Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak na silniku REDengine nigdy nie było możliwości zabawy w policję, to się nie dziwię, że w tym temacie polegli. Widzieliście w jakimś Wieśku policję? Ten cały silnik był bardziej przystosowany do wieśkowego systemu i tyle. 

Opublikowano

W końcu przysiadłem na dobre. Bożesz ty mój panie Jeremiaszku dajcie proszę jeszcze jakieś tipy, jak ogarnąć celowanie z broni. Ustawiłem chyba po Bzdurasowemu i Bartgowemu, no ale dalej jest mega słabo. Przysięgam, że jakby się dało to nastawiałbym full auto aim. 
Muszę się jakoś z tym ogarnąć, albo mnie totalnie odrzuci. No a chcę grać bo klimat, dialogi, miasto jest mega :frog:

Opublikowano

Zabrzmie zle, ale git good? :p Trochę wprawy i się przyzwyczaisz, nie mam żadnego problemu z celowaniem po tym wyłączeniu smiesznych opoznien i bonusów obrotu kamery. Może wolniejszy ruch ustaw? Albo uzywaj smart gunów, mają auto aima.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Szkoda, że redzi nie pokusili się o jakąś latarkę, czy tam światło w broniach, co by można było oświetlić zakamarki, bo tam jest taka czasami ciemno, że nic nie widać.

Opublikowano (edytowane)

Ja polecam shoguna prosto w klatę albo właśnie Smart ;)

 

Ja miałem wszystko na zero, a czułość bardzo niska. Obracałem się wieczność, ale dzięki temu dało się strzelać. Po pewnym czasie człowiek się uczy i już nie zwracałem na to uwagi 

Edytowane przez Sedrak
  • Dzięki 1
Opublikowano

Z początku sterowanie wydawało mi się masakrycznie nieprecyzyjne, pływające. Nie chciało mi się nic w ustawieniach zmieniać i z czasem się przyzwyczaiłem, teraz gra się ok xD

  • Plusik 1
Opublikowano

Smart jest fajny, bo naparza prosto we wrogów nawet pochowanych za winklem, ale nie ma tego kopa, który jest w normalnych gunach. Trochę jakbyś strzelał pszczołami, które lecą na wroga po trajektorii xd Polecę w takim wypadku, byś nie pozbywał się spluwy Skippy, jak już odkryjesz ten quest (bo można docelowo go oddać właścicielce za parę groszy, albo z nim zostać, a jest mega unikatowy). No i początkowo koniecznie wybierz, że chcesz tryb pacyfisty i strzelania w nogi. Po kilkudziesięciu pokonanych wrogach zmieni się w perma-headshoty.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Nie wiem czy to kwestia randomu, czy zamierzony przez twórców efekt, ale zauważyłem u siebie dużą nadpodaż broni typu "power". Ciekawych "smart" i "tech" nie znalazłem jakoś wiele.

Opublikowano

U mnie to samo. Rewolwer power mija się z celem, bo i tak rykoszety nie działają z tłumikiem. A weź jeszcze rób akrobatykę z celowaniem komuś w headshota odbijając pocisk od ścian.

Kiedyś miałem snajperkę tech, to był pogromca przy ładowanych strzałach przebijających osłony. Ale chyba sprzedałem bo wtedy jeszcze nie miałem rozwiniętej inżynierii :frog:

Opublikowano
13 hours ago, dee said:

Nie wiem czy to kwestia randomu, czy zamierzony przez twórców efekt, ale zauważyłem u siebie dużą nadpodaż broni typu "power". Ciekawych "smart" i "tech" nie znalazłem jakoś wiele.

Mam to samo. Robiłem build właśnie pod tech i jest jeden shotgun, który ma sens... W smart później się zdobywa bardzo dobra pod względem statystyk, ale nie zmienia to faktu, że strzela się kapiszonami czy jak tutaj kolega świetnie określił pszczołami :)

SMG smart są dużo ciekawsze czy np. Skipy.

Wracając jeszcze do tech w parkach jest opcja, która powoduje, że broń po pełnym naładowaniu nie strzela automatycznie co jest bardzo przydatne. 

Opublikowano
Godzinę temu, Michał102 napisał:

Jeśli chodzi o celowanie, to ja się nie przyzwyczaiłem przez całą grę, a ustawiałem wszystko jak radził forumek. Ten element jest po prostu totalnie skopany i tyle. 

 

To ciekawe w sumie, bo nie widzę żadnego problemu z celowaniem. Jest jak w każdym znanym mi FPSie, a taki Far Cry 6 to od razu sie gorszy wydawał po odpaleniu. Nie wiem, przyzwyczajenie jakieś po 100h.

 

Po akcie z Hellmansem odblokowalo sie w cholerę misji. Elizabeth, Judy, Panam, o rety. A czytam że jeszcze będzie cos z gościem ze starej ekipy Johnnego.

 

Rok temu to ja przeszedlem gre w trybie PS4 na speedzie w 20h, a teraz ze 120h mi chyba nie wystarczy na obadanie wszystkiego. Ta gra jest olbrzymia, w dobrym sensie.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Nie miałem żadnych problemów z celowaniem, a pierwszy gameplay jak

Spoiler

Johny wjeżdża w Arasakę z bomba atomową i kiedy wchodzi ten kawałek

 

 

Idziesz przed siebie bez jakiegoś pizdowatego kitrania się

:banderas:

 

  • Lubię! 3
Opublikowano

Do tego te animacje przeładowania w tym fragmencie, no czuć moc :obama: Jakiś kolo nawet odtworzył je w realu (jak nie otworzyłeś spoilera od Figusia to tego też nie otwieraj):

Spoiler

 

 

  • Haha 2
Opublikowano

No ten motyw był fajny, ale to dlatego, że ta pukawka robiła tam niezłe kuku i gdzie byś nie trafił, to przeciwnik na glebie. 

Gorzej podczas zwyklej rozgrywki, gdzie przeciwnicy to worki na pociski... nieraz ze 2 magazynki musiałem w typa wsadzić by padł i czasem już mnie to męczyło 

Opublikowano
Godzinę temu, _Red_ napisał:

czytam że jeszcze będzie cos z gościem ze starej ekipy Johnnego.

 

Spoiler

Wszystkie questy z kapelą Samurai to jest niesamowity sztosik i jakże celna satyra na świat rocka

 

  • Lubię! 3
Opublikowano

Najlepsza misja z Johnnym to 

Spoiler

Jak przejmują nad Tobą kontrolę i idzie w melanż. Aż jakbym sam tam był. W sensie chciał być :)

No i mega szanuje CDP za widok z pierwszej osób. Jednak jest to ogromny boost do immersji.

  • Plusik 1
Opublikowano
10 godzin temu, Mustang napisał:

Gram głównie zwykłym pistoletem z tłumikiem i celowanie mi nie przeszkadza, natomiast znacząco zwiększyłem sobie czułość, bo podstawowe wartości są oczywiście zbyt ślamazarne na konkretne granie.

Kurde to ja sobie obniżyłem właśnie czułość, bo jakoś za szybko mi prawa gałka reagowała XD 

 

Sama gra ma totalnie zajebisty klimat, dialogi, postacie, ta muza włączająca się podczas dialogów albo w trakcie jakieś grubych akcji. Co by nie mówić, ale w tej sugestywności Redzi są topem. :obama::banderas:
 

No i tak grając sobie w tego Cyberka, do tego przypominając Wiesława, to bardzo szkoda mi, że rezygnują ze swojego silnika. Super klimatyczne i plastyczne są te ich lokacje, światy, takie niepowtarzalne. No ale pewno przez to łatwiej, szybciej i taniej będą robili gierki. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Przemyślenia dot. Cyberka cz.  534

 

No i tak sobie gram i gram. Co mi znowu się rzuciło w oczy, to bardzo śliczne (ofc jak na gierkę) buźki mają niektóre damskie NPCe. Dziś taka jaka jedna barmanka polewała mi drinka, pikna z twarzy :)

Opublikowano

Ano, w ogole odwzorowanie postaci, ich gestykulacja, gra aktorska - nawet usmiechaja sie lub grymasza w momencie gdy cos adekwatnego pada w naszej wypowiedzi do nich. Dajmy na to otatnia randka z

Spoiler

Judy

i patrzenie na jej smutne oczka, gdy żegnała się przed wyjazdem z miasta. No jakbym ogladal serial czy inny film z ulubionymi bohaterami. Po quescie musiałem wyłączyć gre i odsapnac bo mialem pustke w serduszku.

  • Plusik 2
  • Smutny 1
Opublikowano

Taaaa, gestykulacja, mimika, sugestywność postaci to istny top. Chyba w otwartych światach tylko r*
w ostatnim rdr może w tym aspekcie powalczyć, ale tutaj przez FPP jest to jeszcze bardziej namacalne. Tym bardziej szkoda mi tego ich silnika:( 

 

Ciekawe co myślą sobie takie typy z Bethesdy jak porównają to ze swoimi dziełami pod kątem narracji czy dialogów :sapek:
 

  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...