YETI 11 004 Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 Godzinę temu, ASX napisał: kojima opisał przebieg prac nad grą, zaczynając od samego początku. Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat Ciekawe ile osób liczy Kojima Productions, uporalinsie szybko, ale mieli już gotowy silniki i pomoc od Sony. Cytuj
oFi 2 468 Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 Nieważne ile liczy, musieli mieć już przygotowany kod wcześniej, który pyknął na engine'e Decima. Tak jak kojima mówił, że szukali odpowiedniego silnika, czyli takiego, który będą mogli szybko ogarnąć (dokumentacja prawododobnie guerilla była bardzo dobra) i byli wstanie mieć cokolwiek w krotkim czasie. Co do budowania open worldu, to tutaj mogli outsoruce'wać swoj design świata i szybko również wyklepali świat, po ktorym będziemy się poruszać. Strzelam, że najwięsze mind faki będą właśnie przygotowane w lokacjach zamkniętych, przygotowane specjalnie przez Kojima Productions. Takie może luźne przemyślenia Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 Ten jego angielski nawet pisany jest śmieszny Cytuj
Kron997 450 Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 2 godziny temu, ASX napisał: kojima opisał przebieg prac nad grą, zaczynając od samego początku. Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 2 czerwca 2019 Autor Opublikowano 2 czerwca 2019 5 godzin temu, Wredny napisał: Podejrzana sprawa, zwłaszcza w przypadku Kojimy i tego, co się wydawało przy marketingu Death Stranding - że będzie mocno rozwleczony czas developingu. Ta data wydania na końcu trailera zaskoczyła mnie najmocniej. Pisałem o tym kilka stron temu, coś podejrzanie szybko zrobił gre open world nawet mając już silnik. Studio jak pamiętam miało docelowo liczyć do 150 osób? Może gra po prostu nie będzie obszerna Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 Skąd masz info o tym że to będzie open world? Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 No raczej wszystko na to wskazuje, plus słowa Madsa do BB na końcu trailera, które pewnie tak naprawdę kieruje do gracza. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 czerwca 2019 Opublikowano 2 czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Voytec napisał: Skąd masz info o tym że to będzie open world? W każdym opisie gry jest wspomniane, że będzie otwarty świat. Edytowane 2 czerwca 2019 przez Rozi Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 (edytowane) 22 godziny temu, ASX napisał: Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat Póki gra nie wyjdzie to nie ma co ferowac wyroków czy takie niesamowite, może się okazać, że samej treści growej tam jest na 15-25h ( w tym 5-6h cinematiców) a gra jest po prostu pusta (lokacje trochę to sugerują). 20 godzin temu, oFi napisał: Nieważne ile liczy, musieli mieć już przygotowany kod wcześniej, który pyknął na engine'e Decima Dokładnie tak wygląda developing gier, Kojima siadł i napisał na kartce papieru kod a potem wrzucili to do silnika i wyszlo Death Stranding Edytowane 3 czerwca 2019 przez _Be_ Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 Snake Eater to tez mial byc otwarty swiat Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 7 minut temu, Mejm napisał: Snake Eater to tez mial byc otwarty swiat I dzięki Bogu nie był. 2 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 no a teraz będzie, dobrze to czy źle? nie wiem ile Geniuszowi wolno Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 Jak dla mnie zle. Przynajmniej po trailerach. Wieje pustka bardziej niz z No Man's Sky. Wyglada mi to bardziej na mape z FF7, chodzisz sobie po zielonej lace i czasami wdepniesz na jakies APC albo czarnego ducha. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 W grze będzie prawdopodobnie dodatkowo tylko kawałek lasu poza tym pustkowiem, jeden budynek, i wrak pojazdu i na oko 50 metrów bieżących okopu wskazuje to ten długi gameplay z trailera. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 12 minut temu, Mejm napisał: Jak dla mnie zle. Przynajmniej po trailerach. Wieje pustka bardziej niz z No Man's Sky. Wyglada mi to bardziej na mape z FF7, chodzisz sobie po zielonej lace i czasami wdepniesz na jakies APC albo czarnego ducha. No ale te czarne duchy to chyba w innym wymiarze Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 3 minuty temu, milan napisał: W grze będzie prawdopodobnie dodatkowo tylko kawałek lasu poza tym pustkowiem, jeden budynek, i wrak pojazdu i na oko 50 metrów bieżących okopu wskazuje to ten długi gameplay z trailera. Ale to tylko przykrywka bo pod ziemia: 1 minutę temu, _Be_ napisał: No ale te czarne duchy to chyba w innym wymiarze Wydaje mi sie, ze one byly w lesie i wtedy tez czarne go.wno go wciagnelo do WW1. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 (edytowane) W jednym swiecie są te postacie niewidoczne na kablach i jak zauważą Cie to chyba powodują ze czarna maź z 1 wojny zaczyna Cię wciągać do siebie na kawkę. Edytowane 3 czerwca 2019 przez milan 1 Cytuj
Szermac 2 762 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 (edytowane) Nie wiem skąd Wy bierzecie ten motyw, że po śmierci przenosi się do WW1. Moim zdaniem nie ma to związku. Po śmierci przenosi nas do upside-down world - to np:. ten moment z wypranymi kolorami Reedusa, albo "podwodny" świat, gdzie rzeczy spadają "do góry" z poprzednich trailerów. Do WWI (i innych równoległych rzeczywistości) będziemy się za pewne przenosić za pomocą naszyjnika. Edytowane 3 czerwca 2019 przez cotek Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, cotek napisał: Nie wiem skąd Wy bierzecie ten motyw, że po śmierci przenosi się do WW1. Moim zdaniem nie ma to związku. Po śmierci przenosi nas do upside-down world - to np:. ten moment z wypranymi kolorami Reedusa. No de facto może to nie jest śmierć ale w trailerze masz motyw, że go porywają te dusze i jest zdanie those bound to hades a jak wiemy z mitologii Hades był bogiem krainy zmarłych potem wpada zdanie those who cannot break the connection sugeruje, że Reedus trafił tam i żeby wydostac się musi walczyć ze na przykład zołnierzami z "I WŚ" którzy nie mogą się wydostać z tego "świata" i będą starali się go zatrzymać, po przebiciu się przez swoiste piekło Norman wydostaje się na powierzchnię i dalej gracz eksploruje te Islandie czy co to tam jest. Edytowane 3 czerwca 2019 przez _Be_ Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 a tak ogólnie to trzeba pamiętać że Kojima is going Kojima i połowe scenek może mieć pozamienianych aktórów i pokazał nam dokładnie tylko to co chciał żebyśmy widzieli i tak jak chciał żebyśmy to widzieli. 1 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 czerwca 2019 Autor Opublikowano 3 czerwca 2019 (edytowane) Czas produkcji mniej niż 3 lata, czuje że gra nie będzie za długa, ale to dobrze https://gearnuke.com/death-strandings-development-than-two-years/ Edytowane 3 czerwca 2019 przez Fanek Cytuj
Paolo de Vesir 9 142 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 (edytowane) Też mam nadzieję, że nie przesadzą z długością i akurat skończę ją w weekend. Edytowane 3 czerwca 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 3 czerwca 2019 Opublikowano 3 czerwca 2019 licze że max 20h mam sakramencko dosyć długich gier Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.