Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wygooglowałem własnie i piszą "While you may not be able to reload this pistol in the stylish way that Johnny does, it still packs a big punch late in the game and is worth seeking out."

Czyli i tak takich animacji mieć nie będę? 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, easye napisał:

wygooglowałem własnie i piszą "While you may not be able to reload this pistol in the stylish way that Johnny does, it still packs a big punch late in the game and is worth seeking out."

Czyli i tak takich animacji mieć nie będę? 

 

Wszystko masz tak jak u Jhonego, pistol jest mega polecam, musisz skończyć drugi akt, odblokujesz dzięki temu poboczną  misje z Jhonym gdzie zdobywasz jego giwerę i nie tylko. A dzięki tej animacji pewno zostanie z Tobą do końca ( u mnie tak było hyhyhy)

Edytowane przez Soul
  • Plusik 1
Opublikowano

Ja jak dostałem ten karabin co nie strzela seriami tylko ma dwa tryby strzał bez skupienia broni podobny do strzelby a bo przystawieniu do oka świetny na dalekie dystanse. Nie pamiętam jak się nazywa ale miał fajną animację. Większe pół gry z nim spędziłem, aż do samego końca. Świetne obrażenia. 

Opublikowano
W dniu 3.01.2021 o 19:40, Artur_K napisał:

Pytanko do graczy na Ps4. Zacząłem grać na slimce. Nie było by źle gdyby nie jedna sprawa o której wcześniej nie czytałem. Praktycznie na każdej powerzchni od której odbija się światło widać takie ruchome ziarno, szum.  Szczególnie widać to gdy jeżdżę po mieście, chodnik, jezdnia, pojazdy, całe są w takiej kaszy. Wszystkie opcje graficzne czy to na off czy on, nic się nie zmienia. Jakieś pomysły?

W dniu 3.01.2021 o 20:01, Artur_K napisał:

Wątek śledzę od początku i byłem świadomy pewnych braków, ale o czymś takim nikt nie pisał a jest to dosyć irytujace i teraz się zastanawiam czy wszyscy tak mają?


Ja o tym pisałem - widoczne jest to zwłaszcza nocą, najczęściej na asfalcie np. Ogólnie jak przestrzeń jest większa to wychodzą pewne umowności w grafice.

 

W dniu 5.01.2021 o 13:57, boberro napisał:

Co prawda grałem na Xone S, ale miałem te same odczucia, po wejściu w Ustawienia - Grafika - Ziarno filmowe - Wyłącz, gra prezentuje się zdecydowanie lepiej, wg mnie to musi być to.


To nie jest to.
Wyłączenie ziarna, powoduje oczyszczenie obrazu samego w sobie, ale ten efekt, o którym pisze @Artur_K wciąż jest obecny i żadne grzebania w ustawieniach tego nie zmienią.
Dobrze, że chociaż pozbyli się tej dynamicznej rozdzielczości, bo grać się odechciewało od tego pływającego obrazu.

Opublikowano (edytowane)

Cyber w pierwszej dziesiątce najbardziej dochodowych gierek roku 2020, 609 mln USD, hut dur upadek cpr. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.01.2021 o 02:16, Wredny napisał:

Ja o tym pisałem - widoczne jest to zwłaszcza nocą, najczęściej na asfalcie np. Ogólnie jak przestrzeń jest większa to wychodzą pewne umowności w grafice.

 

 

Faktycznie, przejrzałem posty wstecz. Nie spodziewałem się, aż takiego efektu. Choć z tego co poczytałem, problem występuję w różnym nasileniu i na różnych platformach. 

Na PC, można ten efekt złagodzić poprzez ustawienia "Screen Space Reflections Quality", którego na konsoli nie ma. 

Ogólnie z jednej strony już trochę przywykłem, a poza tym zauważyłem że występuję to z różną częstotliwością. Aktualnie gram z włączonym ziarnem i o dziwo mam wrażenie, że jest lepiej.

Jestem po 9 godzinach gry. Właśnie pierwszy raz obudziłem się, w mieszkaniu ze "Srebrnorękim" u boku ;). Akcja w Konpeki Plaza była świetna, a to co działo się dalej rewelacyjne. Trochę szkoda, że wiedziałem po trailerach

Spoiler

jak skończy Jackie

, ale dalej już były same zaskoczenia! Oby tak dalej. :obama:

 

Po tych 9 godzinach, jak do tej pory jeden "niebieski ekran" i raz spadłem pod mapę. Resztą w normie jak na ps4 slim. 

Edytowane przez Artur_K
  • Plusik 1
Opublikowano
20 godzin temu, flavio napisał:

Gdzieś w internecie mi się przewinęło, że ma być podobno w okolicach 15.01.

 

 

to by było ciekawe bo 15 stycznia 2021 Johnny Mnemonic pakuje dane do swojego łba

Opublikowano
20 godzin temu, Labtec napisał:

 

obie gry pisane pod RT, ciekawe czy wiąże się z tym....a raczej brakiem na konsolach

 

No nie. To nie ma nic wspólnego z RT. Ray tracing nadpisuje sporo zwykłych opcji. Na konsolach jest po prostu SSR low, który na PC jest identycznie zaszumiony. Już medium to eliminuje. Sprawdźcie sobie.

Opublikowano

– Występujemy do przedsiębiorcy o wyjaśnienia problemów z grą i działań przez niego podjętych. Sprawdzimy jak producent pracuje nad wprowadzaniem poprawek czy rozwiązaniem trudności uniemożliwiających grę na różnych konsolach, ale także jak zamierza działać w stosunku do osób, które złożyły reklamacje i są niezadowolone z zakupu w związku z brakiem możliwości odtworzenia gry na posiadanym sprzęcie mimo wcześniejszych zapewnień producenta – mówi Małgorzata Cieloch, rzeczniczka prasowa UOKiK

 

https://technologia.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8064427,cyberpunk-2077-uokik-cd-projekt-reklamacje.html

 

UOKIK może nałożyć na CDPR karę w wysokości 10% przychodu za ubiegły rok więc lepiej niech tam przysiądą nad tymi patchami.

 

Opublikowano

Powiem wam, że zrezygnowałem z całkowicie z hakowania na rzecz spowolnienia czasu na 18 sekund, plus to co daje wczep i plus to co po unikach, no strzela się do kaczek ale jest miodnie w uj :banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...