Bartg 5 658 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 05:48, ginn napisał(a): Dziwne. U mnie to mam wrażenie, że z włączonym HDR gra wygląda znacznie lepiej. Bez HDR gówno blade rozmazane. Rozwiń XsX + Oled Phillipsa bez hdr jest po prostu dużo lepszy kontrast, nie ma mleka. Cytuj
KrYcHu_89 2 641 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Pograłem wczoraj trochę. Na razie ciagle liniowo lecę misje, ale podoba mi się, pierwsze 2 godziny top, graficznie to jest masakrator totalny, Dogtown wygląda jeszcze lepiej niż podstawka. Gameplayowo postacią na wysokim levelu na hardzie z perkami pod shotgun "Crusher" to jest czysty chaos xD. Jest klimacik. Lecimy dalej. Cytuj
ginn 893 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 06:26, Bartg napisał(a): XsX + Oled Phillipsa bez hdr jest po prostu dużo lepszy kontrast, nie ma mleka. Rozwiń Okej. U mnie PS5 + Sony XF9005 z 2019. Cytuj
Bartg 5 658 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Pykne jakieś screeny wieczorem z tego samego miejsca on/off. 1 1 Cytuj
Bzduras 13 389 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Ale tu jest KLIMACIOR Chciałem dać goty dlc dla Separate Ways, ale chyba jednak potężny pan Capcom będzie musiał zejść na drugie miejsce. Dialogi, miejscówki, sytuacje w jakich się znajdujemy to pierwsza liga i Redzi chyba mocno chcieli zmazać plamę po nieudanej premierze, bo napracowanko widać gołym okiem. A na komkutrze z path tracingiem to musi wyglądać na tyle dobrze, że rozważam wejście pod kołderkę tjeremu żeby popatrzeć 4 Cytuj
Sedrak 914 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 06:50, ginn napisał(a): Okej. U mnie PS5 + Sony XF9005 z 2019. Rozwiń A jakie masz ustawienia HDR w grze? Cytuj
ginn 893 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Brightness na 1000, Tone Mapping na 1, Paper White na najniższej wartości. 2 Cytuj
jimmy 1 687 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Oglądałem jakieś jutuby i generalnie były polecane takie wartości jak ginn podaje. Ale nie porównywałem jeszcze bezpośrednio z HDR off, dla mnie i tak to szok graficzny w porównaniu z tym co widziałem ogrywając wersję PS4 na premierę. Cytuj
tjery 1 381 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 (edytowane) W dniu 27.09.2023 o 06:58, Bzduras napisał(a): że rozważam wejście pod kołderkę tjeremu żeby popatrzeć Rozwiń Zapraszam Pokaż ukrytą zawartość Edytowane 27 września 2023 przez tjery 2 Cytuj
PiotrekP 2 182 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 (edytowane) @tjery tutaj też mody z nexusa? Wczoraj pograne 3 godzinki i jest wow. Pokaż ukrytą zawartość Walka z chimerą- Dała trochę popalić ale padła. Pierwsze wrażenie na duży plus, wygląda to świetnie na PS5, choć niektóre drobne elementy nadal straszą. No i hud mi czasem znikał, przez co ciężko było coś podnieść. Rzeczy po drodze sporo do zebrania, głównie jakieś ciuchy. Zobaczymy jak się to dalej rozwinie. Edytowane 27 września 2023 przez PiotrekP Cytuj
KrYcHu_89 2 641 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Jest kilka wkurzających błędów, typu jedzenie z menu ekwipunku (nie bezpośrednio ze świata) wyrzuca potiony z szybkiego wyboru, nie ma mozliwości szybkiego przełączania się z broni wszczepowych, a było w podstawce, co wygląda na ich decyzję designerską, ale ogólnie to jestem pod wrażeniem skali tego DLC i jak to działa day1. Cytuj
Rotevil 140 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Wczoraj pograłem i najbardziej rzuciła mi się w oczy absurdalna ilość ciuchów w skrzynkach w tych lokacjach, po co oni tyle tego dali? Mam wrażenie, że to jakieś baby projektowały te levele xD Cytuj
Donatello1991 1 521 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 No jest tego. O wiele za dużo. Cytuj
Faka 4 135 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 09:13, KrYcHu_89 napisał(a): Jest kilka wkurzających błędów, typu jedzenie z menu ekwipunku (nie bezpośrednio ze świata) wyrzuca potiony z szybkiego wyboru, nie ma mozliwości szybkiego przełączania się z broni wszczepowych, a było w podstawce, co wygląda na ich decyzję designerską, ale ogólnie to jestem pod wrażeniem skali tego DLC i jak to działa day1. Rozwiń No w ogóle przydałby się taki drugi mocny przycisk pod rt/r1 jak to było w Wieśku. Bo jedzenie na very hard ma duże znaczenie i sporo pomaga taki boost do życia i wytrzymałości. Cytuj
tjery 1 381 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 07:58, PiotrekP napisał(a): @tjery tutaj też mody z nexusa? Rozwiń Ta W dniu 27.09.2023 o 09:13, KrYcHu_89 napisał(a): Jest kilka wkurzających błędów, typu jedzenie z menu ekwipunku (nie bezpośrednio ze świata) wyrzuca potiony z szybkiego wyboru, nie ma mozliwości szybkiego przełączania się z broni wszczepowych, a było w podstawce, co wygląda na ich decyzję designerską, ale ogólnie to jestem pod wrażeniem skali tego DLC i jak to działa day1. Rozwiń https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/3096?tab=description Pisze, ze na dniach zaktualizuje pod 2.0. Cytuj
Wredny 10 131 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Ten sposób to tylko dla kolekcjonerów, którzy wciąż trzymają XONEX w domu, mimo przesiadki na nowszą generację - tam się zalogują, odbiorą darmowy dostęp na swoim koncie i mogą zassać na XSX/S. Jak ktoś się przesiadł, sprzedając limitkę to ma lipę. 1 Cytuj
Bartg 5 658 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Pierwszy screen hdr off, drugi screen hdr on (brightness 1000, tone mapping 1.0, paper white 200). Oled Philipsa 1 1 Cytuj
Figuś 21 408 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 HDR jest zjebany w CP 1 Cytuj
_Red_ 12 148 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Tone mapping raczej za duży te 1.4. 0.9-1.0 daje w miarę przyzwoite czernie (ale nadal poszarzałe, co miałem możliwość obadać w DLC pełzając po tych zdezelowanych obszarach stadionu). Cytuj
Bartg 5 658 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 20:46, _Red_ napisał(a): Tone mapping raczej za duży te 1.4. 0.9-1.0 daje w miarę przyzwoite czernie (ale nadal poszarzałe, co miałem możliwość obadać w DLC pełzając po tych zdezelowanych obszarach stadionu). Rozwiń A nie sorka 1.0 bylo na tym screenie. Cytuj
izon 1 034 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Jakby ktoś był taki "mądry" jak ja to przypominam posiadaczom kart NVIDI żeby ściągnąć najnowsze sterowniki z DLSS 3.5. Dziwiłem się, co gra tak średnio mi chodzi po updacie 2.0. Mam odpowiedź, po ściągnięciu najnowszych sterowników gra wygląda i chodzi jak petarda!! 1 Cytuj
PiotrekP 2 182 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Wyrwałem się z Dogtown po tą furkę. Całkiem fajna. Dzielnica ma nieziemski klimat, zwłaszcza o zachodzie słońca. Myszkowałem sporo po niej, plus trochę czasu u handlarzy i dopiero co miałem spotkanie z Reedem. Cytuj
Banan91PL 38 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 20:39, Bartg napisał(a): Pierwszy screen hdr off, drugi screen hdr on (brightness 1000, tone mapping 1.4, paper white 200). Oled PhilipsaMam Oleda philipsa 856 i też miałem na HDR mleko jakieś plamy biale i wyprane kolory wyłączyłem HDR i wygląda to w końcu jak powinno Cytuj
Dud.ek 2 067 Opublikowano 28 września 2023 Opublikowano 28 września 2023 W dniu 27.09.2023 o 19:23, Wredny napisał(a): Ten sposób to tylko dla kolekcjonerów, którzy wciąż trzymają XONEX w domu, mimo przesiadki na nowszą generację - tam się zalogują, odbiorą darmowy dostęp na swoim koncie i mogą zassać na XSX/S. Jak ktoś się przesiadł, sprzedając limitkę to ma lipę. Rozwiń Bzdura, pisałem do nich w zeszłym tygodniu w tej sprawie i otrzymałem info, że dostane gift card na maila. Dzisiaj widze, że mam dodatek do pobrania w store. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.