Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Figuś napisał:

ja np. nie kojarzę tego o czym piszesz XD ;)

 

 

Dobrze pamietalem. Epic Fortified Ankles od Fingersa - piszą tu, że w tej wersji umożliwiały kilkusekundowy hover w powietrzu. Bankowo to miałem, a teraz wyjebalo mi z patchem :( Może dlatego, że już nie ma tych poziomów rzadkości, a generacje.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Odkurzyłem cyberćpunka na XSX, kontynuuje grę już po ukończonej fabule i kurde fele nie mam nic do roboty, zrobiłem cały content jeszcze w czasach wstecznej kompatybilności na premierę, a widzę, że gra wygląda teraz "nieco" lepiej :( no i kurde felek rozdysponować tak teraz wszystkie umiejętności - nie ma lekko.

Odnośnik do komentarza

Zauważyłem, że kontraktor Reyes ma 10/11 ukończonych zadań, a na pewno wszystko wymaksowałem rok temu, włącznie z psychozami. W necie piszą, że jedenasta misja uruchomi się wraz z fabułą, gdy zadzwoni Rogue. Problem w tym, że ja fabułę zrobiłem juz wzdłuż i wszerz. Ktoś kojarzy co mam zrobić by odblokować (poza spaniem 24h, jeżdzeniem, robieniem fabuły, w której mam tylko bezpowrotny "Komu bije dzwon")?

Edit:

chociaż, mam na mapce jakiś nowy żółty side quest, podjadę i zobacze, może to to. Wygląda na to, że to od Rogue wiec pewnie to dodali w ciągu ostatniego roku z patchami.

Edit 2

i z tego co widzę, chyba z 2.0 doszły juz nowe sekcje mapy, chociaż DLC jeszcze nie ma. Pozwiedzam dziś, tylko wczoraj wieczorem próbowałem po tym wymuszonym re-specu 2.0 od nowa poustawiać atuty, a to wymagało przeczytania wszystkich drzewek. Dużo skilli jest dość "skomplikowanych" w zrozumieniu tak od czapy. Jakieś w stylu "zakolejkuj 3 hacki, wtedy jak zabijesz wroga drugim hackiem gdy trzeci się nie wgrał, do tego było przed godziną 18 a wróg miał powyżej 34% życia, to odzyskasz 3/4 maksymalnej wielokrotności minimalnej pojemności cyberdecku" itp :geek: Pewnie logiczne, ale jak się siada na nowo do gry i jest późno, to trzeba notatnik sobie otworzyć i to przemyśleć xd

  • This 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Bielik napisał:

Odkurzyłem cyberćpunka na XSX, kontynuuje grę już po ukończonej fabule i kurde fele nie mam nic do roboty, zrobiłem cały content jeszcze w czasach wstecznej kompatybilności na premierę, a widzę, że gra wygląda teraz "nieco" lepiej :( no i kurde felek rozdysponować tak teraz wszystkie umiejętności - nie ma lekko.

 

Mam ten sam problem, że też cały content wyczyściłem i jedynie, co robię to zwiedzam miasto w poszukiwaniu gangusów, to chociaż mi exp wpada za umiejętności. 

Odnośnik do komentarza
20 hours ago, Bzduras said:

Ja tam poświęciłem sejwa z 50h na liczniku i jadę od nowa. Zmiany są tak liczne i znaczące, że po prostu nie umiałem w to grać na swoim starym zapisie :kekw:

 

Akt I :banderas: Zapomniałem już, jakie to jest sztosiwo. 

Także zamierzam grać od nowa bo grę kończyłem jeszcze przed next gen patchem i kilka questów miałem zabugowanych. Skończę raz jeszcze podstawkę i biorę się za dodatek. Zaczynałem jako korpo, więc dobrze by było wybrać teraz inną postać ale inne ścieżki mnie nie przekonują.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mam pytanie do osób, które przechodzą grę po raz kolejny. Po misji w Chmurach mniej więcej, miałem pierwsze uszkodzenie relicu (w tym momencie ta ostatnia wartość w menu głównym na poziomie 10 %). I wiadomo przy tej okazji pojawiają się różne dźwięki, są smużenia na ekranie itd. I zazwyczaj to trwało minutę, dwie, pięć. Teraz trwa to już z dobre 2 godziny, a zdążyłem zrobić kolejne misje z wątku głównego (z Panam). I zastanawiam się czy mi się coś zabugowało czy trzeba poczekać aż to uszkodzenie będzie na poziomie 15 % i to minie. Nie kojarzę, żebym miał tak kiedykolwiek wczesniej, a grę przeszedłem dwa razy. Przyznam, że to jest trochę frustrujące i jak mam tak mieć do końca to chyba wczytam starego save, gdzie mam ukończoną grę i na nim odpalę DLC :(

Edytowane przez niunias101
Odnośnik do komentarza

Ktoś kiedyś opisywał tu podobny przypadek. Ciągłe uszkodzenie to bug, powinno triggerować się tylko w niektórych zaplanowanych scenkach.

Robię sobie kilka nowych kontraktów i byłem w stanie otworzyć siłowo drzwi, które wymagały 20 "budowy ciała". Otworzyłem jednak przy bazowej sile 10 - ktoś się orientuje, czy Gorilla Arms to umożliwiają, czy to jakiś babol ze skill checkiem?
 

edit:

ok doczytałem teraz, że Gorilla Arms dodają +6 do skill checków opartych na sile. Zdjąłem je i teraz pokazywało mi, że mam niewystarczająco siły na otwarcie drzwi (16 z wymaganych 20). Budowę ciała mam jednak na 10, więc muszę sobie przypomnieć zatem z czego wynika te 16 siły (jakieś boosty mam czy co). Powrót po długim czasie + modyfikacje mechaniki i człowiek nie wie skąd się cyferki biero.

edit2

wygląda na to, że nawet po zdjęciu Gorilla Arms u Ripperdoca nadal dawało mi to +6 pkt bonusu do otwierania drzwi, stąd miałem 16. Zresetowałem atrybuty, miałem bazową siłę na 3 a przy otwieraniu drzwi pokazywało mi 9. Czyli skoro wcześniej przy sile 10 byłem w stanie otworzyć drzwi wymagające 20, to wygląda jakby Gorilla Arms dawały mi dwukrotny bonus +6. Eh, kolejne farfocle - cholera wie zatem gdzie jeszcze popaprane są różne statystyki.

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, niunias101 napisał:

Mam pytanie do osób, które przechodzą grę po raz kolejny. Po misji w Chmurach mniej więcej, miałem pierwsze uszkodzenie relicu (w tym momencie ta ostatnia wartość w menu głównym na poziomie 10 %). I wiadomo przy tej okazji pojawiają się różne dźwięki, są smużenia na ekranie itd. I zazwyczaj to trwało minutę, dwie, pięć. Teraz trwa to już z dobre 2 godziny, a zdążyłem zrobić kolejne misje z wątku głównego (z Panam). I zastanawiam się czy mi się coś zabugowało czy trzeba poczekać aż to uszkodzenie będzie na poziomie 15 % i to minie. Nie kojarzę, żebym miał tak kiedykolwiek wczesniej, a grę przeszedłem dwa razy. Przyznam, że to jest trochę frustrujące i jak mam tak mieć do końca to chyba wczytam starego save, gdzie mam ukończoną grę i na nim odpalę DLC :(

Raczej te glitche nie powinny długo trwać. Próbowałeś zwyczajnie włączyć i wyłączyć grę albo wyjść do menu głównego i załadować save stamtąd?

Odnośnik do komentarza

Jest dużo drobnych kwiatków mniej lub bardziej psujących zabawę. Z mapą jednak nie napotkałem niczego złego.

Np. w ustawieniach zmieniasz z HDR na tryb zwykły, a opcja "wciśnij L3 by dostosować jasność" się nie zmienia od razu. Więc przechodzimy w tryb HDR, a korygować możemy tylko gammę, zamiast trzech atrybutów związanych z HDR. Trzeba poprzechodzić w menu między opcjami, żeby się odświeżyło.

 

U Ripperdoców w widoku wszczepów można trójkątem zatriggerować popup "chcesz sprzedać wszczep?", mimo że robię to na przedmiocie, który nie jest mój (klikam na wszczepie do zakupu).

 

Jak pisałem wyżej, wcześniej wyekwipowane (przed patchem) Gorilla Arms w jakiś sposób dały mi dwukrotność skill checku do siły przy otwieraniu drzwi, a po ich zdjęciu dopiero został mi pojedynczy bonus +6 (nie powinno być żadnego).

Na razie jednak nic się nie crashuje, ale czuć, że ta gra jest taka trochę klejona taśmą. Przy takim ogromie świata, zmiennych (różne statsy wpływają na różne wydarzenia), do tego po refaktorze mechaniki w 2.0 (i zapewnieniu, że to nie wyjebie istniejących questów) to i tak nieźle. Nie nazwałbym wersji 2.0 łataniem błędów - to nowy software, który dopiero przynosi nowe błędy, które teraz będą sukcesywnie łatane w 2.0.X itp.

Zboczenie zawodowe, sam czasem wiem z jakimi farfoclami puszczamy kolejną wersję appek. Wszystko na szybko szybko, bo przegapimy release window i trzeba będzie managementowi tłumaczyć się z OBSUWY, a potem trzeba cisnąć dalej, by fix wszedł z kolejnym razem zanim ludzie zauważą xd

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, PiotrekP napisał:

Nie no kurwa, jeździć teraz się nie da. Szybsze wózki kręcą bączki na każdym zakręcie, kamera przez tą dodaną opcje strzelania dostaje pierdolca, a światła w naszym wozie raz świecą a raz nie- ale to już pierdoła.

Bugi nadal są a auta nadal "wyskakują" na autostradach. 

 

 

 

 

A to dziwne, bo ja mam zupełnie odwrotne odczucia, jeździ się teraz o wiele lepiej, lepiej czuć wagę auta, nie lata już jak z cieczką na od jednej strony jezdni do drugiej. Do ideału sporo brakuje, ale jest lepiej.

Odnośnik do komentarza

Cisnę sobie nowe przejście street kidem (nadal żałuję, że 3 różne wstępy nie trwają chociaż do misji 

Spoiler

z ukradnięciem Relica.

i są tylko kosmetyką, ale jak fenomenalnie się w to gra teraz to nie mam pytań. 

 

Moment 

Spoiler

zabicia Saburo przez Yorinobu z tą muzyczką ze skrzypcami

 

Nadal ciary za każdym razem. Dodatek wjedzie jak Peretti w barierki.

 

No i wygląda naprawdę dobrze nawet w Performance na XsX. Owszem popup jak się przypatrzysz, zwłaszcza w trakcie jazdy jest bolesny, ale w trakcie misji jest miodzio. Bugów zgadzam się sporo, lewitujących ciał wrogów nawet więcej niż w przed patchem co momentami burzy lekko immersję. 

ef2e433d-1ad8-4bfa-9440-c042e8782484.jpg

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...