Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Pozostaje kwestia czy wolisz hakować czy używać sandevistana, albo nawet berserkera. Ja osobiście wolę bawić się w netrunnera. Wrzucasz Zarażenie na kilku, dobijasz jednym strzałem i padają jak muchy. W przypadku bossów możesz użyć paraliżu, żeby stali grzecznie w miejscu. Tutaj Intel pod perki netrunnera, opanowanie pod zwiększony dmg z ukrycia, a reszta co pasuje.
Jeśli wolisz sandevistana to idziesz w refleks, dashe, itd. bo hakować i tak nie możesz wtedy, więc intel Ci niepotrzebny. No chyba, że używasz broni Tech.

Ogólnie z tego co patrzyłem to można spokojnie zrobić drzewka na 15 atrybutów (te ostatnie skille jakoś nie robiły na mnie wrażenia, tylko pod AR wziąłem bo już nie miałem co z punktami robić), więc spokojnie możesz zrobić sobie te główne drzewka na 3/4 i czerpać radochę z kilku buildów, sam zobaczysz co Ci sprawia największą frajdę smile.gif Perkami możesz żonglować do woli, więc tutaj masz wolną rękę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dawid Podsiadło drze ryja w tle, gra skończona i ojejuu jak się miodnie bawiłem. Mega soczysty gameplay strzelankowy: shotgun+karabin precyzyjny+snajperka i tym sposobem poleciałem brońmi z podstawki, pewnie trafiło mi się po drodze coś lepszego, ale ani przez chwilę nie poczułem, żeby nowi przeciwnicy dawali mi się we znaki. Ale nie gunplay jest tu najważniejszy, ale fabuła. Rozmowy w tej grze są napisane tak dobrze, że potrafiłem siedzieć na krawędzi kanapy fascynując się przebiegiem zdarzeń. Dogtown wciągnęło mnie doszczętnie, wszystkie kontrakty dla Mr. Handsa zrobione i wnoszą one dla mnie mega dużo do rozgrywki, rozwijają nam całość fabularnie, ale przede wszystkim pozwalają nam wsiąknąć jeszcze bardziej w ten świat. Historia V i Son Mi jest tak zaje.bista, że wydaje mi się w tej chwili kłaść na łopatki wszystko co widzieliśmy w podstawce. Za stówę to wogole jest jakiś zupełnie inny poziom. Brać i grać w to, szczególnie po wydaniu Patcha 2.0. Szkoda tylko że CDP ogarnął się 3 lata za późno bo mogliśmy mieć jeden z najlepszych szpili w historii gier wideo.

Dla mnie mimo wszystko jest to niesamowite przeżycie, CP2077 2.0+PH pozostanie na zawsze w moim serduszku gracza. Top quality content.

  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Alex van Cube napisał:

Dawid Podsiadło drze ryja w tle, gra skończona i ojejuu jak się miodnie bawiłem. Mega soczysty gameplay strzelankowy: shotgun+karabin precyzyjny+snajperka i tym sposobem poleciałem brońmi z podstawki, pewnie trafiło mi się po drodze coś lepszego, ale ani przez chwilę nie poczułem, żeby nowi przeciwnicy dawali mi się we znaki. Ale nie gunplay jest tu najważniejszy, ale fabuła. Rozmowy w tej grze są napisane tak dobrze, że potrafiłem siedzieć na krawędzi kanapy fascynując się przebiegiem zdarzeń. Dogtown wciągnęło mnie doszczętnie, wszystkie kontrakty dla Mr. Handsa zrobione i wnoszą one dla mnie mega dużo do rozgrywki, rozwijają nam całość fabularnie, ale przede wszystkim pozwalają nam wsiąknąć jeszcze bardziej w ten świat. Historia V i Son Mi jest tak zaje.bista, że wydaje mi się w tej chwili kłaść na łopatki wszystko co widzieliśmy w podstawce. Za stówę to wogole jest jakiś zupełnie inny poziom. Brać i grać w to, szczególnie po wydaniu Patcha 2.0. Szkoda tylko że CDP ogarnął się 3 lata za późno bo mogliśmy mieć jeden z najlepszych szpili w historii gier wideo.

Dla mnie mimo wszystko jest to niesamowite przeżycie, CP2077 2.0+PH pozostanie na zawsze w moim serduszku gracza. Top quality content.

Żeby przez 3 lata aż tak dużo poszło do przodu w RPGach akcji to raczej nie:). Cyberek w 2023 roku robi wrażenie, nawet większe niż na premierę, szczególnie na mocnym sprzęcie. 

1 minutę temu, Faka napisał:

Gdzie te arcadowe gierki w grze są? Bo ja tylko znam jazdę na koniu?

Są są i to dwie

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Fabularnie i klimatycznie to DLC miażdży suty. 

 

Graficznie też miażdży, a nawet nie mam pełnego RT, tylko odbicia, to chyba jedyna gra, w którym każdy suwak RT coś daje.

 

Świat i projekt tego Dogtown to jest piękny pokaz tego, że Polak potrafi. 

 

Grając w to po Starfieldzie to po prostu jest miazga. 

2 minuty temu, Figuś napisał:

pyta się kurwa GDZIE SĄ, a nie czy są, ja pierdole :kekw:

W salonie gier, a gdzie q**wa 

 

Arasaka Tower 3D  

Odnośnik do komentarza

Zawsze miałem farta do omijania błędów, bugów i glitchy no ale niestety Cyberpunk 2077 to mocny przeciwnik, coś każdemu musi raz na jakiś czas pierdnąć przed oczami żeby gracza sprowadzić na ziemię i wybić z immersji:nosacz2:
Poznajcie Brendanda to automat z kawą i przekąskami przy megabloku H8 
 

Spoiler

brendan.thumb.jpg.d9f1767575e4624eb5c906c0c9d22b9f.jpg


Trafiłem na bug znany i lubiany po ataku ,,choroby'' związanej z Reliciem wszelkie niedogodności wizualne jak falujący obraz, zglitchowana minimapa nie ustają po rozmowie z Silverhandem w dodatku na PS5 dochodzi jeszcze głośniczek w padzie, który cały czas rzęzi i wibruje. Nie wiedziałem, że to błąd. Byłem przekonany, że trzeba pociągnąć historię dalej i coś się wydarzy takiego, że ten mój obraz się poprawi. No niestety tak nie jest. Zostajemy z zepsutą gierką i mamy trzy opcje rozwiązania problemu:
1. cofnąć się do zapisu sprzed ataku ,,choroby'', przeprowadzić rozmowę jeszcze raz i liczyć na to, że tym razem błąd nas ominie
2. poczekać na aktualizacje/poprawki od twórców nie wiadomo ile, nie wiadomo czy to pomoże :)  edit: zapowiedziano aktualizację 2.01, która ma wyeliminować ten problem
3. wykonać misję dla Brendana  :banana:

Nie wiadomo dlaczego ta misja rozwiązuje problemy z obrazem i padem ale działa! Zagadnienie jest już szeroko opisywane w internetach także nie ma sensu powtarzać. Przesyłam linki, z których korzystałem przy próbie naprawienia swojej gry. Jeśli ktoś będzie miał podobny problem a występuje on na pewno na PS5 i XSX to może udać się pod megablok H8 i w 10 minut pozbyć się problemu.
 

 

Edytowane przez Krzysztof93
Odnośnik do komentarza
9 hours ago, KrYcHu_89 said:

Żeby przez 3 lata aż tak dużo poszło do przodu w RPGach akcji to raczej nie:). Cyberek w 2023 roku robi wrażenie, nawet większe niż na premierę, szczególnie na mocnym sprzęcie. 

Są są i to dwie

 

Nie no takiego wrażenia jak na premierę to nie zrobi już nigdy :kekw:

Things Are Getting Worse For Cyberpunk 2077

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Już się zbliżam do końca i solidnie pograłem - to jest drugie najlepsze DLC w jakie grałem, zaraz po Krwi i Wino (może jak zrobie na 100% to się to zmieni ;)). Polacy to mistrzowie dodatków do gier i rozwoju gier single player.

 

Techland

Dying Light - rozwijane milion lat, The Following lepszy niż podstawka

Dying Light 2 - rozwijane mocno  i to dopiero początek, dlc w drodze (zapowiada się na lepsze niż podstawka, tutaj akurat może nie jest to trudne, bo podstawka jakaś wybitna nie jest :))

 

No i Redzi:

W3 - gra wiadomo zawsze była dobra, ale dwa GOTY dlcki + patch na next geny po kilku latach z jedną z lepszych implementacji RT w dziejach

CP2077 - reklamówka graficzna od premiery, wydana w złym stanie, ale dziesiątki patchy + ten kapitalny DLCkek zrobiły z CP2077 genialną grę jako całość i dały naukę na przyszłość, że warto poczekać, skasować wersje na past geny itd, itp. bo stracili renomę budowaną przez lata, teraz ją powoli odbudowują

 

Teraz UE5, zobaczymy, jak sobie Redzi poradzą, będę tęsknił za Red Engine. 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Faka napisał:

Jeśli chodzi o fabularne wątki w głównych i pobocznych to na Redów nie ma mocnych, to jest top topka w tych kwestiach. Jestem ciekawy, co wykombinują w nowym Wieśku. 

Nawet poboczne dialogi z NPC w tym DLC są na wyższym poziomie, niż w takim Starfieldzie jakieś kluczowe dialogi z wątku głównego.

 

W podstawce te zlecenia były często słabe, tutaj Mr. Hands ma chyba każdą misję unikalną, powinni iść tą drogą , mniej wypychaczy, więc quality contentu.

 

BTW Idris Elba > Keanu, pasuje idealnie pod swoją rolę w tej grze, zdecydowanie dobrze zainwestowane pieniądze Redów.   

Odnośnik do komentarza

Muszę przyznać że gra ma na tyle unikalny klimat że jak komuś podejdzie to gra mocno potrafi wessać. Na premiere skończyłem wersje PC , rok temu poszła wersja XSX a teraz wróciłem czyścić mape na PC(w wersji XSX wszystko porobione) . Dopiero liznąłem godzine dodatku ale mam ochotę przed dalszym ogrywaniem porobić wszystkie kontrakty i psycholi. Początek dodatku wciska w fotel i muszę przyznać że wymaksowana gra na 4090 w 1440p robi wrażenie , szczególnie moment gdy dostajemy swobode w eksploracji kiedy zaczyna padać.

Odnośnik do komentarza

Znalazłem 100% reprodukowanego buga w DLC potencjalnie ujebującego grę. W momencie gdy

Spoiler

prezydentka każe nam wyciąć z szyi tracker,

to polazlem wpierw nieco dalej na zbieranie loota, zszedłem po drabinie i juz nie dało się z powrotem wrócić. Ani po drabinie, ani na zewnątrz przez okno, double jump też nie działa. Wszystkie interakcje w tym momencie są niemożliwe. Mała szansa, że ktoś nadpisalby sobie wszystkie sejwy w tym miejscu, ale potencjalnie wykonalne.

 

Interakcje i chwytanie drabiny wróciły dopiero po akcji, którą dałem w spoilerze, wiec nie przewidzieli, se ktoś może zrobić coś w innej kolejności.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...