Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Be_
Opublikowano
Godzinę temu, milan napisał:

Juz powaznie ZM bartus. W zamian zapomnimy o twoich bzdurach i pozwolimy ci sie cieszyc gra po premierze jak dziecku

robercik, oj robercik 

Opublikowano

Nie wiem czy gameplay jest nudny, albo drewniany, bo nie mam powodu jeszcze być malkontentem, ale przeszedłem ostatnio ponownie MGSV i patrząc na te kilka scen z trailera nie dam rady się wyzbyć uczucia, że DS pod tym względem bardzo mocno się nim inspiruje. Centralnie gdyby zamienić w tych scenkach model Reedus'a na Venoma to powiedziałbym, że Konami wypuszcza nowe DLC do dalszego golenia graczy :[

Oczywiście dla mnie to duży plus. To jedyny aspekt w gierce co zagrała ze mną jak na skrzypcach, który uważam za za(pipi)iście doszlifowany i wiele dzisiejszych TPS'ów może tej grze po prostu czyścić buty.

Także zarzutów pod tym względem nie za bardzo rozumiem, może jestem ślepy, ale na pewno po nauczce z ostatnim MGS'em nie pozwolę, żeby znowu mnie kukle swędziały i bardzo się nie jaram. 

 

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Mgs v ma ten problem, że stoi gameplayem na samym szczycie a cierpi fabularnie. Jedyny powód przez który gre przechodziłem na dwa razy (pograłem 10h i rzuciłem w kąt na kilka miechów) to POWTARZALNOŚĆ przede wszystkim oraz nudne zadania bez treści, jeśli coś co robie czegoś nie wnosi lub nie opowiada to jednocześnie po pewnym czasie mnie zniechęca. Korytarzowe misje były najlepsze w V

Edytowane przez Kron997
Opublikowano (edytowane)

MGSV to najlepszy MGS jeżeli chodzi o gameplay, o ten element w DS w ogóle się nie martwię. 

 

Ta scena pod koniec trailera z Mikkelsenem i żołnierzami, coś mi to przypominalo. 

Właśnie :)

Edytowane przez YETI
Gość _Be_
Opublikowano
3 minuty temu, YETI napisał:

MGSV to najlepszy MGS jeżeli chodzi o gameplay, o ten element w DS w ogóle się nie martwię. 

 

Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS, gra działa na innym silniku etc W tym przypadku można mieć obawy bo wyglada to dużo gorzej niż MGS V jeśli chodzi o mechaniki (ale przyznaje to tylko filmik więc takie dywagacje też mozna trochę o kant dupy rozbić bo jeden bedzie mówił, że super drugi że słabo a nikt z nas nie grał). 

Opublikowano
Teraz, _Be_ napisał:

 

Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS, gra działa na innym silniku etc W tym przypadku można mieć obawy bo wyglada to dużo gorzej niż MGS V jeśli chodzi o mechaniki (ale przyznaje to tylko filmik więc takie dywagacje też mozna trochę o kant dupy rozbić bo jeden bedzie mówił, że super drugi że słabo a nikt z nas nie grał). 

 

Decima był w Horizon Zero Dawn a rozgrywke w owym tytule wspominam bardzo dobrze. Z tego co pamiętam walka w zwarciu była w opłakanym stanie... Tutaj widze, że jest CHYBA lepiej ale jeszcze zbyt wcześnie by to ocenić moim zdaniem. 

Gość Rozi
Opublikowano
13 minut temu, YETI napisał:

MGSV to najlepszy MGS jeżeli chodzi o gameplay, o ten element w DS w ogóle się nie martwię. 

 

Ta scena pod koniec trailera z Mikkelsenem i żołnierzami, coś mi to przypominalo. 

Właśnie :)

Mi ta końcówka baaardzo przypominała MGSa, myślałem, że Mikkelsen powie "Kept you waitin', huh?'.

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, ASX napisał:

Ale wiesz @XM. niektorzy chcieliby wiedzieć nieco więcej o grze zanim wydadzą 250 zł ;) wyznawców Kojimy nie trzeba przekonywać, ale jest duża grupa wciąż wahających się graczy która jest zainteresowana tytułem ale wciąż nie wie czym on jest i nie ma co się dziwić że teraz trochę kręcą nosem.

 

Gdyby powstało jakieś demo albo trial to pewnie byłoby po problemie, bo każdy zaintereosant by sobie sprawdził czym jest gra, a Kojima dalej kręcił swoje trailery.

 

Co do gry to podoba mi się implementacja multiplayera, jeśli będzie się to opierac na shared worldzie gdzie randomowo spotykamy graczy w czasie swojej wędrówki jak w Journey np. To może to być to coś co fajnie wzbogaci i pogłębi doświadczenie

 

Nikt nie każe nikomu wydawać 250 zł i kupować grę na premierę. Jak ktoś nie jest przekonany, czym ma być ta gra, to po prostu niech się wstrzyma do recenzji, czy opinii graczy, i tyle. 

Edytowane przez Ludwes
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Ludwes napisał:

 

Nikt nie każe nikomu wydawać 250 zł i kupować grę na premierę. Jak ktoś nie jest przekonany, czym ma być ta gra, to po prostu niech się wstrzyma do recenzji, czy opinii graczy, i tyle. 

Gdyby DS wychodziło przed MGSV to pewnie miałbym już złożony preorder. Same ścinki gameplayu w tym trailerze specjalnie mnie nie porwały.

Po V, zrobię tak jak kolega powyżej pisze i wstrzymam się z zakupem do czasu poznania opinii ludzi (zakładam, że będzie wielu mi podobnych). :) 

Edytowane przez marcinwks
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, _Be_ napisał:

 

Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS, gra działa na innym silniku etc W tym przypadku można mieć obawy bo wyglada to dużo gorzej niż MGS V jeśli chodzi o mechaniki (ale przyznaje to tylko filmik więc takie dywagacje też mozna trochę o kant dupy rozbić bo jeden bedzie mówił, że super drugi że słabo a nikt z nas nie grał). 

Po tych kilku sekundach gameplayu dla mnie to wygląda bardzo podobnie, różnica taka, że snejk chowal się w pudełku, a sam biega z drabiną, z tym że drabiną to nie jedyny gadżet dostępny w DS (widać przez chwilę menu i różne okienka), oczywiście tak jak pudełko w V. Mamy tu cqc (walka, uniki, z tym 3 kolesiami), strzelanie, skradanie się. Jest sporo elementów, które widać przez moment, a w ogóle nie wiadomo jaka będą odgrywać rolę w gameplayu. Widać że Sam coś gubi podczas walki z żółtymi typami, jest też moment skradanie się, gdy teren jest rozświetlany żółta poswiatą, gdzie zostaje wzór plecaka, jest w końcu ten drugi świat, gdzie nie możemy zostać wykryć, lub element walki z tym wielkim glutem czy żołnierzami z IWS. No i ten motorek prosto z Akiry, podwyżka dla pana odpowiedzialnego za design. Mam nadzieję, że będzie dużo smigania nim po świecie DS. 

Możliwe że do każdej misji będziemy wybierać się z bazy, co widać na trailerze. Widać jakiś budynek nazwany Bridges, to zapewne będzie miejsce dowodzenia przez Mama, Deadmana i Heartmana, bo te postacje właśnie widać we wspomniany budynku. 

 

Jak to po każdym trailerze Kojimy, o niektórych elementach wiemy więcej, lub się domyślam co nieco, ale pojawia się dwa razy więcej nowych znaków zapytania. 

 

Na szczęście już w listopadzie zagramy w to, co jest największą niespodzianką. 

 

 

PS. Ten japoński trailer z wokalem lepszy. 

Edytowane przez YETI
Opublikowano (edytowane)

Nagle przy Death Stranding pojawia się problem, że nie do końca wiadomo czym ta gra jest i jak będzie wyglądać ostatecznie. (pipi)a, bo wcześniej każdy developer ujawniał wszystko o swojej grze przed premierą. 

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano
20 minut temu, II KoBik II napisał:

Drabinki mogę nosić, juz nauczył mnie tego Joel więc.. 

Właśnie, w poprzedniej grze generacji drabina była istotnym elementem, nie żebym coś sugerował ;)

 

Nie kojarzylem jej wcześniej. 

Opublikowano
46 minut temu, _Be_ napisał:

 

Ale to nie jest logiczne, przecież MGS V gameplay programował kto inny a niż DS.

 

Nie ma creditsów do DS to nie wiadomo kto jest odpowiedzialny za animacje postaci oraz gameplayu, ale mimo, że jest to silnik horizona to gra, poruszanie się bohatera jest bardzo podobne do tego snejkowego movementu. Już o graficzce nie wspominając (te wszystkie refleksy na twarzach jak na fox engine było).

 

Nie znam się na programowaniu backendowym ale wydaje mi się, że mózgi których zabrał kojimabongo mieli gdzieś na pendrivach cały źródłowy kod fox engine i sobie go po prostu przepisali na ten od horizona (tak to przynajmniej wygląda, nie jest to 1:1, ale bardzo zbliżone). 

Opublikowano

Nie chce mi sie wracac do tego fragmentu z WW1 z trailera, ale czy nie wydaje sie wam mechanika strzelania mocno slaba?

Gość _Be_
Opublikowano
Godzinę temu, Kron997 napisał:

 

Decima był w Horizon Zero Dawn a rozgrywke w owym tytule wspominam bardzo dobrze. Z tego co pamiętam walka w zwarciu była w opłakanym stanie... Tutaj widze, że jest CHYBA lepiej ale jeszcze zbyt wcześnie by to ocenić moim zdaniem. 

 

No własnie ta walka wręcz wyglada dokładnie jak drewno z Horizona :ragus:

2 minuty temu, Mejm napisał:

Nie chce mi sie wracac do tego fragmentu z WW1 z trailera, ale czy nie wydaje sie wam mechanika strzelania mocno slaba?

No wygladała szczerze mówiąc jak strzelanie z biodra w MGS 4

Gość suteq
Opublikowano
2 minuty temu, Mejm napisał:

Nie chce mi sie wracac do tego fragmentu z WW1 z trailera, ale czy nie wydaje sie wam mechanika strzelania mocno slaba?

Nie grałeś? Nie oceniaj. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...