Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiadomo, że fajnie jak ktoś ma TV z VRR bo wtedy nie odczuje nawet tych spadków.

 

Ale nie wszyscy mają takie telewizory, moim zdaniem niepotrzebnie devi forsują wysoką rozdziałkę jeśli gra ma mieć spadki do 40-50 klatek. Ewentualnie powinni dać 3 opcję gdzie gra trzyma 60 klatek i chodzi w nieco niższej rozdziałce.

Opublikowano

W CP2077 jest dynamiczna rozdzielczość więc jeśli GPU by nie wyrabiało to rozdzielczość powinna spaść aby dobić do tych 60 fps. Może chodzi o RAM? Chyba że na sztywno za wysoko ustawili minimalną rozdziałkę i przez to są kłopoty.

Opublikowano

Najgorsze jest to, że dropy są praktycznie cały czas gdy się skręca czy obraca kamerą. Wejście na jakiś rynek itp to już w ogóle masakra i mam wrażenie jakby animacja spadała ze 20 klatek albo i lepiej. 

O dziwo podczas wykonywania misji jest już ok, ale tam się akcja dzieje póki co tylko w zamkniętych pomieszczeniach. 

 

 

Opublikowano
5 minut temu, łom napisał:

W CP2077 jest dynamiczna rozdzielczość więc jeśli GPU by nie wyrabiało to rozdzielczość powinna spaść aby dobić do tych 60 fps. Może chodzi o RAM? Chyba że na sztywno za wysoko ustawili minimalną rozdziałkę i przez to są kłopoty.

tak, ale dynamiczna rozdzielczość operuje w wyższym zakresie niż ta na PS5, które lepiej trzyma 60 fps. Ciekawe czy obniżenie rozdziałki na taką jak z PS5 zniwelowałoby problem?

Opublikowano

12 terafanków, ale już przed premierą były jakieś głosy, że podział RAMu na dwie prędkości, powiązanie z XSS i niesfinalizowane narzędzia będą problemem, a na PS5 programowanko miało być kontynuacją tego co twócy znają z PS4. Cóż, no brzmi trochę jak niewykorzystany potencjał i chciałbym zobaczyć co 1st party wyciągnie ze sprzętu w grach dedykowanych.

 

Może pora już na Gearsiki 6? :lapka: 

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

tak, ale dynamiczna rozdzielczość operuje w wyższym zakresie niż ta na PS5, które lepiej trzyma 60 fps. Ciekawe czy obniżenie rozdziałki na taką jak z PS5 zniwelowałoby problem?

Jak by to działało idealnie to zarówno na PS5 jak i XSX powinien być lock na 60 fps i najwyżej w niektórych miejscach były by trochę większe spadki rozdzielczości (o max 10% na każdej osi). Więc albo problem nie leży w rozdzielczości i wydajności GPU (i wtedy zostaje tylko RAM bo CPU są zbyt podobne do siebie) albo CDP Red za wysoko ustawił widełki na dynamiczną rozdzielczość.

Opublikowano
54 minuty temu, ASX napisał:

Wiadomo, że fajnie jak ktoś ma TV z VRR bo wtedy nie odczuje nawet tych spadków.

 

Ale nie wszyscy mają takie telewizory, moim zdaniem niepotrzebnie devi forsują wysoką rozdziałkę jeśli gra ma mieć spadki do 40-50 klatek. Ewentualnie powinni dać 3 opcję gdzie gra trzyma 60 klatek i chodzi w nieco niższej rozdziałce.

 

Moj TV niby ma vrr (Samsung Q70R), ale firmware ps5 chyba nadal tego nie obsługuje?

Opublikowano
46 minut temu, łom napisał:

W CP2077 jest dynamiczna rozdzielczość więc jeśli GPU by nie wyrabiało to rozdzielczość powinna spaść aby dobić do tych 60 fps. Może chodzi o RAM? Chyba że na sztywno za wysoko ustawili minimalną rozdziałkę i przez to są kłopoty.

 

39 minut temu, ASX napisał:

tak, ale dynamiczna rozdzielczość operuje w wyższym zakresie niż ta na PS5, które lepiej trzyma 60 fps. Ciekawe czy obniżenie rozdziałki na taką jak z PS5 zniwelowałoby problem?

Zapominacie o variable clock z podbiciem do 10.3 terafanka których też beka była one mogą robić robotę gdy jest większe zapotrzebowanie na moc przez chwilę

Teraz, _Red_ napisał:

 

Moj TV niby ma vrr (Samsung Q70R), ale firmware ps5 chyba nadal tego nie obsługuje?

nie

  • Dzięki 1
Opublikowano
2 hours ago, Figuś said:

Na analizie DF też im wyszło że częściej i bardziej przycina z screen tearingiem na XSX

 

Najbardziej podoba mi się "dynamiczne 4k", które ile tam maksymalnie wyciąga? 1800p? Wygląda tez, że na XsX przestrzelili z rozdziałką i spadki sa widoczne, bo 45 fps w trybie perf to slabo.

Opublikowano

Ja trochę jestem zawiedziony tym faktem. Kupiłem TV bez VRR bo sądziłem, że nie będzie potrzeby dla najmocniejszej konsoli świata, a tu dupa. 

Mam pytanie do tych co skończyło grw. W ile atrybutów można inwestować? Chciałbym rozwinąć postać pod strzelby, netrunera, wytwarzanie podstawa, ale nie ograniczać się. Da radę?

Opublikowano

Te spadki są w najbardziej zaludnionych i wymagających miejscach w mieście, i też raczej grając pojawiają się sporadycznie. Pewnie z czasem jeszcze coś tam podciągną ten framerate na obu konsolach, ale w tym momencie raczej nie powinno to nikogo odrzucić od samej gierki. Przez większość czasu jest jednak płynnie.

Opublikowano

Zassałem dwa traile, aby sprawdzić gdzie lepiej ograć. 
Jak ktoś ma wybór brać bez dwóch zdań na PS5. Animacja znacznie płynniejsza, audio 3D naprawdę spoko plus fajne wykorzystanie DS.

Ponoć Sony ma trochę niższą rozdzielczość. Z 2,7 m na 65 cali w ruchu nie zauważyłem różnic. Statycznie i na zoomie nie sprawdzałem :reggie:

Opublikowano

Nie no zagrać trzeba bym powiedział, ja sam zasadzam się na zagranie od zera jak tylko przejdę na starym sejwie dwa ostatnie zakończenia, jedno którego na 1.23 nie mogłem przejść przez dramatyczny framerate (spoilery zakończeniowe alert)

 

Spoiler

czyli samotny szturm na Arasake, w lobby było 20 fps i ginąłem w minutę od tych jebanych samurajów-strażników. I drugie czyli to związane z uratowaniem Takemury i pobytem w kosmosie w stacji Arasaki. 

 

Na past genie pocisnąłem fabułę i z pobocznych chyba tylko Delamaina i temat Panam, więc chętnie przejdę od zera w porządnie wyglądającej grafice i stabilnym klatkażu.

Opublikowano
17 minut temu, balon napisał:

Zassałem dwa traile, aby sprawdzić gdzie lepiej ograć. 
Jak ktoś ma wybór brać bez dwóch zdań na PS5. Animacja znacznie płynniejsza, audio 3D naprawdę spoko plus fajne wykorzystanie DS.

Ponoć Sony ma trochę niższą rozdzielczość. Z 2,7 m na 65 cali w ruchu nie zauważyłem różnic. Statycznie i na zoomie nie sprawdzałem :reggie:

czym się różni audio 3d na PS5, od tego co jest na innych platformach?

Opublikowano

Do plusów wersji XSX/XSS można za to zaliczyć wsparcie dla Quick Resume (nie jest to wcale takie oczywiste dla nowych gier na xpudło).
Konsole MS i PC posiadają wsparcie audio 3D od momentu premiery gry - Dolby Atmos. To tylko konsole PS były wybrakowane pod tym względem do tej pory.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja uważam, że wersja current gen będzie po patchu 2,0. Teraz wychodzi jeszcze dużo, dużo błędów. A i co do grafiki i ogólnego działania można mieć wiele do życzenia. 

Opublikowano
38 minut temu, ASX napisał:

czym się różni audio 3d na PS5, od tego co jest na innych platformach?


Hmmmm:philosoraptor: W jakości dźwięku i efektów? 
 

No jak nie masz wykupionego Atmos to standardowy audio na XSX jest bardziej ubogie niż na PS5. Polecam sprawdzić osobiście :yao:

 

No ale to jest tylko dodatek. Głównym powodem jest duża różnica w płynności działania. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...