Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Może ktoś doradzi bo nie mam pojęcia co jest grane... :/

Przechodzę CP na XSX, wersja obecnie 2.11 i staram się przed zagraniem w Widmo Wolności zrobić podstawkę kolejny raz na max ile się da. Utkwiłem na zleceniu CZERWONY WIESZCZ na ostatnim terminalu (na filmuku 22:06) gdzie mam jedynie 6 sekund na hakowanie.... WTF? Wcześniej przechodząc na 1.61 nie pamiętam z tym problemu, a grane zawsze na HARD. Mam wysoki poziom Netrunera (np. inteligencja i zdolnosci techniczne na lev 20)... Błąd?

 

 

 

Co do błędów to fajny mi się trafił przed mieszkaniem w Megabloku. Wracam na mieszkanie, a przed wejściem leży sobie policjant :)

Była opcja "podnieś" wiec zabrałem go do mieszkania i tam z automatu gra "zrzuciła" go na ziemię - tak już pozostał na stałe przez całą grę (nie ma już opcji "podnieś"). :D

 

Filmik:

 

 

Jednak można było coś zrobić - wychodząc z mieszkania strzelić w niego zza drzwi, zabijając go. Oczywiście i tak zwłoki są już na stałe ozdobą mieszkania :)

 

 

 

Zauważyłem, że w jednym miejscu w Megabloku na mapie jest kropka oznaczająca policjanta, ale fizycznie go tam nie ma - pewnie to ten sam osobnik :)

Edytowane przez siudym
Opublikowano
3 godziny temu, siudym napisał:

Może ktoś doradzi bo nie mam pojęcia co jest grane... :/

Przechodzę CP na XSX, wersja obecnie 2.11 i staram się przed zagraniem w Widmo Wolności zrobić podstawkę kolejny raz na max ile się da. Utkwiłem na zleceniu CZERWONY WIESZCZ na ostatnim terminalu (na filmuku 22:06) gdzie mam jedynie 6 sekund na hakowanie.... WTF? Wcześniej przechodząc na 1.61 nie pamiętam z tym problemu, a grane zawsze na HARD. Mam wysoki poziom Netrunera (np. inteligencja i zdolnosci techniczne na lev 20)... Błąd?

 

 

 

Co do błędów to fajny mi się trafił przed mieszkaniem w Megabloku. Wracam na mieszkanie, a przed wejściem leży sobie policjant :)

Była opcja "podnieś" wiec zabrałem go do mieszkania i tam z automatu gra "zrzuciła" go na ziemię - tak już pozostał na stałe przez całą grę (nie ma już opcji "podnieś"). :D

 

Filmik:

 

 

Jednak można było coś zrobić - wychodząc z mieszkania strzelić w niego zza drzwi, zabijając go. Oczywiście i tak zwłoki są już na stałe ozdobą mieszkania :)

 

 

 

Zauważyłem, że w jednym miejscu w Megabloku na mapie jest kropka oznaczająca policjanta, ale fizycznie go tam nie ma - pewnie to ten sam osobnik :)

 To hakowanie w 6 sekund to chodzi o ten quest co na końcu jest ta maszyna co się z niej Johnny śmieje?

 

Jeśli tak to ja też miałem na to 6 sekund. Szukałem rozwiązana w necie ale nie znalazłem. Nic nie inwestuje w INT ani nic. Myślałem że nie da się tego w tym czasie zrobić, ale da się. Po kilkunastu próbach zmieściłem się w czasie. Zostało mi chyba 0,18s.

 

Nie wiem czy to błąd czy nie ale jest mega ciężko. Dużo zależy od odpowiedniego ułożenia kodu, najważniejsze żeby poprawne pola były blisko siebie. Bo inaczej to nawet nie zdąży się najechać grając na padzie.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Sorki to ten przedostatni, a nie ostatni terminal - ten na wysokiej platformie (jak na filmiku 22:06).

Zrobie jeszcze podejscie, ale ostatnio wymiękłem... :)

Edytowane przez siudym
Opublikowano

Skończyłem dodatek. Nie wiem kto wpadł na pomysł aby w najnowszym patchu pościągać cześć wszczepów graczom ale nie było to zbyt dobrym rozwiązaniem. Zmusiło mnie to do zmniejszenia poziomu trudności, bo na najtrudniejszym bez kilku wszczepów było to nie do przejścia. Co ciekawe to po ostatniej misji bez problemu założyłem te brakujące wszczepy. Już któryś raz z rzędu gra samoistnie ściągała mi wszczepy, np. po jednej z misji, w której wcielaliśmy się w Hansena. Jak wróciłem do swojej postaci, to część wszczepów była zdjęta. Potem jeszcze ta samoistna zmiana głosu na męski, eh, spaprali coś. Albo na lotnisku jak miałem wziąć z walizki ubranie, to nie dało się tego wziąć i zostałem złapany. Z kataną wogóle nie polatałem, bo jak zacząłem coś zmieniać to okazało się, że nie mogę dokonać zmian w atrybutach i atutach, bo mam wszczepy poinstalowane (ten pozwalający mieć do 50 punktów więcej kosztem zdrowia) i się zblokowało. :dafuq:

 

Zresztą to chyba nawet dobrze, bo przy końcu DLC nie byłbym w stanie się ruszyć aby podbiec do przeciwnika. Może następnym razem to sprawdzę albo jeszcze w trakcie przechodzenia podstawki. Nawet nie wiem jak szybko to zleciało, a w podstawce już znajduję się w miejscu bez powrotu. Trochę już mnie nudzi ta gra, kontrakty i misje poboczne ale mimo wszystko chciałbym je wszystkie sprawdzić co ciekawego mi umknęło przy pierwszym przejściu. Mając już postać rozwiniętą na maxa, kiedy nie widać tego progresu robi się nudno. Udam się teraz na badlandy aby zmienić klimat, bo ostatnio miałem wrażenie, że grając tam to tak jakby zupełnie inna gra.

 

 

Opublikowano

Klasyczne tango wg CPR: krok w przód, dwa kroki w tył, wyjebanie się na pysk i udawanie, że nic się nie stało...

Nowy patch oprócz zmiany kolorków autka [jednej marki], kilku poprawek i masy błędów, wprowadził limit na wszczepy w postaci max 450pkt. Co za tym idzie jak ktoś miał "więcej" gra wypieprza jakieś wszczepy. Gra i przed patchem wywalała mi wszczep pompy krwi albo raz nałożyła z dupy limit choć wcześniej na tych samych wszczepach mieściłem się w "widełkach".

Sam na endgame'ie podniosłem sobie limit dzięki glichowi do wariackich 600pkt. Teraz to niemożliwe bo zwyczajnie podniesienie drzazgi nie doda nic ponad 450.

Zresztą limit można zwiększyć do 500 dzięki skillowi edgerunner i to w zupełności wystarcza bo nie ma chyba tyle ikonicznych wszczepów by wypełnić limit. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Zabrałem się za Widmo Wolności - mam około 10h i jest rewelacja! Podobają mi się kontrakty, które teraz są ciekawe fabularnie i mają jakieś nieoczywiste wybory.

Dodatek rozpoczęty po bardzo solidnym przejściu podstawki - czyli mając 90h i poziom 60 postaci.

 

Z błędów na razie jeden fajny był na końcu zlecenia CZEKAJĄC NA DODGERA - nie widziałem tego buga w necie, wiec zamieściłem filmek:

 

W skrócie chodzi o to, że na końcu zadania bohaterowie zadania wjeżdżają w jednego z bandytów co powoduje walkę. Trzeba wtedy stać przy branie wyjazdowej i szybko wybiec.

 

 

EDIT:

Ukończony DLC. Łącznie z podwójnym przejściem końcówki (tam gdzie mamy wybory) to będzie gdzieś 30h i zrobione raczej wszystko co się dało w DLC.

Dogtown wygląda kozacko, pewnie sama podstawka by tak wyglądała gdyby nie robili wersji na ONE/PS4... Szkoda.

Fabularnie super, świetne postacie, ale zakończenie jednego z wyborów to już przesadzili... Zrobili z tego OBCY IZOLACJA i tylko nawqrwiałem się potwornie :(

Szkoda, że to ostatnie DLC. :(

 

PS. Zastanawiałem się czy można porozwalać wszystkich przy wejściu do Dogtown (początek DLC) :)

 

 

 

Edytowane przez siudym
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To uczucie kiedy kupiles prawie sprawna gre ale CDR z szacuku do ciebie jako kilenta wydaje patcha ktory sprawia ze gra znowu balansuje na granicy niegrywalnosci jak podczas premiery... Cudowna Firma!!!

Opublikowano

No ostatnio byl patch naprawiajacy ostatni patch ktory rozwalil cala mechanike Finisherow I teraz juz regularne wywalanie do dasha freezy i wszystko co najlepsze w grach CDR. 

Opublikowano

No to ujowo. Jadę na starych sejwach i ciągłych patchach bez żadnej reinstalki czy grania od zera od dwóch lat i może 3 crashe do menu miałem na 150 godzin, a DLC kończyłem w okolicy ostatniego sylwestra.

Opublikowano (edytowane)

Bywało, że gra się wywaliła ale to sporadyczne sytuacje. Obecnie licznik czasu w profilu XBOX pokazuje mi 427 godzin łącznie w CP po przejściu 5x (one x, series x) i chyba na tym przygoda z CP dla mnie się zakończy.. 

 

Reasumując to czuje ogromny niedosyt tej gry, brakuje zawartości i widać, że skupiono się głównie na "dizajnie" świata. Brakuje mi masy easter egg'ow takich jak pokazał to Red Dead Redemption 2 (oczywiście są sporadyczne jak dziecko z Death Stranding czy Kojima w hotelu ale to wyjątki). Ogromnie niedopieszczona produkcja.

 

Aha gdzieś w necie czytałem o raperze chodzącym po ulicach Dog Town - niby powiązane to z Paktofoniką. Nigdzie nie spotkałem, a także na YT nie widziałem.

 

Zrobiłem małe porównanie trybu Wydajności i Śledzenia Promieni - ja ukończyłem na XSX w trybie RT bo jednak jestem osobą strasznie wrażliwą na detale..

 

 

Edytowane przez siudym
  • WTF 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy oni po tych patchach zwiększyli ryzyko wykrycia przy hackowaniu przeciwników? Miałem wrażenie, że przed 2.0 nie było tak ciężko jak jest teraz.

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 19.03.2024 o 00:22, MYSZa7 napisał:

Czy oni po tych patchach zwiększyli ryzyko wykrycia przy hackowaniu przeciwników? Miałem wrażenie, że przed 2.0 nie było tak ciężko jak jest teraz.

 

Od razu leci wykrywanie i dodatkowo sonic shock już nie działa jako odcięcie wroga od sieci / blokada przed wsparciem. Lipa bo skończyły sie juz ciche najazdy za pomocą sieci kamer.

  • Smutny 1
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...