Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie akcje na tych trailerach :obama: Build hackera wygląda fantastycznie, teraz pomyśleć, że to mogło takie wyjść na premierę :frog: Ehh, mam nadzieję, że dodatek pozamiata tak jak powinna była podstawka.

Opublikowano

https://www.cyberpunk.net/pl/build-planner?a=33333&b=&r=&i=&t=&c=&e=

 

 

planowanie buildu i przy okazji podgląd na przebudowane skille

 

 

https://www.pcgamer.com/forget-phantom-liberty-cyberpunk-2077s-free-20-patch-is-a-staggering-upgrade-on-its-own/?utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=socialflow

 

Cytat

Other Cyberpunk 2077 2.0 highlights

  • Cyberware works differently too, and it's great: You can install way more of it, but you're limited by a total cyberware capacity. I have a max capacity of around 40 right now, and installing a new set of eyes might take up 8-10 of that capacity.
  • Clothes are just clothes now: Wear whatever you want, because clothes have zero armor value. Instead, armor is installed via a new cyberware category (which just makes way more sense).
  • Car combat is cool, but so far superfluous: It's there, but I haven't had a need to use it. I didn't expect CDPR to go back and change the main quest to accommodate car combat, so no surprises there. I wager in the vanilla experience car combat will mostly be used to cause mayhem with the new police, or maybe side gigs. Phantom Liberty was designed with car combat in mind, though.
  • There's another new progression system separate from Perks: These are just called Skills. There are five categories (Headhunter, Netrunner, Shinobi, Solo, Engineer) and they automatically grant unique milestone upgrades just by earning XP toward that playstyle. The upgrades are largely stat increases, but some of them award extra perk points or modify abilities on the perk trees. Each one goes all the way up to 60.
  • You can buy cars online now: V's days of having to manually travel to cars before buying them are over. Cars are for sale via online catalogs at most computer terminals, and that includes cars with mounted machine guns (missile launcher cars are exclusive to Phantom Liberty).
  • Cops act more like cops: Night City's old teleporting police force was so hilariously silly that I'm almost sad they're gone. In its place is a five-star noteriety system ripped straight from a Rockstar game. Cops give chase, call for backup, and yell at you for shooting their friends. I drove around causing a ruckus until I had four stars, then I action slid out of my car and got ran over by a cop.
  • You can pet cats now: I think this is new. I pet a random cat on the street, separate from the one you can get to live in V's apartment.

So yeah, there's a lot going on here and I'm just getting started. I'm excited by what's to come and impressed by CDPR's willingness to rethink Cyberpunk's fundamentals and throw out what didn't work. If the prospect of partnering up with Idris Elba for a spy thriller story wasn't reason enough to jump back into Night City, Update 2.0 is making a pretty good argument on its own. 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Zadziwiające jest to, że nie mogą dać opcji resetu atrybutów. Perki można zmieniać dowolnie, ale atrybuty nie. Chyba jak wjedzie 2.0 to dadzą jednorazową zmianę, ale nic poza tym. Dziwne to dla mnie jest, przecież to gra single, komu to szkodzi żeby gracz sobie próbował różne buildy zamiast grać od nowa.

Opublikowano
1 godzinę temu, Bzduras napisał:

 

Netrunner jeszcze bardziej przegięty? POPROSZĘ :fsg:

 

Ten build mi mocno zbrzydł.  Już w podstawce, po podlevelowaniu drzewka netrunnera gra robiła się banalna. Grając na hardzie musiałem się powstrzymywać, żeby wszystkich wrogów nie spalić samym spojrzeniem.  Za to do samego końca, mnóstwo frajdy dawała mi zabawa rewolwerem i strzelanie po ścianach, żeby uzyskać premię obrażeń za rykoszety :gigachad: 

Opublikowano

Chujowe te nowe buildy, jednak dalej pozostanę przy swoim ulubionym karabinie szturmowym. Nie ma to jak strzelanie w ściany gdzie tłumoki się chowają za kontenerami czy za ścianami obrywając rykoszetem. 

Opublikowano
11 godzin temu, Patricko napisał:

Zadziwiające jest to, że nie mogą dać opcji resetu atrybutów. Perki można zmieniać dowolnie, ale atrybuty nie. Chyba jak wjedzie 2.0 to dadzą jednorazową zmianę, ale nic poza tym. Dziwne to dla mnie jest, przecież to gra single, komu to szkodzi żeby gracz sobie próbował różne buildy zamiast grać od nowa.

cooo, to tam nie będzie opcji resetu wszystkiego? 

ogólnie spoko, że przebudowali skille itd ale przez to troche obawiam się, że pierwsza sesja z grą to będzie siedzenie w tabelkach XD no i chętnie jednak bym zmienił builda, bo nie chce już mi się grać hackerem

Opublikowano
W dniu 15.09.2023 o 08:23, Bzduras napisał:

DLC jak te z Wiedźmina, po pewnym queście w podstawce masz możliwość zacząć dodatek i możesz go skończyć przed główną fabułką.

 

W podstawce mam sejwa tuż przy point of no return, przed spotkaniem z

Spoiler

chinką

 

Ten save robi się także po ukończeniu gry, już z benefitami uzyskanymi jako prezent za ending.

 

Czyli jakoś tam pewnie będę mógł kontynuować DLC?

 

Ciekawi mnie czy ta wersja 2.0 kompletnie odetnie możliwość grania wg poprzedniego patcha. Niektórzy mogą chcieć głupią policję, ciuszki wpływające na armor itp. Chyba że to da się przełączać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...