Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Mielizna śmierci? Tak to się tłumaczy? Cóż, ten pierwszy trailer być może zdradza pewne wyobrażenie na temat fabuły. Te martwe zwierzęta, plamy oleju - będziemy mieli do czynienia z tematyką około ekologiczną. Może świat po całkowitej katastrofie ekologicznej? Masowym zatruciu naszej planety? Dziecko, które Norman przytula i rozpacza by je po chwili stracić - czy to symbol ludzkości, która ginie? Która nie może funkcjonować po domniemanej apokalipsie? Te lewitujące postaci - czy to ci, którzy są odpowiedzialni za zagładę? Czy gra będzie skupiała się na zemście głównego bohatera za całą ludzkość na "nich"? 

 

Uwielbiam takie klimaty. Oby Pan Kojima zaskoczył. :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No, ale pradwa jest taka, że faktycznie póki co nie ma się co spuszczać nad tą gra bo totalnie nic nie wiadomo. Fps/ Tps? Rpg? Logiczna ku.rwa? 

 

lol, ja nad grą sie nie spuszczam, bo nawet nie wiadomo  czy to bedzie gra, chodzi o fakt ze Kojima zaintrygował i  jest  o  czym gadac i  snuc teorie, Kojima to dziwak, ale zdarzają mu  sie naprawde fajne pomysly.

Odnośnik do komentarza

Byleby nie zrobil jak z MGS5 w ktorym byly pokladane wielkie nadzieje jako ostatniego z MGS'ow. W ktorym to miala sie dokonac przemiana i jak to bylo z Big Bossem - ten caly trolling Kojimy, a co dostalismy to juz wszyscy co zagrali wiedza. Gra powinna sie nazywac Peace Walker 2 ale oczywiscie pod takim prawdziwym tytulem by sie az tak dobrze nie sprzedala.

Kojima nie zawiedz tym razem!

Odnośnik do komentarza

 

Na oficjalnej stronie Kojima Productions pojawiło się trochę zdjęć, dzięki którym możemy wejrzeć za kulisy produkcji Death Stranding.

Jak ujawniono, sesja „motion capture” z Normanem Reedusem (TWD) została przeprowadzona w dniach 22-23 marca w biurze Sony w San Diego.

1120713431.png1704346403.png

W trakcie pracy zrobiono setki zdjęć i wykorzystano proces „photogrammetry”, aby w całości przenieść na ekran komputera całe ciało Reedusa. Za widoczne na zwiastunie dziecko podłożono lalkę, którą następnie zastąpiono na etapie postprodukcji.

Po sesji zdjęciowej materiały zabrano do Japonii, gdzie Kojima wraz ze swoim zespołem odtworzył Reedusa na silniku gry Death Stranding (PS4), aby następnie wykorzystać materiał w ujawnionym zwiastunie.

http://www.pssite.com/news/50589/zdjecia-zza-kulis-produkcji-death-stranding.html

Odnośnik do komentarza

 

Hideo Kojima w rozmowie z redakcją francuskiego serwisu Gameblog zdradził, dlaczego zdecydował się na współpracę właśnie z Sony mimo ofert innych wydawców.

Okazuje się, że Kojimę z Sony łączy bardzo dużo i to jedyna firma, która mu po prostu ufa.

Przyznaję, otrzymałem wiele ofert. Ale zdecydowałem, że przy pierwszej produkcji chcę mieć pewność, że otrzymam najlepsze warunki. Z Sony do tej pory łączyła mnie wspaniała więź współpracy i ogromnego zaufania. Pozwala mi to skupić się w całości na procesie kreatywnym. Pracując z kimś innym zdecydowanie miałbym na głowie inne rzeczy nie związane z tworzeniem gier. Musiałbym zajmować się negocjacjami kontraktowymi i tym podobne, a nie sądzę by to postępowało szybko. Praca z Sony to także niesamowita wolność i ogromne wsparcie jakie mi zapewniają.

W jaki sposób ta wolność się wyraża?

Na przykład, gdybym współpracował z innym wydawcą, aktualnie zajmował bym się sprzedawaniem im mojego pomysłu, szukaniem finansów i wyjaśnianiem co chcę zrobić. To tak jakbym był na Kickstarterze.

Z Sony oczywiście musiałem wyjaśnić co chcę zrobić, ale natychmiastowo usłyszałem od nich "Rób, rób co musisz robić". Zaofiarowali mi zaufanie. Całą energię, którą musiałbym włożyć w sprzedawanie pomysłu mogłem od razu skupić na projekcie. To robi gigantyczną różnicę.

http://www.pssite.com/news/50632/hideo-kojima-zdradza-dlaczego-wspolpracuje-z-sony.html

Odnośnik do komentarza

 

 

Hideo Kojima w rozmowie z redakcją francuskiego serwisu Gameblog zdradził, dlaczego zdecydował się na współpracę właśnie z Sony mimo ofert innych wydawców.

Okazuje się, że Kojimę z Sony łączy bardzo dużo i to jedyna firma, która mu po prostu ufa.

Przyznaję, otrzymałem wiele ofert. Ale zdecydowałem, że przy pierwszej produkcji chcę mieć pewność, że otrzymam najlepsze warunki. Z Sony do tej pory łączyła mnie wspaniała więź współpracy i ogromnego zaufania. Pozwala mi to skupić się w całości na procesie kreatywnym. Pracując z kimś innym zdecydowanie miałbym na głowie inne rzeczy nie związane z tworzeniem gier. Musiałbym zajmować się negocjacjami kontraktowymi i tym podobne, a nie sądzę by to postępowało szybko. Praca z Sony to także niesamowita wolność i ogromne wsparcie jakie mi zapewniają.

W jaki sposób ta wolność się wyraża?

Na przykład, gdybym współpracował z innym wydawcą, aktualnie zajmował bym się sprzedawaniem im mojego pomysłu, szukaniem finansów i wyjaśnianiem co chcę zrobić. To tak jakbym był na Kickstarterze.

Z Sony oczywiście musiałem wyjaśnić co chcę zrobić, ale natychmiastowo usłyszałem od nich "Rób, rób co musisz robić". Zaofiarowali mi zaufanie. Całą energię, którą musiałbym włożyć w sprzedawanie pomysłu mogłem od razu skupić na projekcie. To robi gigantyczną różnicę.

http://www.pssite.com/news/50632/hideo-kojima-zdradza-dlaczego-wspolpracuje-z-sony.html

 

To taki news z grudnia jest...

Odnośnik do komentarza

Sam zwiastun mocno filmowy jak Kojima lubi, gdyby nie pokazali tego ludzie by znowu narzekali "pewnie nic nie mają, Kojima sobie lata i zwiedza, dziad etc"

 

Ale tak właśnie jest i na bank "nic nie mają" - stąd właśnie taki enigmatyczny i intrygujący teledysk. Muzyczka fajna, klimat też, Reedus ciut za szeroki im wyszedł, a całość może nie mieć zupełnie nic wspólnego z gotowym produktem, który ukaże się #chooywiekiedy

Odnośnik do komentarza

Ja wiem, że tak jest skoro Kojima nie wybrał nawet jeszcze silnika, a do wyboru ma dużo choćby gotowe od Sony (pewnie na taki też sie zdecyduje), ale nie zmienia to faktu że cała sytuacja lepiej wygląda jak pokazał ten trailer niż miałby go nie pokazać.

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Kojima twierdzi, że produkcja pojawi się też na PC, więc z PS4 to tylko czasowy ex:

http://www.gamespot.com/articles/kojima-shares-new-details-on-mysterious-ps4-game-d/1100-6440979/?ftag=GSS-05-10aaa0b

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

 ale nie zmienia to faktu że cała sytuacja lepiej wygląda jak pokazał ten trailer niż miałby go nie pokazać.

 

Dla mnie lepiej wyglądałoby, gdyby siedział cicho, skoro nic nie ma. Wkurzają mnie takie zagrywki z jakimiś koncepcyjnymi filmikami, które nie mówią o nadchodzącej grze zupełnie nic, oprócz tego, że powstaje. Podobnie, jak w przypadku tego Quake, co Bethesda niby ujawniła. Jak się nie ma co pokazać, to trza siedzieć cicho, bo karmienie gawiedzi renderem jest słabe w chooy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mnie i tak Kojima zdziwil ze pokazal filmik bo bylem przygotowany co najwyzej na zdjecia.

I tu trzeba mu przyznac ze jest geniuszem bo hype mi sie udzielil juz po samym filmiku, a sama gra moze okazac sie tetrisem.

I stanowczo sie nie wypalil bo Kojimowska magia wprost bila z tego filmiku.

To juz trzeba byc Kojima by sie o nim mowilo w wieczornych wiadomosciach.

Po raz kolejny wsiadlem i nie wysiade z tego hype trainu az do premiery.

75ec7ae4bb66944119c76db40ae3803b.jpg

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...