Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę lipa, że Atrybutów nie zresetowali, tylko Perki. Teraz bez sensu mam to na save'ie rozdzielone. Jedno drzewko na 20 levelu, gdzie teraz nie mam za bardzo co wybierać mnie interesującego, podczas gdy inne teraz stało się dużo ciekawsze, ale mam w nim mało punktów...

Odnośnik do komentarza

image.png.4514e1eae18f8407fe1be957fb16de2e.png

Nowy typ itemów, warto zbierać z bossów itp. 

3 minuty temu, Suavek napisał:

Trochę lipa, że Atrybutów nie zresetowali, tylko Perki. Teraz bez sensu mam to na save'ie rozdzielone. Jedno drzewko na 20 levelu, gdzie teraz nie mam za bardzo co wybierać mnie interesującego, podczas gdy inne teraz stało się dużo ciekawsze, ale mam w nim mało punktów...

Masz reset atrybutów 

 

image.thumb.png.0b4ef63b9cc94c66746f7c21938c02f3.png

Odnośnik do komentarza

Udało mi się po zabawie z buildem wyciągnąć niezłe staty na hardmode, ogólnie polecam perka Edgerunner:

 

image.thumb.png.cf9a52aa802e2697ff39444f5c273fe5.png

 

 

4 minuty temu, Elitesse napisał:

Jak wypada w praktyce:

1. Skalowanie przeciwników?

2. Walka bronią białą?

3. Zmiana rozdzielczości na konsolach z 4k na 1080?

 

Można zagrać w grę bazując tylko na walce bronią białą? Próbowałem tak grać wcześniej na hardzie ale nie dawałem rady z przeciwnikiem wyposażonym w pisotolety etc.

1. Na normalu jest strasznie łatwo teraz, nawet łatwiej niż wcześniej, na hardzie/ very hard da się grać fajnie, jak się bawisz w buildy. 

2. Walka bronią białą wypada lepiej, jak i walka innymi rodzajami broni, czuć lepiej feeling broni, szczególnie Pięści Goryla wymiatają w buildzie na siłę. 

3. N.D. gram na PC

 

Ogólnie pograłem długo i jestem gotowy na DLC - paczyk fajny, po mocniejszym pograniu oceniam go mocno na plus. Warto się pobawić endgame, jak ktoś chce rozpocząć DLC starą postacią i zrobić zaległe Gigi, porobić build itp. 

Podoba mi się jak bardzo można teraz podbić wszystko wszczepami, zwiększyć udźwig, przesterować postać dowolnie, vendorzy mają też nieskończone wręcz ilości gotówki itp. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
51 minut temu, Elitesse napisał:

. Zmiana rozdzielczości na konsolach z 4k na 1080

Nie 1080p, a 1800p. Jak zauważysz różnicę między 4K a 1800p na ekranie to masz wszczepione Kiroshi i śmiało możesz wysyłać CV do Digital Foundry, bo niby pikseli jest dużo mniej, ale w akcji tego nie widać.

  • Haha 1
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
30 minut temu, Michu_M napisał:

Może pierdoła ale chyba poprawili działanie pada do Ps5. Podczas jazdy samochodem i strzelania triggery działają bardziej ''mięsiście''(cokolwiek to znaczy). Poza tym dobrze, że można dowolnie resetować punkty atutów.

 

Też to odczułem.

W sumie co im szkodzi udostępnić już dlc.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Kurde, ale mam taki build, że po prostu jesteś god mode, no nie do zajebania.

 

https://www.cyberpunk.net/build-planner?a=kk3k8&b=11111000000000000000031110000001&r=01111120110000000000311110000000011&i=&t=111020110211111311011311110000011&c=011&e=

 

Takie cuś wykombinowałem i praktycznie tylko podejdziesz do typka i to nie mogą Cię ruszyć XDDD

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, _Red_ napisał:

 

Ciekawe czy nagrali ten dialog Viktora jeszcze za życia tego aktora, czy to ktos inny czyta :(

 

Za zgodą rodziny wykorzystali AI do stworzenia kwestii dialogowych Vika w dodatku, ręcznie poprawiając niedoróbki. W tym włoskim dokumencie o developingu gry przewija się wątek:

Także chyba lepiej nie można było zaprzęgnąć AI do roboty.

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Wie ktoś jak teraz działa rykoszet? Wcześniej z karabinem szturmowym mogłeś widzieć trajektorię pocisków, teraz tego nie ma. Tylko w pistoletach pokazuje trajektorię, to nie wiem czy na karabinach działa ten rykoszet? Koprocesor balistyczny jest założony, ale mam wrażenie, że to nie działa tak jak powinno na karabinach.. 

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Bzduras napisał:

Za zgodą rodziny wykorzystali AI do stworzenia kwestii dialogowych Vika w dodatku, ręcznie poprawiając niedoróbki. W tym włoskim dokumencie o developingu gry przewija się wątek:

 

Także chyba lepiej nie można było zaprzęgnąć AI do roboty.


Dzięki. Jako trzecia opcja nawet przeszło mi przez myśl użycie AI, ale nie pomyślałbym, że to kiedykolwiek wejdzie gdzieś komercyjnie poza przeróbkami z Dudełem i Kaczanem. W ogóle ciekawy temat dla prawników od praw autorskich kiedy generowanie głosu będzie po prostu podobne do kogoś znanego, a kiedy uznane za faktyczne naruszenie wizerunku.

Odnośnik do komentarza

Tutaj akurat o tyle fajnie, że rodzina ma z tym luz, nawet syn pana Reczka pomagał w tym ręcznym dopieszczaniu tego, co AI wypluło. Chyba pierwszy taki przypadek, że faktycznie użyto tej technologii w projekcie o tak dużej skali. Bodajże w 17:26 jest też wspomniana kwestia etyki przy stosowaniu AI i takie tam.

 

I sam dokument polecam, są napisy angielskie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...