_Red_ 12 061 Opublikowano 25 marca 2022 Opublikowano 25 marca 2022 Pytałem dokładnie o to samo i polecano mi double jump. Faktycznie bardzo się przydał do szybkiego skakania po dachach i przyjmowania fajnych pozycji do ataku (to ładowanie skoku wymaga lepszego timingu i bardziej upierdliwe jest). A potem u doktora Fingersa kup epickie ("bardzo rzadkie" - nie wiem czemu Cdpr uzywa dwóch wymiennych okreslen dla tego samego tiera) do hoverowania w powietrzu. Z nimi już do końca biegam. Kupilem je przed jego questem fabularnym, bo potem mozna mu dać z rozpędu w ryj, blokując dalsze zakupy. Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 25 marca 2022 Opublikowano 25 marca 2022 4 minuty temu, Faka napisał: Jaki wszczep na kopyta polecacie? Z podwójnym skokiem, czy z ładowanym? Który lepszy? Z podwójnym, lepiej się sprawdza w eksploracji i w walce. Startup do ładowanego <<< szybki double jump Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 25 marca 2022 Opublikowano 25 marca 2022 35 minutes ago, _Red_ said: Kupilem je przed jego questem fabularnym, bo potem mozna mu dać z rozpędu w ryj, blokując dalsze zakupy. A ja się dziwię dlaczego takich wczepow nigdzie nie znalazłem 1 Cytuj
Artur_K 206 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 W dniu 24.03.2022 o 21:43, PiotrekP napisał: No i chyba mam buga, którego do tej pory nie miałem- za cholere nie chce mi się zrespić kontener z Rayfieldem w jaskini. Nie ma nawet znacznika na mapie. Jesteś już po misji z Panam w tej jaskini? Dopiero wtedy pokazuje się kontener. Jak zaliczysz misje, pokręć się trochę po mieście i za jakiś czas tam wróc, powinien już być. Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Ta misja jest chyba opcjonalna, można było odmowic najazdu na Nasha w jaskini i jechać prosto do sunset motel (robiłem to wczoraj wieczorem :D). A o jaki kontener chodzi, co to za motyw/misja? Cytuj
Artur_K 206 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Godzinę temu, _Red_ napisał: A o jaki kontener chodzi, co to za motyw/misja? https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=2000&PART=205#NH2_10 Po tym ataku na Nasha, w jaskini pojawia się kontener z darmowym czarnym Caliburnem. 1 Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Kurde, jedna z rzeczy, które ominąłem. Chociaż porszak Johnny'ego i tak bez konkurencji Cytuj
Bartg 5 525 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Też mnóstwo rzeczy ominalem w pierwszym przejściu, chociażby z Jackiem Spoiler Jego ofrende czy jak tam dokładnie sie rytuał nazywał Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Jak mogłeś przegapić Spoiler pogrzeb przyjaciela Jedna z bardziej chwytliwych scen tylko szkoda, ze tak krotko budowano tę więź. Gość w sumie mi troche zwisał, bo w ogole go nie poznałem osobiście, a corpo V znał go od dzieciństwa (w innych intrach poznają się dopiero podczas questa). Trochę tak jakby w FF7 Aeris została wiadomo-co zaraz po sprzedaniu kwiatków w Midgarze. 1 Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Jackie to w ogóle doskonały przykład, jak trailery zakłamują obraz gry. Byłem pewien, że Spoiler gość będzie nam towarzyszył przez całą przygodę. A tu cóż, niespodzianka 1 Cytuj
Figuś 21 250 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 9 minut temu, dee napisał: Jackie to w ogóle doskonały przykład, jak trailery zakłamują obraz gry. np który? Bo po drugim trailerze było wiadomo że to się stanie Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 No to ominął mnie ten s m a c z e k Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 I widzę, ze relacja z T-Bug zupełnie inna. Fake trailer Cytuj
PiotrekP 1 863 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 (edytowane) Doczytałem że niby trzeba mieć 40 poziom reputacji, żeby ten kontener się pojawił po zrobieniu tej misji. Edytowane 26 marca 2022 przez PiotrekP Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 W ogóle ta reputacja, to joke, idzie to bardzo szybko najebać, mam 50 lvl max przy 29 lvl postaci. To normalne, że tak mi szybko poszło? Cytuj
PiotrekP 1 863 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 (edytowane) Ustawiłem ten HDR jak stronę wcześniej podał @Michał102 i tak to wygląda. W nocy jeszcze jako-tako, po japońsku, ale w dzień to nadal momentami jest sraka. Znikające pojazdy to jakaś kpina z ery PS2 Edytowane 26 marca 2022 przez PiotrekP Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Ja tam ustawiłem opcje hadeerowe @_Red_a i jest spoko. Gram na xsx i mam włączone DV i wygląda to w miarę ładnie. Nie narzekam, graficznie wygląda ładnie i neonowo, że czasami wali po oczach. Tak samo znalazłem spoko ustawienia kontrolera do aktualnego patcha i gra się wyśmienicie -> https://exputer.com/guides/cyberpunk-2077-controller-settings/ Typ podał spoko konfiguracje jak chcecie sobie w miarę pograć na padzie. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Ja tam na jakość obrazu nie narzekałem, natomiast pop up, to jest tragedia. Model pierw zamienia się w karton, po czym znika Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Nocą HDR wygląda świetnie, ale w dzień przy dużym słońcu to postacie są czasem wręcz białe. Popupu po patchu 1.5 jakoś nie dostrzegam. Autka nie znikają po obróceniu się, tak jak było kiedyś (podobnie NPCe). Za to boli trochę ten fake ruch uliczny z daleka. Wiadomo, ze to tylko maskowanie, ale te sprajty udające auta... Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 A macie też wrażenie, że gdyby policja zniknęła z gry całkowicie to w ogóle by nie wpłynęło na jakość gry, a wręcz by poprawiło? Ogólnie przez 60 godzin może dwa razy mnie ścigali i za każdym razem tylko wkurzało. Oczywiście mówimy tylko o pościgach Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Miałeś pościg, w sensie samochodowy? :O Parę skryptowych akcji jest, gdzie policja jedzie za gangiem, ale niestety jeśli chodzi o naszego bohatera, to zauważyłem tylko drony i spawnujących się pieszych gliniarzy w promieniu 100 metrów. Tu padaka od początku, jedynie zwiększyli spawn-radius. Walka z policją jest tylko na upartego, jak np. kogoś potrącimy, albo faktycznie chcemy zrobić rozpierduchę dla odstresowania. W GTA chociaż były misje, gdzie trzeba było uciec policji, a tu pełnią rolę symboliczną. Coś jak strażnicy z epoki Morrowinda, tylko tam chociaż można było zapłacić karę, a tu od razu chujki strzelają. Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 A tak, ten popup to razi w oczy zwłaszcza jak jedziesz autem i widać te doczytywanie tekstur i ten fejk ruchu ulicznego, bo to aż widać, widocznie musieli pójść na jakieś kompromisy graficzne, żeby to miało ręce i nogi przy 60-ciu klatkach. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Co do policji, to sobie nie przypominam by mnie kiedykolwiek gonili. Zawsze się świeciła tylko ta gwiazdka Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 (edytowane) Pościg? No coś Ty haha. Właśnie chodziło mi o te denerwujące drony i po prostu uczucie, że to całkowicie zbędne. Ale w sumie i tak jak na pierwszą grę z takim światem nie będę się na siłę czepiał. Chyba brakowało mi więcej właśnie misji gdzie czuć ich na swoim karku, kiedy to oni są adwersarzami, a nie tylko przeszkadzajkami. Edytowane 26 marca 2022 przez Sedrak Cytuj
_Red_ 12 061 Opublikowano 26 marca 2022 Opublikowano 26 marca 2022 Redzi nie ukrywali w jakimś wywiadzie, że mechanika policji, no well, zabrakło im mocy przerobowych bodajże, żeby zrobić coś ambitniejszego. Więc gliny są dla picu, by nie robić bezkarnie rozwałki. Bardziej wkurza mnie, że gliniarzy nie idzie shakować, pozostaje tylko strzelanina/granaty. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.