Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sony oprócz polskich napisów i dubbingów powinno postarać się o lektora. 

 

Wyobraźcie sobie Jarosława Łukomskiego jako lektora DS, jego głos jest idealny do thrillerów a na takiego zapowiada sie Death Stranding. Najlepiej wspominam go w filmie „The Thing” z Kurtem Russelem. 

 

Cholera rozmarzyłem sie. Myślę, że to naprawdę mogłoby sie udać. 

 

 

  • Haha 3
  • WTF 1
Opublikowano

Mam wrazenie, ze caly trailer jest widziany z oczu tego dziecka, do ktorego mowi Hanibal. Przejscia pomiedzy roznymi scenami to po prostu zamkniecia oczu przez dziecko. Widac to na trailerze.

 

Na koncu jeszcze ten tekst, ze dopiero pokaze prawde...

 

Moze tak naprawde gramy dzieckiem? ;) albo caly trailer to sciema ;) 

Opublikowano

Trailer świetny. Osobiście preferuję oryginalne głosy aktorów (zawsze i wszędzie), choć każdy ma swój gust i preferencje właśnie.

 

Nie wyobrażam sobie, żeby do takiego tytułu nie było napisów PL (dla osób, które nie znają języka angielskiego) czy innych języków.

 

Mamy do czynienia z mistrzem Hideo - można spodziewać się wielkiej jakości.

 

Godzinę temu, Kron997 napisał:

Żeby czasem nie było jaj jak z trailerami MGS V gdzie sceny były zrobione tylko na potrzeby trailera/ów. 

 

To coraz powszechniejsza praktyka, choć MGSV (pomimo swych niewątpliwych wad) był.. solidny (zwłaszcza gameplay) :)

  • Lubię! 1
Opublikowano

Nie wiem czy Hideo wie ale to raczej jego ostatnia szansa by pokazać moc. Jak będzie wtopa to pozostaną indorry, pisanie książek no i szansa na wielkie kino!

Takiego budżetu to mu Sony nie daruje.

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, estel napisał:

A wiadomo w ogóle ile on tego budżetu dostał czy tylko ploteczki, że dużo?

nie wiadomo

 

możesz ewentualnie metodą forumkową, wziąć liczbę pracowników pomnożyć go przez średnie wynagrodzenie i czas prac nad grą i powinno wyjść ;)

Edytowane przez ASX
Gość _Be_
Opublikowano
10 godzin temu, Kron997 napisał:

Żeby czasem nie było jaj jak z trailerami MGS V gdzie sceny były zrobione tylko na potrzeby trailera/ów. 

 

Nie no z tego co pamietam ale głowy sobie nie dam uciąć, sceny z trailerów były w grze tylko nie wszystkie były łatwo dostępne.

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, _Be_ napisał:

 

Nie no z tego co pamietam ale głowy sobie nie dam uciąć, sceny z trailerów były w grze tylko nie wszystkie były łatwo dostępne.

Nie było kilku scen z trailerów w grze, np. tutaj:

 

Początku i końcówki (chyba w jakiejś Afryce ze spalonymi dziećmi na ziemi) nie ma w grze, miał być w wyciętym chapter 3.

Edytowane przez Bzduras
Opublikowano (edytowane)

Taka troche Andromneda.

 

W ogole po smierci typ przeniosl sie do WW1. A poniewaz cos tam cos tam, ze smierci nie ma to znaczy ze co? Ze te etapy to taki powrot po xp jak dusze z Soulsow? Ze masz szanse odzyskac zycie jak je ukonczysz? To by znaczylo, ze musialby by krotkie i generowane sralnie zeby w kolko nie sie nie powtarzac (poza setinigiem). Chyba, ze ten etap jak i inne wojenne sa po prostu wg scenariusza.

 

Mam tez przeczucie, ze dziecko do ktorego mowi Mads to jest Norman jako noworodek.

Edytowane przez Mejm
Opublikowano
7 minut temu, Mejm napisał:

W ogole po smierci typ przeniosl sie do WW1. A poniewaz cos tam cos tam, ze smierci nie ma to znaczy ze co? Ze te etapy to taki powrot po xp jak dusze z Soulsow? Ze masz szanse odzyskac zycie jak je ukonczysz? To by znaczylo, ze musialby by krotkie i generowane sralnie zeby w kolko nie sie nie powtarzac (poza setinigiem). Chyba, ze ten etap jak i inne wojenne sa po prostu wg scenariusza.

5FZtUqH.jpg

Brzmi całkiem, teoretycznie tych alternatywnych rzeczywistości do której przenosimy się po śmierci powinno być więcej niż tylko realia 1WŚ. Ale też jestem ciekawy jak to Kojima aby było jednocześnie różnorodne i nie irytujące na dłuższą mete

Opublikowano
3 minuty temu, Mejm napisał:

 

Mam tez przeczucie, ze dziecko do ktorego mowi Mads to jest Norman jako noworodek.

Możliwe, że zwraca się do nas, do graczy, bo tak naprawdę więcej tu pytań niż odpowiedzi, największa tajemnica DS jeszcze przed nami. 

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, ASX napisał:

5FZtUqH.jpg

Brzmi całkiem, teoretycznie tych alternatywnych rzeczywistości do której przenosimy się po śmierci powinno być więcej niż tylko realia 1WŚ. Ale też jestem ciekawy jak to Kojima aby było jednocześnie różnorodne i nie irytujące na dłuższą mete

 

W sumie taki zabieg jak śmierć w wowie, idziesz duszkiem do ciała (niz w solsach gdzie tyko twoje falki leżą z duszami). Tylko tutaj pewnie kojima doda od siebie tyle, że nie będzie to łatwa przeprawa wrócić do żywych, pewnie jakiś procedu.ralnie generowana plansza będzie do przejścia z pif pafem. To by było nawet ciekawe :notbad: 

Edytowane przez oFi
Opublikowano

Ale czemu akurat WW 1? Może chodzi o to, że to był pierwszy tak masowy konflikt na świecie, który pochłonął tyle żyć i teraz te niespokojne "dusze", które tam zmarły chcą wrócić/są podatne na summony? 

Opublikowano

w poprzednim trailerze były czołgi i samoloty przypominające bardziej 2wś no i w tym pojawiła się jakaś dżungla więc może będzie skakanko po różnych wojnach

Opublikowano
3 minuty temu, Wiolku napisał:

Ale czemu akurat WW 1? Może chodzi o to, że to był pierwszy tak masowy konflikt na świecie, który pochłonął tyle żyć i teraz te niespokojne "dusze", które tam zmarły chcą wrócić/są podatne na summony? 

 

W listopadzie się dowiesz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...