Opublikowano 22 września 20231 r Bardzo ograniczyli zbieranie śmieci, po Starfieldzie to dziwne uczucie xD.
Opublikowano 22 września 20231 r no mozesz zaladowac save z konca gry, sam myslalem,z e go nie mam juz, a gdzies w chmurze znalazlem. Dodatek to beda najlepsze doznania audiowizualne tego roku.
Opublikowano 22 września 20231 r Teraz, easye napisał: no mozesz zaladowac save z konca gry, sam myslalem,z e go nie mam juz, a gdzies w chmurze znalazlem. Dodatek to beda najlepsze doznania audiowizualne tego roku. To na pewno. Gra ogólnie jakoś bardziej mi teraz serial Edgerunners przypomina, niż Cyberpunka 1.0. Akurat zbieranie śmieci ja lubię, ale w sumie dla większości te zmiany w eq będą ok. Najważniejsze, teraz ikoniczne itemki mają swoje miejsce, ale są też inne legendy na V+, które można modowac, no ciężko się gra od final save'a, bo dużo trzeba samemu ogarnąć, pewnie najlepiej jest zacząć od zera. Chodziło mi o to, że dropią bronie legendarne, które nie są ikoniczne. Takie randomowe.
Opublikowano 22 września 20231 r No dlatego pytalem - sam DLC rozpoczne po prostu jako calkowicie nowa kampanie.
Opublikowano 22 września 20231 r Ja zaczynam od nowa, grałem trochę na premierę, dwa lata temu skończyłem jeszcze przed aktualizacją na "next gen". Przejdę grę jeszcze raz, zobaczę ile pamiętam, już w zasadzie rok po premierze było całkiem grywalne na konsoli. Jeżeli wyjebali trochę mechanik RPG to w sumie dobrze, mieli je wyjątkowo hooyowe i nic tam się kupy nie trzymało. 10 minut temu, Cedric napisał: Brak zbierania śmieci? Widać że ktoś ogarnięty nad tym posiedział. Pamiętam ile tam dildosów na premierę wszędzie się walało, niezłego zwyrola mieli w ekipie. Edytowane 22 września 20231 r przez Dalhi
Opublikowano 22 września 20231 r Trochę z performance'u bez DLSS: Path Tracing można włączyć w samym Photomode - może to już było wcześniej, nie jestem pewien Gra ma lepszy frame pacing, grałem tuż przed patchem i było jakby mniej płynnie 5800 X3D + 7900 XTX polecam XESS 1.1 wysoka jakość + wszystko max + ray tracing tylko odbicia(nie wiem czy mi się wydaje, czy też poprawili ich wydajność), w ten sposób 60-100 fps mamy zawsze, ewentualnie bez RT to wtedy 100-120+ FPS leciutko 1440p UW
Opublikowano 22 września 20231 r UV ładnie wypunktował wszystkie zmiany w aktualizacji. To nie jest Cyberpunk 2.0, to Cyberpunk 3.0 i trzeba w to zagrać od nowa. https://www.youtube.com/watch?v=YXHBDGK1oc8 Do tego fenomenalne recki dodatku, Cyberpunk GOTY 2023?
Opublikowano 22 września 20231 r Wiecie czego mi brakuje w tej grze, będzie kontrowersyjnie, ale takie małej mechaniki gaasowej w postaci dziennych questów i tygodniowych, które trzeba będzie zrobić. Jakieś nowe bronie, wszczepy jako nagrody, no i kredyty też. Bo i tak po skończeniu gry nie masz już nic do roboty.
Opublikowano 22 września 20231 r Niektóre fury mają też nowe "audio" Caliburn brzmi wreszcie jak można było sobie to wyobrazić patrząc na jego wygląd. Niby takie drobnostki, ale jednak feeling z gry poprawiają. Niestety gra ma też nowe problemy, np. robiąc rozbierduche z policją zdarza się, że auta wybuchają, a policja dalej w nich siedzi i jedzie takim wrakiem bez kół xD. No będą patche na patcha :D.
Opublikowano 22 września 20231 r Cytat Zmieniono docelową rozdzielczość skalowania na Xbox Series X i PlayStation 5 w trybie wydajności z dynamicznego 4K na dynamiczne 1800p, aby poprawić wydajność i jakość obrazu. Ktoś mi wytłumaczy jak zmniejszenie rozdzielczości ma wpłynąć na poprawę jakości obrazu? :v akurat w podstawce nie zauważyłem, żeby sie rozdziałka często rozjeżdżała, więc nie rozumiem tej decyzji, ale ok
Opublikowano 22 września 20231 r Aha, ludzie zwróćcie też uwagę na ubrania. Na przykład kamizelki teraz dają +25 pancerza, okulary jakieś lepszą optykę czy też netrunnerskie staty. Także nie wszystkie ubrania są kosmetyką.
Opublikowano 22 września 20231 r 47 minut temu, Faka napisał: Wiecie czego mi brakuje w tej grze, będzie kontrowersyjnie, ale takie małej mechaniki gaasowej w postaci dziennych questów i tygodniowych, które trzeba będzie zrobić. Jakieś nowe bronie, wszczepy jako nagrody, no i kredyty też. Bo i tak po skończeniu gry nie masz już nic do roboty. Najgorsza rzecz w gaas
Opublikowano 22 września 20231 r 9 godzin temu, Faka napisał: Wszyscy NPC-e skalują się teraz do twojego poziomu. Poziom trudności wrogów nie zależy już od tego, w jakim obszarze Night City się znajdujesz. Wrogowie mają różne poziomy w zależności od frakcji, do których należą. Niektóre archetypy NPC-ów są wyposażone w słaby, średni lub mocny pancerz. Wszystkie odporności dla standardowych NPC-ów zostały usunięte. Zbalansowaliśmy poziom trudności gry, która na wyższych poziomach jest teraz trudniejsza. Zmieniono docelową rozdzielczość skalowania na Xbox Series X i PlayStation 5 w trybie wydajności z dynamicznego 4K na dynamiczne 1800p, aby poprawić wydajność i jakość obrazu. Jak ja nienawidze skalowania leveli w grach. Zazwyczaj jest to chujowo zrobione, nie czujesz zadnego progresu, bo przeciwnikow ciagle lejesz tak samo długo.
Opublikowano 22 września 20231 r 40 minut temu, Faka napisał: Wiecie czego mi brakuje w tej grze, będzie kontrowersyjnie, ale takie małej mechaniki gaasowej w postaci dziennych questów i tygodniowych, które trzeba będzie zrobić. Jakieś nowe bronie, wszczepy jako nagrody, no i kredyty też. Bo i tak po skończeniu gry nie masz już nic do roboty. A to w Phantom Liberty nie mają dodać czegoś w tym stylu? Endless Events było na rozpisce. 5 minut temu, Ukukuki napisał: Najgorsza rzecz w gaas Najgorsze jest FOMO i limitowane czasowo aktywności. Akurat jakieś generowane losowo zadania przy endgame nie byłyby moim zdaniem niczym złym w grze single. Ja wczytałem save z końca gry i trochę mnie przytłoczyły te zmiany. W robocie w wolnej chwili pobawię się przeglądarkowym build plannerem. Chciałem zagrać Phantom Liberty z obecnego save'a, ale jeszcze pomyślę, tym bardziej, że mam grę jeszcze na PS5 i brałem pod uwagę grę od nowa kiedyśtam, ale obecnie czas niezbyt na to pozwala.
Opublikowano 22 września 20231 r 8 minut temu, Suavek napisał: A to w Phantom Liberty nie mają dodać czegoś w tym stylu? Endless Events było na rozpisce. Jak coś takiego będzie to super. W sumie nie wiedziałem, że w Phantom będą takie rzeczy, ale spoko, bo tak po prawdzie, po skończeniu gry nie masz już co robić, a szkoda, żeby się zmarnował potencjał, bo po tych zmianach to gra dostała drugie życie.
Opublikowano 22 września 20231 r 14 godzin temu, tjery napisał: wydajność, teraz z pathtracingiem i DLSS Quality 100-120 fps, także w ruchu jest moc Jak to możliwe że masz 100-120 fps jak w recenzji HU jest pokazane że średnio jest ~80 ze spadkami do 50?
Opublikowano 22 września 20231 r Czy ktoś z Was grających na padzie orientuje się jak w wersji 2.0 wybrać bronie melee bedące wszczepami rąk (Monowire, Gorilla Arms, Mantis Blades)? - do tej pory można było je wybrac cycle'ując przez bronie używając Y/Trójkata, teraz widzę że można te bronie wybrać jedynie z koła wyboru na przytryzmaniu Y/Trójkąt. Jest to trochę niewygodne bo spowalnia rozgrywkę i się zastanawiałem czy jest jakiś nowy skrót (chociaz już chyba wszystkie kombinacje przetestowałem) czy moze jest to błąd? W sumie trochę rozumiem to rozwiązanie (żeby nie mieszać broni wszczepowej ze standardowym loadoutem) ale wciąż spodziewałbym się szybkiego dostępu żeby lepiej miksować strzelanie z walką na bliskim dystansie.
Opublikowano 22 września 20231 r Na 7900 XTX widzę ,że muszę trochę zejść z ustawieniami żeby mieć okolice 140 klatek w 1440p gierka ładnie ciśnie topowe karty.
Opublikowano 22 września 20231 r 8 minut temu, mozi napisał: Jak to możliwe że masz 100-120 fps jak w recenzji HU jest pokazane że średnio jest ~80 ze spadkami do 50? Gram nie 3840x2160 tylko w UW 3840x1620, więc 1/4 pikseli mniej. Plus pewnie zależy gdzie to testowali, w jakim miejscu. Ogólnie z FG mam koło 100-120, a w najgorszym miejscu, czyli rynek (ten koło Misty) biegając na sprincie między NPCami, gdzie zawsze miałem największe spadki w całej grze, mam koło 80 fps.
Opublikowano 22 września 20231 r To jest gra stricte PC, więc powinna być w osobnym poddziale dla konsol Poprawili też trochę model jazdy, cały czas przy szybszych autach odczucie jeżdżenia wanną, ale trochę lepiej można panować nad autem przy większych prędkościach.
Opublikowano 22 września 20231 r Ktoś na Endgame, jaki macie limit wszczepów? Są jakieś itemy na zwiększanie limitu, ale nie wiem gdzie je szukać, jest napisane tylko "specjalne drzazgi". Edytowane 22 września 20231 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 22 września 20231 r Atrybuty i Perki podnoszą limit. Na 60 poziomie miałem chyba limit 230 bez ulepszaczy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.