Bartolinsky 1 776 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Po patchach będzie 99 na bank Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 1 minutę temu, Soban napisał: IMO popelina techniczna nie powinna dostawać więcej jak 7 Poprawiłem. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Po prostu recenzje powinny być przesunięte po premierze, by każda recenzja opierała się na day 1 patchu. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 2 minuty temu, Soban napisał: Wszędzie piszą, że gra jest naprawdę wyjątkowo spierdolona jeśli chodzi o bugi i glitche, tak że trzeba czasem ją wyłączać albo modlić się by wcześniejszy save gdzie coś działało był niedawno. Moim zdaniem trochę beka z tych ocen w tym świetle, bo to jakby recenzować auto które jest fantastycznie jak jeździ, ale pierdoli się co 100km i pisać, że to najlepsze auto ever. IMO popelina techniczna nie powinna dostawać więcej jak 8, nie ważne jak super by była. Trochę obiektywności w reckach by się przydało, szczególnie, że aspekt techniczny da się ocenić obiektywnie w grach. Z jednej strony się zgadzam ale jednak ta gra teoretycznie jeszcze nie wyszła i dostaje bardzo dużego patcha na premierę więc myślę, że część recenzentów miało to na uwadze. Cytuj
BrandonLee_z_TheCrow 96 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 2 minuty temu, Soban napisał: Wszędzie piszą, że gra jest naprawdę wyjątkowo spierdolona jeśli chodzi o bugi i glitche, tak że trzeba czasem ją wyłączać albo modlić się by wcześniejszy save gdzie coś działało był niedawno. Moim zdaniem trochę beka z tych ocen w tym świetle, bo to jakby recenzować auto które jest fantastycznie jak jeździ, ale pierdoli się co 100km i pisać, że to najlepsze auto ever. IMO popelina techniczna nie powinna dostawać więcej jak 8, nie ważne jak super by była. Trochę obiektywności w reckach by się przydało, szczególnie, że aspekt techniczny da się ocenić obiektywnie w grach. No właśnie to jest mój zasadniczy problem. Mam wrażenie, że wszystko zasadza się tu na osobliwie hipnotycznym gameplayu, który w istocie, podobnie jak w przypadku Wiedźmina, jest mocno niedopracowaną kalką z innych gier. Z Wiedźminem przeszło, tutaj? Hmm... zobaczymy. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Bardzo jestem ciekaw porównań wersji recenzenckich (czy ogólnie przedpremierowych) do tych po otrzymaniu Day One patcha. Na cuda nie liczę, ale fajnie gdyby sporo połatali, przynajmniej tych najbardziej dokuczliwych bugów. Cytuj
Gość Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Cytat You’ll find pachinko machines and arcade games, but you can’t play them. *laughs in yakuza* Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Wywalone w te wysrywu, szczególnie amerykańców co pluli na tlou2 nie grając nawet w grę. Potem historia z days gone, ktora spokojnie mogla by miec te 88 na meta. Proponuję ograc ten tytuł samemu na pc lub z paczem na next geny w 2021. 2 Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 To, że historia, postaci i świat będą super to wiadomo. Redzi mają do tego smykałkę. Gameplaye robią poprawne, a technicznie to zawsze No niestety ja nie kupuje tego, że jedne gierki się jebie za bugi i w podsumowaniu recek bywa "no fajna gierka lux, ale przez technikalia nie mogę dać więcej jak 7", a tu nagle napierdalanka na bugi i chuj 10/10 xD Glitche to tam małe piwo, ale modle się do Spencera i Kaza, by wersje konsolowe nie miały game breaking bugów, bo konsole się opierdają głównie auto save od dawna a nie mashowaniu f5 co 5 min na pc. W reckach niestety wyczytałem, że mechaniki przestawały działać i nie dało się pchnąć questa dalej bez wczytania save'a gdzie działały. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Bałem się właśnie kwestii technicznych. Muszę się wziąć w garść i poczekać na df jak to chodzi na PS5/xsx i czy patch naprawia chociaż część błędów. No nie powiem czekam mocno. Na szczęście mam w co grać i mogę poczekać, oczywiście jeżeli hype mnie nie zje. Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 O grucha walnął recke na 9,5. Czyli influencerskie ppe jest. Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Jak Grucha dał 9,5 to nie wróży to nic dobrego, Cytuj
Observer 10 410 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 3 minuty temu, UberAdi napisał: Z jednej strony się zgadzam ale jednak ta gra teoretycznie jeszcze nie wyszła i dostaje bardzo dużego patcha na premierę więc myślę, że część recenzentów miało to na uwadze. Ja się obawiam patrząc na klipy ze tego jeden patch nie zatenteguje. Dziś widziałem klip z jednej misji (już usunięty niestety z sieci), gdzie mieliśmy: spierdolony dźwięk, zacięty skrypt, wroga któremu się włączyła nieśmiertelność, jedna postać przestała się animować i tylko unosiła nad akcją, kamera się zglitchowała i pokazywała rękę V od środka, to tego były problemy z teksturami. I to takie losowe 1,5 minuty jeszcze z misji fabularnej. Ja tam jest takie zatrzęsienie glitchy na minutę to wątpie że jeden patch to naprawi. Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 O dziwo redaktor na onecie bez ceregieli fajnie grę podsumował "Cyberpunk 2077 jest jak arcydzieło literatury spisane z błędami na brudnym papierze. Jak filmowy majstersztyk na taśmie pełnej szumów i zniekształceń. Na tym etapie wymaga przeogromnej cierpliwości i wyrozumiałości od odbiorcy, ale daje w zamian niesamowite wrażenia." 4 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 27 minut temu, UberAdi napisał: Miałem to wrzucić właśnie Dalej jeszcze jest o tym, że Johny Silverhand nazywa dziwki dziwkami zamiast używać określenia "sex worker" A wspomnial ze na policję woła psy/pigs zamiast "law enforceent officers"? Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Cytat With an RTX 2080, i9-9900K, and installed on a SATA SSD, with DLSS enabled on Quality mode on the High graphics preset (no ray-tracing), I maintain a variable 60-80 fps at 2560x1440, dipping lowest when driving through particularly reflection-heavy parts of town. With DLSS off, the frame window drops to 40-50 fps. Ray-tracing options are particularly resource intensive, so I just kept them off. The framerate hit wasn't worth the fancy lighting, nice as it looks on a rainy day or in a neon-lit club especially. Someday. Either way, a newer card will go a long way in Cyberpunk 2077, though players still hanging in at 1080p should do fine with older hardware. DLSS ponownie ratuje sytuacje. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Kurde odważny ruch, puścić recenzje bez day1 patcha, który równie dobrze może wywrócić sytuacje z bugami/wydajnościa o 360 stopni jak mawia klasyk. Ciekawe, jakie będa recenzje Z day1 patchem? Cytuj
Observer 10 410 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 3 minuty temu, qraq_pk napisał: A wspomnial ze na policję woła psy/pigs zamiast "law enforceent officers"? To akurat jest zgodne z ideologią BLM, więc pewnie im nie przeszkadza. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Przypomina mi w się tej chwili New Vegas i VtM: Bloodlines. Fantastyczne tytuły ukryte pod toną problemów technicznych. Ale co mogę powiedzieć, wytrzymałem z tamtymi grami (i do dziś je uwielbiam), to dam radę z CP. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 1 minutę temu, Rozi napisał: Skellige intensifies Gruba ilość pytajników... no ale cóż, na pewno można to wyłączyć:D Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 1 minutę temu, Rozi napisał: Skellige intensifies Zayebane jak w AC Unity. 2 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 Cytat Tak jest, całe hakowanie systemów, dzięki któremu zyskujemy bonusy takie jak wyłączanie kamer, czy zmniejszenie kosztów hakowania bojowego (bezpośrednio na przeciwniku) to dokładnie jedna i ta sama mini-gra, bez żadnej zmiany zasad, czy zwiększania poziomu trudności. Ba, z czasem dostaniemy perka jeszcze nam ułatwiającego tę zabawę. Wyobraźcie sobie, że CD Projekt RED do hakowania wziął dowolną mini-grę z Among Us, jak łączenie kabelków - to jest dokładnie ten poziom. Przez całą grę. Od początku do końca. Spoiler Uważam, że akurat tę recenzję trzeba zacząć od pewnego wyjaśnienia. I jest to kwestia, która najpewniej - na co wskazuje skala tego problemu - będzie na ustach recenzentów od dziś, a graczy od 10 grudnia, przez następne tygodnie, a być może nawet miesiące. Cyberpunk 2077 technicznie nie jest produktem w pełni gotowym. Są w grze elementy i mechaniki, które działają źle, albo momentami wręcz się wyłączają. Niestety, ta gra nie powinna ukazywać się w takim stanie, ale z jakichś powodów - z perspektywy samych klientów bez znaczenia - ukazała się. Miejcie więc na uwadze, że Cyberpunk 2077 na obecnym etapie przypomina bardziej wczesny dostęp, wersję 0.X, czy betę, która będzie (w co nie wątpię!) na bieżąco łatana. I chuj, 8/10, dziennikarstwo growe xddd No to się poczeka z pół roku, może naprawio. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 7 grudnia 2020 Opublikowano 7 grudnia 2020 przeciez gdyby gdyby mogli pewnie znowu by przelozyli Ja i tak nie mam zamiaru grac przed paczem next genowym wiec moze polataja Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.