Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to może nawet więcej :)

 

mi wycalakowanie zajęło w ok 120h pewnie z 10h trzeba by odjąć przez afk i kobminację z exploitami na kasę żeby wszystkie fury kupić. Teraz jest już wszystko załatane oprócz jednego exploita, myk jest taki że wykorzystać go będziesz mógł dopiero pod sam koniec, ale z tego co ziomuś mówił poprawili też trochę ekonomię i normalnie grając czyszcząc misje jesteś w stanie zarobić tyle że bez kombinowania zarobisz na wymagane pierdoły.

Opublikowano
1 hour ago, maciucha said:

W tym momencie mam 25h, więc pewnie koncowo z 45h wyjdzie bo robie sporo pobocznych misji. :notbad:

Dokładnie tyle mi wyszło robiąc wszystkie „większe” misje poboczne jakie dostałem, główny wątek i tylko niektóre kontrakty i psycholi. 
 

A wspomniana ekonomia gry nadal nie jest imo najlepsza. Na początku jest motywacja do zdobywania kasy, ale szczerze mówiąc później ani te nowe apartamenty szczególnie nie robią (nie kupiłem na razie żadnego na normalnym sejwie, bo startowe mieszkanie miało imo najwygodniejszą szybką podróż), ani też kupowanie pojazdów nie ma dużego sensu poza wbiciem osiągnięcia (bo kilka fajnych i tak wpada za misje). Po ulepszeniu trochę postaci, w trzecim akcie już prawie nic nie wydawałem.

  • Plusik 1
Opublikowano
9 hours ago, maciucha said:

Ile mi jeszcze wątku głównego zostało jeśli jestem 

  Hide contents

W trakcie misji z podpięciem pod sprzęt Brigitte i teraz coś tam kombinują z tym blackwallem i szukaniem Alt?

 

 

Ważne, żeby zrobić misję Gdzie jest Johnny/Where's Johnny zanim odpalisz finał ;) 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Spojrzałem, że mam na liczniku 50h, a z fabuły zrobiłem dopiero spotkanie z

Spoiler

Takemurą w restauracji xD


Także teraz przy wielu subquestach przynajmniej towarzyszy mi juz

Spoiler

Keanu Żebrowski


Jeżdżę sobie dalej, zwiedzam świetne miasto błyszczące w kałużach, pełne neonów (a gdy mam dość tłoku to wieczorkiem gdzieś wycieczka w badlandy pomiędzy kaktusy, pooglądać z pustyni budynki na horyzoncie), ruch uliczny naprawdę w miarę żyje jak na wersję konsolową, auta i NPCe nie znikają jak tylko się obróci kamerę. Robię zadanka, łapię zbuntowane delameiny, cisnę nieco powtarzalne, ale fajne zlecenia dla Fixerów, co chwila wymieniam broń na lepszą, na koncie ponad 400.000 eddies, cyberwszczepy i cyberdeck w legendarnych wersjach. Kupię jeszcze nieruchomości i kilka aut, więc na upartego kasę idzie jakoś tam spożytkować, w przeciwieństwie do gier, gdzie nagle już nie masz na co przeznaczać gotówki.

Przy ~60h pewnie wyczyszczę wszystkie side questy i potem fabułkę sobie przetnę jak masło (obecnie mam 20 pkt w inteligencji i dużo usprawnień hakerskich - zwykle LODołamacz + osłabienie + atak wirusowy + przegrzanie i cała baza leży).

O ile w Far Cry i podobnych rzygałem powtarzalnością, to tu przynajmniej mam śladowe wrażenie, że zleceniodawcy żyją, można do nich podjechać pogadać itp.

Dla mnie świetna gra, widać, że włożyli w projekt dużo serducha, jedynie współczuję dupnych decyzji releasowych, które zasmrodziły lata ciężkiej pracy w niewdzięcznej branży IT.

Aha, na cały ten czas miałem dopiero 1 crash do menu konsoli. Ale coś się mocno musiało pokaszanić bo wjechałem autem w jakieś totalne zadupie pełne kamieni, auto zaczęło bujać się na nich i skakać jak porąbane i zapewne silnik fizyczny ogłupiał jak ma przeliczać pracę amortyzatorów w tak nierównym terenie xD Wybaczam.

 

PS

ale sie męczyłem w queście bokserskim bo jestem lamusem intelektualista, a nie fajterem. Legendarne pięści goryla z efektem krwawienia jednak przyśpieszają sprawę :fsg:  Ale ta gra ma fajne mechanizmy, jakis wszczepik od razu zmienia gameplay. Teraz sobie zrobię ninję z monostruna albo mantis blades. Dodatkowo nogi hoverujące i mogę sobie latać po dachach jak kot.

  • Plusik 8
  • Lubię! 1
Opublikowano
15 hours ago, _Red_ said:

PS

ale sie męczyłem w queście bokserskim bo jestem lamusem intelektualista, a nie fajterem. Legendarne pięści goryla z efektem krwawienia jednak przyśpieszają sprawę :fsg:  Ale ta gra ma fajne mechanizmy, jakis wszczepik od razu zmienia gameplay. Teraz sobie zrobię ninję z monostruna albo mantis blades. Dodatkowo nogi hoverujące i mogę sobie latać po dachach jak kot.

 

Ciekawe czy nadal można podrzucić przed walką na ring kij baseballowy czy inną maczetę :kaz: walka wręcz jest jednak mocno średnia i gdyby nie taki lifehack to bym odpuścił bicie frajerów.

Opublikowano
17 hours ago, _Red_ said:

Dla mnie świetna gra, widać, że włożyli w projekt dużo serducha, jedynie współczuję dupnych decyzji releasowych, które zasmrodziły lata ciężkiej pracy w niewdzięcznej branży IT.

Przykre jest bardziej, że szefostwo podjęło decyzję o zbyt wczesnej premierze, do tego gra niestety nie dawała i nie daje rady na past genach. 
 

Tak naprawdę technikalia i bugi zasmrodziły odbiór gry, której prawdziwą wersją jest dopiero 1.5 na minimum XSS. W takiej konfiguracji zaczyna doceniać się świat gry, rozmach, fabułę i w końcu pojawia się produkt na 9.  

Mam nadzieję, że z czasem premierowy zawód odejdzie w zapomnienie, a Cyberpunk zyska renomę na jaką ostatecznie zasługuje.

 

Jeśli ktoś od Redów tutaj zagląda - gratuluję tego tytułu, wspaniała robota, możecie być z siebie dumni. 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

Kilkanaście godzin ograne na XSX i jak na razie zasłuzona "8".

Nie dopadły mnie żadne bugi, miasto ma cudowny klimat czyli to, co  w sandboksach najważniejsze. Scenariusz, dialogi- tu czuc rękę CDPR. Nawet poboczne misje typu odzyskiwanie zbuntowanych taksówek, gdy można by z tego zrobić mechaniczne znajdź i odzyskaj, tutaj dodaje gigantyczny ładunek duchowego niepokoju.

Na ogromny minus tylko menusy. przełacznie podkategorii w ekwipunku to jakiś żart, ogólnie całość na maksa nieintuicyjna.

Szkoda, że nie poczekali z premierą gry jeszcze ten rok.

Opublikowano
W dniu 10.03.2022 o 12:07, dee napisał:

Kilkanaście godzin ograne na XSX i jak na razie zasłuzona "8".

Nie dopadły mnie żadne bugi, miasto ma cudowny klimat czyli to, co  w sandboksach najważniejsze. Scenariusz, dialogi- tu czuc rękę CDPR. Nawet poboczne misje typu odzyskiwanie zbuntowanych taksówek, gdy można by z tego zrobić mechaniczne znajdź i odzyskaj, tutaj dodaje gigantyczny ładunek duchowego niepokoju.

Na ogromny minus tylko menusy. przełacznie podkategorii w ekwipunku to jakiś żart, ogólnie całość na maksa nieintuicyjna.

Szkoda, że nie poczekali z premierą gry jeszcze ten rok.

Czekanie rok i tak by dużo nie zmieniło. Dlatego, że 90% bugów które naprawiali/zmieniali wyszły dzięki temu że gra trafiła w rękę milionów osób. Nawet 3 lata z poczekaniem na premierę nie dało by takiego stanu jaki jest teraz po 1.5 roku po premierze

Opublikowano

Tylko, że tych bugów nadal jest cała masa. Mi co chwilę znikają samochody i zostają sami lewitujący kierowcy, przechodnie się zawieszają i chodzą w piwietrzu, przenikają przez sciany i siebie wzajemnie. Do tego czesto nie pojawiają się opcje dialogowe i nie mogę pchnąć zadania dalej. No i na deser kilka razy gra się całkiem zawiesiła i wywaliło do dasha. 

Jak przed tym paczem było znacznie gorzej, to ja nie mam pytań, a w zasadzie mam tylko jedno - jak taki techniczny crap mógł ujrzeć światło dzienne? 

Opublikowano

Na jakiej konsoli grasz? U mnie na XSX w trybie performance od powrotu do grania z patchem 1.5 przez jakieś 30 godzin nie zauważyłem podobnych problemów, raz Panam się zbugowała i naprawiła po wczytaniu gry, raz przechodzień się zrespił dosłownie w samochodzie, plus jakieś pierdoły, ale dialogi działały, crashy też nie miałem. 
Aha, na wszelki wypadek nigdy nie odpalałem z quick resume.

Opublikowano

Polecam biec i gdzieś zadzwonić. Za każdym razem mam błąd, że po zakończeniu rozmowy nie mogę się ruszyć nigdzie. Jakby była nie widzialna ściana z każdej strony, ale po chwili znika :)

Opublikowano
2 godziny temu, Mustang napisał:

Na jakiej konsoli grasz? U mnie na XSX w trybie performance od powrotu do grania z patchem 1.5 przez jakieś 30 godzin nie zauważyłem podobnych problemów, raz Panam się zbugowała i naprawiła po wczytaniu gry, raz przechodzień się zrespił dosłownie w samochodzie, plus jakieś pierdoły, ale dialogi działały, crashy też nie miałem. 
Aha, na wszelki wypadek nigdy nie odpalałem z quick resume.

XSX. Cały czas odpalam z QR

Opublikowano (edytowane)

Też zbyt wielkich różnic (poza jasnością) nie widzicie? Jedno to PS4 na PS5, a drugie to ten wielki nextgen na PS5 w trybie wydajności. Najbardziej mnie rozwalają te nie zmienione tekstury żarcia.

cyber1.jpeg

cyber2.jpeg

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano

Tak, różnica w grafie jest niewielka, widać wyższą rozdzielczość i lepsza płynność na nextgenie plus żywsze miasto. a dwa to weźcie sobie zaznaczcie w opcjach żeby screeny konsola zapisywała w png a nie biedackim jpg bo kompresja jest sraszna.

 

Gra się tez nie wypierdala na ryj co chwilę i glitchy jest dużo mniej, puki co na prawie 20h tylko ten jeden mi się przytrafił i co najlepsze miałem tez go na premierę w wersji pastgenowej dokładnie w tym samym miejscu

 

 

Opublikowano
33 minuty temu, Figuś napisał:

Tak, różnica w grafie jest niewielka, widać wyższą rozdzielczość i lepsza płynność na nextgenie plus żywsze miasto. a dwa to weźcie sobie zaznaczcie w opcjach żeby screeny konsola zapisywała w png a nie biedackim jpg bo kompresja jest sraszna.

 

Na xboxie też tak można czy to tylko ps5?

Opublikowano

Nie mogę się nadziwić jakie ta gra ma dokladne tekstury. Nawet zwykły NPC na ulicy jak przybliżyć kamere to widac pory skóry, wloski, zmarszczki. Ubrania mają czasem wręcz dokładność co do splotu nici. No poszła kupa pary w takie detale. Boje sie, ze przeskok na Deus Exa, ktory gdzies tam czeka, bedzie bolesny.

 

80h a jeszcze do Panam nie dotarłem :geek:

  • Lubię! 1
Opublikowano

Jenysiu, a co tu sie odstawia w misjach pobocznych :banderas:

W żadnej innej grze AAA poza W3 nie ma szans na takie postaci, fabułe, pomysły.

Opublikowano

A okazuje sie, ze niektore wydawaloby sie zwykle kontrakty mogą odblokować dodatkowy dialog w misji głównej, np. 

można postraszyć Woodmana w klubie Chmur 

Spoiler

że zabiło się Jotaro Shobo, a był to tylko side quest z wielu

 

Ogolnie te całą rozmowę powtarzałem z 5 razy by zobaczyć różne reakcje. Mimo że ogolnie sprowadza się do walki lub popchnięcia fabuły dalej, to jednak klimacik rolepleja i rozegrania na różne style jest.

Opublikowano

Ja mam dwa pytania bo jestem początkujący. Jest zadanie poboczne, ze staruchą gdzie w opisie jest żeby poczekać na otworzenie blokady. Czy trzeba czekać czy można tę misję zrobić od razu? I drugie pytanie. Mam już kilka pointów, chce bardziej hakować i w co pakować na początek?

 

Opublikowano

Musisz pchnąć fabułę, nie wyjedziesz poza początkową dzielnicę w tym chapterze, czyli nie dojedziesz jeszcze do staruszki. Quest musi poczekac zgodnie z jego opisem.

 

Jak chcesz hakowac no to przede wszystkim Inteligencja -> Haki bojowe.

 

Jak tylko odlozysz trochę kasy, to kupuj lepsze Cyberdecki u ripperdoców, wszczepy do głowy przyspieszające regenerację pamięci oraz ciuszki ze skroconym cooldownem hacków.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...