M.Bizon24 2 612 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 OD scjentologow dla scjentologow. Some wicked sh#t Nie polecam bo mozna dostac raka. Cytuj
Faka 4 000 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 (edytowane) Podziwiam ich, którzy się bawią w malanowskiego w poszukiwaniu takich smaczków i co taki Kojima ma do zaoferowania graczom. Ogólnie trochę bez sensu takie snucie teorii. Edytowane 6 grudnia 2016 przez Faka Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 Yongyea bedzie teraz od tylu puszczal i zmienial palete kolorow, i jak cos sie przypadkiem wyda sensowne to bedzie nowy filmik, nie moge sie doczekac Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 whaaat? czarne dziury? alternatywne wymiary? no i jeszcze to guwno: proszę o zmianę tytułu tematu na Interstellar 2 i przeniesienie do regionu filmowego Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 Zwłaszcza, że to Kojimy ulubiony film Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 Zwłaszcza, że to Kojimy ulubiony film Serio Inter to jego ulubiony? Koleś ma dobry gust. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 6 grudnia 2016 Opublikowano 6 grudnia 2016 No nie powiedziałbym czy dobrze jest inspirować się takim dziurawym filmem. Ale na razie to świetnie mu idzie rozgrzewanie oczekiwań graczy. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 10 grudnia 2016 Autor Opublikowano 10 grudnia 2016 Wywiad z Red Bulla najciekawsze: - Kojima celuje w fotorealistyczą grafike, troche inny styl niż pokazała GG przy Horizon dawn - Del Toro będzie mocno związany z produkcją, a jego postać będzie jednym z bohaterów (big role in the game) - Del Toro dodatkowo doradza przy aspektach ujęcia kamer itp. - Kojima potwierdził jeszcze raz, że drugi trailer leciał real-time z PS4 Pro, sama gra będzie wyglądała tak samo lub troche lepiej - specjalnie do gry stworzyli coś co nazwali ‘Glass Room’ - do stworzenia realistycznych odbić i oświetlenia - Scenariusz dotyczący głównego wątku jest już gotowy, dojdą tylko poboczne rzeczy już w praniu, od stycznia full developing - Mark Cerny także jest mocno zaangażowany w produkcję gry - Decima - pozwala renderować olbrzymie ilości drobnych detali nawet przy produkcji open world, realistyczna skóra, włosy, różne zjawiska pogodowe, kurz na metalu czy hełmie - gra będzie w pełni grywalna w trybie single player, ale dodany będzie także co-op - historia gry będzie dotyczyłą połączeń, które nazywa się "strands in psychology" - Nici http://wccftech.com/kojima-death-stranding-photorealistic/ http://www.redbull.com/en/games/stories/1331833663341/death-stranding-hideo-kojima-interview cały wywiad 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 grudnia 2016 Opublikowano 10 grudnia 2016 czy del toro będą rosły wąsy w real time? Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 No i ciekawe kiedy zobaczymy Big Bossa ukrytego Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Do 2020 jeszcze sporo czasu. Skoro od stycznia pracę ruszają pełną parą to w sumie chyba do PS5 sie chłopaki wyrobią. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Zastanawia mnie czy Kojima zrobi dużo easter eggów nawiązujących do MGS'ów Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 O to bym się nie martwił. Koji na każdym kroku będzie chciał nam pokazać, że to jego gra. Cytuj
Pix 917 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Już sobie wyobrażam początek gry: A Hideo Kojima Game Written by Hideo Kojima Directed by Hideo Kojima Produced by Hideo Kojima Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Made by Hideo Kojima friends Tyle by wystarczyło z całych napisów. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 jak znów będą nazwiska voice aktorów przed każdą misją, spoilerujące przebieg fabuły, to chyba mną zatelepie Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Kojima musi się gdzieś obsadą pochwalić, ale mam nadzieję, że tylko w intrze. Ciekawe czy uda mu się po tym rewelacyjnym designie Quiet w MGSV przekonać jakąś aktorkę do współpracy. Bo tam to było na zasadzie: no dobra... zeskanujemy tobie twarz i dodamy cycki. 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Kojima musi się gdzieś obsadą pochwalić, ale mam nadzieję, że tylko w intrze. Ciekawe czy uda mu się po tym rewelacyjnym designie Quiet w MGSV przekonać jakąś aktorkę do współpracy. Bo tam to było na zasadzie: no dobra... zeskanujemy tobie twarz i dodamy cycki. Spokojnie, tego kwiatu itd. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Fapped by Kojima co moze pojsc nie tak Cytuj
da$io 110 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 Domyślam się, że Sony ostro sypnęło groszem i jak Hideo utopi im ten kontener forsy to mu już nic nie pomoże. Mam nadzieję, że jest tego świadom ^_^ Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 To niesprawiedliwe bo Yu Suzuki tak łatwo nie ma przy Shenmue 3. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 To niesprawiedliwe bo Yu Suzuki tak łatwo nie ma przy Shenmue 3. Wiesz... jak Kojimie sie nie uda to dla niego nie będzie juz miejsca w branży. IMO lepiej skromnie, niz wcale. Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 No Ueda też prawie poleciał, jak Sony z ekipą wkroczyło do studia, żeby The Last Guardian ratować - niby jego gra, ale został tam na jakichś specjalnych warunkach, jak zwykły najemnik. Chociaż myślę, że Kojimie się wybacza więcej, jakoś ta branża go traktuje jako mesjasza i gwiazdę rocka w jednym. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 11 grudnia 2016 Opublikowano 11 grudnia 2016 (edytowane) Ale Yu dostał szansę i fuuuurę pieniędzy na pierwsze Shenmue (najdroższa gra w historii na tamten czas), niestety jak wiemy gra się nie sprzedała i była gigantyczną porażką finansową, a sam Yu po dokończeniu VF4 był marginalizowany i emerytura majaczyła na horyzoncie.Jeśli Kojima byłby w podobnej sytuacji, też nie dostałby kasy od nikogo (chyba, że od ludzi z Hollywood :v). P.SSega zresztą była jedną z najgorzej zarządzanych firm w historii gier video - ciężko wyjść z tarczą w takim przypadku.Edit:@upUeda sam odszedł i nikt mu nie wkroczył do studia, bo go nie ma. W wielu wywiadach podkreślał, że korporacyjne życie było dla niego za bardzo stresujące, stąd założenie własnego studia projektowego (nie developerskiego). Edytowane 11 grudnia 2016 przez Hendrix Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 12 grudnia 2016 Opublikowano 12 grudnia 2016 Podziwiam ich, którzy się bawią w malanowskiego w poszukiwaniu takich smaczków i co taki Kojima ma do zaoferowania graczom. Ogólnie trochę bez sensu takie snucie teorii. Dokladnie. Ile to bylo teorii z trailerow przed premiera mgs5? Ile dyskusji i gdybania a co sie okazalo na koncu gry kazdy kto przeszedl wie XD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.