eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 2 minuty temu, Harbuz napisał: Nienawidzę tego. Poboczne w Cyberze wyglądają troszkę inaczej według mnie, te poboczne są połączone z głównym wątkiem na jakiejś tam płaszczyźnie lub wręcz rozwinięciem czegoś mało istotnego dla głównego wątku. Nie mowie tu o mapie na której jest najebane szlaczkow znaczków, wykrzykników, znaków zapytania, gwiazdek i innego dziadostwa bez żadnego wyjaśnienia dla gracza na żadnym etapie gry po co miałby się tym zainteresować. Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 138 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 No co do HDR na XSX to napewno nie jest tak jak być powinno, bo się trzeba nagimnastykować zarówno z opcjami TV jak i HDR w grze, żeby to dobrze wyglądało. Tylko tak jak mówię, może dlatego inaczej to u mnie wygląda, że TV robi różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ma_niek 857 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 53 minuty temu, Bartg napisał: ,, Hmm czyżby miał być parkour? Bo jednak ktos wszedł całkiem wysoko i wszystko tam jest wyrenderowane, nie zapadł sie nigdzie itd Mialby byc tez latajace furki serio Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 917 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Są latające furki, scena w Spoiler hotelu kiedy z Jackiem czekamy na wejście do aparatamentu młodego Arasaki, za oknem widać dwa samochody latające. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego CDPR wydaje patcha w chwili premiery o północy 1.02, który wygląda fatalnie, a w sobotę 1.04, który znacznie tę grę na konsolach ulepsza? W 2 dni się tego nie da przecież tak poprawić, tam musiało się coś odjebać Dalej nie jest idealnie i niemalże nie zmniejszyło to bugów w żadnym stopniu (to to oni będą łatać miesiącami) ale zaoszczędziłoby to wkurwienia wielu graczom i początkowego uderzenia i rozczarowania dramatycznymi wizualiami. Zauważyłem niestety większe spadki animacji niż miałem przed patchem 1.04, na Xboxie macie podobnie? Pomijając tą alejkę obok wejścia do Viktora Vektora, która zaraz będzie równie słynna co bagna w Wiedźminie 3, ale przy kraksach samochodowych płynność zaczęła u mnie lecieć na pysk. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kron997 450 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 2 minuty temu, Voytec napisał: Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego CDPR wydaje patcha w chwili premiery o północy 1.02, który wygląda fatalnie, a w sobotę 1.04, który znacznie tę grę na konsolach ulepsza? W 2 dni się tego nie da przecież tak poprawić, tam musiało się coś odjebać Dalej nie jest idealnie i niemalże nie zmniejszyło to bugów w żadnym stopniu (to to oni będą łatać miesiącami) ale zaoszczędziłoby to wkurwienia wielu graczom i początkowego uderzenia i rozczarowania dramatycznymi wizualiami. Zauważyłem niestety większe spadki animacji niż miałem przed patchem 1.04, na Xboxie macie podobnie? Pomijając tą alejkę obok wejścia do Viktora Vektora, która zaraz będzie równie słynna co bagna w Wiedźminie 3, ale przy kraksach samochodowych płynność zaczęła u mnie lecieć na pysk. Wczoraj przeczytałem coś ciekawego na Reddicie. Znalazłem wątek o podniesieniu klatek na PC dla procesorów AMD. Musiałem specjalnym programem podmienić pewne liczby. Jacyś mądrzy ludzie do tego doszli, ale co ciekawe wyczytałem to to, że REDzi pisali kod w jakimś intelowskim narzędziu przez co procki AMD nie były tak angażowane i liczba klatek była niższa niż u intela. A konsole na jakich procesorach pracują? AMD. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ölschmitz 1 517 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Wczoraj skonczylem akt 1, co tam sie odje.balo na koniec i poczatek drugiego to nie mam pytan. w ogole ilosc bugow i przeszkadzajek spadla mocno. sa niedorobki, ale co z tego skoro gra sie cudownie. dawno sie tak nie emocjonowalem przy konsoli. misje poboczne jak na razie troszke slabe jednak. jedz, zabij, ukradnij i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 26 minut temu, eX4cT_PL napisał: Poboczne w Cyberze wyglądają troszkę inaczej według mnie, te poboczne są połączone z głównym wątkiem na jakiejś tam płaszczyźnie lub wręcz rozwinięciem czegoś mało istotnego dla głównego wątku. Nie mowie tu o mapie na której jest najebane szlaczkow znaczków, wykrzykników, znaków zapytania, gwiazdek i innego dziadostwa bez żadnego wyjaśnienia dla gracza na żadnym etapie gry po co miałby się tym zainteresować. Ano, właśnie zrobiłem dwa questy które były powiązane z wątkiem głównym bo kogoś tam uratowałem czy coś przy okazji. To jest fajne bo widać te połączenia dzięki czemu poznajemy nowe postaci. Cytuj Odnośnik do komentarza
REZOK 1 019 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Kiedy schodzi jakieś embargo na wersje konsolowe? Na metacritic chyba tylko 1/2 recenzje na ps4/xboxa one. Nikt w to nie gra i nie recenzuje na konsole czy jak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 177 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Godzinę temu, tjery napisał: No ludzi jest akurat bardzo dużo, nie powiem jednak jakie to jest ustawienie na PC, bo nigdzie takiego porównania nie widziałem, jest o tym w analizie DF. Tu kilka screenów z 1.04 XSX quality, szkoda tylko, jak już poprzednio pisałem, że te screeny tyle tracą na kompresji (i rzeczywiście jak teraz porównuje to komprsja dodaje trochę tego "mleka", na TV jest o wiele bardziej kontrastowo, głębsza czerń) i że cały efekt HDR jest z nich wyzuty, na TV to wygląda 2xlepiej, HDR w tej grze robi mega robotę, szczególnie nocą, screeny w ogóle tego nie oddają. Oglądam te screeny, u mnie na xbox tekst jest rozmyty, chodzi mi o te napisy dotyczące celu misji, szybkich akcji. Gemeralnie obraz nie jest tak ostry. zerknij na tekst choćby tutaj: Obraz nie mój, pochodzi z wersji PC ale wygląda tak samo u mnie na patchu 1.04, Wyświetlam na TV 1080p, gra ma jakieś problemy ze skalowaniem do tej rozdzielczości czy ja już widzę podwójnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Labtec 3 643 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 5 minutes ago, Dalhi said: Obraz nie mój, pochodzi z wersji PC ale wygląda tak samo u mnie na patchu 1.04, aha to fajnie ze na konsoli macie 4K Ultra RT ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza
UberAdi 2 284 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 1 godzinę temu, suteq napisał: Po skończeniu głównego wątku można normalnie dalej grać jak rozumiem? Pewnie jest to zrobione jak w W3? Tak, na koncu gra pyta Cię czy chcesz grać dalej i wraca Cię do momentu przed rozpoczęciem ostatniego zadania Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 177 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 1 minutę temu, Labtec napisał: aha to fajnie ze na konsoli macie 4K Ultra RT ustawienia Czytaj chłopie o czym pisze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Labtec 3 643 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) 1 minute ago, Dalhi said: Czytaj chłopie o czym pisze. ahh sorry, tak HUD jest w 1080p, nawet jak gra jest ustawiona w 4K Edytowane 13 grudnia 2020 przez Labtec Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 138 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 11 minut temu, Dalhi napisał: Oglądam te screeny, u mnie na xbox tekst jest rozmyty, chodzi mi o te napisy dotyczące celu misji, szybkich akcji. Gemeralnie obraz nie jest tak ostry. zerknij na tekst choćby tutaj: Obraz nie mój, pochodzi z wersji PC ale wygląda tak samo u mnie na patchu 1.04, Wyświetlam na TV 1080p, gra ma jakieś problemy ze skalowaniem do tej rozdzielczości czy ja już widzę podwójnie? Ciężko powiedzieć, bo ja gram na 4k i takich problemów nie mam. A grasz z HDR? Bo jak tak, to w ustawieniach HDR masz po prawej suwak dotyczący podświetlenia napisów, jak jest hud prześwietlony to się może rozmazywać. A jeśli to nie to, to pozostaje jedynie to skalowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Il Brutto 1 623 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Kurwa w glownej misji mialem sekcje ze strzelaniem jakims urzadzeniem i mi sie zbugowaly podpowiedzi z prawej strony ekranu typu up to zoom in down to zoom out i teraz sa tam non stop, nie pomaga wcaytanie save ani nawet restart konsoli, ja pierdole chyba na patcha nowego bedzie trzeba czekac. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 177 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) 9 minut temu, Labtec napisał: ahh sorry, tak HUD jest w 1080p, nawet jak gra jest ustawiona w 4K Zresztążeby to zobrazować wrzucę wycinki screenów: https://ibb.co/xSK1dvk 3 minuty temu, tjery napisał: Ciężko powiedzieć, bo ja gram na 4k i takich problemów nie mam. A grasz z HDR? Bo jak tak, to w ustawieniach HDR masz po prawej suwak dotyczący podświetlenia napisów, jak jest hud prześwietlony to się może rozmazywać. A jeśli to nie to, to pozostaje jedynie to skalowanie. Mój TV nie obsługuje HDR. Przejrzę jeszcze opcje, ale generalnie obraz wygląda na znacznie mniej ostry niż to co pokazałeś. Nawet w trakcie gry postacie są trochę rozmazane, postprocesy mam wszystkie wyłączone. Mimo tego że technicznie gra leży i kwiczy, to jedak wciąga jak bagno. Edytowane 13 grudnia 2020 przez Dalhi Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 138 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 (edytowane) To w takim razie będzie wina skalowania, ewentualnie możesz jeszcze spróbować pokombinować z suwakiem ostrości w ustawieniach tv, poprzesuwaj trochę lewo prawo i zobacz jaki (i czy) to będzie miało wplyw na poprawę ostrości napisów. Edit Co do rozmazania ogólnie to zapewne wina rozdzielczości, na XSX w quality wg Digital Foundry jest między 1500-1800p, wiec to bardzo duża różnica względem 1080p. Edytowane 13 grudnia 2020 przez tjery Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Gone Gold: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
flavio 107 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 XD Cytuj Odnośnik do komentarza
qraq_pk 371 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Zacząłem akt2. No fabuła dostała kopa i jest grubo.Ilość bugów i niedoróbek przeraża. Oni totalnie niczego nie ogarnęli. Nawet skryptowane sekwencje mają masę problemów. Może jutro powyliczam bo z komórki mi się nie chce.To byłaby gra roku. Powinienem teraz przestać grać i wrócić jak połatają albo jeszcze lepiej jak kupię ps5 i wyjdzie ten update i go też połatają. Psuję sobie tylko odbiór grając w tego crapa w tym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
flavio 107 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 No ja właśnie podjąłem taka sama decyzję. Przegrałem osiem godzin, ale grafika i spadki płynności tak mnie odrzucają. (same bugi i jakieś glitche byłbym w stanie przeżyć) ale pokaż slajdów przy strzelaniu to jakaś tragedia. Szkoda nerwów żeby to ogrywać w tej chwili na Ps4. Może za jakiś czas to ogarną, a jak nie to trzeba zainwestować w ps5. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dalhi 177 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Grałem na XSX w Valhalle i Gears 5 które renderowane są w dynamicznym rozdzielczości blisko 4K i obie produkcje wyglądają rewelacyjnie na moim starym TV, zasługa supersamplingu który w cyberpunku chyba nie wyrabia. Cytuj Odnośnik do komentarza
flavio 107 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 4 minuty temu, Dalhi napisał: Grałem na XSX w Valhalle i Gears 5 które renderowane są w dynamicznym rozdzielczości blisko 4K i obie produkcje wyglądają rewelacyjnie na moim starym TV, zasługa supersamplingu który w cyberpunku chyba nie wyrabia. Właśnie miałem zapytać w sumie o podobną sprawę. Czy na past genach wszystkie nowe gry są tak brzydkie? Np Valhalla, Miles Morales? Bo nie wiem czy to Cyber nie domaga czy już faktycznie wszystkie nowe gry na mojej plejce będą takie tragiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gregorius 480 Opublikowano 13 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2020 Wrażenia odnośnie walki po zakończeniu prologu: Gram na poziomie hard.Jedyne co wychodzi niezle przeciwnikowi to chowanie się za oslonami.Poza tym mam wrażenie,że pomiędzy nami jest szklana ściana, której AI za bardzo nie ma ochoty przekraczać.Gra próbuje mi wmówić,że jestem w twierdzy oblężonej,syreny wyją,Jackie płacze a ja sobie zbieram 15 minut te puszki z fasolką i płyty vinylowe....bo mogę.Potem jak mam 50 stimpacków to wystarczy lekka wycofka po ostrzale, bo i tak nikt nie przyleci mnie dobić. Jedyne zgony przytrafiają się jak zagram nonszalancko, lub nudzi mi się, i zrobię coś głupiego. Małym wyzwaniem jest brak amunicji do broni,ale co z tego jak te +/- 20 granatów na lokację spokojnie sobie podniosę, bo się walają wszędzie. Gra ma potencjał na jeden z najlepszych systemów walki ever i liczę tutaj jeszczena solidne szlify.A może zaskoczę się jeszcze pozytywnie w dalszej fazie gry?Kto wie Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.