Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, stoodio napisał:

 

Podczas prac nad Skyrimem, Sleeping Dogsem czy Maxem Paynem 3 zgłaszaliśmy ogólno pojęte błędy - zarówno lingwistyczne jak i funkcjonalne. Jakoś zależało nam na tym, żeby dany projekt śladem wcześniejszych po prostu dostał zielone światło - jako całokształt . Sporo się pozmieniało od tamtego czasu - jak widać niekoniecznie na lepsze...

A to już jest zależne od firmy. U mnie są konkretne działy, które się zajmują poszczególną strefą QA i jest między nimi ciągła komunikacja jak gra jest testowana jednocześnie w FQA i CQA więc jak ktoś z FQA zauważy buga z CQA to daje im znać i oni robią swoje i odwrotnie. 

 

Ale generalnie to Hendrix wyjaśnił jak działa QA więc zwalanie wszystko na ten dział to zwyczajnie brak wiedzy jak działa gamedev. 

Opublikowano
3 minuty temu, stoodio napisał:

A kto zwala winę na QA? :dafuq:

Gracze. :) 

Opublikowano

Ja tu ciągle zaglądam sprawdzić tylko, czy nowy patch rzucili na weekend i czy kupować za pełniaka tego sztosa, a tu ciągła dyskusja.

Reasumując: tak, nie powinni tego wydawać na konsole.

Opublikowano

Ja pierdziele, załóżcie sobie osobny temat. PCciarze i Ci z Xboxami chcieliby sie powymieniać jakimiś smaczkami, newsami o patchach, wrażeniami po takiej o takiej misji czy ukrytych gadżetach albo easter eggach. 
 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Boomcio napisał:

Jak nic zaskarży cdpr o wykorzystanie jego wizerunku. 

Mimo kontraktów.

Kijano jak wiemy uwielbia klimaty cyberpunka, ma swoj band i swoja linie motorow. I w umowie z cdp jest, ze uzyczy wizerunku min w zamian za promocje jego motorow i firmy je produkujacej. A ja od premiery nie przeczytalem tu nic o motorach, za to sporo o zgliczowanych pojazdach. No niezbyt fajne wywiazanie sie z umowy. Prawnicy juz pewnie szykuja pisemko.

29 minut temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Ale zgadzam się, że CP mu sporo pomógł. 

Przeciez ku.rwa bylo dokladnie odwrotnie. John wick byl juz po 2 czesciach a Kijano przezywal renesans. Plus kto nie kojarzy sie lepiej z cyberpunkiem jak glowna gwiazda Matrixa. To moze tylko maciucha go tu nie kojarzyl bo obejrzal film w 2019 a e3 bylo w 2018.

Opublikowano (edytowane)

Nie Devi, nie QA, tylko Prezesiki, inwestorzy... niestety takie czasy i właśnie bardzo dobrze, że jest taka gównoburza. EA się chyba nauczyło ostatnio, czas na CDP. 

 

Często mówiąc : QA zawalili, mówie się to jednak w kontekście całego działu, managmentu, tych co trzymają kasę a nie szeregowego co zgłasza bugi i tego co naprawia, litości...

 

Home Office też na pewno nie pomógł, gamedev to ciężka działka, dużo trzeba rozmawiać, dzielić się opiniami, oglądać ekran kolegi itp. 100% z HO tam nie wyciągniesz na wszystkich stanowiskach. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano

Niestety pewnie każde rozbudowane RPG będzie teraz przekładane, Bloodlines 2 to w ogóle chyba nie ma już daty premiery, a miało wyjść kiedy? W kwietniu 2020? 

 

Fajnie zrobili z Baldurem, nie mydlili oczu nikomu, że jest dobrze, early access i gra się robi z graczami, na te czasu ten pomysł tym bardziej na propsie. 

Opublikowano

Nie wiem ja tam bawię się w tej grze świetnie, 34h za mną i ciągle mi mało TAK mam bugi gość zamiast siedzieć na motorze siedzi obok, ale nic nie lata, przenika albo fruwa a akcja zawsze trzyma poziom.

 

Mały klik ode mnie, jeny jakie to jest miodne!

 

 

 

  • Plusik 3
Opublikowano
10 minut temu, Mejm napisał:

Kijano jak wiemy uwielbia klimaty cyberpunka, ma swoj band i swoja linie motorow. I w umowie z cdp jest, ze uzyczy wizerunku min w zamian za promocje jego motorow i firmy je produkujacej. A ja od premiery nie przeczytalem tu nic o motorach, za to sporo o zgliczowanych pojazdach. No niezbyt fajne wywiazanie sie z umowy. Prawnicy juz pewnie szykuja pisemko.

Przeciez ku.rwa bylo dokladnie odwrotnie. John wick byl juz po 2 czesciach a Kijano przezywal renesans. Plus kto nie kojarzy sie lepiej z cyberpunkiem jak glowna gwiazda Matrixa. To moze tylko maciucha go tu nie kojarzyl bo obejrzal film w 2019 a e3 bylo w 2018.

Możecie mieć rację z tym Johnem Wickiem. Ja oglądałem te filmy od niechcenia, więc nie odczułem hajpu. Co innego Matrix - to było moje pierwsze zderzenie z tzw. "poważnym" przekazem. Pamiętam jak dziś, gdy sobie z kolegami przy piłce opowiadaliśmy ten film.

Opublikowano
2 minuty temu, Soul napisał:

Nie wiem ja tam bawię się w tej grze świetnie, 34h za mną i ciągle mi mało TAK mam bugi gość zamiast siedzieć na motorze siedzi obok, ale nic nie lata, przenika albo fruwa a akcja zawsze trzyma poziom.

 

Mały klik ode mnie, jeny jakie to jest miodne!

 

 

 

 

 

Akurat tu musiałem wczytać sejwa, na bo jeden z sojuszników się zablokował w stoliku kawowym i nie mógł się ruszyć w kierunku windy. Bardzo miodne.

  • Haha 1
Opublikowano
10 minut temu, Soul napisał:

Nie wiem ja tam bawię się w tej grze świetnie, 34h za mną i ciągle mi mało TAK mam bugi gość zamiast siedzieć na motorze siedzi obok, ale nic nie lata, przenika albo fruwa a akcja zawsze trzyma poziom.

 

Mały klik ode mnie, jeny jakie to jest miodne!

 

 

 

Na czym grasz? PC czy Series X? Bo widać gołym okiem 60 fps :) Ta misja naprawdę sztosik była.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Na series X oglądałem wczoraj trochę cringową recenzje NR Geeka, ale pomijając te nieśmieszne żarty z jakimś mangowym avatarem, to ma cały segment poświęcony bugom na series X:

 

 

Od 17:15. Mowa o tych samych paździerzach co spowodowały wycofanie gry z PS Store. O błędach powtarzalnych, które występują za każdym razem, obojętnie ile razy wczytasz save. Tak więc teksty o tym że ktoś sobie gra na series X albo pececie i nie widzi błędów można włożyć między bajki.

 

 

Edytowane przez Observer
Opublikowano
13 minutes ago, Hendrix said:

Jako, że atmosfera jest tutaj gorąca, to proszę, wywiad z game developerem:

 

  Reveal hidden contents

Dziennikarz: Właściwie, co można powiedzieć po tej premierze? Na początku same 10-ki, kontrolujecie wszystko, 91 na metacritic na PC i raptem konsole, niespodziewane niskie oceny i przegrywacie giełdę

Grzegorz Skwara, game developer: Zgadza się, no, jesteśmy dziadami, no. Niech pan zapyta CEO, niech pan zapyta Badowskiego, niech pan zapyta tych innych, kurwa, naszych chłopaków, co, kurwa, zrobili. Co, kurwa, jak jedziemy, żeby załatać – nie, panie, nie chce mi się, bo jestem tak zdenerwowany, że po prostu mnie rozsadza i nie mogę powstrzymać emocji. Ale takie, kurwa, bugi, jak my prezentujemy, to się nie mieści w pale, żeby, kurwa… I ta średnia nam się nie należała, a po tym, co na premierę tutaj było. I brawo dla Rockstara.
dziennikarz: Valhalla jest ciągle w sklepie, zasłużenie czy to wy straciliście?

Grzegorz Skwara, game developer: Zasłużenie, proszę pana, bo my nie umiemy robić gier. Zasłużenie, no nam się nie należy miejsce na sklepie. My jesteśmy beznadziejni, kurwa, i tylko tyle mam do powiedzenia. Dziękuję bardzo.

 

 

12/10, najlepszy post w temacie, można zamykać :shotgun:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...