Labtec 3 646 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 26 minutes ago, PiotrekP said: U mnie tak to wyglądało na 1.02, choć kontrast i jasność z TV na trybie dynamicznym sprawiają, że dla mnie kolory są trochę bardziej intensywne. Tragedii chyba nie ma. tragedii nie ma, tutaj 4K Ultra RT Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Swoją drogą, nie rozglądałem się ale jest w tej grze jakis fryzjer? Czy do końca gry już nie ogole brody i nie zmienie fryzury? Gdzie rosnąca broda z wiedzmina? Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, UberAdi napisał: Swoją drogą, nie rozglądałem się ale jest w tej grze jakis fryzjer? Czy do końca gry już nie ogole brody i nie zmienie fryzury? Gdzie rosnąca broda z wiedzmina? Na reddicie pisali ze takim jak się w tutorialu stworzysz takim skończysz. Edytowane 12 grudnia 2020 przez tjery 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Nie no prawda jests taka ze jak ktos ma cisnienie na te gre (jak Ja np.) To tylko przejsc fabule i opierdolic tego szrota i wrocic za 2 lata do wersji z oboma dlc i milionami patchy. W innym wypadku szkoda psuc sobie ten tytul bo potencjał nieziemski, ale wykonanie to jest żart. 1 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 To jest chyba najbardziej nierówna gra w jaką grałem w życiu. Co chwile swietne wrażenie jakie robi grafika, historia, postacie i miasto jest miażdzone przez brak interaktywności miasta, AI i fizyka z PS2, brak dość standardowych już rzeczy spotykanych w open worldach jak własnie fryzjer chociazby, brak systemu frakcji itd. Cytuj
Banan91PL 34 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Na xox czasami spadki chyba do 15 fps albo i mniej najgorzej podczas walki, historia imersja gra wciąga ale technicznie to kasztan wątpie ze kiedykolwiek będzie to grywalne na starej generacji . Cytuj
Observer 10 410 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) 24 minuty temu, areka napisał: Z ciekawości - ile lat dopracowywali Wiedźmina 3? Chuj wi, ale ja miałem Wiedzmina 3 na premiere i grało sie świetnie, w CW sie srali o spadki na bagnach, ale serio co tu porównywać do Cyberpunka. Tu takie spadki są wszędzie. O bugach nie wspominając, bo to że płotka się tam z dwa razy materializowała z krzaków czy z jeziora to nie jest żaden błąd psujący rozgrywkę - na te ponad 100 godzin w W3 tylko raz miałem buga wymagającego wczytania gry bo jakiś boss mi zniknął z pojedynku. Tu więcej błędów będziesz miał przez dwie godziny gry niż przez te kilakset godzin w bazowym W3 na PS4. Edytowane 12 grudnia 2020 przez Observer 2 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Porównać CP 2077 do Wiedzmina 3 na premierę? Ale bym strzelił z liścia jednego z drugim Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Jak chcecie się pośmiać z partactwa redów to polecam side quest z wyścigami. Rubber banding w innych grach? Oponenci dostają boosta do prędkości z dupy Rubber banding w CP2077? Oponenci teleportują się dosłownie na oczach gracza za jego autem jak zbytnio się ich odsadzi To nie jest bug, bo reprodukcja wynosi 100% to po prostu niedorobiony feature jak policja xD Cytuj
yaczes 14 485 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Dzisiaj odpalam, wiec juz niedlugo bedziecie wiedzieli co myslec o CP 2077. 1 1 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 1 minutę temu, Dave Czezky napisał: Dzisiaj odpalam, wiec juz niedlugo bedziecie wiedzieli co myslec o CP 2077. Niestety jesteś tak samo wiarygodny jak PPE. Dwie palety Cyberpunka same się nie sprzedadzą. Cytuj
yaczes 14 485 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Sprzedadza, marketing jest w tym wypadku przepotezny, aczkolwiek troche zwrotow jest Jest tez juz jedna uzywana, klient powiedzial ze nie mogl sie pozbyc z ekranu butelki xD Cytuj
Czoperrr 5 138 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 4 minutes ago, Dave Czezky said: Sprzedadza, marketing jest w tym wypadku przepotezny, aczkolwiek troche zwrotow jest Jak to jest ze zwrotami? Można tak o oddać odfoliowaną gierkę i zarządac zwrotu pełnej sumki? 2 Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Gdyby tylko włożyli tyle samo wysiłku w sam gameplay i technikali, co w to, że możesz se zrobić babkę z pindolem. Może i dobrze, że wyszedł kasztan, bo już ten marketing i ogólne celebryctwo cdr trochę jest męczące. Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 20 minut temu, Soban napisał: Jak chcecie się pośmiać z partactwa redów to polecam side quest z wyścigami. Rubber banding w innych grach? Oponenci dostają boosta do prędkości z dupy Rubber banding w CP2077? Oponenci teleportują się dosłownie na oczach gracza za jego autem jak zbytnio się ich odsadzi To nie jest bug, bo reprodukcja wynosi 100% to po prostu niedorobiony feature jak policja xD Ale działa w dwie strony możesz się zatrzymać i na ciebie poczekają za 150 metrów 1 Cytuj
yaczes 14 485 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 8 minut temu, Czoperrr napisał: Jak to jest ze zwrotami? Można tak o oddać odfoliowaną gierkę i zarządac zwrotu pełnej sumki? Nie. Obstawiam, że nie byłoby czegoś takiego jak handel grami w Polsce. 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 (edytowane) A czy Wam udało się zobaczyć jakieś bugi? Edytowane 12 grudnia 2020 przez Ryo-San 2 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 13 minut temu, Dave Czezky napisał: Nie. Obstawiam, że nie byłoby czegoś takiego jak handel grami w Polsce. U mnie w UK nie było problemu. Jeszcze mnie przeprosili za całą sytuację xD Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 1 minutę temu, Hubert249 napisał: U mnie w UK nie było problemu. Jeszcze mnie przeprosili za całą sytuację xD u nas ani sieć ani prywaciarz by cie nie przeprosili tylko cytowali by paragrafy Cytuj
yaczes 14 485 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 No zeby coś takiego było możliwe cd projekt musiałby się zadeklarować, że bierze to na klatę i odda hajs sklepom. Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 no ale oni są pewnie że w grze gracze nie zauważą błędów Cytuj
Farmer 3 275 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 2 godziny temu, XM. napisał: No armory to kek- mój V największy armor ma w szlafroku w cętki. No beka trochę, bo były już gry, które potrafiły zmieniać staty armoru na nowy bez zmiany stroju jeżeli ustawiło się blokadę (taki mmo DC Universe Online np.) Oglądam sobie streama z wersji PC na full ustawieniach. Oprócz tego, że masa bugów i gra scrashowała się gościowi 3 razy w ciągu 15 min. to wygląda fajnie. Bardzo fajnie. I nachodzi mnie ochota na granie. Chuj, przebolałbym już doczytywanie się tekstur czy okazjonalny brak mimiki ust (kuuurwa, przecież poświęcili sporo minut materiału promocyjnego dla tej "technologii" xD mimika twarzy też wymaga poprawy), doczytywanie tekstur, znikanie, pojawianie się z dupy obiektów, ludków, itd. Strzelanie wygląda na mocne Borderlands pod tym względem i nie mam z tym problemu. Mam problem z tym, że shotgun z 2m nie potrafi oderwać kończyn (ale np. spluwa pana Srebrnej Rączki ładnie urywa nie tylko główki). Detekcja kolizji samochodów delikatnie mówiąc nie porywa. Problem wydaje się być bajecznie prosty z Cyberem. Lujki u szczytu kreują wizję potężnej i złożonej gierki nie pytając nikogo na dole czy to ma prawo w ogóle istnieć w takiej formie na PC już nie mówiąc o konsolach. Drugim grzechem było robienie tego na wszystkie platformy. Może najrozsądniej byłoby skupić się na jednej, dopracować, wydać i dopiero potem skupić się na portach? No i wydaje się, że prawie każdy aspekt gry jest w mniejszym lub większym stopniu niedopracowany. Przeczekam, aż wersje na ps5/X będą połatane. 1 Cytuj
p406 46 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 Na CP napalony byłem jak szczerbaty na suchary już od kilku lat. Pomimo szumnych zapowiedzi kierownictwa CDPR, że wiele się nauczyli podczas developingu Wiedźmina 3, patrząc na CP tej nauki w ogóle nie widać. Głównym źródłem dlaczego ta gra jest jaka jest (momentami urywa jaja i szczęka na podłodze a momentami wywołuje uśmiech politowania) jest sposób zarządzania projektem. Wydaje się, że w założeniach chcieli zrobić GTA+Deus+Skyrim i polegli, bo polec musieli. Nie możesz zrobić takiej gry w rozsądnym okresie czasu (ok. 5 lat) o ile w ogóle. Po W3 zarządowi strzeliła sodówka do głowy (chcemy być w TOP3 na świecie) i chcieli być lepsi od devów, którzy zjedli zęby na robieniu miejskich otwartych światów. Tą ambicję widać w wielu miejscach ale techniczna realizacja jest na słabym poziomie (za mało czasu). Zarząd zrobił wspólnie z marketingiem skok na kasę (przedstawianie tej gry jako GTA killera na materiałach reklamowych) by grę kupiło jak najwięcej osób. Częściowo się udało, bo gra się już zwróciła. Ale jest teraz zasłużony hejt - obiecywali coś czego nie byli w stanie dostarczyć. Po pierwsze gdyby marketing szedł od początku w stronę klasycznego ARPG to nie byłoby tylu roczarowań (ale mniejsza sprzedaż). Po drugie przesadzili też z wielkością świata (miasto z taką wielkością, geometrią, verticality plus rozsądna fizyka, ai, duża ilość ludzi i aut na ulicach to jest za dużo nawet na Xbox One X i PS4 Pro nie mówiąc już o bazowych konsolach). W tym wszystkim najbardziej szkoda mi zwykłych developerów, bo naprawdę mają tam utalentowanych ludzi. Powiem tak, gdyby zarząd postawił na to, w czym są najlepsi, czyli worldbuilding, dialogi, questy, imersja a zrezygnował z warstwy RPG (progresja postaci, looting, ulepszenia itp.) i openworld, to wyszła by gra, która wg mnie zajepała by GOTY w tym roku i TLOU nie miałoby czego szukać. Wyobraźcie sobie nieliniowe single player z drzewkiem dialogów i różnymi ścieżkami rozwoju historii w FPP z takimi animacjami i jakością NPC i z akcją dziejącą się w kilku mniejszych hubach jak w Deusie bez samochodów. Strzelanie bez statystyk RPG też byłoby łatwiejsze do zrobienia. Ile ja bym dał za taką grę... tl;dr - muszą odnaleźć swoją tożsamość i przestać myśleć kategoriami rywalizacji z najlepszymi, tylko skupić się na robieniu tego, w czym jest się dobrym. Nie zmienia to faktu, że gra mnie wciąga jak bagno, jest naprawdę pod wieloma względami świetna, ale pozostaje duży niesmak... 7 Cytuj
yaczes 14 485 Opublikowano 12 grudnia 2020 Opublikowano 12 grudnia 2020 CDP zapewno rozwazalo dwie opcje - przesunac na pozniej i wydac bardziej dopracowany produkt wku.rwiajac inwestorow, czy nachapac sie w okienku swiatecznym, a potem drugi raz wydajac edycje dedykowana na nowe konsole wk.urwiajac graczy? IMO postawili na zlego konia, bo do tej pory na calym swiecie mieli opinie najbardziej przyjaznego graczom studia (bo dali jakies papierowe gowna do pudelek i wycieli czesc gry rozdajac ja za darmo w dlc xd; co i tak wystarczylo), moze i troche samozwanczo, ale generalnie gracze podzielali te opinie, przez co dysponowali gigantycznym kredytem zaufania, ktory w sekunde roztrwonili. Sprzedali kosmiczna ilosc preorderow, ale co dalej? Kto sie da nabrac na sztuczki CDP drugi raz? Ostatnio tak mocno pyerdolnelo w sciane City Interactive, pamieta ktos jeszcze taka firme? Niestety wygrala malostkowosc, nienawidze tego u partnerow biznesowych. 8 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.