 Turning Delay - 0 Horizontal Turning (ADS) - 0 Vertical Turning (ADS) - 0 Turning Ramp-up time (ADS) - 0 Turning Delay (ADS) - 0 a jakie ustawienia polecają żeby gra technicznie nie działała jak gó.wno obe.srane? Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 3 minuty temu, Bartg napisał: Zbieram sobie różne mądre porady zanim zacznę grać, jedna z nich to idiotyczne ustawienia pada na konsolach, poleca się przestawić na takie jak poniżej i z tego potem sobie wedle preferencji regulować. Outer Dead Zone - 0.90 Inner Dead Zone - 0.05 Horizontal Sensitivity - 13 Vertical Sensitivity - 11 Zoom Sensitivity Reduction - 1 Response Curve - Recommended Horizontal Turning Bonus - 0.80 Vertical Turning Bonus - 0.40 Turning Ramp-up time - 0 Turning Delay - 0 Horizontal Turning (ADS) - 0 Vertical Turning (ADS) - 0 Turning Ramp-up time (ADS) - 0 Turning Delay (ADS) - 0 Myślałem, że to tylko ja mam takie problemy przy celowaniu. Rzeczywiście spróbuję. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 (edytowane) 1 minutę temu, Ocelot napisał: a jakie ustawienia polecają żeby gra technicznie nie działała jak gó.wno obe.srane? Też w to nie wierzyłem, ale na ps4 slim to jest jakiś dramat, nie wiem ile fps, ale wyglada na 15-20 :D. To jest gorszy performance niż Deadly Premonition na PS3 :D. Edytowane 10 grudnia 2020 przez KrYcHu_89 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Just now, Ocelot said: a jakie ustawienia polecają żeby gra technicznie nie działała jak gó.wno obe.srane? PC MASTER RACE, a jak nie masz siana zadzwoń do Bociana. Hype trainu już żodyn nie zatrzyma: Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Teraz, Bartg napisał: PC MASTER RACE, a jak nie masz siana zadzwoń do Bociana. Hype trainu już żodyn nie zatrzyma: Mogli to wydać tylko na PC i potem na next geny, ale $$ się chciało zarobić. Umówmy się większość wiedziała, że tak będzie. Obecnie wygląda to tak, że albo PC albo nic. Nie widziałem jak to wyglada na PS5, ale pewnie tak samo tylko z lepszym klatkarzem, może wieczorem pożyczę płytkę od kumpla, to sprawdzę. Na TV 65 cali to jest komiczne . (chyba 720p PS4 slim) Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 (edytowane) No u mnie o dziwo obeszło się bez jakiś większych bugów, reszta taka standardowa jak w innych grach, nic mi nie znika, nie zostaje na ekranie a broń nie wisi w powietrzu co innego ciała przeciwników tu już było różnie ale czy na tyle abym mógł powiedzieć nie, nie gram w to? Raczej nie, raz mi ten meksykaniec przeszedł przez samochód bo miałem czelność postawić go na jego drodze xD A tak po za tym NightCity jest piękne zwłaszcza nocą jak kochasz bladerunner to będzie jak w domu, nawet tymi furkami się fajnie jeździ, ma to swój niepowtarzalny klimat, atmosferę oddali jak trzeba i za to szacun, muzyczka też top. Lokacje w środku, neony i ogólnie oświetlenie mega daje radę, a ten efekt patrzenia na nie bezpośrednio robi robotę miło, że jest z nami obecny non stop, cieszy oko. NPC trzymają poziom zwłaszcza Ci z którymi związane są zadania, cała reszta też w sumie, nie mówię, że jest ah i oh jest poprawnie więcej mi nie trzeba. Gameplay daje radę, widać, że wszystko ma swoje 5 minut, strzelanie, hakowanie i skradanie każde sprawia frajdę i naprawdę człowiek sam nie wie od czego ma zacząć Tak CDP zrobili to dali radę wczoraj te 5-6 godzin zleciało nawet nie wiem kiedy, żal było wyłączać grę. Gram po Polsku i muszę przyznać, że dialogi jak w W3 top nawet nie mam zamiaru sprawdzać angielskiej wersji, człowiek czuje, że gra w grę od Polskiego studia, miałem czekać na patcha pod Series X ale jebać to jest 60 fps i tyle mi do szczęścia potrzebne co do grafiki to brakuje jej najbardziej rozdzielczości, obraz jest no cóż tu dużo mówić nieco z blurowany, brakuje paru milionów pixeli więcej, jakby gra na dzień dobry miała chociaż to 1800p przy 60 fps było by mega. Oczywiście, że jest co naprawiać i pewno jeszcze to będą robić przez najbliższe 6 miesięcy i ogólnie uważam, że mogli tyle poczekać i wypuścić od razu pięknie wyglądającą skończoną grę na PS5/Series X no ale jak już jest... to brać i grać! A no i fajna sprawa, dzięki MS grę zainstalowałem już wcześniej pobrałem patcha, także wczoraj jak wróciłem z grą wystarczyło wrzucić płytkę i od razu było grane takie rzeczy to ja rozumiem. ps na początek wybrałem NOMADA, no jest ogień od razu się micha cieszyła na tej pustyni Edytowane 10 grudnia 2020 przez Soul 2 1 Cytuj
Harbuz 954 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Ciekawe czy będzie dzisiaj jako pierwszy news w Faktach. A w Faktach po faktach rozmowy z gośćmi. Adrian Chmielarz i Andrzej Sapkowski. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 I pomyśleć że oni na tych bazowych szrotach, z najgorszymi wersjami zarobią najwięcej:) Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 no PC vs PS4 to dwie inny gry Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 Po patchu nowym jest lepiej graficznie dupy nie urywa ale dwa screeny jeden z wczoraj i jeden z dzisiaj. W obu przypadkach npc fabularny zwróćcie uwagę na ręce Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 10 grudnia 2020 Opublikowano 10 grudnia 2020 znalazłem fix żeby gra wyglądała nieźle - trzymać się zdala od miasta jako nomad :p a tak serio to na XSX/PS5 nie ma tragedii bo trzyma ramkę Cyberpunk 2077 - The First 11 Minutes - Nomad (Xbox Series X/4K) - High quality stream and download - Gamersyde Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.