Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dotarlem do punktu bez powrotu, a Kerry nie dzwoni po dalsze misje :( Nie mam juz nic do zrobienia i skipuje czas, jeżdżę w kółko - nic nie triggeruje dalszych side questów, ffs.

Opublikowano

Taa, spanie, jezdzenie, fast travel.

 

Ale zadzwonił od razu po napisaniu tego posta, czyli to forumek jest triggerem.

 

A poważnie to doczytalem w googlach, ze czasem trzeba polazic po konkretnym obszarze, co jest absurdalne bo w ogole niezwiazane z terenem misji (bez markera etc.).

  • Plusik 1
Opublikowano

To jest w ogóle dziwne, bo ja na przykład miałem problem z tym dlaczego, nie dostałem jeszcze żadnej wiadomości odnośnie darmowego samochodu bandit, gdzie w patchu dali nam go i warunek był taki, że musiałeś ukończyć jakąś tam misję z Panam. No ukończyłem, długo czekałem, aż w końcu odezwał się do mnie typ z sms, że czeka na mnie samochód. Tak, faktycznie, ale odezwał się do mnie przed misją z Hanako w Embers, a zrobiłem 3 zakończenia XD. Ogólnie porobiłem te policyjne misje i tak napisał od z dupy esa, że samochodzik czeka. 

Opublikowano

No to wszystko poboczne chyba juz wyczyszczone, wlacznie z linią Kerrego i

Spoiler

tuz po nim niespodziewanym questem od piosenkarki z Us Cracks

(poza znacznikami NCPD bo to juz marnotrawstwo czasu przy 50 lvl i braku progresu). Czeka już tylko punkt bez powrotu. Ale to byla przygoda, pewnie piszę dwudziesty raz, ale podobnego wsiakniecia w świat nie miałem od dawna. Autentycznie dwa bite miesiące grałem, az nie wiem gdzie mi wieczory uciekły, a tu niektorzy piszą, ze w 2 tygodnie mają po 200h w Eldenie xd

 

Przed chwila doczytalem, ze jest jedno zadanie poboczne, które trzeba przypadkiem odkryć bez markera, to jeszcze obadam https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=2000&PART=224

potem wszystkie zakonczenia i odkładamy na półkę do czasu DLC. Ciekawe czy bedzie to historia w stylu Krew i Wino (nowy obszar, inny klimat, nowe frakcje i postacie), czy parę dodatkowych questów na obecnej mapie. Fajnie jakby dobrze umotywowali to w timelinie gry, bo z jednej strony V się spieszy po wiadomo co, a z drugiej - po co jeszcze więcej zapychaczy czasu dla zarobku i sławy (przy full kasy i max street creed)? Może jakieś wydarzenia po końcu gry miałyby więcej sensu. Albo rozwiniecie potraktowanego po macoszemu okresu balang z Jackiem Wellesem, tylko wtedy wrócilibyśmy do bycia leszczami, do tego bez Panam :(

 

PS

quest o chilloucie z Kerrym

Spoiler

na jachcie, Keanu sobie leży obok, ziomek gra na gitarze i spiewa.

Odłożyłem pada i wywaliłem podobnie  nogi na łóżko, sluchajac nuty. Jesli to nie i m m e r s j a to nie wiem co. Niestety nie chcial w dupala, chyba dlatego ze nie dałem buziaczka w poprzedniej misji :(

 

PPS

poza sporadycznymi glitchami ze złym położeniem obiektow (lewitujące pudełko, papieros etc.) nie spotkałem niczego breakującego grę. Niestety system policji nadal jest do dupy i gigantyczny wuj im za to. Klepniesz NPC, znikad przylatuje dron. Zniszcz drona, spawnuje sie znikad 2 policjantów. Wlazlem na dach i snajpowałem przez kwadrans jak bezbronne kaczki schowane za barierkami. System totalnie bez sensu, dorzucony na odpierdol tylko i wyłącznie w celu zniechecania do lania przechodniów. Jedna z misji w ogole zawierała pościg policyjny na małym obszarze (wiejskim, z pustkami na drode). Skoro da sie, to szkoda ze nie gonią nas w miescie, pewnie AI policji w obecnym stanie głupiałaby w ruchu ulicznym i devi odpuscili temat 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Tu pod względem techniczno-graficznym dalej jest wiele rzeczy do dupy, ale tego już nie naprawią.

Wczoraj Takemura robił mi dziwne wygibasy w trakcie rozmowy. Okazało się, że powinien stać z 10m dalej oparty o barierke. A drobne glicze fizyki i detekcji to mam praktycznie co chwilę. 

Przynajmniej póki co ani razu nie musiałem robić restartu bo się skrypt nie załadował. 

Może jakiś remake zrobią na tym UE5? :D

 

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano
3 godziny temu, _Red_ napisał:

odkładamy na półkę do czasu DLC. Ciekawe czy bedzie to historia w stylu Krew i Wino (nowy obszar, inny klimat, nowe frakcje i postacie), czy parę dodatkowych questów na obecnej mapie. Fajnie jakby dobrze umotywowali to w timelinie gry, bo z jednej strony V się spieszy po wiadomo co

 

Mnie się wydaje, że mogą zrobić takie DLC, ale to już dam w spoiler, bo to i tak jest mega spoiler

 

Spoiler

Że będziemy się ratować, skoro mamy tylko pół roku życia i mogą kręcić wątek z korpo biotechnica, że coś tam jakiś lek wymyślili, co uratuje naszego bohatera V. No póki co, dużego pola do popisu nie mają, jak redzi zostawili nam taką furtkę. Z Arasaką to nie ma co kręcić lodów, bo to zostało rozjebane i ogólnie mają lipę, bo pewnie nawet Militech by w tej chwili mógłby ich dojechać. 

 

Opublikowano

Nie mogę zatriggerować sekretnego endingu. Jak rok temu przechodzilem samą fabułę na szybciocha bez side questów, to miałem tę opcję, a teraz po zrobieniu wszystkiego pobocznego

Spoiler

siedzę na tarasie ponad 5 minut przy finalnej decyzji

i nic.

 

Czytalem, ze wplyw na to ma konkretny dialog

Spoiler

nad grobem Johnnego w side quescie "Chippin' In"...

A dałbym głowę, ze wtedy w ogole tej misji nie robilem, albo musiałem mieć farta, że wybierałem dobre dialogi. Nie będę się cofał milion godzin by inaczej zagadać :dafuq:

Opublikowano
9 hours ago, _Red_ said:

Nie mogę zatriggerować sekretnego endingu. Jak rok temu przechodzilem samą fabułę na szybciocha bez side questów, to miałem tę opcję, a teraz po zrobieniu wszystkiego pobocznego

  Hide contents

siedzę na tarasie ponad 5 minut przy finalnej decyzji

i nic.

 

Czytalem, ze wplyw na to ma konkretny dialog

  Hide contents

nad grobem Johnnego w side quescie "Chippin' In"...

A dałbym głowę, ze wtedy w ogole tej misji nie robilem, albo musiałem mieć farta, że wybierałem dobre dialogi. Nie będę się cofał milion godzin by inaczej zagadać :dafuq:

 

Tak dokładnie musisz tam odpowiednio poprowadzić rozmowę, z pozoru zupełnie nieistotny dialog, ale odblokowuje secret ending. Ja na szczęście miałem sejwa gdzieś przed tą misją, bo inaczej też bym przegapił.

Opublikowano

Ciekawe czy tak samo bylo przed patchami, czy zmienili logikę. Stare FAQi mowia, ze trzeba mieć 60% więzi z Johnnym, a nowsze właśnie o tym dialogu. Ogolnie duzo poradnikow jest troche na zasadzie "wydaje mi się", np. co (nie) robic by zromansować dana postać, a wcale nie trzeba wybierac podawanych tam dialogów.

 

Opublikowano
2 minutes ago, _Red_ said:

Ciekawe czy tak samo bylo przed patchami, czy zmienili logikę. Stare FAQi mowia, ze trzeba mieć 60% więzi z Johnnym, a nowsze właśnie o tym dialogu. Ogolnie duzo poradnikow jest troche na zasadzie "wydaje mi się", np. co (nie) robic by zromansować dana postać, a wcale nie trzeba wybierac podawanych tam dialogów.

 

 

Od początku było 60% chemii ten dialog. Dużo poradników miało to opisane tylko w jedną stronę faktycznie, pamiętam jak szukałem rok temu jak zrobić to zakończenie.

Opublikowano

Tym bardziej się dziwie jak to zrobiłem kiedyś, skoro zlewałem tematy poboczne. No ale spoko widze ze robilem ręczne sejwy co jakiś czas i mam tuz przed "Gdzie jest Johnny" w Afterlife więc szybko nadgonię jeden ending.

Opublikowano
20 godzin temu, Faka napisał:

 

Mnie się wydaje, że mogą zrobić takie DLC, ale to już dam w spoiler, bo to i tak jest mega spoiler

 

  Ukryj zawartość

Że będziemy się ratować, skoro mamy tylko pół roku życia i mogą kręcić wątek z korpo biotechnica, że coś tam jakiś lek wymyślili, co uratuje naszego bohatera V. No póki co, dużego pola do popisu nie mają, jak redzi zostawili nam taką furtkę. Z Arasaką to nie ma co kręcić lodów, bo to zostało rozjebane i ogólnie mają lipę, bo pewnie nawet Militech by w tej chwili mógłby ich dojechać. 

 

 

Po zrobieniu dziś kilku wariantów zakończeń przynajmniej już sobie przypomniałem o co chodziło z tym spoilerem. To co proponujesz mogłoby być spoko, a wraz z tym np.

Spoiler

kompletnie nowy obszar poza Night City, timeline półroczny aż do znalezienia rozwiązania jak cofnąć zniszczenia w ciele V z powodu Relica.


Ale myślę, że trzeba wtedy założyć, że kanonicznym endingiem jest ścieżka

Spoiler

nomadów (emigracja poza granicę, potencjalnie ze swoją drugą połówką, u mnie Panam <3 a tam nowe życie z Aldecaldos).



Jeśli jednak nie chciałoby się Redom projektować nowej mapy, to ewentualnie można wycisnąć więcej fabuły z Night City np. dalsze perypetie jako

Spoiler

legenda Afterlife, ale i tak motywem przewodnim powinno być wyleczenie się. No tylko że Panam z ekipą wtedy jest już out za miastem, a co to za życie :(

 

Wątkiem do rozwinięcia mógłby być też dalszy ciąg jako

Spoiler

Johnny po wyjeździe z NC i po przejęciu ciała V, tylko że w mediach coś cicho, by Kijanu znowu pracował nad voiceoverem do gry.

No nic, możliwości narracyjnych jest naprawdę sporo. Mam cholerną satysfakcję po każdym endingu, wyczerpujące, interaktywne (nie ma nic słabszego niż 30 sekund outro po 50h grania w RPGa, albo jakiś krótki pokaz slajdów. Tu mamy normalny grywalny epilog pozwalający porządnie rozstać się z grą bez poczucia "WTF, tak nagle koniec?"

 

Byleby DLC nie było garstką kontraktów do zrobienia przed punktem bez powrotu.
 

Opublikowano (edytowane)

W patchu 1.5

Spoiler

w konpeki jest jajo iguany. Trzeba je zabrać a w mieszkaniu V pojawi się miejscówka na jego położenie. Po miesiącu-dwóch czasu w grze, wykluwa się gadzina.

 

Edytowane przez PiotrekP
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
5 hours ago, _Red_ said:

Mam cholerną satysfakcję po każdym endingu, wyczerpujące, interaktywne (nie ma nic słabszego niż 30 sekund outro po 50h grania w RPGa, albo jakiś krótki pokaz slajdów. Tu mamy normalny grywalny epilog pozwalający porządnie rozstać się z grą bez poczucia "WTF, tak nagle koniec?"

Uwaga, mega spoiler do wszystkich zakończeń

Spoiler

Czy ja wiem, jeśli teoretycznie jest kilka dużych endingów, ale zdecydowana większość graczy uważa za najsensowniejszy tylko jeden (ten nomadów ofc), to jednak coś jest nie halo. Dlaczego np. ending Arasaki chociaż pozwala wrócić do Night City, kończy się i tak jakby V wszystko porzucił/a? Albo dlaczego tak intrygujący oraz całkiem sensowny z pragmatycznego punktu widzenia ending Johnny'ego, tak bardzo zawodzi wprowadzając jakiegoś randoma wożącego nas po mieście, a była szansa na tak ciekawą interakcję z Kerrym?

Ostatnie misje z walką są spoko w każdej konfiguracji, ale sam koniec robi się nierówny, a alternatywy dla zakończenia nomadów są zbyt nieatrakcyjne.

 

Opublikowano

No w sumie racja z tą opcją endingu

Spoiler

Arasaki i decyzją o powrocie na Ziemię.

Przed momentem dopiero dokończyłem ten wariant i tak na pierwszy rzut oka nie ma żadnej różnicy w porownaniu do

Spoiler

podpisania kontraktu o zachowanie mojego engramu w Mikoshi. Misty ma nawet tę samą kwestię, że połączenia orbitalne są drogie - jak skoro już wróciłem na ziemię? Chyba ze ending dzieje się w momencie powrotu/lotu.

 

Od razu napisy, nagrania na automatyczna sekretarke. Meh.

 

Co do zakonczenia

Spoiler

Johnnego, to on chyba chcial zostawić wszystkich, ktorych kiedyś skrzywdzil i wyruszyć z miasta. Stąd brak dalszych relacji z Kerrym, Rouge itp. Poza tym Kerrego można bylo nie poznać w grze i CDP musieliby robić kolejną odnogę :p Mnie podpasilo przekazanie mądrości życiowej i gitary dzieciakowi ze slamsów.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...