YETI 10 998 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) Specjalnie dla ciebie xD Jak wpatrzony w Pana Kojime Edytowane 30 maja 2019 przez YETI Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Godzinę temu, milan napisał: Juz powaznie ZM bartus. W zamian zapomnimy o twoich bzdurach i pozwolimy ci sie cieszyc gra po premierze jak dziecku robercik, oj robercik Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Nie wiem czy gameplay jest nudny, albo drewniany, bo nie mam powodu jeszcze być malkontentem, ale przeszedłem ostatnio ponownie MGSV i patrząc na te kilka scen z trailera nie dam rady się wyzbyć uczucia, że DS pod tym względem bardzo mocno się nim inspiruje. Centralnie gdyby zamienić w tych scenkach model Reedus'a na Venoma to powiedziałbym, że Konami wypuszcza nowe DLC do dalszego golenia graczy Oczywiście dla mnie to duży plus. To jedyny aspekt w gierce co zagrała ze mną jak na skrzypcach, który uważam za za(pipi)iście doszlifowany i wiele dzisiejszych TPS'ów może tej grze po prostu czyścić buty. Także zarzutów pod tym względem nie za bardzo rozumiem, może jestem ślepy, ale na pewno po nauczce z ostatnim MGS'em nie pozwolę, żeby znowu mnie kukle swędziały i bardzo się nie jaram. 1 Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) Mgs v ma ten problem, że stoi gameplayem na samym szczycie a cierpi fabularnie. Jedyny powód przez który gre przechodziłem na dwa razy (pograłem 10h i rzuciłem w kąt na kilka miechów) to POWTARZALNOŚĆ przede wszystkim oraz nudne zadania bez treści, jeśli coś co robie czegoś nie wnosi lub nie opowiada to jednocześnie po pewnym czasie mnie zniechęca. Korytarzowe misje były najlepsze w V Edytowane 30 maja 2019 przez Kron997 Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) MGSV to najlepszy MGS jeżeli chodzi o gameplay, o ten element w DS w ogóle się nie martwię. Ta scena pod koniec trailera z Mikkelsenem i żołnierzami, coś mi to przypominalo. Właśnie Edytowane 30 maja 2019 przez YETI Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 3 minuty temu, YETI napisał: MGSV to najlepszy MGS jeżeli chodzi o gameplay, o ten element w DS w ogóle się nie martwię. Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS, gra działa na innym silniku etc W tym przypadku można mieć obawy bo wyglada to dużo gorzej niż MGS V jeśli chodzi o mechaniki (ale przyznaje to tylko filmik więc takie dywagacje też mozna trochę o kant dupy rozbić bo jeden bedzie mówił, że super drugi że słabo a nikt z nas nie grał). Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Teraz, _Be_ napisał: Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS, gra działa na innym silniku etc W tym przypadku można mieć obawy bo wyglada to dużo gorzej niż MGS V jeśli chodzi o mechaniki (ale przyznaje to tylko filmik więc takie dywagacje też mozna trochę o kant dupy rozbić bo jeden bedzie mówił, że super drugi że słabo a nikt z nas nie grał). Decima był w Horizon Zero Dawn a rozgrywke w owym tytule wspominam bardzo dobrze. Z tego co pamiętam walka w zwarciu była w opłakanym stanie... Tutaj widze, że jest CHYBA lepiej ale jeszcze zbyt wcześnie by to ocenić moim zdaniem. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 13 minut temu, YETI napisał: MGSV to najlepszy MGS jeżeli chodzi o gameplay, o ten element w DS w ogóle się nie martwię. Ta scena pod koniec trailera z Mikkelsenem i żołnierzami, coś mi to przypominalo. Właśnie Mi ta końcówka baaardzo przypominała MGSa, myślałem, że Mikkelsen powie "Kept you waitin', huh?'. Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) 5 godzin temu, ASX napisał: Ale wiesz @XM. niektorzy chcieliby wiedzieć nieco więcej o grze zanim wydadzą 250 zł wyznawców Kojimy nie trzeba przekonywać, ale jest duża grupa wciąż wahających się graczy która jest zainteresowana tytułem ale wciąż nie wie czym on jest i nie ma co się dziwić że teraz trochę kręcą nosem. Gdyby powstało jakieś demo albo trial to pewnie byłoby po problemie, bo każdy zaintereosant by sobie sprawdził czym jest gra, a Kojima dalej kręcił swoje trailery. Co do gry to podoba mi się implementacja multiplayera, jeśli będzie się to opierac na shared worldzie gdzie randomowo spotykamy graczy w czasie swojej wędrówki jak w Journey np. To może to być to coś co fajnie wzbogaci i pogłębi doświadczenie Nikt nie każe nikomu wydawać 250 zł i kupować grę na premierę. Jak ktoś nie jest przekonany, czym ma być ta gra, to po prostu niech się wstrzyma do recenzji, czy opinii graczy, i tyle. Edytowane 30 maja 2019 przez Ludwes 1 Cytuj
marcinwks 1 002 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) 5 minut temu, Ludwes napisał: Nikt nie każe nikomu wydawać 250 zł i kupować grę na premierę. Jak ktoś nie jest przekonany, czym ma być ta gra, to po prostu niech się wstrzyma do recenzji, czy opinii graczy, i tyle. Gdyby DS wychodziło przed MGSV to pewnie miałbym już złożony preorder. Same ścinki gameplayu w tym trailerze specjalnie mnie nie porwały. Po V, zrobię tak jak kolega powyżej pisze i wstrzymam się z zakupem do czasu poznania opinii ludzi (zakładam, że będzie wielu mi podobnych). Edytowane 30 maja 2019 przez marcinwks Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) 24 minuty temu, _Be_ napisał: Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS, gra działa na innym silniku etc W tym przypadku można mieć obawy bo wyglada to dużo gorzej niż MGS V jeśli chodzi o mechaniki (ale przyznaje to tylko filmik więc takie dywagacje też mozna trochę o kant dupy rozbić bo jeden bedzie mówił, że super drugi że słabo a nikt z nas nie grał). Po tych kilku sekundach gameplayu dla mnie to wygląda bardzo podobnie, różnica taka, że snejk chowal się w pudełku, a sam biega z drabiną, z tym że drabiną to nie jedyny gadżet dostępny w DS (widać przez chwilę menu i różne okienka), oczywiście tak jak pudełko w V. Mamy tu cqc (walka, uniki, z tym 3 kolesiami), strzelanie, skradanie się. Jest sporo elementów, które widać przez moment, a w ogóle nie wiadomo jaka będą odgrywać rolę w gameplayu. Widać że Sam coś gubi podczas walki z żółtymi typami, jest też moment skradanie się, gdy teren jest rozświetlany żółta poswiatą, gdzie zostaje wzór plecaka, jest w końcu ten drugi świat, gdzie nie możemy zostać wykryć, lub element walki z tym wielkim glutem czy żołnierzami z IWS. No i ten motorek prosto z Akiry, podwyżka dla pana odpowiedzialnego za design. Mam nadzieję, że będzie dużo smigania nim po świecie DS. Możliwe że do każdej misji będziemy wybierać się z bazy, co widać na trailerze. Widać jakiś budynek nazwany Bridges, to zapewne będzie miejsce dowodzenia przez Mama, Deadmana i Heartmana, bo te postacje właśnie widać we wspomniany budynku. Jak to po każdym trailerze Kojimy, o niektórych elementach wiemy więcej, lub się domyślam co nieco, ale pojawia się dwa razy więcej nowych znaków zapytania. Na szczęście już w listopadzie zagramy w to, co jest największą niespodzianką. PS. Ten japoński trailer z wokalem lepszy. Edytowane 30 maja 2019 przez YETI Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 (edytowane) Nagle przy Death Stranding pojawia się problem, że nie do końca wiadomo czym ta gra jest i jak będzie wyglądać ostatecznie. (pipi)a, bo wcześniej każdy developer ujawniał wszystko o swojej grze przed premierą. Edytowane 30 maja 2019 przez MYSZa7 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Days Gone pokazywali to generalnie po każdym gameplayu były stęki. Wszystkim sie nie dogodzi. Ja zagram dla fabuły, postaci itd. Drabinki mogę nosić, juz nauczył mnie tego Joel więc.. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 20 minut temu, II KoBik II napisał: Drabinki mogę nosić, juz nauczył mnie tego Joel więc.. Właśnie, w poprzedniej grze generacji drabina była istotnym elementem, nie żebym coś sugerował Nie kojarzylem jej wcześniej. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 46 minut temu, _Be_ napisał: Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS. Nie ma creditsów do DS to nie wiadomo kto jest odpowiedzialny za animacje postaci oraz gameplayu, ale mimo, że jest to silnik horizona to gra, poruszanie się bohatera jest bardzo podobne do tego snejkowego movementu. Już o graficzce nie wspominając (te wszystkie refleksy na twarzach jak na fox engine było). Nie znam się na programowaniu backendowym ale wydaje mi się, że mózgi których zabrał kojimabongo mieli gdzieś na pendrivach cały źródłowy kod fox engine i sobie go po prostu przepisali na ten od horizona (tak to przynajmniej wygląda, nie jest to 1:1, ale bardzo zbliżone). Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 w leftovers grała, poletzam mocno 1 Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. ASX 14 661 Opublikowano 30 maja 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 30 maja 2019 xd 3 10 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Ogólnie myślałem, że to Stefanie Joosten, ale się pomyliłem Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Teraz, Mejm napisał: Przeciez Joosten jest ladna. Tak i to bardzo, ale pomyliłem osoby. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 7 minut temu, Pupcio napisał: w leftovers grała, poletzam mocno Szkoda tylko, że z tak świetnego serialu wybrał najbardziej irytującą postać/aktorkę. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Nie chce mi sie wracac do tego fragmentu z WW1 z trailera, ale czy nie wydaje sie wam mechanika strzelania mocno slaba? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 Godzinę temu, Kron997 napisał: Decima był w Horizon Zero Dawn a rozgrywke w owym tytule wspominam bardzo dobrze. Z tego co pamiętam walka w zwarciu była w opłakanym stanie... Tutaj widze, że jest CHYBA lepiej ale jeszcze zbyt wcześnie by to ocenić moim zdaniem. No własnie ta walka wręcz wyglada dokładnie jak drewno z Horizona 2 minuty temu, Mejm napisał: Nie chce mi sie wracac do tego fragmentu z WW1 z trailera, ale czy nie wydaje sie wam mechanika strzelania mocno slaba? No wygladała szczerze mówiąc jak strzelanie z biodra w MGS 4 Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 nie no licze że ten kawałek gameplayu to troll i Wielki Pan Kojima tak sobie z nas żartuje Cytuj
Gość suteq Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 2 minuty temu, Mejm napisał: Nie chce mi sie wracac do tego fragmentu z WW1 z trailera, ale czy nie wydaje sie wam mechanika strzelania mocno slaba? Nie grałeś? Nie oceniaj. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.