Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, milan napisał:

A co znaczącego w  gatunku  skradanek było przed tenchu i mgs?

 

Dlatego pytam, troche jestem za młody żeby wiedzieć co skradankowego było przed pierwszym MGSem. 

 

Mimo wszystko uważam, że wymyślenie nowego gatunku w dzisiejszych czasach jest bardzo karkołomne a nawet posunę sie do twierdzenia iż jest to niemożliwe, bo co nowego? Myśle i myśle i nic nie przychodzi do mego łba. Dziś mamy wszystko: od skradanek i monopoly po Goat Simulator. 

Odnośnik do komentarza

No ja nie przypominam sobie bym wcześniej tak mocno  opierał swoją grę na czynniku skradania.

W necie piszą o  jakiś bublach typu castle wolfenstein i mgs na pegasusa, ale bądzmy poważni.

Kojarze też Thiefa, ale to koniec 98 roku, hitmany i splinter już później wychodziły.

A nowy gatunek gier?

ostatnio stworzyła go SM - ostry wpie,rdol siekierą bez podskakiwania.

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, milan napisał:

A co znaczącego w  gatunku  skradanek było przed tenchu i mgs?

Np. Wolfenstein, poza tym MGS to w dużej mierze przeniesienie starych części z MSX-a w 3d. Nie twierdzę, że to kaszka z mleczkiem, ale kto grał i ukończył bez problemu to wychwyci.

Z kolei kto zagrał bez znajomości ten będzie się zachwycał, że czegoś takiego jeszcze nie było.

 

Powiedz, że żartujesz z tym GoW?

Edytowane przez SlimShady
Odnośnik do komentarza

Tej, ale splinter wyszedł chyba po  4-5 latach, i nie wiem co to ma do rzeczy ze zjadało mgs 2 wtedy.

Nie wiem czy jesteś swiadomy co robisz mejm, ale probujesz wmowic swiatu ze na premiere mgsa byl ktoś kto podważał to że mgs był skradanką? Rozumiem ze pojedyncze jednostki twierdziły że to był wyscig chopperów, ale litości. Nawet z dzisiejszej perspektywy mgs posiada elementy skradankowe.

Odnośnik do komentarza

No to ze skoro mgs2 opieral sie na mechanice mgs1 to SC byl lepszy zarowno od mgs2 jak rowniez od mgs1.

 

Ale jesli jestesmy przy jedynce to spoko byly mozliwosci takie jak szuranie sie po podlodze czy przywieranie do sciany i pukanie, ale serio kto tego uzywal jak nie musial? Patrzylo sie na radar i biegalo jak pac man miedzy duchami starajac sie zajsc je od tylu.

 

Zreszta brak radaru bolesnie wyjasnil mgs3 gdzie ludzie narzekali na to, ze z widokiem z gory jest to niegrywalne. W subsistance dorobili specjalnie normalna kamere zza plecow i wtedy bylo stealth jak sie patrzy.

 

 

Odnośnik do komentarza

Mejm, jak miałeś taktyke latania jak kura bez łba to Twoja sprawa, oczywiscie ze potem się pamiętało kto jak chodzi i robiło taniec łabędzi, ale i tak trzeba było się liczyć z prawdiłąmi że moga Cię usłyszeć, zobaczyć, coś może zmienić ich  scieżkę.

Co za różnica czy podchodziłes w magazynie z głowicami do gosci 1 m na minute czy podbiegałeś od tyłu, tak czy tak nie rozpoczynałeś planszy od wyboru  famasa i strzelania do każdego.

 

A twoje pierwsze zdanie śmieszne, przeciez skoro napisałem ze splinter był lepszy od mgs2, to wiadomo że pod katem skradania musił być lepszy od jedynki :nosacz2:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...