Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 6.04.2021 o 18:31, Faka napisał:

Czemu ta gra pod względem balansu jest zjebana? Gram typowo pod bronie power, latam z karabinem szturmowym, typiara ubrana na zielono/niebiesko, tak samo z broniami, większość zainstalowanych wszczepów które mi dali i koszę tych wszystkich w trymiga, a gram na trudnym poziome. Dużo się zmieni jak wejdę na bardzo trudny?

To był już wielokrotnie omawiany wątek. Jeśli idziesz w strzelankę,  to ogólnie od połowy gry praktycznie nie musisz niczego rozkminiać, wszystko możesz robić na pałę,  bronie podnosić z ziemi... i na tym lecisz do końca, byle zawsze mieć parę granatów przy sobie.  Sprawdzone na wszystkich poziomach trudności ;) 

Jeśli dodać do tego, że tempo gry nawet pod koniec nie rośnie i po Night City, jak se spacerowaliśmy, tak spacerujemy, to rzeczywiście jest gra na zwrot. 

Naprawdę szkoda pięknego miasta i kilku niezłych postaci. 

Opublikowano
W dniu 5.04.2021 o 20:56, Patricko napisał:

Tak z czystej ciekawości, to co tam robisz tyle godzin? Pytam poważnie, nie żadne podśmie(pipi)ki. Po wyczyszczeniu mapy i zrobieniu zakończeń niestety nie ma tu kompletnie nic do roboty...

 

Prawdę powiedziawszy, to jeszcze sporo przede mną. Gram powoli, nie korzystam z szybkiej podróży, podczas dialogów wysłuchiwałem wszystkie dostępne opcje, czytam wiadomości od fixerów, drzazgi też staram się przeglądać, przynajmniej pobieżnie, przeszukuję większość pomieszczeń i zbieram ciekawe fanty z pokonanych a później sprzedaję, żeby mieć na samochody, itp.

 Na tą chwilę, przy 100 godzinach (nie licząc pozostałych zakończeń), wyczyszczone mam tylko Badlandy, za to wpadło trofeum. Jest to jedyna część mapy którą celowo zaliczyłem na 100%.

W pozostałych dzielnicach mam jeszcze od groma kronik policyjnych, które robię tylko przy okazji, zostało mi jeszcze trochę kontraktów, 3 cyberpsycholi, ostatnia walka na pięści i pewnie jeszcze jakieś poboczne, ale raczej coś mniejszego. 

Gram Nomadem, na początku rozwijałem broń krótką i karabiny, później poszedłem w hakowanie i te dwa drzewka mam bardzo mocno rozbudowane, reszty praktycznie nie ruszałem.

Przez te 100 godzin miałem 3 bluescreeeny, raz wywaliło mnie pod mapę, raz też musiałem przeładować zapis bo podczas misji dla Dakoty za szybko wysiadłem z samochodu i nie dało się już wrócić (w 1.2 to poprawili). 

Najbardziej dokuczały spadki płynności podczas jazdy autem w centrum i paskudna kasza w refleksach, obie te kwestie uległy poprawie po patchu 1.2, za to mam wrażenie że po łatce dźwięk się trochę rozjeżdża przy jakiś przypadkowych akcjach.

Jak na PS4 Slim i tak nie jest źle.

Platyny wbijać nie zamierzam, choć nie ukrywam, że listę pucharków sprawdziłem, ale przy moim aktualnym buildzie nie jestem w stanie zrobić każdego, a uganiać się na siłę za niebieskimi ikonkami, nie zamierzam.

  • Plusik 2
Opublikowano
W dniu 8.04.2021 o 08:27, Artur_K napisał:

nie korzystam z szybkiej podróży

 

Podziwiam. Szczególnie jak po przejechaniu całego miasta i połowy pustyni wywala do dasha :reggie:

 

Wczoraj uznałem, że ostatni raz spróbuję przysiąść i wyczyścić trochę ikonek, ale bulwa mać znowu, tym razem po rzuceniu granatem, wyebało mnie. 

 

POLSKIE GÓWNO

 

W dniu 8.04.2021 o 01:37, AbraHAM napisał:

Gra wywala mi co kilkanaście minut, reinstalacja nic nie dała. Gra ktoś na ps5 i może potwierdzić ze te ciągłe crashe to norma? 

 

Norma, jeszcze jak. 

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 6.04.2021 o 14:55, boywrc napisał:

Czy u was opcję w menu też tak "pływają"? Na początku myślałem że mój pad jest popsuty ale to chyba te menu same zjeżdżają w dół..

 

 

Bardzo możliwe że masz jednak problem z padem. Twój prawy analog zaczyna szwankować i dni twojego pada są policzone. Ja to samo miałem w cyberpunku że menu mi scrollowało na dół(bardzo powoli ale jednak). Później już miałem poważniejsze problemy z padem, więc kupiłem nowego. Po wymianie problem ustąpił. 

 

BTW. W ciągu dwóch lat wymieniłem 4 pady na ps4. Bardzo wadliwy sprzęt.

Opublikowano (edytowane)

U mnie dla odmiany zero glitchy. Zacząłem grę po czystej instalacji i patchu 1.2. Gram na PS5 i jest rewelacja. A miałem całkiem odpuścić tę grę, ale trafiła się za 120 zet i stwierdziłem, że zaryzykuję...

 

Ciekawe, bo równolegle pykam w Kingdom Come i tam to dopiero jest bugfest i wywalanie z gry co 20 minut. A o grze same dobre opinie.

Edytowane przez szymku
  • Plusik 1
Opublikowano

Bugi to są w stylu znikające postacie, albo jak zabijesz, to nagle odżywia i znowu ginie, takie kosmetyczne bugi, bo z zadaniami, pobocznymi, czy tam związane z otwartym światem to jako tako działa. No i zapomniałem napisać, że gra nie trzyma 60 klatek (gram na xsx), w niektórych miejscach klatkaż spada na ryj, nie jest to aż tak uciążliwe, ale czuć, że technicznie to dalej jest słabo.

Opublikowano

Z jednej strony gdzieś czytałem, że duże fundusze grają na spadek ceny akcji. Z drugiej strony niektórzy chyba przyzwyczaili się, że CDP ciągle rośnie i będzie rósł bez końca. Tak to nie działa. Każdy pompowany balon kiedyś pęka ;) Zarobili ponad 1 mld zł i to jest bardzo dobry wynik. Oby tak dalej i oby przełożyło się to na jakość nowych gier ;)

Opublikowano

Ciężko uwierzyć, że ten ich hajs w przyszłości pomoże w ulepszaniu gier, skoro Cyberpunk dalej jest technicznym problemem. Wydaje mi się, że mają lipną kadrę i nie ogarniają czasami tematu, że do dziś dnia jeszcze nie doprowadzili do porządku. Baa, nawet Wiedźmin 3 też miał techniczne problemy swego czasu. 

Opublikowano

Czytam te komentarze na tłicie i dalej gra jest wyśmiewana XD. To jest niesamowite jak 5 m-cy po premierze jest nadal niesamowitym kasztanem, te szydery, te opierdalanie studia to chyba im do końca życia będzie chodziło. 

Opublikowano
2 minuty temu, Faka napisał:

Czytam te komentarze na tłicie i dalej gra jest wyśmiewana XD. To jest niesamowite jak 5 m-cy po premierze jest nadal niesamowitym kasztanem, te szydery, te opierdalanie studia to chyba im do końca życia będzie chodziło. 

 

Ubisoft dalej klepie kasztany z bugami a ludzie i tak to łykają bez popity. 

 

Cdp pewnie już z kolejna produkcja nie zrobią takiego błędu. Wystarczyło dac instacjonowana grę, zamiast sandboxa i ogarnęli by ten burdel w kodzie. 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Faka napisał:

Czytam te komentarze na tłicie i dalej gra jest wyśmiewana XD. To jest niesamowite jak 5 m-cy po premierze jest nadal niesamowitym kasztanem, te szydery, te opierdalanie studia to chyba im do końca życia będzie chodziło. 

 

Ja nie wiem jak to jest. Na ile to jest hejt i gra na spadek kursu ceny akcji, a na ile rzeczywista krytyka. Przecież grałem w tą grę na XSX przy przed patchem 1.2 i nie miałem aż tylu problemów. Nie kumam na ile to jest jeszcze hejt dla hejtu, a na ile rzeczywiste bugi.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, oFi napisał:

 

Ubisoft dalej klepie kasztany z bugami a ludzie i tak to łykają bez popity.

 

Tu nie ma nawet porównania, w jakieś 10 gier Ubi grałem od czasów pierwszego AC (czyli kilkanaście lat i kilka generacji)  i we wszystkich łącznie nie było tylko bugów co w jednym cyberpunku. A już na pewno żadna nie wyjebała mnie do pulpitu.

 

 

Edytowane przez Observer
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Moja przygoda z Cyberpunkiem dobiegła końca. Licznik stanął na 110 godzinach (plus kilka godzin z alternatywnych zakończeń).

Nie zaliczyłem tylko części niebieskich znaczników. Trofea wpadły za Westbrook, Pacifice i Badlandy. Mapę wyczyściłem ze wszystkich znaków zapytania, wszystkich misji pobocznych (też tych ukrytych), itp. Na wszystkie auta kasy brakło, pewnie musiałbym wyczyścić mapę do zera, ale nie kupiłem tylko czterech które i tak miałem z fabuły.
Ostatnim zadaniem wbiłem 50lvl postaci.
Od konsoli odchodziłem wczoraj z uczuciem niedosytu, ale wiem też, że gdybym zaczął teraz zaliczać pozostałe misje ncpd, to szybko odpadło by mnie znużenie, a do gry jeszcze wrócę za jakiś czas, gdy wyjdą dodatki. Poza tym zostały mi jeszcze do rozegrania dwa prologi (korpem i punkiem), to też celowo zostawiam na kiedyś.
Jak już kilka razy pisałem, że przez te wszystkie godziny praktycznie nie miałem problemów ze stabilnością gry, dosłownie 3 niebieskie ekrany.
Natomiast, jeżeli chodzi o wydajność to na ps4 slim szału nie było, doczytywanie tekstur, refleksy, znaczące spadki płynności (głównie podczas jazdy samochodem po centrum), itp. tu było kiepsko, ale nie na tyle żeby odbierało przyjemność z gry.
Było też masę innych drobiazgów do których można by się przyczepić, na wiele musiałem przymykać oko. 
Jednak pomimo wszystko gra wgniotła mnie w fotel. Projekt i ogrom całego świata, fabuła, misje poboczne i nawet zwykłe kontrakty, postacie te główne i mniej istotne, muzyka, pojazdy, mnogość możliwości podczas misji, widać że wszystko to było świetnie przemyślane (szkoda, że zabrakło czasu żeby całość doszlifować).
Obiektywnie pewnie oceniłbym grę na 7-8/10, ale biorąc pod uwagę ile dała mi dobrej zabawy, to śmiało dam jej 9 !
 
Edytowane przez Artur_K
  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...