Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.06.2021 o 17:44, _Red_ napisał:

Przespali troche fakt, że pudelka zjechały do okolic 120 xD

.

Edytowane przez emwusc
Opublikowano (edytowane)

Ja jako, ze fanem Redow czy Wieska nigdy nie bylem (mimo, ze uwielbiam rpg fanasy i sci-fi) to tak sie stalo, ze kupilem Cyberpunka w dzien premiery na zwykle PS4.

Wiedzialem, ze hype byl ogromny i ze moge oczekiwac swietnego tytulu. Wyszlo jednak tak, ze jest to w mojej opinii gra roku 2020 i nabilo mi sie  600h czyli zdecydowanie lepiej niz sie spodziewalem.

Zamiast przejmowac sie na poczatku, ze gdzies NPC przeniknal czy jest 10 ludzi na ulicy wciagnalem sie w ta historie ktora juz od samego poczatku jest malym mistrzostwem swiata i tak do konca. Glosy aktorow (gralem po angielsku), zachowanie ich w danych sytuacjach to majstersztyk. Koncowka i zakonczenia to kolejne mistrzostwo - oprocz tego z Panam, bo jest typowo amerykanskie czyli nudne. Ale inne sa smutne i tajemnicze, ze dreszcze przechodza. 

Wyczyscilem mape dwoma postaciami - obie z minimalnym hp bo w Body nic nie levelowalem i oczywiscie na Very Hard, bo inne tryby sa zdecydowanie za latwe - nawet Very Hard jest jak Normal.

 

Szkoda mi, ze tak sie stalo i gracze zamiast grac i zachwycac sie fabula i tym co w grze sie dzieje woleli skupiac sie na smiesznym bugach. Grajac tyle godzin, od premiery, na najgorszej konsoli dla tej gry mialem mega zabawe i nie mialem 90% tych gliczy ktore widzialem na YT. Raz bug uniemozliwil mi zrobienie sub questa na opuszczonym przystanku autobusowym gdzie jeden z szefow animalsow zapadl mi sie pod ziemie gdy uciekal. 

 

Cudowna muzyka, fabula, glosy aktorow, glowny watek plus wiele pobocznych, postacie - no cos niesamowitego. To byl moj pierwszy kontakt z gra Redow. mega, mega pozytywny. 

Edytowane przez Jordanensis
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie najgorsze jest to, że mam zajebistą ochotę na tę gierkę biorąc pod uwagę całe jej założenia, no ale serce jedno a rozum drugie: mam tylko PS4 i po prostu nie ma sensu sobie psuć zabawy, choćby gra kosztowała 40 zł, bo już nawet w tytułach, które obiektywnie są całkiem spoko działające, odczuwałem braki w mocy mniej lub bardziej psujące zabawę (na czele z długimi loadingami). A co gorsza, nawet jakbym miał PS5 to i tak szału by nie było, bo łatki next-gen ani widu ani słychu. No zjebali sprawę.

Edytowane przez kotlet_schabowy
Opublikowano

Liczylem też, że będą fabularne DLC do tego czasu patrząc na roadmapę od prezesów, ale chyba marne nadzieje. Niech juz to zrobią porzadnie (upgrade next gen, ray tracing, high-res, 30/60fps mode i zwiekszony ruch miejski, brak crashy co 1h, dodatki fabularne) gra sobie moze pleśnieć w szufladzie i do kolejnych świąt zanim znowu to włożę do ps5.

 

Tworzenie softwaru to bardzo meczacy i trudny kawałek chleba, gdy tyle rzeczy na tylu sprzetach może się wypieprzyc. Wystarczyło nie robić nadziei i wypuścić trailery jak już mieli pewniaka o dobrej jakości. O GTA6 nic się nie słyszy i dobrze, bo nie buduje się oczekiwań.

Opublikowano
12 minut temu, _Red_ napisał:

Liczylem też, że będą fabularne DLC do tego czasu patrząc na roadmapę od prezesów, ale chyba marne nadzieje. Niech juz to zrobią porzadnie (upgrade next gen, ray tracking, high-res, 30/60fps mode i zwiekszony ruch miejski, brak crashy co 1h, dodatki fabularne) gra sobie moze pleśnieć w szufladzie i do kolejnych świąt zanim znowu to włożę do ps5.

 

Patrząc jak im idzie to poprawianie gry, gdzie największym gamechangerem jaki wymyślili przez pół roku było przesunięcie odległości spamowania się policji o 20 metrów, to jakoś nie widzę żeby oni mocno nad zmianami pracowali i że ta gra kiedykolwiek miała się zbliżyć do tego co zapowiadali. Wystarczy zobaczyć ile poprawek w tym samym czasie zrobili moderzy.

  • Plusik 1
Opublikowano
9 minut temu, qraq_pk napisał:

Na PC grafika lepsza, błędy te same. Tylko wygląda jak było planowane, a że skupili się tylko na grafie, to nadal mamy grę wielką jak ocean i płytką jak kałuża.

 

No jest to prawda, gry ogrywałem w grudniu na PC i PS4. Na konsoli z racji wyjazdu na świeta do rodziców. Konsolowa wersja krzaczyła się dosyć często, niebieski ekran, znikały postacie, tekstury się łamały, znikały lub się nie wczytywały. Na PC zdążyłem pograć jakieś 10-15h i nie było takich problemów, jedynie NPC dziwnie się zachowywali. Rozkładali ręcę albo zatrzymywali się w bezruchu. 

Opublikowano

Technicznie wersja pc jest pełna glitchy i innych pierdół psujących zabawę. Z poważniejszych są błędy w questach. Poza tym nawet ok się dało grać nawet od premiery. Takie 7/10 za ambicje.

Na konsolach od początku to kryminał i wciskanie ludziom ćwierćproduktu.

Opublikowano

W ogóle zastanawiam się jak może wyglądać taki next gen patch. Czego właściwie oczekiwać? Na poziomie jakiego konfigu z PC?

 

Osobiście bardziej czekam na patcha na PS5 do Krew i Wino, bo się od powstrzymuje z graniem.

A tu, w CP, przecież nie poprawią rzeczy ewidentnie popsutych konstrukcyjnie.

Opublikowano

Rozdziałka, tekstury, RT(pewnie szczątkowy) i tyle. "Port" z PC nic więcej

2 minuty temu, Basior napisał:

Osobiście bardziej czekam na patcha na PS5 do Krew i Wino

prawdopodobnie na Witcherconie 9 lipca dostaniemy datę premiery nextgen patcha

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...