Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dobra ale nikt tu nie mówi, że to gra generacji. Tytuł na 8 (na konsolach nowej generacji) na jedno przejście i tyle. To tylko kolejna gra wideo i nic poza tym, nie ma co się spinać, że obiecanki nie zostały do końca spełnione.

 

Jak ktoś lubi klimaty cyberpunk to gierka dostarcza.

Edytowane przez Czoperrr
  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Il Brutto napisał:

 

Ratuje sie fabula? Przeciez ta fabula nie dosc ze widac na pierwszy rzut oka ze jest pocieta to jeszcze nic specjalnego w niej sie nie da uswiadczyc. Czytam co druga strone ze quest Panam to jakis majstersztyk to ja sie zastanawiam czy wy sie urodziliscie wczoraj, czy to zwykly wylew spermy do mozgu. 

Czasami mam ochote was napierdalac po gebach.

THIS! no kurde Panam sranam i zachwyty. Cały jej questline już zapomniałem. Serio mam problem przypomnieć sobie cokolwiek poza urywkami ze sztampowych zadań. Nazwanie tego przeciętnym to wielka pochwała. 

Opublikowano

To, że Judy i Panam uratowały godność Cyberpunka, jest tylko dodatkowym akcentem do tego, jak żałosna jest historia premiery najbardziej oczekiwanej gry roku 2020.

Najgorsze, że podniecali się nimi 40-letni faceci, u których kryzys wieku średniego okazał się widocznym przegrzaniem mózgu. 

Co jednak można pochwalić najbardziej, wg mnie, to napięcie budowane w korpo-prologu. Świetnie udało im się oddać klimat big-techu i wyobrażenie o nim z połowy lat 80-tych. I błyszczące się wnętrza. Kiedy zaczynałem grę punkiem albo nomadem, czułem się jakbym właził w kolejnego sandboxa. Korpo miało klimat, seriously. 

Nie ukrywam, że tęsknię za niektórymi momentami Cybera, a kiedy próbowałem do nich wrócić, gra mi się tylko bardziej glitchowała. Strasznie mnie to irytowało. 

Zagrałbym w coś bardziej kameralnego w tym właśnie świecie, na tym silniku, na tej mapie. Coś, co nie będzie udawało otwartego świata.

 

Opublikowano
4 minutes ago, BrandonLee_z_TheCrow said:

Co jednak można pochwalić najbardziej, wg mnie, to napięcie budowane w korpo-prologu. Świetnie udało im się oddać klimat big-techu i wyobrażenie o nim z połowy lat 80-tych. I błyszczące się wnętrza. Kiedy zaczynałem grę punkiem albo nomadem, czułem się jakbym właził w kolejnego sandboxa. Korpo miało klimat, seriously. 

Nie ukrywam, że tęsknię za niektórymi momentami Cybera, a kiedy próbowałem do nich wrócić, gra mi się tylko bardziej glitchowała. Strasznie mnie to irytowało. 

Zagrałbym w coś bardziej kameralnego w tym właśnie świecie, na tym silniku, na tej mapie. Coś, co nie będzie udawało otwartego świata.

 

 

Szkoda tylko, że trwało to 20 minut, a później nie miało już znaczenia jaką ścieżkę obraliśmy. Ten element jest mocno skiepszczony niestety.

Opublikowano

Ciekawe ilu szczegółów się dowiemy po jakimś czasie. To musiał być niezły chaos produkcyjny. Sami się chwalili że ich sposób pracy to ciągłe "wymyślanie koła na nowo" i zaczynanie od nowa bo tak. Co ciekawe wszystko wskazuje na to ze to nie był jakiś żarcik tylko serio próbowali tak zrobić poważny projekt.

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

 

Zagrałbym w coś bardziej kameralnego w tym właśnie świecie, na tym silniku, na tej mapie. Coś, co nie będzie udawało otwartego świata.

 

Nie ten świat i silnik ale ja mocno liczę na ascent. 

Edytowane przez lpcl
Opublikowano
46 minut temu, Czoperrr napisał:

Właśnie, co dzieje się z Ascent? Tytuł miał wyjść w listopadzie. 

Przesunęli na 21 ale bez konkretnej daty. Jak oglądam urywki to myślę, że to będzie dosyć  krótka gra bo za dobrze to wygląda. 

Opublikowano

Takie pytanie do tych co robili refunda na cp M$ robi zwroty bez względu na to ile godzin się grało czy jest jakiś limit po którym już kasy nie oddadzą...i nie bijcie bo ja zwrotu nie zrobie niech leży na dysku może kiedyś naprawią i dodadzą co wycieli, namówiłem kumpla na cp bo całkiem dobrze mi się grało ale jemu niesiadło i po 30h ma dość tego co redzi z grą zrobili,trulidupa mi wypomina wydanie tych 279 zeta.

Opublikowano

Point of no return szybciej niż się spodziewałem.

7 zakończeń i wszystko inne wyczyszczone, bardziej z obowiązku niż przyjemności.

137 godszin w Night City. 7.5/10 Grałem na PC na max, mimo to niesamowity kac.

Dobrze, że jest ten Ghostrunner, który robi cyberpunk dobrze.

  • Plusik 1
Opublikowano
16 godzin temu, Rozi napisał:

Czasami mam wrażenie, że siedzę na forum dla gimbów.

 

CDP NIE RUSZ NAJLEPSI SOM TY TY TY HEJTERZU

 

Szkoda, że w tym niesamowitym RPG (czy to jednak jest action adventure, bo na Twitterze zmienili), nie możesz kupić pierdolonego szaszłyka od chłopa na ulicy. Naprawią grę pod względem technicznym? Spoko, niech dodadzą inne mechaniki, które sprawią, że gra nie będzie plastikową wydmuszką z zerową interakcją ze światem.

Możliwość kupna tego szaszłyka na pewno by niesamowicie wplynelo na Twoja końcowa ocenę gry. Niech w koncu dodadzą te bzdurne aktywności, bo widzę że w temacie ze skrajności w skrajnośc, "wyjadacze RPG" płaczą, że Cyberpunk to nie simsy, bo najważniejsze w grze to pójść zagrac w golfa poza misjami, ktos inny zarzuca slaba fabule, bo zmieniali projekt 10 razy! Chuj juz tam ze wyszło całkiem spoko, zle ze Keano! wystawić 2/10 i wracam do Assasinkow :banderas:

  • Plusik 2
Opublikowano
8 godzin temu, kudlaty88 napisał:

Takie pytanie do tych co robili refunda na cp M$ robi zwroty bez względu na to ile godzin się grało czy jest jakiś limit po którym już kasy nie oddadzą...i nie bijcie bo ja zwrotu nie zrobie niech leży na dysku może kiedyś naprawią i dodadzą co wycieli, namówiłem kumpla na cp bo całkiem dobrze mi się grało ale jemu niesiadło i po 30h ma dość tego co redzi z grą zrobili,trulidupa mi wypomina wydanie tych 279 zeta.

 

W jakim wszechświecie taka kupsztalowa wersja na konsole potrzebuje 30 godzin, aby można było jednak stwierdzić, że nie siadło. WTF? :yao:

Opublikowano
52 minuty temu, LukeSpidey napisał:

 

W jakim wszechświecie taka kupsztalowa wersja na konsole potrzebuje 30 godzin, aby można było jednak stwierdzić, że nie siadło. WTF? :yao:

Zdobyłem rzadkie zdjęcie przekroju tego właśnie wszechświata.

Spoiler

Ask Dr. Universe | Queens Gazette

 

Opublikowano
7 godzin temu, easye napisał:

Możliwość kupna tego szaszłyka na pewno by niesamowicie wplynelo na Twoja końcowa ocenę gry. Niech w koncu dodadzą te bzdurne aktywności, bo widzę że w temacie ze skrajności w skrajnośc, "wyjadacze RPG" płaczą, że Cyberpunk to nie simsy, bo najważniejsze w grze to pójść zagrac w golfa poza misjami, ktos inny zarzuca slaba fabule, bo zmieniali projekt 10 razy! Chuj juz tam ze wyszło całkiem spoko, zle ze Keano! wystawić 2/10 i wracam do Assasinkow :banderas:

To jęczenie jest denerwujące, dorosłe chłopy a jakby cukierka im zabrać. Przy tym wysypie ubisofciaków i generycznych cinematików ten cyber jest naprawdę spoko. Tak wiem pewnie mam niskie wymagania, Polska górą i powinienem wymagać dopracowania rockstara, grafiki jak na rtx 3090 i jeszcze żeby gierka laskę mi zrobiła. 

Opublikowano

Tych bredni, ze wymaganie od tworcow slownosci i produktu, ktory nie jest na poziomie pracy zaliczeniowej w unity, jest przejawem niedjorzalosci to sie juz nie da komentowac.

Opublikowano (edytowane)

 

1 godzinę temu, lpcl napisał:

Przy tym wysypie ubisofciaków i generycznych cinematików ten cyber jest naprawdę spoko.

 

Przecież to jest ubisofciak, a nawet gorzej, tak zajebanej ikonkami mapy to od Unity nie było.

O cinematic to się nawet nie będę wypowiadał, bo te sekwencje cinematic w CP2077 to już single z CoDów 15 lat temu zjadały. Centralnie masz tu cinematic pościg w którym przeciwnicy są nieśmiertelni, możesz sobie strzelać albo nie, a oni i tak rozwalą w jednym zaplanowanym miejscu.

Więc chyba przez generyczne rozumiesz dobrze zrobione i dopracowane, bo w takim razie faktycznie CP2077 nie jest generyczny.

 

Edytowane przez Observer
  • Plusik 1
Opublikowano

No jakby dali mozliwosc kupna hot doga to można byłoby przymknąc na to oko...

 

Swoja droga te pościgi rzeczywiście zjebali skryptami, ale wiele misji jest i tak na znacznie wyższym poziomie niz u kurencji, fabularnie daja rade i są po prostu ciekawe.

 

Znaczników jest dużo, mozna je wylaczyc i olac misje pokroju zabij potwora, których jest od zajebania w innych tego typu grach, nawet w Wiedzminie.

 

Swoja droga niektórzy z tego tematu zagrywali się w fallouta 4 i 76, gdzie wszytskie misje byly takie same, ale tam gra podobno "nadrabiała klimatem". XD

 

Jeśli Cyberpunk niczym nie nadrabia to rzeczywiście ktos musi mocno nie lubić takich klimatów.

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...