Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tej całej telenoweli z patchami, interesuje mnie jedno, czy gra to nadal taki bajzel że w misji nagle teleportuje się policja do pomieszczeń, strzały znikąd, zablokowane elementy powodują że nie da się przejść misji, latające samochody, wybuchające samochody, latające wybuchające samochody itd.? Nie jestem przyzwyczajony grać w zbugowane gry.

Opublikowano
1 minutę temu, Homelander napisał:

Swoja droga, ciekawe czemu ta wersja zajmuje 55gb, a wersja na PS4 dwa razy więcej

Dużo gier na PS5 zajmuje mniej miejsca niż na PS4 dzięki Krakenowi, niestety widzę że częściej go wykorzystują zewnętrzne studia niż first party

Opublikowano

Hehe z tym RT dali do pieca, local shadows. A już portale podłapały i nagłówki, że jest RT na konsolach. Potem jeden z drugim wlaczy tryb RT, który jest ledwo namiastką i będzie biadolenie, że RT przereklamowane, bo nie widzi różnicy. 

Opublikowano

cienie raytracingowe to akurat dobre sprawa i coś co jest naprawdę robi zauważalną różnicę w prezentacji gry, przykład z wersji PC:

1035087005_Zrzutekranu(72).thumb.png.35817eaf5624e6e2403648daf024380c.png

 

wiadomo że najlepiej gdybyśmy dostali pełen wachlarz raytracingu z wszystkimi refleksami i odbiciami, ale to są rzeczy które można symulować/oszukiwać znacznie prostszymi technikami jak np. screen space reflection i większość graczy się nie kapnie (do dziś pamiętam że niektórzy myśleli że w Psychonauts 2 jest raytracing), a nowe konsole są po prostu za słabe by udzwignąć taką grę, z tą oprawą i w otwartym świecie w pełnym RT. Więc skupili się tylko cieniach i moim zdaniem podjęli dobry wybór. 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, ASX napisał:

cienie raytracingowe to akurat dobre sprawa i coś co jest naprawdę robi zauważalną różnicę w prezentacji gry, przykład z wersji PC:

1035087005_Zrzutekranu(72).thumb.png.35817eaf5624e6e2403648daf024380c.png

 

wiadomo że najlepiej gdybyśmy dostali pełen wachlarz raytracingu z wszystkimi refleksami i odbiciami, ale to są rzeczy które można symulować/oszukiwać znacznie prostszymi technikami jak np. screen space reflection i większość graczy się nie kapnie (do dziś pamiętam że niektórzy myśleli że w Psychonauts 2 jest raytracing), a nowe konsole są po prostu za słabe by udzwignąć taką grę, z tą oprawą i w otwartym świecie w pełnym RT. Więc skupili się tylko cieniach i moim zdaniem podjęli dobry wybór. 

Tu jest włączone RTGI, a nie cienie. To co jest na konsolach to cienie postaci, lamp itd w RT.

A RTGI to globalne oświetlenie, które właśnie w taki sposób jak widać na screenie odmienia grę. Dodatkowo na PC są jeszcze odbicia i cienie.

Edytowane przez tjery
Opublikowano

Dobra bo nie chce mi się wetować. Dwa pytania:

 

1) trail jest na ps5 i XSX?

2) jest jakaś różnica w działaniu pomiędzy ps5 i XSX?

Opublikowano
Teraz, balon napisał:

Dobra bo nie chce mi się wetować. Dwa pytania:

 

1) trail jest na ps5 i XSX?

2) jest jakaś różnica w działaniu pomiędzy ps5 i XSX?

1) tak

2) nie było dokładnej analizy jeszcze, pewnie XSX wyższa trochę rozdziała w trybie wydajności

  • Dzięki 1
Opublikowano
32 minuty temu, Figuś napisał:

1) tak

2) nie było dokładnej analizy jeszcze, pewnie XSX wyższa trochę rozdziała w trybie wydajności

Ściągnę z ciekawości dwie wersje i sobie porównam. Choć osobiscie praktycznie nigdy nie widzę tych mikro różnic w grafice (o ile są małe, a nie jak 7 generacja 360 vs ps3), jak włączam jedno po drugim. Musiałbym zapewne mieć na raz dwie wersje odpalone obok siebie. 
Co innego klatki, tutaj mocno czuje spadki i różnice. 

Opublikowano
4 minuty temu, dee napisał:

Przypadkowo na xboksiku promocja na Cyberpunka.

No już nie ma wymówek, trzeba kupić i sprawdzić w akcji.

Na sonce też (104). Ile na X?

Opublikowano

Ja.pierdolę.ale.to.wyglada. :obama:

 

W trybie wydajności jest obraz żyleta, nie wiem co się tu zadziało, ale dzisiaj maraton. Przyjaciel V, Jackie, w piętnaście minut pokazał więcej charakteru niż (zastosuję cenzurę aby nie było bulwersu, ale co sprytniejsi się domyśla) Al*y z Horizon Z*ro Dawn przez kilkadziesiąt godzin gry. PRZEPASC w kwestii reżyserii i dialogów. 

  • Plusik 2
Opublikowano
20 minut temu, balon napisał:

Ściągnę z ciekawości dwie wersje i sobie porównam. Choć osobiscie praktycznie nigdy nie widzę tych mikro różnic w grafice (o ile są małe, a nie jak 7 generacja 360 vs ps3), jak włączam jedno po drugim. Musiałbym zapewne mieć na raz dwie wersje odpalone obok siebie. 
Co innego klatki, tutaj mocno czuje spadki i różnice. 

Jak nie widać różnic to w takim razie dobrze jest je poczuć w rękach ;]

Opublikowano

Grałem na premierę i po roku czasu nie widzę praktycznie żadnych zmian graficznych, nadal wygląda jak gra z past genów. Pojeździłem 10 minut i do smietnika, niech lepiej wezmą się za dlc

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...