YETI 10 998 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 9 minut temu, Kron997 napisał: Tak sobie przetłumaczyłem tytuł a jak to będzie po naszemu? Zwiastun z polskimi napisami, zgadnij jak przetłumaczono tytuł. Co do multiplayera. Help other travellers without ever crossing paths via asynchronous online gameplay. Send supplies, share safe houses and walk in the footsteps of fellow couriers to reunite civilisation. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 (edytowane) Oczywiście od Shinkawy. Świetny plakat. Edytowane 29 maja 2019 przez YETI 5 1 2 Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Na rewersie okładki Martwego Pasma powinna być okładka Shinkawy. Rewelacyjny styl. Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Hype'u nie miałem, w sumie nadal nie mam, bo... zupełnie nie kumam, co to ma być, ale jednocześnie jest to dla mnie ogromnym plusem. Kojima to jednak geniusz, jeśli chodzi o robienie szumu i zwodzenie gracza przed premierą - szkoda, że więcej twórców nie robi tego w ten sposób - tu zabawa jest jeszcze na długo przed zagraniem samym w sobie. Graficznie super (tak, widziałem dropy animacji), klimacik intrygujący, fajni aktorzy, motorek, kombinowanie z pokonywaniem terenowych przeszkód, stealth, trochę strzelania... Szkoda, że pokazali ten fragment z I WŚ, bo takie rzeczy byłyby fajniejsze, jakby je odkrywać samemu, ale mam wręcz pewność, że jeszcze masa szokerów stanie się moim udziałem, więc wybaczam. Premiera w listopadzie oznacza, że TLoU Part II zostanie przesunięte na początek 2020, prawdopodobnie luty, ale kij z tym, mimo że na grę ND miałem zdecydowanie większy hajp - tak jak już ktoś tu pisał - tam to wiadomo, czego się spodziewać, a DS jest zayebiście intrygującą niewiadomą. Więcej nic nie oglądam, oczywiście że biorę na premierę i sam będę odkrywał, czy mi te chore wizje Kojimy pasują, czy tez nie Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Fajny follow up do pierwszego arta z MGS4 z 2005, oj co to były za rozkminy wtedy, tajemnica, podjarka. A teraz w sumie meh, no fajnie, że Shinkawa zaprojektował postacie, ale koniec końców oglądamy (mniej lub bardziej) znane gęby, nie przekonywał mnie nigdy ten patent. 1 Cytuj
Gość Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 8 minut temu, Kron997 napisał: Na rewersie okładki Martwego Pasma powinna być okładka Shinkawy. Rewelacyjny styl. Mordo stranding to polozenie w niebezpiecznej sytuacji, uwiazanie, wahanie sie. W luznym tlumaczeniu mozesz sobie parafrazowac jako skazany na smierc, sidla smierci, wiez ze smiercia lub uciec przed smiercia. Nie wiem skad ty tam pasmo wziales. Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Teraz, Kokejba Hetero napisał: Mordo stranding to polozenie w niebezpiecznej sytuacji, uwiazanie, wahanie sie. W luznym tlumaczeniu mozesz sobie parafrazowac jako skazany na smierc, sidla smierci, wiez ze smiercia lub uciec przed smiercia. Nie wiem skad ty tam pasmo wziales. No w końcu! Dzięki wpisałem „strand” w translate, pasmo najbardziej mi pasowało jako sygnał - nawiązuje do wszechobecnego „connect”, ”isolated”, ”ludzie nie są stworzeni do życia w samotności”. Taka tam moja luźna i pokraczna interpretacja Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 A! No i ta muza! Apocalyptica 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 20 minut temu, YETI napisał: "Plakat.jpg" Świetny plakat. Jak znajdziesz wszystkie że wszystkimi postaciami to udostępnij Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Przespałem się i ta kolekcjonerka to jest sztos. Gameplay wygląda na drewno trochę, ale wierzę, że poprawią to w kolejnym buildzie. Niestety podjarki troszkę brakuje, ale jest to nowa marka i myślę, że ta gra to jedna wielka niewiadoma jak kiedyś MGS1 był swego czasu. Martwi mnie otwarty świat, który jak wiemy zawsze rozwleka fabułę zamiast trzymać za mor*dę od początku do końca jak w poprzednich mgsach przed piątką. Liczę, że kojima doda od siebie zupełnie nowe elementy gameplayowe, których duże firmy się boją (pamiętną walka z the end na różne sposoby, walka z metal gearów z czwórki, no można wymieniać). Tak jak ktoś tam napisał, więcej zabawy z fizyką przedmiotów, mniej w obesraną graficzkę i można ulepić mesjasza na miarę naszych czasów. Kojima nie jest tyranem (i hope) w pracy i mam nadzieje, że dużo ludzi z jego firmy podpowiedziało co można by dorzucić do gameplayu, żeby zaszokować gracza, który jest przyzwyczajony do ubi gierek i otwartych światów cinematic experience z masą znajdziek i innych śmieci. dla TL;DR Gra ma szokować i zmieniać przyzwyczajenia typowego gracza, wyznaczając nowe, ciekawsze standardy oraz doyebać taką fabułą, żeby zwykły kowalski zastanowił się nad tym co przed chwlą zobaczył. Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 (edytowane) 8 minut temu, McDrive napisał: Jak znajdziesz wszystkie że wszystkimi postaciami to udostępnij Pani MAMA <3 Chyba będzie dla mnie drugą Naomi Edytowane 29 maja 2019 przez Kron997 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Beka że taki poziom grafiki na starej wysłużonej ps4, dla mnie tak mogą wyglądać gry na kolejną generację, niech to lata w 4k i 60fps i więcej nie trzeba. Cytuj
estel 806 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Fajny klimat. Szkoda tylko, tego pieprzenia o połączeniach między ludźmi. Jakbym anime oglądał. Gameplay drewno. Zobaczymy. PS: Czy tylko ja mam wrażenie, że jak Hanibal mówi "I'll show you the real thing soon, I promise" to tak naprawdę Kojima kieruje te słowa do gracza podpowiadając, że to co zaprezentował to jedna wielka ściema? 1 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Na nic nie czekam jak no to coś. Hideło Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Ale coś mi się wydaje, że przez ten fragment z 2:19 to będzie dym na Polygonach itp i pójdzie cenzura. Kojima chyba nie jest świadom wszechobecnego SJW... Spoiler Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 7 minut temu, estel napisał: Fajny klimat. Szkoda tylko, tego pieprzenia o połączeniach między ludźmi. Jakbym anime oglądał. Gameplay drewno. Zobaczymy. PS: Czy tylko ja mam wrażenie, że jak Hanibal mówi "I'll show you the real thing soon, I promise" to tak naprawdę Kojima kieruje te słowa do gracza podpowiadając, że to co zaprezentował to jedna wielka ściema? Od razu zwróciłem na to uwagę, nie wiadomo czy przełamanie 4. ściany, dwuznaczność czy zwyczajnie mówi tylko do okejkującego bombelka. Just Kojima things. Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Dla mnie to na bank łamanie czwartej ściany - typowy Kojima - wspominał też o księżycu, więc mapa może być większa, niż nam się wydaje Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 2 minuty temu, Wredny napisał: Dla mnie to na bank łamanie czwartej ściany - typowy Kojima - wspominał też o księżycu, więc mapa może być większa, niż nam się wydaje Oho, weźmiemy udział w programie Apollo, brzmi super. Skoro przeniesiemy sie do czasów Wielkiej Wojny to dlaczego nie do czasów lądowań na księżycu. Im dłużej wymyślam tym bardziej nie moge sie doczekać listopada 1 Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Co za wspaniałe czasy, że można w takim hajpie uczestniczyć Cytuj
Gość suteq Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Ta gra to jest jakiś trolling Kojimy. Pierwszy pokaz zapowiadał coś naprawdę znakomitego, a przede wszystkim coś z pomysłem i może faktycznie tak będzie o ile Kojima nie pogubił się w scenariuszu przez cykanie zbyt dużo zdjęć z gwiazdami w restauracjach. Tylko co z tego skoro rozgrywka wypada tak słabo na tle innych elementów? Na obecną chwilę zapowiada się na to, że dostaniemy symulator chodzenia po pustych przestrzeniach i rozkładanie drabin w celu przedostania się na druga stronę przepaści. A nie, można jeszcze zaczepiać linkę i sikać na żądanie. No od takich osób jak Kojima, który dał nam serię MGS (a szczególnie przełomową pierwszą część), oczekuję znacznie więcej zwłaszcza w projekcie rozgrywki. Ja rozumiem, że on lubi filmy i scenki przerywnikowe są naprawdę świetne tylko po co w takim razie męczy się w gierkowie i tworzy takie coś zamiast po prostu zacząć robić filmy? Na stan dzisiejszy w ogóle nie mam zamiaru w to grać bo wiem, że się zwyczajnie zanudzę przez robienie ciągle tych samych, schematycznych, aktywności mimo, że fabuła może być najjaśniejszym punktem produktu (powtarzam - może). No i ta walka..... matko boska, aż Metinem 2 zaleciało. Panie Kojima, chyba czas najwyższy ze sceny zejść. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Cytat zwyczajnie zanudzę przez robienie ciągle tych samych, schematycznych, aktywnośc Podoba mi sie ten wniosek po paru minutach gameplayu, to moja ulubiona cześć tej wypowiedzi. Suteq nie zmieniaj się. 3 2 Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 ehhh tylko ten zyeb Kojima potrafi za każdym razem pompować takie emocje i ambiwalentne odczucia Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Ja jestem dobrej myśli. Nowe IP wymaga na pewno dużego powiewu świeżości, tutaj tego nie zobaczyliśmy ale kojima śmieszek zawsze nie pokazywał najważniejszych elementów gry przed premierą. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Ja mam chyba zero hajpu. Coś mi w tym wszystkim mocno nie pasuje, tylko jeszcze nie wiem co. O tej grze będzie mega głośno, tylko chyba nie w taki sposób, w jaki bym chciał. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.