Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Ponoć w grze (wg Reddita) wciąż nie działa 35 perkow (tzn. nic nie zmienia). Prawda to? Ja korzystałem może z 15, choć kończę już drugi raz :D

Może tak być choć nie odważę się testować.Jedno przejście, 75h zainwestowane i wystarczy.W istocie CP2077 okazał się co najwyżej średni,ciągnięty bardzo mocno za uszy przez artystów, do granicy powiedzmy 7-/10.

 

Moimi ulubionymi perkami są te wydłużające czas hakowania w mini gierce.Sęk w tym,że czas nie zaczyna płynąć od razu po podłączeniu i spokojnie można sobie zaplanować "optymalną trasę" nie tracąc ani sekundy.Gdzie są granice żenady i jak można brać wypłatę za takie partactwo?

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Skończyłem wątek główny, ale z grą i dodatkami spędzę pewnie jeszcze z 200 godzin. Dla mnie najlepsza pozycja od czasu trzeciego Wieśka. Możliwość ogrywania tej gry w najlepszej konsolowej jakości była jednym z powodów kupienia XSX zamiast PS5. Na bestii już teraz wyglada cudownie. 9+/10.

Edytowane przez Durr
  • Plusik 3
  • Haha 2
Opublikowano

U mnie też domykanie pozostałych wątków, po zakończeniu historii. Czyszczenie mapy, szukanie najlepszych wszczepów.

Dobry to tytuł, jeden z lepszych, jakie ogrywałem. 

No i grafika robi swoje. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Nieźle. Ja jeszcze obyczajam mechaniki, bo nie do końca są wyjaśnione. Np.   czy karty z atutami są w pełni dedykowane poszczególnym broniom? Bo przykładowo karta z karabinami ma krytyki na karabiny, itd i to jest jasne. Ale  np w atrybucie Budowa Ciała na karcie Demolka są atuty głównie z opisem strzelby, ale również perki bez opisu dla konkretnej broni. I jak tam jest, że strzał w tułów powoduje 10% więcej obrażeń, to tyczy tylko strzelb czy wszystkich broni? 

Gość lpcl
Opublikowano
3 godziny temu, Durr napisał:

Skończyłem wątek główny, ale z grą i dodatkami spędzę pewnie jeszcze z 200 godzin. Dla mnie najlepsza pozycja od czasu trzeciego Wieśka. Możliwość ogrywania tej gry w najlepszej konsolowej jakości była jednym z powodów kupienia XSX zamiast PS5. Na bestii już teraz wyglada cudownie. 9+/10.

Nie no 200h to chyba jak będziesz robił cały czas te powtarzalne mini questy. 

Opublikowano
W dniu 25.02.2021 o 17:58, Gregorius napisał:

Moimi ulubionymi perkami są te wydłużające czas hakowania w mini gierce.Sęk w tym,że czas nie zaczyna płynąć od razu po podłączeniu i spokojnie można sobie zaplanować "optymalną trasę" nie tracąc ani sekundy.Gdzie są granice żenady i jak można brać wypłatę za takie partactwo?

 

To u mnie coś jest chyba nie tak. Nie wykorzystałem tego perka, bo jak zaczynam hakować tj. ustalam te ciągi cyfr czy liter to dopóki nie kliknę żadnej to czas stoi. W takich warunkach stwierdziłem, że to nie potrzebuję jeszcze więcej czasu jak mogę sobie przed pierwszym ruchem ustalić trasę.

 

A tak ogólnie do tych perków to ktoś to zweryfikował, że one nic nie dają? To przecież byłoby bez sensu cokolwiek takiego robić. Może system je przelicza w jakiś znany tylko sobie sposób przez co sprawia wrażenie niefunkcjonującego ;) Też mnie dziwiło to, że w budowie ciała znajduje się część perków związanych ze strzelaniem. Może taki system. Oryginalny ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, Elitesse napisał:

w budowie ciała znajduje się część perków związanych ze strzelaniem

 

To akurat jest logiczne.

Tu wchodzi współpraca rodzaju broni " smart", "power" itp z danym wszczepem i bez celowania trafiasz w cel. Totalne wspomaganie.

  • Plusik 1
Opublikowano

A ja czekam na patcha, który połata grę na Ps4 albo na normalną dostępność ps5, żeby ograć grę tam. Ale ani jednego ani drugiego nie mogę się doczekać. :D

Opublikowano
8 godzin temu, Boomcio napisał:

 

To akurat jest logiczne.

Tu wchodzi współpraca rodzaju broni " smart", "power" itp z danym wszczepem i bez celowania trafiasz w cel. Totalne wspomaganie.

 

W sumie to mi rozjaśniłeś temat ;) Nie korzystam z broni smart. Przeciwników atakuję hakami, a potem jak jeszcze im mało wchodzi broń typu power. może za drugim podejściem pobawię się w inne rodzaje broni albo jeszcze w trakcie tej rozgrywki je sprawdzę.

 

Przypomniało mi się coś. Znalazłem pancerze, które mi się podobały, ulepszyłem je poprzez opcję z wytwarzania i dodawania dodatków. Teraz np. jakiś pancerz jest mocniejszy o 100 punktów względem jego wartości początkowej. Nie podoba mi się to, że gdy znajduję inny pancerz to jeszcze podczas zbierania wartości świecą na zielono jakoby był lepszy od mojego. Po wejściu w inwentarz okazuje się, że wcale nie jest lepszy. Podejrzewam, że gra odnosi się do wartości początkowych sprzed ulepszenia. Potem tracę trochę czasu na przeglądaniu tego wszystkiego. Czasami zbieram rzeczy podczas akcji i nie mam czasu się zastanawiać czy coś będzie lepsze czy gorsze. A tak gdyby było to od razu wiadome to byłoby lepiej.

Opublikowano (edytowane)

Siedzenie w inwentarzu uwielbiam. Tu może nie jest bardzo przejrzysty, ale i tak jest ok.

Ale w Wiedzminie?! Tam spędzałem całe dnie w inwentory. 

Edytowane przez Boomcio
Opublikowano
12 godzin temu, Elitesse napisał:

 

To u mnie coś jest chyba nie tak. Nie wykorzystałem tego perka, bo jak zaczynam hakować tj. ustalam te ciągi cyfr czy liter to dopóki nie kliknę żadnej to czas stoi. W takich warunkach stwierdziłem, że to nie potrzebuję jeszcze więcej czasu jak mogę sobie przed pierwszym ruchem ustalić trasę.

 

A tak ogólnie do tych perków to ktoś to zweryfikował, że one nic nie dają? To przecież byłoby bez sensu cokolwiek takiego robić. Może system je przelicza w jakiś znany tylko sobie sposób przez co sprawia wrażenie niefunkcjonującego ;) Też mnie dziwiło to, że w budowie ciała znajduje się część perków związanych ze strzelaniem. Może taki system. Oryginalny ;)

Mam właśnie tak samo, nie wykorzystałem tych perków, powinienem słowo ulubiony ubrać w cudzyslów. Ten przykład pokazuje,że część perków jest zepsuta bądz nie ma żadnego zastosowania.

Opublikowano
8 godzin temu, Donatello1991 napisał:

Ktoś gra n XoX? Jak tam się sprawuje? Trzyma te FPS? 

 

Ja gram i uważam, że jest przyzwoicie. Nie zauważyłem żadnych spadków animacji ani nie miałem wrażenia, że konsola nie wyrabia. Oczywiście trafiały się błędy i mniejsze bugi graficzne. Nie przeszkadzały one w graniu.

 

8 godzin temu, Gregorius napisał:

Mam właśnie tak samo, nie wykorzystałem tych perków, powinienem słowo ulubiony ubrać w cudzyslów. Ten przykład pokazuje,że część perków jest zepsuta bądz nie ma żadnego zastosowania.

 

Hmm, to ciekawe co autor (CDP) miał tutaj na myśli. Przez myśl mi przeszło, że może jest tak że czas nie leci zaraz po pierwszym wybraniu wymaganych cyfr czy liter. Póki co nie widziałem sensu aby brać tego perka skoro i bez niego można sobie dobrze radzić.

 

45 minut temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Nie rozumiem, po co szukacie tych pancerzy. Przecież od połowy gry niewiele zmienia ich posiadanie, nawet na ultra hardzie.

Swoją drogą, widzieliście dzisiejszy kurs akcji? 228 zł. 

Spadek coraz boleśniejszy :/

 

Giełda ogólnie dziś poleciała. Nie wiem czemu, jak rano patrzyłem to jeszcze fajnie rosło. Przynajmniej moje spółki, a teraz jest średniawka na wszystkim. Mimo wszystko szkoda CDP i szkoda branży, która dostaje rykoszetem. Co do pancerzy to nie wiedziałem, że tak to wygląda. W mieście ogólnie już raczej nie miałem problemów z misjami pobocznymi za to jak wyjechałem na kolejne bezdroża, z drugiej strony miasta to już mi skórę przetrzepali i musiałem trochę się nakombinować aby przejąć jakiś punkt (stacja paliw). Choć z tego co piszesz wnioskować można też, że od jakiegoś momentu nie będzie się liczył pancerz nawet na największym poziomie trudnosci. Ciekawe, ciekawe ;) ale to chyba dopiero przede mną. Idę grać, bo już mam chyba tydzień abstynencji od konsoli.

Opublikowano (edytowane)

Nie no, ja rozumiem, że jest spora liczba osób wychowanych na hack'n slashach, dla których rpg to przede wszystkim polowanie na itemy, ale tutaj to trzeba sobie naprawdę wmówić taki tryb gry, żeby móc z niego czerpać satysfakcję. Przy pierwszym przejściu rypałem przez pół gry mając ten sam karabin, kosę i snajperkę od właśnie jakoś od połowy, ciuchów nawet nie przebierając (kompletnie o nich zapomniałem). Momentami się zacinałem tylko przez fakt, że gdzieś tam robiło się gęsto, a ja nie zdążałem do osłonki. Ale, właśnie - AI jest tak głupie, że nawet mając całą armię przed sobą można się gdzieś schować i poczęstować granatem, snajperką, czy czymś takim. Przecież oni przeładowują stojąc przed tobą jak kołki, kiedy są za osłoną. A najlepsze są momenty, gdy jakiś strzela w ciebie od frontu, ty podbiegasz z flanki i go załatwiasz, bo on dalej zaczyna strzelać w tamtym kierunku, co wcześniej. No, ale to już patologia.

 

Najgorsze jest to, że wciąż lubię przed snem pojeździć czasami po Night City. Jeżdżę i myślę: "jaka tu mogła być świetna gra". 

Edytowane przez BrandonLee_z_TheCrow
Opublikowano

Mi w połowie gry wpadła strzelba z takimi statami ze do końca gry nic lepszego nie znalazłem i ani razu jej na inną strzelbę nie zmieniłem, bo każdy wróg padał an strzała. I to wpadła z jakiegoś randomowego starcia.  W sumie już dawno na endgamie to dalej jest najlepsza bron poza tymi co sobie wycraftowałem. Ogólnie to patrząc na perki, ekonomie i staty to dochodzę do wniosku ze oni nawet nie doszli na etapie projektowania gry do czegoś takiego jak "balans". Po prostu są powrzucane losowe elementy jakie mieli gotowe i jeszcze nie zdążyli siąść do tego żeby to się jakoś spinało.

 

Może balans w patchu dodadzą.

Opublikowano
W dniu 4.03.2021 o 00:16, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Nie no, ja rozumiem, że jest spora liczba osób wychowanych na hack'n slashach, dla których rpg to przede wszystkim polowanie na itemy, ale tutaj to trzeba sobie naprawdę wmówić taki tryb gry, żeby móc z niego czerpać satysfakcję. Przy pierwszym przejściu rypałem przez pół gry mając ten sam karabin, kosę i snajperkę od właśnie jakoś od połowy, ciuchów nawet nie przebierając (kompletnie o nich zapomniałem). Momentami się zacinałem tylko przez fakt, że gdzieś tam robiło się gęsto, a ja nie zdążałem do osłonki. Ale, właśnie - AI jest tak głupie, że nawet mając całą armię przed sobą można się gdzieś schować i poczęstować granatem, snajperką, czy czymś takim. Przecież oni przeładowują stojąc przed tobą jak kołki, kiedy są za osłoną. A najlepsze są momenty, gdy jakiś strzela w ciebie od frontu, ty podbiegasz z flanki i go załatwiasz, bo on dalej zaczyna strzelać w tamtym kierunku, co wcześniej. No, ale to już patologia.

 

Najgorsze jest to, że wciąż lubię przed snem pojeździć czasami po Night City. Jeżdżę i myślę: "jaka tu mogła być świetna gra". 

 

To ja nie wiem jak ja to robię ale bez jakiegoś specjalnego wmawiania sobie idę trybem RPGów, a przeciwnicy potrafią mi nieźle skopać du... Mam na myśli misje poboczne porozrzucane na mapie i starcia, bo głównie na nich się skupiłem. Fabułę ruszę od czasu do czasu. Pewną snajperkę dostałem od kogoś i też ją noszę. Ma solidnego kopa i jest chyba nawet lepsza od innych snajperek o teoretycznie lepszych statystykach. Najpierw bawiłem się w ulepszanie posiadanych broni teraz chętniej wymieniam na takie jakie wpadną podczas wykonywania misji. Nie wiem w którym momencie gry jestem czy to już połowa, dopiero początek czy zaraz będzie koniec. Wcześniej ulepszałem też stroje ale teraz mam ubrania z czterema slotami, które ulepszam dzięki czemu dodaję sobie dodatkowe 100-130 pancerza na każdy slot. Pancerz w takich okolicznościach osiąga wartości 700. Mimo to wrogowie potrafią mnie załatwić na kilka strzałów więc ciężko jest mi mówić o tym, że AI jest jakoś wybitnie głupie albo, że jest za łatwo. Musiałbym zobaczyć może jak ktoś inny gra aby skumać o co chodzi. Nie przytrafiła mi się taka sytuacja abym mógł kogoś rozwalić z flanki po tym jak mnie namierzał od frontu. Może już to poprawili albo gra potrafi różnie działać na różnych sprzętach ;) Gram na XSX na trudnym poziomie. Dla mnie gra jest bardzo dobra. Owszem mogłaby być lepsza ale nie mam aż tak wielkiego żalu do twórców, że nie sprostali oczekiwaniom.

 

W dniu 4.03.2021 o 00:24, Observer napisał:

Może balans w patchu dodadzą.

 

Albo w kolejnej części/grze ;) Ciekawe czy ten patch wydadzą w marcu i czy rozwiąże wszystkie bolączki. Ja tutaj już nie widzę większych problemów z balansem etc i gra mi się dobrze. Już dawno nie miałem takiego wkręta w grę i nawet ta powtarzalność mnie nie nudzi - hack, układanie ciągów, hacki na wrogów, strzał, strzał, pozbierać rzeczy, sprzedać rzeczy/rozebrać i do następnego zadania ;)

 

W dniu 6.03.2021 o 08:35, Donatello1991 napisał:

Fajnie by było jakby wrócili do grafiki z pierwszego pokazu. Bardziej szarobura, a nie taka cukierkowa. 

 

Może wsłuchają się w głosy fanów i dodadzą możliwość włączania jakiś filtrów na w TLoU2. Słyszałem, że graficznie gra wygląda gorzej niż na pierwszych pokazach, ciekawe czy w nextgen patchu to poprawią. A z innej beczki to czy next gen pactch do W3 będzie w stanie dowieźć taką jakość jak na pierwszych pokazach.

  • Plusik 1
Opublikowano
16 godzin temu, Elitesse napisał:

Nie wiem w którym momencie gry jestem czy to już połowa, dopiero początek czy zaraz będzie koniec.

 

Sorry, że post pod postem ale jak się okazuje chyba już jestem na końcu... Miałem wrażenie, że ledwo co liznąłem wątków fabularnych, a przed kolejną misją pokazała mi się informacja, że to jest punkt bez powrotu. W sensie, że jak zacznę tą misję to nie będę mógł robić niczego innego do czasu aż ją skończę. To na pewno koniec głównego wątku fabularnego? Pamiętam taki komunikat w W3, po którym nie można było wrócić do wykonywania innych misji ale to nie był jednak koniec gry/fabuły. Kurczę jeżeli to już jest koniec to faktycznie bardzo krótki wątek fabularny. Przez to, oraz strzelbę o której pisał @Observer gra skojarzyła mi się z Falloutem 3. Tam też wątek fabularny nie był najdłuższy, a po złapaniu w ręce pewnej strzelby strzelałem z niej do końca gry. Dostrzegam podobieństwo w kontekście wysokiego poziomu misji pobocznych. Nie chcąc już kończyć głównego wątku wskoczyłem na misję, w której współpracuję z jakiś detektywem z NCPD - wątek poboczny ma potencjał.

 

Co ciekawe to tak sobie dopakowałem postać, że wchodząc na tą ostatnią misję jej poziom został określony na "bardzo niski". Akurat jestem w okolic wykonując zadania poboczne to myślałem, że ruszę fabułę do przodu aby mi się ta misja tutaj nie plątała pod nogami ;) Powiedzcie czy:

 

Spoiler

po skończeniu głównego wątku fabularnego nie odpadną mi jakieś inne misje poboczne np. z powodu, że pozbędę się chipu Relic i Johnego z głowy? No i czy faktycznie się jego pozbędę?

 

Czasami jego komentarze dodają grze trochę humoru ;)

Opublikowano (edytowane)

Panowie nie mam obecnie w za bardzo co pograć, warto wrócić do tej gierki na Ps4 czy nie ma zbytnio sensu? 

Edytowane przez flavio

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...