Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
25 minut temu, ginn napisał:

Dużo frajdy daje taki styl gry? Mam cały czas dylemat, bo z jednej strony feeling ze strzelania jest bardzo fajny, więc czuję duży potencjał na siekę i odpadające członki. Z drugiej zaś, czuję że jak przedstawiciel korpo, wskazany byłby spryt i robienie idiotów z przeciwników. 

Taki setup nie wyklucza użycia od czasu do czasu jakiejś broni palnej, czasami jak zalicze fuckup to użyje sobie czegoś bezpośredniego :problem:

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Jestem po darmowym pięciogodzinnym trialu i trochę dalej, albowiem nabyłem pełniaka. Nie uczyniłbym tego, gdyby mi się nie spodobało to co przez te kilka godzin ujrzałem. Gra mi się podoba na tyle, że mam w tym momencie curewski dylemat w co grać: w nową Alojkę czy w Cybera:sapek: Gra na PS5 prezentuje się zacnie. Rzecz ciemna nie gram w nowotworowy tryb 30 fps kosztem paru błyskotek więcej, tylko jak normalny, ciężko pracujący biały heteroseksualny facet prawilnie ogrywam tryb 60 fps. Zachwyciło mnie początkowe fabularne zagajenie i jeden kapitalny patent, oraz wynikający z niego gameplay. Mam tu na myśli ...

Spoiler

braindance

Co tam się w jednej z tych początkowych misji (w hotelu) odjaniepawliło to o boziu!!:obama:

Wcześniej czytałem o jakimś drewnianym modelu jazdy. Rili? Moim zdaniem twórcy wyśmienicie wykorzystali haptyki z PS5. Wszystko gra i buczy, choć przyznaję, wielkim fanem i znawcą samochodówek nie jestem. Strzelanie? Jak na erpega bezzarzutne, a w porównaniu z taką drewnianą drewutnią jak Failout wręcz genialnie zrealizowane.

Minusy? Póki co dwa:

1. Graficznie jest nierówno. Np na spotkanie z typiarą z Militechu jedzie się takim prymitywnie wyglądającym i oświetlonym tunelem. Oblecha!:bad:

2. Bugi póki co nie przeszkadzają w grze, ale widać np postacie niezależne wtapiające się do połowy w zamknięte drzwi itp. To jednak IMO drobiazgi.

 

Aha, na koniec ważna rzecz: nigdy wcześniej  nie grałem ani nie widziałem wersji na pastgeny, stąd być może moje wrażenia są takie, a nie inne...

Edytowane przez Czezare
Opublikowano
Godzinę temu, ginn napisał:

Dużo frajdy daje taki styl gry? Mam cały czas dylemat, bo z jednej strony feeling ze strzelania jest bardzo fajny, więc czuję duży potencjał na siekę i odpadające członki. Z drugiej zaś, czuję że jak przedstawiciel korpo, wskazany byłby spryt i robienie idiotów z przeciwników. 

A apropo frajdy, ja mam mega fun z tego, szczególnie że jestem wielkim fanem podejścia stealth w takich grach jak Deus Ex czy Dishonored. Lokacje są dodatkowo tak skonstruowane, że warto kombinować i szukać wejść z różnych stron. Redzi odrobili lekcję pod tym względem.

Opublikowano
20 minut temu, Czezare napisał:

Co tam się w jednej z tych początkowych misji (w hotelu) odjaniepawliło to o boziu!!:obama:

 

Ja skończyłem dzisiaj, co za emocjonalny - było potężne napięcie, stres, ciekawy zwrot akcji i ta końcówka. Ja też biłem się z myślami czy najpierw Cyberek albo Horizon, ale pod względem świata i narracji gra Redów to światowa klasa. :banderas:

Opublikowano

A da radę zrobić taki build żeby trochę postrzelać a i trochę się poskaradac/pohackowac? Czy jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego :)?

Opublikowano
12 minut temu, bartiz napisał:

A da radę zrobić taki build żeby trochę postrzelać a i trochę się poskaradac/pohackowac? Czy jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego :)?

tak,

 

to nie jest jakiś hardcorowy rpg, który nie wybacza błędów bo gdzieś kilkadziesiąt godzin temu, na 12 levelu źle rozdzieliłeś staty. Każdym builidem jaki przyjdzie ci do głowy można spokojnie grać i czerpać frajdę 

Opublikowano
1 godzinę temu, Czezare napisał:

Jestem po darmowym pięciogodzinnym trialu i trochę dalej, albowiem nabyłem pełniaka. Nie uczyniłbym tego, gdyby mi się nie spodobało to co przez te kilka godzin ujrzałem. Gra mi się podoba na tyle, że mam w tym momencie curewski dylemat w co grać: w nową Alojkę czy w Cybera:sapek: Gra na PS5 prezentuje się zacnie. Rzecz ciemna nie gram w nowotworowy tryb 30 fps kosztem paru błyskotek więcej, tylko jak normalny, ciężko pracujący biały heteroseksualny facet prawilnie ogrywam tryb 60 fps. Zachwyciło mnie początkowe fabularne zagajenie i jeden kapitalny patent, oraz wynikający z niego gameplay. Mam tu na myśli ...

  Pokaż ukrytą zawartość

braindance

Co tam się w jednej z tych początkowych misji (w hotelu) odjaniepawliło to o boziu!!:obama:

Wcześniej czytałem o jakimś drewnianym modelu jazdy. Rili? Moim zdaniem twórcy wyśmienicie wykorzystali haptyki z PS5. Wszystko gra i buczy, choć przyznaję, wielkim fanem i znawcą samochodówek nie jestem. Strzelanie? Jak na erpega bezzarzutne, a w porównaniu z taką drewnianą drewutnią jak Failout wręcz genialnie zrealizowane.

Minusy? Póki co dwa:

1. Graficznie jest nierówno. Np na spotkanie z typiarą z Militechu jedzie się takim prymitywnie wyglądającym i oświetlonym tunelem. Oblecha!:bad:

2. Bugi póki co nie przeszkadzają w grze, ale widać np postacie niezależne wtapiające się do połowy w zamknięte drzwi itp. To jednak IMO drobiazgi.

 

Aha, na koniec ważna rzecz: nigdy wcześniej  nie grałem ani nie widziałem wersji na pastgeny, stąd być może moje wrażenia są takie, a nie inne...

Poczekaj do misji, gdy na ruszt wskakuje kawałek 'rebel path'. Jezuu, jakie to było piękne :banderas:

Opublikowano
8 godzin temu, ASX napisał:

ja też wróciłem do Night City, mając nadzieje że po ponad roku przeróżnych poprawek w końcu uda mi się dokończyć questa który zbugował się na premierę

  Ukryj zawartość

niestety nic bardziej mylnego, postać na krześle wciąż się nie pojawiła:

 

cyberbug.thumb.jpg.a728c240f3e8278110c5d071e35ded0e.jpg

 


O! To chyba ten quest, z którego nawet filmik na YT swego czasu wrzuciłem, bo byłem pod wrażeniem, że mogłem go zakończyć tak, jak mi akurat emocja chwili podpowiedziała :pawel:
Uwaga na oczy - wersja z PS4 plus kompresja video podczas wrzucania na YouTube :yao:

Spoiler

 

 

Opublikowano

Kilka godzin za mną w upgrade PS5 i jestem na razie mega zadowolony w porównaniu do tego, co na szybko przechodziłem rok temu (wtedy też na PS5, ale w trybie kompatybilności z PS4), także poza główną osią miałem nietknięte żadne historyjki poboczne. Czuję więc praktycznie jakbym grał na świeżo. Tym bardziej, ze nasza postać to po prostu najemnik fixerów, więc robienie zadań pobocznych i zbieranie loota to jakby główny motyw, niczym w Diablo.

Na szybko co zauważyłem:

- miasto sprawia teraz wrażenie bardziej żywego, jest sporo NPCów, a przynajmniej w tych dzielnicach, gdzie znajdują się jakieś knajpy itp. (często coś gadają do siebie, np. klient ze sprzedawcą, zawsze to jakaś imitacja realizmu), bo wiadomo że podczas podróży autem ich liczba zaczyna być ograniczona

- grafika już w wersji PS4 na PS5 była niezła, 60fps itp., ale teraz wyższa rozdzielczość dopiero eliminuje efekt rozmazania tekstur i pokazuje masę detali (tekstura skóry NPCów jest mistrzowska z każdym piegiem, blizną i porami). Jest bardzo ładnie, neonowo, miasto ma klimat

- póki co żadnego crasha, a o to się modliłem (w wersji PS4 wywalało mnie do menu konsoli co 30 minut)

- na razie żadnego problemu z podnoszeniem loota (wcześniej notorycznie znajdźki zakleszczały mi się na schodach, w ciałach wrogów itp.)

- poprawili rzut nożem <333 Teraz noż odzyskujemy (idiotyczne było w poprzedniej wersji, że drogi rzadki nóż rzucony we wroga traciliśmy na zawsze). Co prawda lekko to jest naciągane bo po kilku sekundach cooldowna on po prostu się znowu pojawia w ręce, no ale lepsze to niż to co było

- triggery oporowe są fajne, ale już można było się przyzwyczaić do efektu w dowolnej innej strzelance. Spusty stawiają się przy strzelaniu, ale już przeginką jest opór we wciskaniu gazu/hamulca. Wyobrażacie sobie auto w którym trzeba się tak siłować nogą by wdepnąć gaz? Zmniejszyłem siłę haptyki o połowę w settingach

- mapkę chyba poprawili bo już nie ma tyle śmieci na raz wyświetlonych, albo to moja wyobraźnia

- zachowania aut i NPCów są polepszone (reagują na ataki, omijają przeszkody).

 

Poza tym dla odmiany gram teraz z polskim dubbingiem i jest absolutnie bez zarzutu - dobre głosy, wczuwka aktorów. Nawet w pobocznych misjach - płaczacy typ z awaria fiuta, ktorego trzeba zawiezc do ripperdoca xD

 

Minusy? Za dużo tego kombinowania z ustawieniami kontrolera (przyspieszenie kamery, spowolnienie, martwa strefa itp. Defaultowo nie jest fajnie bo obraca się wolno, a potem rozpędza więc trzeba sobie dopasować - zresztą tu już pojawiały się poradniki). Niektóre bugi nadal istnieją (jak te exploity do doświadczenia, co pisałem post wcześniej).


Interfejs/menusy ekwipunku/perków nadal są mało czytelne, nasrane ikonek, znaczków, kolorków. Przechodzenie między nimi to mordęga. W wieśku też w pewnym momencie nasz plecak to był jeden wielki clutterfest, coś chyba Redzi nie umieją w UI.

 

Poza tym miło mi się jeździ po mieście, rozwala kolejne rozboje i zdobywa lepszy loot. Takie diablo-style/borderlands.

 

Jakby gra ruszyła w tym stanie, to przynajmniej byłby lepszy odbiór, imho warto odkopać z półki jak ktoś ma od dawna, albo kupić za grosze.

  • Plusik 5
Opublikowano

Ja bym te poradniki do sterowania, czy Bzdurasowy poradnik przykleił na górze, tak żeby było widoczne, bo defaultowe ustawienia to jakaś porażka. 

  • Plusik 4
Opublikowano

Też gram dopiero pierwszy raz na xss. Graficznie nie mam czego zarzucić. Gra ogólnie ma ogromny potencjał, ale wykonanie jakoś średnio mi się podoba. Menusy mega nieczytelne, nasrane ikonek że nie wiem jeszcze co do czego  Te samouczki też jakieś dziwne, sterowanie średnie, trzeba się pobawić w ustawieniach bo ciężko się strzela jak celownik lata od lewa do prawa. Trochę niewykorzystany potencjał moim zdaniem

Opublikowano

fabularnie super, koncepcja calego miasta super ale technicznie to tragedia, trochę to miasto przypomina mafie 1, chociaz tam przynajmniej wszystko działało logicznie i technicznie. Tutaj pustki, swiatla zmieniają się bez ladu i składu, deszcz pada z jednej strony tunelu a z drugiej juz nie, no po prostu takie deadly premonition w wersji AAA

Opublikowano
13 godzin temu, Basior napisał:

A ja zacząłem od nowa i już mi się zwiesiło na przejażdżce z Dexem xd.

 

Przejazdzka z Dexem zaliczona, jezdze dalej po Watson i robie zadania i nadal zero crasha. Nareszcie da sie w to technicznie grac bo wcześniej stało na rowni z Wasteland 3 pod kątem wywalania do konsoli.

  • Plusik 1
Opublikowano

Mi wczoraj bug się objawił tego typu, że po tym jak z Judy pojechałem na misję jej autem i wybrałem kółkiem szybsze przybycie na miejsce to tam okazało się, że pojazd zarówno od strony kierowcy jak i pasażera nie posiada drzwi, przez co nie pojawiał się przycisk, żeby z auta wysiąść. Restart pomógł.

 

Też mam lekkie zastrzeżenia do menusów i warstwy erpegowej jeśli chodzi o rozwój. Mało to wszystko czytelne. Naćkane tego wszystkiego od zarąbania i nie bardzo wiadomo co i jak z tym robić. Np powiedzcie mi proszę czy mogę rozdzielić atrybuty? Pokazuje mi, że mam ich +8, a ja z nimi nic nie mogę zrobić, nawet nie wiem gdzie je podejrzeć. WTF?!

Opublikowano

Atrybuty to te statystyki bazowe np. Budowa ciała, Inteligencja, Refleks itp. Podbijasz je kwadratem na ekranie postaci. A dodatkowo zdobywasz punkty skilli, którymi rozwijasz drzewko umiejętności pod danym atrybutem (np. Refleks > Broń krótka).

  • Dzięki 1
Opublikowano

Wczoraj włączyłem sprawdzić te wersje na PS5 i różnica jest duża zwłaszcza jeżeli chodzi o ruch na ulicach. Nie rozumiem też tej beki z zapisami gier na PS bo gra bez żadnego przenoszenia i innych chujów mujów widziała moje zapisy z wersji PS4 co jeszcze w żadnej grze się nie zdarzyło i trzeba było robić triki z ameryki żeby je przenieść. Działa to tak jak na Xboxie i powinno działać od początku trochę beka że inne studia zwłaszcza first party maja z tym problemy.

Opublikowano
2 godziny temu, _Red_ napisał:

Atrybuty to te statystyki bazowe np. Budowa ciała, Inteligencja, Refleks itp. Podbijasz je kwadratem na ekranie postaci. A dodatkowo zdobywasz punkty skilli, którymi rozwijasz drzewko umiejętności pod danym atrybutem (np. Refleks > Broń krótka).

Właśnie też miałem z tym problem. Wystarczy najechać na dany atrybut i kwadrat przytrzymać. Mega nieczytelne to jest

Opublikowano

No poza tą jedną zwiechą z dexem dalej jest spoko. Zero błędów, grafa o wiele lepsza, w build netrunnera idę, więc inny feeling. Mam obawy, bi wyszedłem na miasto w akcie 2, gdzie się wszystko rozmywało fabularnie, ale zobaczymy.

 

Na razie wsiąkłem tak, że grałem wczoraj do drugiej, zamiast skończyć HZD i odpalać druga aloykę...

No cp ma w sobie coś, ale jest mega niedopracowany jeszcze.

  • Plusik 1
Opublikowano

Od rana nawalałem w Cybera aż do teraz i przez ten czas upewniłem się w jednym: ta gra jest naprawdę ZAYEBISTA i gdyby w takim stanie ukazała się w dniu premiery to zachwytom nie było by końca, a tak na RED-ów wylało się kilka cystern pomyj. Czyli na jej odbiorze zaważyły li tylko kwestie techniczne, a nie gameplayowe, fabularne itp... 

Na pełną ocenę szpili pozwolę sobie jak ją ukończę, ale już teraz wiem, że jej zakup właśnie teraz to była jedna z najlepszych decyzji w dłuuugiej historii mojego giercowania. Polecam bardzo serdecznie i z czystym jak spirytus ratyfikowany sumieniem zwłaszcza wszystkim tym, którzy jeszcze w to nie grali. Cena 104 zł? To mi wygląda na kradzież popełniona przez graczy na twórcach.

 

  • Lubię! 1
  • Dzięki 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...