Opublikowano 3 stycznia 20187 l Ano, niezłe rozkminy. Szczególnie to o nawiązaniach do egipskich bóstw.
Opublikowano 3 stycznia 20187 l Pod koniec 2 traileru, pod tym mostem jest doslownie taka sytuacja, jaka opisuje Yong: Madas z czteroma wojakami poszukujacymi Del Toro. Cos w tym jest, dobrze kmini. Licze na ten projekt. Z drugiej jednak strony, obawiam sie pociecia na kawalki, jezeli premiera gry odbedzie sie niebawem, o czym wspomnial Kojima(chodz mi o ta zapowiedz zaraz, po nowym roku). Moze jednak, o cos innego chodzi, czym chce sie z nami tak bardzo pochwalic? Edytowane 3 stycznia 20187 l przez MEVEK
Opublikowano 3 stycznia 20187 l 3 godziny temu, MEVEK napisał: jezeli premiera gry odbedzie sie niebawem
Opublikowano 3 stycznia 20187 l Mógłbym zapłacić 28 zł za tą analizę i być bardziej zadowolonym niż po LJ. Dużo szczegółowej analizy i wychwyceń, mało gdybania. Super.
Opublikowano 3 stycznia 20187 l Jeżeli gra nie bedzie reklamą samochodów elektrycznych Mateusza to będzie bardzo spoko.
Opublikowano 4 stycznia 20187 l Analizy MGS V utwierdziły mnie w przekonaniu, że lepiej nie analizować.
Opublikowano 4 stycznia 20187 l Ale ze wieloryb i ryby plyna do gory nogami to nie zwrocilem uwagi. Tak samo ze gosciu ma zlota maske Ludena. Mnostwo faktycznych szczegolow a nie gdybania.
Opublikowano 4 stycznia 20187 l Czyli jak dobrze rozumiem dotychczas: - Świat gry to takie ostro po(pipi)ane post-apo, w którym jacyś kosmici\przybysze z innego wymiaru zsyłają na ludzi katastrofę ekologiczną i błyskawicznie postarzający wszystko, co żyje, deszcz. Ewentualnie to ludzie zniszczyli Ziemię, a ufoki przybyły, by wymierzyć nam za to karę. - Jedynym zabezpieczeniem przed powyższymi jest skafander i dziwaczna aparatura doń podpięta - Trupy rozkładają się w niebezpieczną czarną maź, chyba że zabezpieczone w specjalnych workach, zrobionych prawdopodobnie z tego samego materiału, co kombinezony - Jeśli kosmici porwą kogoś żywcem, to staje się on zombie wojakiem, jak ci, którymi dowodził Mads w drugim trailerze. Mogą oni dzierżyć uzbrojenie z dowolnej(?) epoki historycznej - Mads jest albo kolaborantem, albo hybrydą kosmity i człowieka, który z jakichś powodów posiada nowocześniejsze zabawki i może w jakiś sposób dogadywać się z "obcymi" - Protagonista z jakiegoś powodu nie może umrzeć\stać się zombie, zamiast tego ciągle się respawnuje, podobnie jak Talion z Shadow of Mordor\War - Nie wiadomo, o co w sumie chodzi z niemowlakami w pojemnikach. Może ma to coś wspólnego z powyższą "nieśmiertelnością" i\lub aparaturą wykrywającą obecność kosmitów. - Takoż nieznana jest geneza i znaczenie dziwnych łez niezwiązanych z emocjami oraz złotych (i nie tylko?) masek. Yong wskazuje tu na podobieństwa do staroegipskiej sztuki pogrzebowej Coś pominąłem? W każdym razie: Co nie znaczy oczywiście, że nie czuję się zaintrygowany. Edytowane 4 stycznia 20187 l przez Frantik
Opublikowano 22 lutego 20187 l Uwielbiam Troya i choć jest on praktycznie wszędzie to ma taki talent i umiejętności w manipulowaniu głosem, że nie martwię się o przesyt jego występów. Na temat samej gry nadal nic nie wiadomo... Ech... Kojima...
Opublikowano 22 lutego 20187 l Troy w ekipie no to mamy już pewniejszy hit, kurde to będzie mega gra Kojimy A HIDEO KOJIMA GAME x300
Opublikowano 23 lutego 20187 l Autor Kojima jest od 4 dni w USA i trwa mocap najprawdopodobniej w Santa Monica Studio (ktoś zauważył na innym zdjęciu, że Kojima leci do LA). Dłuższa sesja bo są też zdjęcia z wczoraj. Może w końcu zobaczymy jakiś real gameplay na E3 hmm :>
Opublikowano 27 marca 20187 l Hmmm... Tyle znanych ryjów, że obawiam się roztrwonienia całego budżetu na gażę dla nich - nie będzie gry, tylko zbiór cut-scenek - ot, takie zadośćuczynienie dla tych, którzy gardzili przesytem gameplayu w MGSV i brakiem fajnych filmików
Opublikowano 27 marca 20187 l Open World, więc jeszcze to ujdzie. Gorzej że od czasów mgs4, hideo już nie piszę tak inteligentnych historyjek. Te pseudo naukowo pjerdololo aby wyjaśnić dosłownie wszystko co się dało w mgs4 i 5 to było boję się powtórki z tego syfu
Opublikowano 27 marca 20187 l 3 godziny temu, Wredny napisał: Hmmm... Tyle znanych ryjów, że obawiam się roztrwonienia całego budżetu na gażę dla nich - nie będzie gry, tylko zbiór cut-scenek - ot, takie zadośćuczynienie dla tych, którzy gardzili przesytem gameplayu w MGSV i brakiem fajnych filmików Coś w tym jest. Co z tego, że "Open world" skoro będziemy chodzić od scenki do scenki, które będą trwać dłużej niż sam gameplay. I tu rodzi się kolejna obawa, że jeżeli chce stworzyć coś w rodzaju Dark Souls-a jeśli chodzi o "umieranie" w grze i doda do tego niemożność pominięcia scenek, które znając tego człowieka będą trwać po kilka minut, to po kilku próbach człowiek po prostu odłoży grę na półkę i nigdy do niej nie wróci
Opublikowano 29 marca 20187 l dajmy mu szansę. To pierwszy chyba raz od czasów Zone of the Enders gdy robi coś poza MGS. Ostatnim naprawde dobrym MGS był 3. MGS4 poległ bo w sumie na trójce hideo skończyły się pomysły, a nie zamierzał robić kontunuacji dwójki, no ale "trzeba było". No to spi.er.do.lił. Piątka miała szanse być czymś wielkim, ale nie wiemy ile popsuło samo Konami. Widać że powycinano masę gry i wyszło jak wyszło. Chociaż gejmplej był mistrzowski.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.