Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
26 minutes ago, PiotrekP said:

U mnie tak to wyglądało na 1.02, choć kontrast i jasność z TV na trybie dynamicznym sprawiają, że dla mnie kolory są trochę bardziej intensywne. Tragedii chyba nie ma.

130803691_237785781025137_91414309863644


tragedii nie ma, tutaj 4K Ultra RT
 

?imw=2048&imh=1152&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=true

 

 

Opublikowano

Swoją drogą, nie rozglądałem się ale jest w tej grze jakis fryzjer? Czy do końca gry już nie ogole brody i nie zmienie fryzury? Gdzie rosnąca broda z wiedzmina? 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, UberAdi napisał:

Swoją drogą, nie rozglądałem się ale jest w tej grze jakis fryzjer? Czy do końca gry już nie ogole brody i nie zmienie fryzury? Gdzie rosnąca broda z wiedzmina? 

 

Na reddicie pisali ze takim jak się w tutorialu stworzysz takim skończysz. 

Edytowane przez tjery
  • Haha 1
Opublikowano

Nie no prawda jests taka ze jak ktos ma cisnienie na te gre (jak Ja np.) To tylko przejsc fabule i opierdolic tego szrota i wrocic za 2 lata do wersji z oboma dlc i milionami patchy. W innym wypadku szkoda psuc sobie ten tytul bo potencjał nieziemski, ale wykonanie to jest żart.

  • Plusik 1
Opublikowano

To jest chyba najbardziej nierówna gra w jaką grałem w życiu. Co chwile swietne wrażenie jakie robi grafika, historia, postacie i miasto jest miażdzone przez brak interaktywności miasta, AI i fizyka z PS2, brak dość standardowych już rzeczy spotykanych w open worldach jak własnie fryzjer chociazby, brak systemu frakcji itd.

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, areka napisał:

Z ciekawości - ile lat dopracowywali Wiedźmina 3?

 

Chuj wi, ale ja miałem Wiedzmina 3 na premiere i grało sie świetnie, w CW sie srali o spadki na bagnach, ale serio co tu porównywać do Cyberpunka. Tu takie spadki są wszędzie. O bugach nie wspominając, bo to że płotka się tam z dwa razy materializowała z krzaków czy z jeziora to nie jest żaden błąd psujący rozgrywkę - na te ponad 100 godzin w W3 tylko raz miałem buga wymagającego wczytania gry bo jakiś boss mi zniknął z pojedynku. Tu więcej błędów będziesz miał przez dwie godziny gry niż przez te kilakset godzin w bazowym W3 na PS4.

Edytowane przez Observer
  • Plusik 2
Opublikowano

Jak chcecie się pośmiać z partactwa redów to polecam side quest z wyścigami. 

 

Rubber banding w innych grach? Oponenci dostają boosta do prędkości z dupy

Rubber banding w CP2077? Oponenci teleportują się dosłownie na oczach gracza za jego autem jak zbytnio się ich odsadzi

 

To nie jest bug, bo reprodukcja wynosi 100% to po prostu niedorobiony feature jak policja xD

Gość yaczes
Opublikowano

 Dzisiaj odpalam, wiec juz niedlugo bedziecie wiedzieli co myslec o CP 2077.

Gość yaczes
Opublikowano

Sprzedadza, marketing jest w tym wypadku przepotezny, aczkolwiek troche zwrotow jest :dog:

Jest tez juz jedna uzywana, klient powiedzial ze nie mogl sie pozbyc z ekranu butelki xD

Opublikowano
20 minut temu, Soban napisał:

Jak chcecie się pośmiać z partactwa redów to polecam side quest z wyścigami. 

 

Rubber banding w innych grach? Oponenci dostają boosta do prędkości z dupy

Rubber banding w CP2077? Oponenci teleportują się dosłownie na oczach gracza za jego autem jak zbytnio się ich odsadzi

 

To nie jest bug, bo reprodukcja wynosi 100% to po prostu niedorobiony feature jak policja xD

Ale działa w dwie strony możesz się zatrzymać i na ciebie poczekają za 150 metrów :)

  • Haha 1
Gość yaczes
Opublikowano
8 minut temu, Czoperrr napisał:

Jak to jest ze zwrotami? Można tak o oddać odfoliowaną gierkę i zarządac zwrotu pełnej sumki? 

:wujaszek:

Nie.  Obstawiam, że nie byłoby czegoś takiego jak handel grami w Polsce. 

Opublikowano
1 minutę temu, Hubert249 napisał:

U mnie w UK nie było problemu. Jeszcze  mnie przeprosili  za całą sytuację xD

u nas ani sieć ani prywaciarz by cie nie przeprosili tylko cytowali by paragrafy

Gość yaczes
Opublikowano

No zeby coś takiego było możliwe cd projekt musiałby się zadeklarować, że bierze to na klatę i odda hajs sklepom. 

Opublikowano
2 godziny temu, XM. napisał:

No armory to kek- mój V największy armor ma w szlafroku w cętki.

No beka trochę, bo były już gry, które potrafiły zmieniać staty armoru na nowy bez zmiany stroju jeżeli ustawiło się blokadę (taki mmo DC Universe Online np.)

 

Oglądam sobie streama z wersji PC na full ustawieniach. Oprócz tego, że masa bugów i gra scrashowała się gościowi 3 razy w ciągu 15 min. to wygląda fajnie. Bardzo fajnie. I nachodzi mnie ochota na granie. Chuj, przebolałbym już doczytywanie się tekstur czy okazjonalny brak mimiki ust (kuuurwa, przecież poświęcili sporo minut materiału promocyjnego dla tej "technologii" xD mimika twarzy też wymaga poprawy), doczytywanie tekstur, znikanie, pojawianie się z dupy obiektów, ludków, itd.

Strzelanie wygląda na mocne Borderlands pod tym względem i nie mam z tym problemu. Mam problem z tym, że shotgun z 2m nie potrafi oderwać kończyn (ale np. spluwa pana Srebrnej Rączki ładnie urywa nie tylko główki). Detekcja kolizji samochodów delikatnie mówiąc nie porywa. 

 

Problem wydaje się być bajecznie prosty z Cyberem. Lujki u szczytu kreują wizję potężnej i złożonej gierki nie pytając nikogo na dole czy to ma prawo w ogóle istnieć w takiej formie na PC już nie mówiąc o konsolach. Drugim grzechem było robienie tego na wszystkie platformy. Może najrozsądniej byłoby skupić się na jednej, dopracować, wydać i dopiero potem skupić się na portach? No i wydaje się, że prawie każdy aspekt gry jest w mniejszym lub większym stopniu niedopracowany.

Przeczekam, aż wersje na ps5/X będą połatane.

  • Plusik 1
Opublikowano

Na CP napalony byłem jak szczerbaty na suchary już od kilku lat. Pomimo szumnych zapowiedzi kierownictwa CDPR, że wiele się nauczyli podczas developingu Wiedźmina 3, patrząc na CP tej nauki w ogóle nie widać. Głównym źródłem dlaczego ta gra jest jaka jest (momentami urywa jaja i szczęka na podłodze a momentami wywołuje uśmiech politowania) jest sposób zarządzania projektem. Wydaje się, że w założeniach chcieli zrobić GTA+Deus+Skyrim i polegli, bo polec musieli. Nie możesz zrobić takiej gry w rozsądnym okresie czasu (ok. 5 lat) o ile w ogóle. Po W3 zarządowi strzeliła sodówka do głowy (chcemy być w TOP3 na świecie) i chcieli być lepsi od devów, którzy zjedli zęby na robieniu miejskich otwartych światów. Tą ambicję widać w wielu miejscach ale techniczna realizacja jest na słabym poziomie (za mało czasu). Zarząd zrobił wspólnie z marketingiem skok na kasę (przedstawianie tej gry jako GTA killera na materiałach reklamowych) by grę kupiło jak najwięcej osób. Częściowo się udało, bo gra się już zwróciła. Ale jest teraz zasłużony hejt - obiecywali coś czego nie byli w stanie dostarczyć. Po pierwsze gdyby marketing szedł od początku w stronę klasycznego ARPG to nie byłoby tylu roczarowań (ale mniejsza sprzedaż). Po drugie przesadzili też z wielkością świata (miasto z taką wielkością, geometrią, verticality plus rozsądna fizyka, ai, duża ilość ludzi i aut na ulicach to jest za dużo nawet na Xbox One X i PS4 Pro nie mówiąc już o bazowych konsolach).

 

W tym wszystkim najbardziej szkoda mi zwykłych developerów, bo naprawdę mają tam utalentowanych ludzi. Powiem tak, gdyby zarząd postawił na to, w czym są najlepsi, czyli worldbuilding, dialogi, questy, imersja a zrezygnował z warstwy RPG (progresja postaci, looting, ulepszenia itp.) i openworld, to wyszła by gra, która wg mnie zajepała by GOTY w tym roku i TLOU nie miałoby czego szukać. Wyobraźcie sobie nieliniowe single player z drzewkiem dialogów i różnymi ścieżkami rozwoju historii w FPP z takimi animacjami i jakością NPC i z akcją dziejącą się w kilku mniejszych hubach jak w Deusie bez samochodów. Strzelanie bez statystyk RPG też byłoby łatwiejsze do zrobienia. Ile ja bym dał za taką grę...:banderas:

tl;dr - muszą odnaleźć swoją tożsamość i przestać myśleć kategoriami rywalizacji z najlepszymi, tylko skupić się na robieniu tego, w czym jest się dobrym.

 

Nie zmienia to faktu, że gra mnie wciąga jak bagno, jest naprawdę pod wieloma względami świetna, ale pozostaje duży niesmak...

  • Plusik 7
Gość yaczes
Opublikowano

CDP zapewno rozwazalo dwie opcje - przesunac na pozniej i wydac bardziej dopracowany produkt wku.rwiajac inwestorow, czy nachapac sie w okienku swiatecznym, a potem drugi raz wydajac edycje dedykowana na nowe konsole wk.urwiajac graczy?

IMO postawili na zlego konia, bo do tej pory na calym swiecie mieli opinie najbardziej przyjaznego graczom studia (bo dali jakies papierowe gowna do pudelek i wycieli czesc gry rozdajac ja za darmo w dlc xd; co i tak wystarczylo), moze i troche samozwanczo, ale generalnie gracze podzielali te opinie, przez co dysponowali gigantycznym kredytem zaufania, ktory w sekunde roztrwonili. Sprzedali kosmiczna ilosc preorderow, ale co dalej? Kto sie da nabrac na sztuczki CDP drugi raz? Ostatnio tak mocno pyerdolnelo w sciane City Interactive, pamieta ktos jeszcze taka firme?

Niestety wygrala malostkowosc, nienawidze tego u partnerow biznesowych.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...