balon 5 340 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 (edytowane) Yo, piszę informacyjnie, a może po radę? W piątek nagle wywaliło mnie z PSN. Ponowne zalogowanie i zonk błąd ws-37397-9. Oczywiście net w konsoli jest. Poczytałem trochę w sieci o tym błędzie. Czyli albo coś z portami (ale to odpada bo nic nie zmieniałem) albo ban od Sony na ip. Oczywiście, żadnych lewych kont itp. nie kupowałem. Wysłałem zapytanie i skargę do supportu ale na razie cisza. Rozmawiałem też ze swoim dostawcą netu i nie tylko ja mam ten problem od piątku. Nie mogę także zalogować się na swoje konto przez www z tej sieci, natomiast już z mobilnego neta na telefonie bez problemu, więc bana na konto nie mam. Wieczorem dostawca neta ma mi zmienić IP, może to coś pomoże. Z ciekawości miał ktoś ten problem? Jak sobie poradziliście? Bo z tego co piszą w sieci to nie jest jakaś mega rzadka sprawa. Edytowane 21 marca 2016 przez balon Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Ja dzisiaj to samo.Błąd jest pewnie błędną blokadą IP za DDoS, wyczyszczenie tego błędu trwa różnie, ale raczej 48h +, urok posiadania statycznego IP za NATem - jeśli którykolwiek z komputerów z puli Twojego adresu IP został zombie do DDoS, to spora szansa na przypadkowe wyłapanie bana na IP. Samo konto jest bezpieczne, można się logować z dowolnego, innego adresu IP.Trzeba więc czekać na wyczyszczenie, albo pogadać z ISP i poprosić o zmianę IP/ przyznanie publicznego, stałego IP - wtedy takie akcje nie nastąpią.(sam mam taki zamiar, gdyż błąd wystąpił drugi raz - a powtarzalność to rzecz denerwująca). Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 21 marca 2016 Autor Opublikowano 21 marca 2016 No u mnie już okey czyli ponad 72h. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 marca 2016 Opublikowano 21 marca 2016 Ja na naprawę pewnie sporo jeszcze poczekam, błąd musiał wystąpić gdzieś pomiędzy wczorajszym wieczorem, a dzisiejszym porankiem, jak nic do środy to potrwa. Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 25 marca 2016 Autor Opublikowano 25 marca 2016 i co odblokowali już Tobie? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 marca 2016 Opublikowano 25 marca 2016 Uzgodniłem ze swoim dostawcą, że ustawi mi publiczne, stałe IP, we wtorek więc mogłem już normalnie grać (szybciutko poszło). W poniedziałek obszedłem problem za pomocą VPN na laptopie i zrobienie z niego hotspota. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 też stałem się szczęśliwym posiadaczem tego errora. czyli dzwonię do ISP i ładnie proszę o zmianę adresu ? a jak nie będą chcieli zmienić, to czekam aż "wyczyszczą" ? Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Wyczyszczenie blokad ze strony sony zależne jest od ustania ataku ddos. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 ISP mi mówi, że za stały adres jest dopłata, troche meh....czyli skoro mam dynamiczny, to za jakiś czas on się zmieni i będzie git ? w przypadku neostrady bylo chyba tak, że adres zmieniał się po każdym wyjęciu kabla/zrestartowania routera. próbowałem, ale nie pomaga a jesli mam czekać na ustanie tego ataku, to ile to może trwać ? Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Ddos trwa przeważnie od kilku godzin do 2-3dni poczekaj cierpliwie 24h Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 (edytowane) Dlatego ostatecznie warto (jeśli można) zmienić IP na stałe, publiczne - wtedy jeśli DDoS nie był z twojego domu (antywirus i regularne skany to podstawa na komputerze), to nic nie grozi. Jeśli nie ma możliwości ogarnąć tego to warto:a) sprawdzić czy masz dynamiczne IP, bo co najmniej kilku ISP stosują właśnie takie - wtedy power cycle zwykle pomaga (próbować do skutku i pamiętać trzeba, że najlepiej rozłączyć router na dużej niż 5 sekund). Niekiedy dynamiczne IP ma zmianę co 24 godziny - w tym wypadku trzeba odczekać dzień.b) jeśli posiada się własny router, to można spróbować ponownego ustawienia sieci i odświeżenia adresu MAC (niektórym ponoć pomagało)c) zastosować mój manewr z VPN i hotspotem z własnego komputera/laptopa oraz poczekać na wyczyszczenie banów. Edytowane 30 marca 2016 przez Hendrix Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 to na razie poczekam aż się samo naprawi Cytuj
hniv 5 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Witam. I ten są problem co poprzednicy. Od dwóch dni wyskakuje ten błąd. Nie wiem co mogę zrobić? Mam Neostradę. Resetowalem kilka razy router bo myślałem ze z nowym ip problem zniknie ale niestety. O dziwo przez siec komórkową tez wyskakuje ten błąd a po podłączeniu do neta u rodziców na poczatku to samo a po przywróceniu ustawień fabrycznych normalnie loguje na konto. Po podłączeniu ponownym do mojego neta dalej blad i echo. Myślałem ze to jakiś błąd systemu bo tak podpowiedzieli mi na infolini sony:/ ale niestety po inicjalizacji systemu problem pozostaje. Nie rozumiem tego. Skoro mam dynamiczne ip a u rodziców na innym ip działa to czemu po resecie routera problem nie znika? Gadka na infolini jest żenująca i szkoda nerwów. Porty mam odblokowane od dawna. Nie mialem wcześnie tego błędu. Pomoże mi ktoś czy jedyne rozwiązanie to czekać na cudowną poprawe;)pozdro Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 9 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 kwietnia 2016 No mussz wymóc na infolinii żeby wysłali ci 10 pytań do zgłoszenia błędu. Wtedy wypełnisz i ci odblokują. Dziwne jedynie, że z mobilnego ci nie logował, a możesz zalogować się przez www na konto psn (przez swój net oraz sieć kom.)? Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Dopadło i mnie. Styrany wracam z roboty, a tu taki zonk. Mam nadzieję, że jutro mi się wsi odblokuje, a jak nie to ja nie wiem. Cytuj
DOA 0 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Opublikowano 12 kwietnia 2016 Podobnie jak reszta - trafił mnie ten błąd.. zadzwoniłem do obsługi plejki i oczywiście bardzo mi pomogli -_-".. czyt. zgłoszenie przyjęte, wysyłamy pytania - odpowiedz i poczekaj z 2 tygodnie aż się czegoś dowiesz...Stwierdziłem że zadzwonię do dostawcy neta i opowiedziałem co się stało - koleś stwierdził że zmieni mi nr. IP o jedną cyfrę wyżej i... wszystko śmiga jak powinno. Wiem że to może trać niedługo, aż znowu zablokują to IP ale lepsze to niż wspaniała pomoc pani Eli z obsługi klienta plejaka -_-... Cytuj
JLBuraku 3 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 Ja mam niestety tak średnio co tydzień/dwa. Muszę złapać dostawcę, żeby ustawił mi prywatny adres IP bo to jet chore. W dodatku człowiek w pracy cały tydzień, a błąd pokazuję się oczywiście w prawie każdy weekend, czasem siedzi nawet tydzień czasu, albo odpuszcza w środku tygodnia, a w piątek z powrotem eh.. Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 18 stycznia 2017 Opublikowano 18 stycznia 2017 Ech... przez weekend było dobrze, wczoraj budzę się i znów mam blokadę. To ja już kurde nie wiem. Mam mieć permanentnie ustawione ip konsoli czy czekać aż się zresetuje? Bo mam na razie na razie przypisane na stałe jeden adres dla konsoli i porty pootwierane ale nic to nie zmieniło. Technicy u dostawcy się wkurzą, że znów telefon będzie... Cytuj
triboy 973 Opublikowano 1 kwietnia 2017 Opublikowano 1 kwietnia 2017 Też miałem ostatnio problem z tym errorem. Rozmawiałem z technikiem od dostawcy internetu, nie pomogło. Porady od Sony nie pomogły. No to wziąłem i zresetowałem router i zadziałało. Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 24 kwietnia 2017 Opublikowano 24 kwietnia 2017 Sony takie dobre i przypomniało sobie, że za długo już jestem aktywny online więc od wczoraj blokada. Do usłyszenia za tydzień... Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 24 kwietnia 2017 Opublikowano 24 kwietnia 2017 Tak mi właśnie nie pasowało, że sam grałem w U4 :potter: Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 24 kwietnia 2017 Opublikowano 24 kwietnia 2017 Nom. Dobrze, że jeszcze mam Hitmana do skończenia. W lipcu kończy mi się umowa więc zamierzam zmienić taryfę.Teraz mam stałe IP i chyba przerzucę się na dynamiczne jeśli usługodawca nie zmieni mi adresu. Pytanie dla tych co mają dynamiczne i wyskakiwał im ten błąd: wystarczyło, że wyciągnęliście wtyczkę z routera, po włączeniu zmieniło wam IP i odblokowało wszystko? Bo w internecie czytam opinię w stylu "zmień na statyczny, problemy się skończą". Co ma zrobić człowiek jak ma już jeden i ten sam adres IP? Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 Jebać sony. Tyle w temacie :[ Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 Ekhm, coś mi nie działa psn. Przeglądarka i status neta Ok - ale wejść do psn nie mogę. Nie pamietam jaki błąd, mam nadzieję, ze nie ten w tytule :/ Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 Zostałeś zbanowany przez Sony. Zadzwoń do swojego dostawcy internetowego żeby ci IP zmienili. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.