Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gra wymaga solidnego remontu, a oni tylko zmienili kolor taśmy klejącej którą tę produkcję z kartonu pozaklejali. Serio, tyle myśleli nad tym żeby policja spawnowała się kilka metrów dalej i to ich zdaniem rozwiązuje problem? Już moderzy powyciągali jakieś istniejące juz w kodzie elementy dzięki którym policja prowadzi pościgi samochodami, a ci tylko suwaczek odległości spawanowania w trzy miesiące wymyślili?

 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/1672

x kurwa d

 

Dwie kolejne poprawki z patcha na PC też juz są dostępne:

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/210?tab=posts ten mod był już dostępny 15 grudnia

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/99 a ten 12 grudnia

 

A oni z tym samym pod koniec marca wyskakują? Oryginalni twórcy z kodem źródłowym? Ręce opadają.

 

Naprawcie mi tylko zbugowanego questa, kończę i wydupiam grę z dysku.

 

 

 

 

Edytowane przez Observer
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

To jest zupełnie nowy poziom spierdolenia robić kampanię reklamową dla patcha.

Ekipa marketingowa już chyba po zasłużonych urlopach to jedziemy z tym koksem,bonusy same się nie zarobią.

 

Mogliby dla odmiany coś najpierw zrobić i pokazać,że działa a nie obiecywać,że zrobili.Są teraz pod taką lupą,że każde uchybienie zostanie wyśmiane i rozdmuchane do granic nieprzyzwoitości.Po co nakładać sobie znów presję oczekiwań?Zero wyciągania wniosków, a potem Iwiński znów będzie na kolanach przepraszał.

Edytowane przez Gregorius
Opublikowano

No raczej to CDP już nigdy nie odzyska utraconego zaufania i będą teraz takim obsranym i gównianym studiem, który teraz już nic nie znaczy. Za dużo odjebali sobie przy premierze Cyberpunka i można z nimi zestawić razem z EA czy innymi zgrzeszonymi studiami.

  • Plusik 1
Opublikowano

Niepotrzebnie wydali grę na stare konsole. Ja wiem, że to miliony graczy i tak dalej, zgubiła ich pazerność.

Ja ogrywałem na PC więc technicznie było świetnie, ale po jakimś czasie czuć, że gra jest niedokończona.

Powinni dać sobie jeszcze ze dwa lata i odpuścić past geny ale hajs im przesłonił zdrowy rozsądek.

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie no jasne, że robili to dla kasy ale trzeba pamiętać, że przez ostatnie lata robili wszystko aby mieć opinię firmy, że tak powiem, przyjaznej graczowi.

Brak DRM w ich grach, świetne dodatki do W3 za niewielkie pieniądze i tak dalej... i zdecydowanie im się to udało.

Przecież te miliony pre-orderów Cyberpunka wynikały głównie z zaufania ludzi do CDP.

I tak, ludzie czekają na patcha bo Cyberpunk to jest na prawdę świetna gra i ma ogromny potencjał ale chyba nie bardzo jest komu nad tą grą pracować.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Mieć potencjał a go wykorzystać, to można powiedzieć o 90% gier. Gra nie jest tym na co ją kreowali. Za CDP stoją obecnie ludzie, którzy właśnie wykorzystali w 100% te zaufanie graczy i liczyli się z tym co będzie po tej " premierze ". Liczyli się z tym, bo mają to gdzieś. Kasa się zgadza i o to chodziło. Mają łeb, bo dobrze wiedzą, że marketing to podstawa. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Jeżeli reklamują tego patcha swoimi 3 czy 4 poprawkami, o których napisali artykuł to moim zdaniem nie jest to czego gracze oczekują. Do poprawek jest cała masa innych rzeczy i patrząc na to ile czasu już minęło można by oczekiwać więcej.

 

Aczkolwiek jestem dobrej myśli, bo wydaje mi się że wykorzystali ten czas na przejrzenie kodu i wprowadzenie usprawnień 'under the hood', więc następne patche powinny wychodzić szybciej/być większe.

 

Przynajmniej ja bym to tak zaplanował.

Gość Kraboburger_SpongeBoba
Opublikowano

Ach, życie jest nieprzewidywalne i piękne. Cóż, więcej nie będę dodawał; w przypadku tego filmiku obejdzie się bez słów. Wrażenia? Sami zobaczcie... bo ,,ja tu tylko to zostawię"... Także tego. 

 

 

 

 

Opublikowano

Ja w końcu wróciłem do grania. A właściwie zacząłem na nowo, bo idę w build z https://fextralife.com/cyberpunk-2077-builds-contract-killer-stealth-assassin-character-guide-weapons-perks/

I mimo wszystko gra się dobrze. Bugi na razie prawie nieistniejące. Mega fajne jest gadanie z npcami. W stosunku do skyrimów widac postęp. Jest flow. Jak masz siedziesz to siedzisz. Postacie coś robią podczas gadania a nie stoją jak kołki. Fabuła nie jest zła, ale to smaczki i poboczne robią klimat. W wiedzminie też tak było.

Fajnie, że w zależności od atrybutów są różne ścieżki, ale to raczej nie sprawi, że zagram ponownie.

 

Z minusów - tona śmieci, po co to jest? Te picia, jedzenia? Toż to jeszcze bardziej bez sensu niż w W3. Sztuczność niektórych akcji - strzelasz a i tak liczy się ze przejdziesz dany kawałek i yolo. 

 

Oczywiście minusów jest więcej.

 

W ogóle jak nie idę w siłę to mam kisić 13 punktów/leveli, żeby mieć calaka? Kurde nie wiem czy mi się chce kisić.

  • Plusik 1
Opublikowano
20 godzin temu, Faka napisał:

No raczej to CDP już nigdy nie odzyska utraconego zaufania i będą teraz takim obsranym i gównianym studiem, który teraz już nic nie znaczy. Za dużo odjebali sobie przy premierze Cyberpunka i można z nimi zestawić razem z EA czy innymi zgrzeszonymi studiami.

 

Czy ja wiem. Ubisoft też zbierał tęgie baty po wydaniu AC: Unity ale gracze dalej kupują ich produkcje. Teraz jak skończą łatać C77, wydawać DLC, next gen patche i powiedzą coś o grze z serii Wiedźmin to myślę, że znów będzie pozytywne poruszenie. Znów skoczy kurs akcji w górę i będzie nakręcanie się na produkcje ;)

 

19 godzin temu, k0zik napisał:

Niepotrzebnie wydali grę na stare konsole. Ja wiem, że to miliony graczy i tak dalej, zgubiła ich pazerność.

Ja ogrywałem na PC więc technicznie było świetnie, ale po jakimś czasie czuć, że gra jest niedokończona.

Powinni dać sobie jeszcze ze dwa lata i odpuścić past geny ale hajs im przesłonił zdrowy rozsądek.

 

Coraz bardziej się zastanawiam dlaczego wydali nieukończoną grę. Wyszedł strzał w stopę, a chyba nie o to im chodziło. Przypuszczam, że to mogło być jedyne dobre okno wydawnicze, w które chcieli się wstrzelić. Gdyby grę bardziej dopracowali to być może przy wydaniu jej pod koniec tego roku mieliby większą konkurencję, a sprzedaż byłaby niższa. Nie zmienia to faktu, że niefajnie się zachowali w stosunku do graczy obiecując złote góry, których w finalnym produkcie nie było. Zarobili to, co mieli zarobić, a teraz pod koniec roku pewnie będzie dogrywka z next-gen patchem i dodatkowymi DLCkami. Sam mam ponad 100 godzin na liczniku i jeszcze się dobrze bawię. Dziś już chyba jednak zakończę wątek fabularny i wrócę do gry jak będzie nowe DLC i nextgen patch.

Opublikowano

Problem polega na tym, że Unity nie aspirowało do mesjasza branży. Sam będę ciekaw jak zapowiedzą kolejnego Wiedźmina, ale niesmak po CP wielki zostanie. Każdy się zamiast o fabułę, klimat i muzykę, to będzie martwił o optymalizację i sztuczną inteligencję. Dla mnie pierwszy szokiem po rozegraniu kilku h było zbieractwo wtf. Potem wiadomo crashe i w sumie " puste " miasto. Czekam, bo w sumie co pozostało, aż załatają gierkę, coś tam poprawią i potraktuję grę jak liniówkę. Jednak to co CDP marketingowo odwalił, to faktycznie " mesjasz ". Teraz tylko od nas graczy zależy czy zakończymy te śmieszne wybryki korpo, które leje na graczy, czy pozwolimy sobie dalej w kaszę dmuchać. Sprzedaż CP zwiastuje to pierwsze, ale może tego trzeba było, żeby jak najwięcej osóbu w końcu przejrzało. CP jest nauczką, którą cały gaming powinien wykorzystać. 

Opublikowano

Pomijając już cały ten premierowy shitstorm, gra jest mega. Gram  obecnie na PS5 i miałem może ze trzy glitche, miasto i otoczenie jest zjawiskowe. W tym Night City po prostu chce się przebywać. Szkoda, że nie dopilonowano tylu rzeczy przy premierze. 

 

Właśnie zakupiłem wszczep typu Modliszka. Niezła kosa z tego jest. 

  • Plusik 1
Opublikowano

w cp77 nie zawinili programisci, tylko management. to nie graczom obiecano zlote gory, tylko inwestorom. 

 

mialem brac nowa maszyne stacjonarna w okolicy wakacji dla CP, ale jednak pojawil sie wiekszy zakup w moim zycie i trzeba bedzie to przesunac do 2022.

szkoda ze wyszlo jak wyszlo. IP prezentowalo spory potencjal, jest mi niezmiernie smutno ze CP beda mieli teraz pod gorke z bagazem nie do uniesienia.

Opublikowano

Szkoda, że przez decyzje Iwińskiego i reszty inwestorskiej papki, najbardziej dostało się pracownikom studia. Bo sama gra jako scenariusz, wątki poboczne i miasto jest naprawdę świetna. 

Opublikowano

Podjęli taką decyzję, bo pewnie myśleli, że właśnie tym wyjdą obronną ręką. No, bo spójrzmy na W3. Co tam ludzie najbardziej pamiętają? Zadania i historie, oraz klimat i świat. Tutaj jak widać porwali się z motyką na słońce gdyż skala gry i jej mechaniki jest dużo większa do ogarnięcia, a przecież już przy W3 mieliśmy problemy optymalizacyjne. Jednak skala nie była na tyle dużo i szybko zażegnano. Niestety w tym przypadku się nie udało, że gracze przymkną oko. Za dużo zostało spartolone. 

Zresztą dla mnie brak takiego bohatera jak Geralt to też duży minus. Tworzenie bohatera na swoją modłę to ja akceptuje tylko w grach FS.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...