Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytałem dokładnie o to samo i polecano mi double jump. Faktycznie bardzo się przydał do szybkiego skakania po dachach i przyjmowania fajnych pozycji do ataku (to ładowanie skoku wymaga lepszego timingu i bardziej upierdliwe jest). A potem u doktora Fingersa kup epickie ("bardzo rzadkie" - nie wiem czemu Cdpr uzywa dwóch wymiennych okreslen dla tego samego tiera) do hoverowania w powietrzu. Z nimi już do końca biegam. Kupilem je przed jego questem fabularnym, bo potem mozna mu dać z rozpędu w ryj, blokując dalsze zakupy.

Opublikowano
4 minuty temu, Faka napisał:

Jaki wszczep na kopyta polecacie? Z podwójnym skokiem, czy z ładowanym? Który lepszy?

Z podwójnym, lepiej się sprawdza w eksploracji i w walce. Startup do ładowanego <<< szybki double jump

Opublikowano
35 minutes ago, _Red_ said:

 Kupilem je przed jego questem fabularnym, bo potem mozna mu dać z rozpędu w ryj, blokując dalsze zakupy.

A ja się dziwię dlaczego takich wczepow nigdzie nie znalazłem :)

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 24.03.2022 o 21:43, PiotrekP napisał:

No i chyba mam buga, którego do tej pory nie miałem- za cholere nie chce mi się zrespić kontener z Rayfieldem w jaskini. Nie ma nawet znacznika na mapie. 

Jesteś już po misji z Panam w tej jaskini? Dopiero wtedy pokazuje się kontener. Jak zaliczysz misje, pokręć się trochę po mieście i za jakiś czas tam wróc, powinien już być.

Opublikowano

Ta misja jest chyba opcjonalna, można było odmowic najazdu na Nasha w jaskini i jechać prosto do sunset motel (robiłem to wczoraj wieczorem :D).

 

A o jaki kontener chodzi, co to za motyw/misja?

Opublikowano

Jak mogłeś przegapić

Spoiler

pogrzeb przyjaciela :( Jedna z bardziej chwytliwych scen

 

tylko szkoda, ze tak krotko budowano tę więź. Gość w sumie mi troche zwisał, bo w ogole go nie poznałem osobiście, a corpo V znał go od dzieciństwa (w innych intrach poznają się dopiero podczas questa). Trochę tak jakby w FF7 Aeris została wiadomo-co zaraz po sprzedaniu kwiatków w Midgarze.

  • Smutny 1
Opublikowano

Jackie to w ogóle doskonały przykład, jak trailery zakłamują obraz gry. Byłem pewien, że

Spoiler

gość będzie nam towarzyszył przez całą przygodę. A tu cóż, niespodzianka :sapek:

 

  • Plusik 1
Opublikowano

W ogóle ta reputacja, to joke, idzie to bardzo szybko najebać, mam 50 lvl max przy 29 lvl postaci. To normalne, że tak mi szybko poszło?

Opublikowano (edytowane)

Ustawiłem ten HDR jak stronę wcześniej podał @Michał102 i tak to wygląda. W nocy jeszcze jako-tako, po japońsku, ale w dzień to nadal momentami jest sraka. Znikające pojazdy to jakaś kpina z ery PS2

 

Cyberpunk 2077_20220324195120.png

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano

Ja tam ustawiłem opcje hadeerowe @_Red_a i jest spoko. Gram na xsx i mam włączone DV i wygląda to w miarę ładnie. Nie narzekam, graficznie wygląda ładnie i neonowo, że czasami wali po oczach. 

 

Tak samo znalazłem spoko ustawienia kontrolera do aktualnego patcha i gra się wyśmienicie -> https://exputer.com/guides/cyberpunk-2077-controller-settings/

 

Typ podał spoko konfiguracje jak chcecie sobie w miarę pograć na padzie.  

Opublikowano

Nocą HDR wygląda świetnie, ale w dzień przy dużym słońcu to postacie są czasem wręcz białe.
Popupu po patchu 1.5 jakoś nie dostrzegam. Autka nie znikają po obróceniu się, tak jak było kiedyś (podobnie NPCe).

Za to boli trochę ten fake ruch uliczny z daleka. Wiadomo, ze to tylko maskowanie, ale te sprajty udające auta...

Opublikowano

A macie też wrażenie, że gdyby policja zniknęła z gry całkowicie to w ogóle by nie wpłynęło na jakość gry, a wręcz by poprawiło? Ogólnie przez 60 godzin może dwa razy mnie ścigali i za każdym razem tylko wkurzało. Oczywiście mówimy tylko o pościgach 

Opublikowano

Miałeś pościg, w sensie samochodowy? :O Parę skryptowych akcji jest, gdzie policja jedzie za gangiem, ale niestety jeśli chodzi o naszego bohatera, to zauważyłem tylko drony i spawnujących się pieszych gliniarzy w promieniu 100 metrów. Tu padaka od początku, jedynie zwiększyli spawn-radius.

Walka z policją jest tylko na upartego, jak np. kogoś potrącimy, albo faktycznie chcemy zrobić rozpierduchę dla odstresowania. W GTA chociaż były misje, gdzie trzeba było uciec policji, a tu pełnią rolę symboliczną. Coś jak strażnicy z epoki Morrowinda, tylko tam chociaż można było zapłacić karę, a tu od razu chujki strzelają.

Opublikowano

A tak, ten popup to razi w oczy zwłaszcza jak jedziesz autem i widać te doczytywanie tekstur i ten fejk ruchu ulicznego, bo to aż widać, widocznie musieli pójść na jakieś kompromisy graficzne, żeby to miało ręce i nogi przy 60-ciu klatkach. 

Opublikowano (edytowane)

Pościg? No coś Ty haha. Właśnie chodziło mi o te denerwujące drony i po prostu uczucie, że to całkowicie zbędne. 

Ale w sumie i tak jak na pierwszą grę z takim światem nie będę się na siłę czepiał. 

Chyba brakowało mi więcej właśnie misji gdzie czuć ich na swoim karku, kiedy to oni są adwersarzami, a nie tylko przeszkadzajkami.

 

Edytowane przez Sedrak
Opublikowano

Redzi nie ukrywali w jakimś wywiadzie, że mechanika policji, no well, zabrakło im mocy przerobowych bodajże, żeby zrobić coś ambitniejszego. Więc gliny są dla picu, by nie robić bezkarnie rozwałki. Bardziej wkurza mnie, że gliniarzy nie idzie shakować, pozostaje tylko strzelanina/granaty.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...